Har/hade till igår mina Sennheiser CX300-II Precision tills jag tappa skivstången på dom.
Är lite sugen på Klipsch Image S4 men är dom bra ?
Hur är dom jämfört mot cx300 II ?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 20 December 2011 - 19:10
Någon som har dessa eller använt dom ?
Har/hade till igår mina Sennheiser CX300-II Precision tills jag tappa skivstången på dom. Är lite sugen på Klipsch Image S4 men är dom bra ? Hur är dom jämfört mot cx300 II ? Postad 20 December 2011 - 19:50
Tycker de är tillräckligt bra för att få stanna hemma hos mig. Har haft cx300-II också men de gick sönder för ett bra tag sedan så kan inte jämföra. Klipsch snäckorna är bra prisvärda under 500:- ändå. Jag kika på dem när de kostade 890:- men nu kunde jag inte låta bli. Ljudet beror lite på källa men de spelar på bra med bas och diskant som inte blir för mycket enligt mig. Använder mina lurar mer än dem så inte rättvist att jämföra de två.
Kolla användar omdömen på https://www.prisjakt...kt.php?o=439519 .. Redigerat av Ramses, 20 December 2011 - 19:51. Postad 01 February 2013 - 21:59
Behöver er hjälp!
Har just köpt ett par nya hörlurar, Klipsch Image S4i v2 till min iphone 5. Det går inte att prata i dem då de tjuter hos den som jag pratar med. Finns det någon här på forumet som fått dessa lurar att fungera ihop med iphone 5? https://www.prisjakt...t.php?p=1412775 Redigerat av Unregistered1605, 01 February 2013 - 22:14. Postad 01 February 2013 - 22:31
testa med originallurarna som följer med telefonen, om samma problem uppstår är det inte lurarna det är fel på. Annars låter det som att du har en defekt mikrofon, och det går på garantin.
Postad 02 February 2013 - 08:56
Originallurarna fungerar bra.
Har läst på nätet att iphone 5 (med sin nya 'noice reduction' funktion) ger ett tjut med vissa lurar. Därför undrar jag om någon har upplevt liknande problem. Postad 10 May 2013 - 09:30
Mitt andra par Klipsch S4I v2 började glappa för 2 dagar sedan. Jag har nu haft dem i strax över 4 månader. Jag tror att mitt första par höll ungefär så kort tid också. Det börjar bli rätt drygt.
Men men.. garantin gäller ju i ett år, så det blir att ta sig till webhallen och lämna tillbaka dem idag. Jag hade tänkt att byta tillsamma igen (för att jag inte vet vad jag annars ska ta), men de verkar inte sälja dem längre, eller så finns dem inte i lager. Samma fel igen, glapp nere vid kontakten, där sladden "börjar". Jag har använt dem med min iPhone 5, som jag allt som oftast har i min jackficka. Jag kanske tar pengarna och går och köper ett par på elgiganten istället. Om jag inte hittar något annat par som verkar bättre. Redigerat av KenjiCC, 10 May 2013 - 09:32. Postad 10 May 2013 - 09:37
Skippa Klipsch S4i v2 bara skit.
Provade 2 par till min iphone 5 innan jag gav upp. Båda lurarna tjöt så jag ledsnade och lämnade tillbaka skräpet. Köpte Klipsch Image X10i istället. Drömlurar, känns inte i örat och låter som jag var på konserten. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |