Vart hittar man handtaget?
Var hitta handtag med belysning rött & grönt till toalett?
Startad av
Unregistered1041101d
, Dec 12 2008 03:49
7 svar till detta ämne
Postad 12 December 2008 - 03:49
Sett det i något galleri, ett handtag som visar genom belysning grönt eller rött när toalettdörren är låst eller ledig.
Postad 12 December 2008 - 10:44
Om du bor i stockholm så finns det på en inredning/klädbutik på humlegårdsgatan
Postad 12 December 2008 - 12:51
Sök på Brighthandle. Så heter företaget som tillverkar dem. Ett dotterföretag till ASSA Abloy.
Postad 13 December 2008 - 11:47
såg intressant och det fanns en stor "jag vill ha" faktor tills jag såg priset... känns lite som njae
fast jag skulle ju kunna bygga en själv, och väljer man bara att ha rött lysande handtag när muggen är upptagen ja då är det inte alls svårt
/Daniel
fast jag skulle ju kunna bygga en själv, och väljer man bara att ha rött lysande handtag när muggen är upptagen ja då är det inte alls svårt
/Daniel
Postad 14 December 2008 - 13:15
såg intressant och det fanns en stor "jag vill ha" faktor tills jag såg priset... känns lite som njae
/Daniel
min tanke när jag såg produkten var "jo men den kostar ju minst 7000" så när jag såg priset var det klart tänkbart.
bygga själv går ju alltid, men för det priset vete fan om man får det snyggare eller bättre om man gör det själv.
principen e ju enkel dock...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?