Playstation 3 60GB (Bakåtkompatibel med PS1,PS3)
Playstation 3 Slim 320GB
Playstation 3 Super Slim 500GB (Låter en aning mer än föregångare, enligt omdömen/recensioner på youtube och prisjakt)
När det gäller priset förlorar jag knappt på det eftersom Slim och Super Slim skiljer sig bara några hundralappar.
Anledningen till att jag skaffar det nu är för att jag aldrig haft PS3 förut och tänkte kanske det är kul och testa plus att jag kan spela upp Bluray filmer också (Kan samtidigt fråga, är bluray på PS3 lika bra som en kvalité bluray spelare?) det fortfarande är minst åtta månader kvar till den nya Xbox 720 och enligt rykten ända till 2014 med PS4. Självklart har jag funderat på Wii U, men den känns som Beta-version just nu så jag njuter hellre av en PS3 tills Wii är mer utvecklad och fler spel kommit till den. Vad tycker ni om det? Låter det som en smart tanke?
Kan också tillägga att jag är en ägare av en 360 och har aldrig ägt en PS3 förut så jag uppskattar gärna om vi kör en liten jämförelse mellan dem och kollar vad ni tycker.
Xbox 360 Slim 250GB vs Playstation 3 Slim 320GB/Super Slim 500GB
Vilken av dessa två konsoler anser ni vara den bästa?
Uppskattar gärna jämförelse och åsikter mellan PS3 alla tre versioner (Slim/Super Slim/Tjocka) också som nämnt ovan.
Grafik: ?/10
Online: ?/10
Bäst spel: ?/10
Bluray på PS3: ?/10
Sökningen pågår
Avancerad sökning
68 bilder
37 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?