Vad känner du dig bekväm med, några tips på snygga vaser ksukor, ljus.tomtegubbar ja vad vet jag.. kom med förslag lägg upp egna bilder.
Bifogad fil(er)
Redigerat av Nymme, 17 March 2009 - 07:41.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 13 March 2009 - 23:06
Med hjälp utav den här tråden tänkte jag att vi kan ta upp vad vi vill ha på våran tv bänk, om man har tvn uppskruvad på väggen.
Vad känner du dig bekväm med, några tips på snygga vaser ksukor, ljus.tomtegubbar ja vad vet jag.. kom med förslag lägg upp egna bilder. Bifogad fil(er)Redigerat av Nymme, 17 March 2009 - 07:41. Postad 13 March 2009 - 23:08
en svart kandelaber, centerhögtalare och dinovo edge tangentbord står på mitt.
Postad 13 March 2009 - 23:17
]Nandayo var in och tittade i ditt galleri det såg riktigt bra ut, stilrent och fint.. Bilderna som ligger på mitt galleri är lite gammla men ska snacka med grannen snart så ska vi fixa lite nya.
Det har kommit till en vinylspelare nu, och lite annat smått&gott. Själv vill jag nästan helst ha rent på prylar under tvn kanske någon grön växt, men ibland får man inte plats och kablarnas längd kanske inte räcker. Redigerat av Nymme, 13 March 2009 - 23:38. Postad 14 March 2009 - 12:52
Ett äkta björnskinn skulle sitta fint att ha på tvbänken..
Några minhembio-gubbar brukar göra sig snygga Postad 15 March 2009 - 16:39
Det blir nog inte så lätt att få tag på. Har kollat på några hemmabiogubbar å läst i något forum. det var en väldig procedur för att få tag i några, men det kan vara värt det. Postad 15 March 2009 - 22:13
Har en zpindel från zlamp, ljusstaken "knuten" av Josef Frank och Music system i bronze wenge från Tivoli Audio. Detta står på min stereobänk från denord.
Postad 15 March 2009 - 22:20
Inte en pryl, inte ens TV-bänken själv.
När jag köpte platt-TV så åkte allt annat upp på hyllor i ett hörn. Dessutom så måste man ju sätta teven högre upp, om något ska stå där den stod förut. En TV är ingen tavla, man bör ha överkanten av bilden i ögonhöjd om man är intresserad av ergonomi. Postad 17 March 2009 - 21:26
Har en flipp klocka på min för att ha koll på tiden, den försvinner förvånandsvärt fort när man har roligt.
Postad 17 March 2009 - 21:55
det låter som en bra idee.. skulle själv vilja ha en klocka där, men har förövrigt ingen som passar.. och nu ska jag hålla det så clint som möjligt. inga onödiga prylar. Postad 22 March 2009 - 21:48
Någon som vet någon bra butik på internet där det finns mycket med fina små saker/prydnader? Eller som har med hemmabio att göra helt enkelt.
Postad 23 March 2009 - 16:21
Just nu har jag för mycket. Men allt jag vill ha är en center, squeezeboxen samt ett staffli som visar filmen man har i spelare just nu.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |