Ser ut att innerhålla action med specialeffekter.
Medverkande bl.a Baben Famke Janssen, våran Peter Stormare.
Går upp på duken den 2 Mars 2012
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Hansel and Gretel: Witch Hunters med Jeremy Renner, Gemma Arterton av Tommy
Startad av
Audio Code 3
, Dec 22 2011 19:38
9 svar till detta ämne
Postad 22 December 2011 - 19:38
Filmen baserat på bröderna grimms folksaga. Det handlar om häxjakt där syskonen Hans & Greta 15 år efter pepparkakshuset blivit professionella prisjägare.
Ser ut att innerhålla action med specialeffekter. Medverkande bl.a Baben Famke Janssen, våran Peter Stormare. Går upp på duken den 2 Mars 2012
Postad 10 January 2012 - 17:25
Oj då här visas det ingen intresse, om nu någon undrar om släppet den är uppskjuten, rejält tills 2013, nåt är galet fel kan man ju tänka,
Postad 10 January 2012 - 22:25
Missade att du postade om den här - kan bli kul. Gemma Arterton (bilden) kan väl få epitetet "babe" hon med, va?
Postad 06 September 2012 - 09:49
trailer:
http://www.youtube.c...h?v=nQaS8UjKCac verkar lovande :-) gillar den här typen av filmer. //Mike Postad 06 September 2012 - 18:51
Fick rejäla Van Helsing-vibbar av trailern. Inget ont menat med det, jag gillar Van Helsing för vad den är.
Postad 06 September 2012 - 20:47
Jäkligt poppis med sagoboks-storys nuförtiden. Så länge det är bra stuff har jag inget emot det
Postad 07 September 2012 - 08:32
Var det första jag tänkte med. Just folksagor. Regissören till denna har ju dessutom gjort Alice i underlandet. Postad 22 May 2013 - 19:19
Mja, slentrian US&A-action med det smått irriterande komik-momentet som de envisas att ha med för att attrahera massorna. Störtlöjligt med alla über-vapen de har också. Nej, bättre kan nog faktiskt Hollywood...fast bäst är Henjel gwa Geuretel - se den istället för den här.
5 av 10 splatter-troll Postad 08 December 2013 - 17:28
Gillade den här, lite nya grepp. Väldigt mycket action men sevärd action
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |