Kommentarer till Min Hifi anläggning av Glenn Andersson
Startad av
Unregistered1441
, Sep 27 2009 19:07
26 svar till detta ämne
Postad 28 September 2009 - 10:15
Vilken schysst början. Jag kom hem från Västerås igår efter att ha hälsat på familjen.
Den första skivan som jag greppade på kvällen var "Thin Lizzys - Bad Reputation".
Jag blir alltid trygg av att lyssna på den och Jailbreak.
Den första skivan som jag greppade på kvällen var "Thin Lizzys - Bad Reputation".
Jag blir alltid trygg av att lyssna på den och Jailbreak.
Postad 28 September 2009 - 10:37
Tack så mycket. Tycker att en anläggning i första hand ska se snyggt ut. Fotografen inom mig kanske inte håller med...
Postad 30 September 2009 - 19:40
Ser nice ut. Ang. CD:n så kommer den med stor sannorlikhet hamna i skåpet. Frågan är bara hur jag löser problemet med att fjärren inte kommer att gå igenom.
Postad 06 October 2009 - 10:29
tack för komment
du hade rikgt fint , ger en hemtrevlig känsla av kvalitet
Postad 07 October 2009 - 19:51
Väldigt clean anläggning må jag säga. Mer än så behövs egentligen inte
Postad 18 October 2009 - 22:11
Trevlig anläggning som har allt som krävs! Jag ska bara skaffa en riktig vinylspelare så är jag snart där också!
Postad 31 January 2010 - 01:35
Riktigt fin 2kanal setup! 
Precis som du säger så har ju concept 6 basen finns, men inte mer än så. Sen beror det ju på vad för typ av musik. Oftast behöver man inte ha så mycket bastryck för musik enligt mig. Fin vinylspelare med
/Fabian
Precis som du säger så har ju concept 6 basen finns, men inte mer än så. Sen beror det ju på vad för typ av musik. Oftast behöver man inte ha så mycket bastryck för musik enligt mig. Fin vinylspelare med
/Fabian
Postad 12 February 2010 - 15:00
Tack för kommentaren ,alltid lika trevligt att titta in i ditt galleri!
Postad 13 February 2010 - 13:51
Tack för alla komentarer, alltd kul att få lite respons. Måste dock ta och
uppdatera galleriet snart känner jag.
uppdatera galleriet snart känner jag.
Postad 17 March 2010 - 16:58
Tänk bara på att du får den variant av Michells skivklämma som passar din Pro-Ject då det finns två. Skillnaderna är subtila med skivklämman, men förhöjer ändå ljudet en aning.
Postad 30 March 2010 - 15:24
Jag har inte en enda Vinyl kvar, vilket gör mig smått deprimerad..Lämnade kvar backarna hos bruden jag var ihop med på 90 talet...Vet inte var hon är nånstans i daxläget..Tur att det finns folk som håller i vinylen hårdare än jag gjorde...
Postad 30 March 2010 - 22:15
Cleant. Gillar Dali. Hade ett par 6006:or innan och dom spelade riktigt bra.
Postad 07 July 2010 - 18:59
mycket fint, och visst är det trevligt att lyssna på sina favoritskivor på en bra anläggning. har själv satsat på hifi framför hemmabio. 10p är given.
Postad 27 January 2011 - 15:53
Tjena mostling. Det är Michell Engineerings skivklämma som jag kör med. Finns att inhandla hos Svalander. Finns dock 2st skivklämmor, en speciell för Rega och en "standard" (vilket passar din spelare). Har själv samma spelare som du har (vilket du kanske har sett...) och är mycket nöjd med klämman! Mvh
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
85 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?