Någon som har erfarenhet av JM Lab Chorus serien. Funderar på att köpa ett par Chorus 725 frontar + center och surround i samma serie.
Mvh,
Polarbear
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 04 January 2003 - 15:17
HEJ,
Någon som har erfarenhet av JM Lab Chorus serien. Funderar på att köpa ett par Chorus 725 frontar + center och surround i samma serie. Mvh, Polarbear Postad 04 January 2003 - 15:36
Tjena!
Jag är mycket nöjd med mina, kör i kombination med Onkyo och det låter kanon! Dock upplever jag det som att man bör ha subwoofern(SW700) också vid filmlyssning, dock inte vid musik. Postad 04 January 2003 - 15:44
Tack för svaret carlr!!
Var köpte du dina? Skulle du rekommendera handlaren du köpte dem av? Vet du om man kan provlyssna hos någon handlare i Sthlm? Hade du jämfört dem med några andra i liknande prisklass? Postad 04 January 2003 - 17:16
Ring och hör med bestsound.se dom kanske har. Sontec har bara Electra serien och Utopia vad jag vet men testa även dom kanske.
Postad 04 January 2003 - 18:52
quote:Originally posted by polarbear
Tack för svaret carlr!! Var köpte du dina? Skulle du rekommendera handlaren du köpte dem av? Vet du om man kan provlyssna hos någon handlare i Sthlm? Hade du jämfört dem med några andra i liknande prisklass? polarbear -> Jag köpte mina hos Ultimate i Vimmerby, och jag kan varmt rekommendera affären! Mycket god kunskap och strålande service!..Jag hade möjligheten att provlyssna under längre perioder då en bekant hade ett Chorussystem, och jag jämförde med system från Canton etc. i liknande prisklass men föll för ljudet hos JM Lab. Dock har jag inte gjort något regelrätt A/B-test mellan JM Lab och något annat märke men jag är tämligen säker på att jag köpt JM Lab i alla fall....[^]..... Postad 04 January 2003 - 21:06
Jag har ett par Chorus 706 och jag gillar dem väldigt mycket! Såhär säger dem på Stereophile om just 706:
http://www.stereophi...rchives.cgi?500 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |