Jag kör ett Antec fusion chassi idag med Intel C2Duo E6600 CPU + Geforce 8800GT och det fungerar hur bra som helst med alla spel jag har provat.
Det enda jag skulle vilja lyfta ett varningens finger för är att det kan bli lite trångt i burken så välj kort med omsorg. Det var t.ex på det berömda håret att jag fick plats med mitt grafikkort!
Vad gäller inbyggt ljud skulle jag rekommendera att köpa till ett ljudkort. Inbyggda ljudkort har ofta inte optisk utgång vilket gör det lite krångligare att få ut ljuded omodifierat till recievern.
Om ni inte har reciever kan det ändå vara värt att införskaffa ett lite bättre ljudkort, t.ex Audigy. Det gör faktiskt skillnad i ljudkvalitet enl. mina erfarenheter vilken kan vara rätt bra om man ska använda burken som HTPC.
Vidare skulle jag tipsa om att byta ut den medföljande CPU-fläkten mot något tystare, byta ut chassifläktar mot tystare varianter samt att använda diskar av tystare sort.
Jag har inte överdrivit när det gäller val av komponenter till min men jag hör den knappt från soffan.
Lycka till!