Beställde detta av butiken thdigitalshop.se igår för att de hade det billigaste priset inne just nu. Fick headsetet idag faktiskt, riktigt härlig leverans! Men vafan är det här för ###### skit Sony Ericsson tillverkar? Visst, dess funktion som "Noice Cancelling", att den tar bort ljud omkring en fungerar ju bra. Men ljudkvalitén, hallå? Jag hör knappt någon bas alls och kan jämföra headsetet ljudmässigt med det headsetet som ingick när jag köpte min Walkman W890, HPM-70, alltså ett av de sämre in-earplugsen på marknaden.
Att jag ska betala över 500 spänn till Sony Ericsson för att få ett headset som står i klass likt HPM-70 som går på runt 100-200 spänn i handeln är fan i mig förjävligt. Är riktigt sur på SE just nu, trodde att företaget stod för kvalité men det här är ju bara asiatiskt ###### B-kvalité.
Nu blir det antingen Sennheiser eller Ultimate Ears istället, västerländskt kvalité när det är som bäst.
Aldrig mer köper jag SEs tillbehör igen, den saken är säker. Värsta är att det här headsetet är ju nytt, det kom ju ut precis!
Redigerat av Foxxy, 14 May 2009 - 14:08.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
Sony Ericsson HPM-88 !
18 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?