Bästa spel?
46 svar till detta ämne
Postad 30 December 2012 - 06:53
AbductedTurtle
-
AbductedTurtle
-
Lärjunge
-
-
481 inlägg
Hej! Såg inte någonstans att det fanns en sån här tråd om vilka spel folk tyckte mest om, därför skapar jag denna, mestadels av nyfiken. Nu till frågan:Vad anser NI vara det bästa och ert mest favoritspel på PS3?Ni får även nämna spel från PS2 som ni önskar skulle fortsätta till PS3! Uppskattar er tid.
Postad 30 December 2012 - 14:27
Unregisteredf6ea3cff
-
Unregisteredf6ea3cff
-
Veteran
-
-
2097 inlägg
Batman: Arkham City och Batman: Arkham Asylum. Iallafalla bland spel som uppskattas av andra. Sen har jag personliga favoriter som få eller ingen annan spelar, men det hjälper ju inte dig.
Postad 30 December 2012 - 15:38
AbductedTurtle
-
AbductedTurtle
-
Lärjunge
-
-
481 inlägg
Batman: Arkham City och Batman: Arkham Asylum. Iallafalla bland spel som uppskattas av andra. Sen har jag personliga favoriter som få eller ingen annan spelar, men det hjälper ju inte dig.
Ja, har också hört att dem är riktigt bra! Självklart kan det komma till hjälp, tanken var ju inte bara se vad andra hade för favoriter det var även för inspiration också. Kan finnas massa spel, som jag har missat, även om det är gamla eller hur?
Postad 30 December 2012 - 15:52
Unregisteredf6ea3cff
-
Unregisteredf6ea3cff
-
Veteran
-
-
2097 inlägg
Ja såklart. Jag älskar SBK 08 och spelar det med med jämna mellanrum, men det är jag nog ensam om. Motorcykelsimulatorer är ganska nischat. Tidigare spelade jag sjukt mycket Warhammer 40K: Space Marine också. Klarade singleplayer tre gånger och jag vet inte hur många timmar online. Vissa spelar det, men inte så många. Jag är ganska nära platinum inklusive dlc utan att fuska ("boosta") på någonting men storknade på slutet av weapon challenges och när det buggade att samla alla loggar.
Postad 30 December 2012 - 16:07
blooodshy
-
blooodshy
-
Lärjunge
-
-
492 inlägg
MP spel:
Killzone 2
Modern Warfare 2
SP spel:
Uncharted 2
Red Dead Redemption
Metal Gear Solid 4
Postad 30 December 2012 - 16:12
AbductedTurtle
-
AbductedTurtle
-
Lärjunge
-
-
481 inlägg
Man saknar spelen man har växt upp med, den passionen man hade första gången dör liksom inte ut riktigt. Har dock inte spelat så mycket motorcykelspel alls men SBK 08 såg riktigt kul ut faktiskt! Ska kanske titta mer på det sen.
Postad 30 December 2012 - 18:37
Unregisteredf6ea3cff
-
Unregisteredf6ea3cff
-
Veteran
-
-
2097 inlägg
Man saknar spelen man har växt upp med, den passionen man hade första gången dör liksom inte ut riktigt. Har dock inte spelat så mycket motorcykelspel alls men SBK 08 såg riktigt kul ut faktiskt! Ska kanske titta mer på det sen.
Det klassas som svårt dock, var medveten om det. Gamespot gav det tortyrstolen för "punishing difficulty". Det betyder egentligen bara att det har en inlärningskurva. Som de flesta simracers alltså. Men annars om man vill räjsa MC och inte söker full sim så är MotoGP 08 väldigt bra känsla i också. Men undvik alla andra MC titlar helst, dessa två är de bästa inom respektive segment arkad aktigt och simulering. Men om du testa och vill ha nåt tips så säg till bara.
Postad 30 December 2012 - 20:25
Unregisteredc3c18610
-
Unregisteredc3c18610
-
Användare
-
-
147 inlägg
Orange box alla gånger. Varierat, spännande och för sin till jäkligt snyggt. Storyn är dessutom riktigt grym.
Postad 30 December 2012 - 22:24
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5006 inlägg
Demon's Souls och Dark Souls.
Postad 31 December 2012 - 02:51
AbductedTurtle
-
AbductedTurtle
-
Lärjunge
-
-
481 inlägg
Det klassas som svårt dock, var medveten om det. Gamespot gav det tortyrstolen för "punishing difficulty". Det betyder egentligen bara att det har en inlärningskurva. Som de flesta simracers alltså. Men annars om man vill räjsa MC och inte söker full sim så är MotoGP 08 väldigt bra känsla i också. Men undvik alla andra MC titlar helst, dessa två är de bästa inom respektive segment arkadaktigt och simulering.
Men om du testa och vill ha nåt tips så säg till bara. 
Det får mig tänka på Ninja Gaiden 2 när du beskriver det sådär hehe, men absolut det ska jag! Orange box alla gånger. Varierat, spännande och för sin till jäkligt snyggt. Storyn är dessutom riktigt grym.
Har aldrig lirat Half-Life förut faktiskt, tro det eller ej. Det är nog dags för mig att börja! Demon's Souls och Dark Souls.
Ska definitivt kolla in dessa två, ser ut att påminna om en blandning med Soul Reaver och Ninja Gaiden?
Postad 31 December 2012 - 09:40
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5006 inlägg
Ska definitivt kolla in dessa två, ser ut att påminna om en blandning med Soul Reaver och Ninja Gaiden?
Soul Reaver har jag aldrig spelat. Det de delar med ninja gaiden är ett välgjort stridssystem och en relativt hög svårighetsgrad. I övrigt tycker jag att de känns som ett mörkare alternativ till Zelda-spelen.
Postad 31 December 2012 - 13:02
Unregistered634f2beb
-
Unregistered634f2beb
-
Användare
-
-
136 inlägg
Uncharted serien, man kan inte sluta spela! Längesen jag spelat spel som var så spännande.
Metal Gear Solid serien, behöver inte säga något ens.. (men jag är så nörd så jag har nästan varenda PAL utgåva..  )
Just nu spelas det Red dead redemption, hur kan jag ha missat detta? Svinkul, som gta fast vilda västern. GTA 4 var en flopp jämfört med tidigare spelen tycker jag, detta gjorde rockstar bättre!
Postad 31 December 2012 - 14:09
AbductedTurtle
-
AbductedTurtle
-
Lärjunge
-
-
481 inlägg
Soul Reaver har jag aldrig spelat. Det de delar med ninja gaiden är ett välgjort stridssystem och en relativt hög svårighetsgrad. I övrigt tycker jag att de känns som ett mörkare alternativ till Zelda-spelen.
Har du aldrig testat det? Då måste du verkligen spela det någon gång, en klassiker!
Postad 31 December 2012 - 14:15
AbductedTurtle
-
AbductedTurtle
-
Lärjunge
-
-
481 inlägg
Uncharted serien, man kan inte sluta spela! Längesen jag spelat spel som var så spännande. Metal Gear Solid serien, behöver inte säga något ens.. (men jag är så nörd så jag har nästan varenda PAL utgåva.. )
Just nu spelas det Red dead redemption, hur kan jag ha missat detta? Svinkul, som gta fast vilda västern. GTA 4 var en flopp jämfört med tidigare spelen tycker jag, detta gjorde rockstar bättre!
Tittade igenom trailers på Uncharted och... Behöver jag ens säga nåt? Såg otroligt kul ut. GTA har jag aldrig haft intresse för därför har jag aldrig spelat det hehe men western låter lite bättre.
Postad 31 December 2012 - 14:33
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Du har aldrig lirat Half Life och har ingen koll på Uncharted. Du är ju som ett oskrivet blad, här gäller det att tipsa så du inte missar något  . Du kan läsa vad jag tycker om resp. spel här. Men för att ta några av mina personliga favoriter: Just Cause 2 Playstation All-Star Battle Royal Castlevania Lords of Shadow Enslaved Rayman: Origins Vanquish Bayonetta Ratchet and Clank-serien God of War-serien Dishonored Deus Ex: Human Revolution Skyrim Alice: Madness Returns Mortal Kombat Mass Effect 2 Dead Space-serien Borderlands 1 + 2 Finns många mer men ett axplock du kan kolla upp.
Postad 01 January 2013 - 03:32
AbductedTurtle
-
AbductedTurtle
-
Lärjunge
-
-
481 inlägg
Du har aldrig lirat Half Life och har ingen koll på Uncharted. Du är ju som ett oskrivet blad, här gäller det att tipsa så du inte missar något . Du kan läsa vad jag tycker om resp. spel här. Men för att ta några av mina personliga favoriter:
Just Cause 2 Playstation All-Star Battle Royal Castlevania Lords of Shadow Enslaved Rayman: Origins Vanquish Bayonetta Ratchet and Clank-serien God of War-serien Dishonored Deus Ex: Human Revolution Skyrim Alice: Madness Returns Mortal Kombat Mass Effect 2 Dead Space-serien Borderlands 1 + 2
Finns många mer men ett axplock du kan kolla upp.
Ja men eller hur, ibland kan man ha den sortens otur att missa sånt. Dock har jag redan Castlevania Lords of Shadow, har du spelat föregångarna? För jag tycker inte det finns några likheter alls jämfört med den gamla goda klassikern. Skyrim och Borderlands har jag redan funderat på och de verkar riktigt bra, speciellt Borderlands. Men problemet med Borderlands är att jag aldrig spelat FPS förut så jag borde kanske öva på skjutspel innan jag börjar med BL? Resten ska jag kolla upp, tack för tipsen förresten!
Postad 01 January 2013 - 04:16
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Dock har jag redan Castlevania Lords of Shadow, har du spelat föregångarna? För jag tycker inte det finns några likheter alls jämfört med den gamla goda klassikern.
Jag har spelat de flesta, några likheter finns men annars är gameplay ungefär som God of War, vilket jag också gillar iofs. Har du spelat långt eller varvat det? Annars är det segt de första tre kapitlen innan det börjar komma igång, många gör misstaget att lägga ner i förtid. Skyrim och Borderlands har jag redan funderat på och de verkar riktigt bra, speciellt Borderlands. Men problemet med Borderlands är att jag aldrig spelat FPS förut så jag borde kanske öva på skjutspel innan jag börjar med BL?
Du kan väl öva med Borderlands  ? Krävs lite träning men man lär sig. Resten ska jag kolla upp, tack för tipsen förresten!
Np. Enslaved är i samma stil som Uncharted så det borde du ju i så fall gilla.
Postad 01 January 2013 - 12:51
AbductedTurtle
-
AbductedTurtle
-
Lärjunge
-
-
481 inlägg
Jag har spelat de flesta, några likheter finns men annars är gameplay ungefär som God of War, vilket jag också gillar iofs. Har du spelat långt eller varvat det? Annars är det segt de första tre kapitlen innan det börjar komma igång, många gör misstaget att lägga ner i förtid.
Nej jag har faktiskt inte spelat så mycket, får ta och göra det. Men eftersom jag redan har Casltevania får jag börja med det först sen kan jag köra på de andra hehe.
Redigerat av AbductedTurtle, 01 January 2013 - 12:52.
Postad 01 January 2013 - 23:15
Fredag
-
Fredag
-
Forumräv
-
-
954 inlägg
De spel som fått flest speltimmar i PS3:
GTA4
GT5
Little Big Planet 1&2
De bästa spelen jag spelat på PS3:
MGS4
Uncharted 1-3
Mest efterlängtade just nu:
The Last Of Us
GTA5
MGS5
Postad 02 January 2013 - 01:14
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1766 inlägg
Battlefield 3, NHL13 och Assassins Creed 3 är de spel som gått varmast hemma hos mig under 2012 och de spel jag tyckt bäst om. Har dock inte provat allt för många under årets gång. Black Ops 2 var årets besvikelse även fast jag hade mina aningar att jag inte skulle gilla det.
Postad 02 January 2013 - 10:19
Kazutoyo
-
Kazutoyo
-
Forumräv
-
-
733 inlägg
Favoriten till PS2 är Suikoden 5, väldigt synd att det inte har kommit något Suikoden 6 denna konsolgeneration. Suikoden 1, 2 och 5 kan mycket väl vara mina absoluta favoritspel genom tiderna. Det är japanska rollspel med underbara soundtracks, storslagna berättelser med politiska och "mogna" intriger och en stor skara intressanta karaktärer.
Mina favoriter till PS3 är nog Valkyria Chronicles, Yakuza 3, Yakuza 4 och Nier. Samma sak där, riktigt bra berättelser och när det gäller Nier även vad jag anser är det bästa soundtracket denna konsolgeneration.
Gillar även Way of the Samurai 3 väldigt mycket (Way of the Samurai 4 var tyvärr inte lika bra), ett spel där dina val verkligen ändrar spelets riktning och det finns väldigt många olika slut beroende på vilka val du gör.
Ser fram emot Ni no Kuni, Yakuza 5 och The Last Guardian (om det nu någonsin släpps).
Redigerat av Kazutoyo, 03 January 2013 - 03:54.
Postad 02 January 2013 - 10:48
pryzze
-
pryzze
-
Lärjunge
-
-
352 inlägg
En bra tråd med bra tips. I varje fall jag skulle uppskatta att ni även sskriver några rader om spelet. Det säger mig ingenting om man skriver att Yatzy 78 är bra eller förkortningar som MSG 88 som bara inbitna använder. Det är väl ingen idé att påverka de som redan kan, Exempel Portal 2 är ett superspel. Det är ett pusselspel utan våld. Man skall ta sig igenom en bana genom att lösa kluriga problem. Det finns även ett samarbetsläge för onlinespel. Spelet finns nu att köpa till en billig penning, 199 kronor. Vill du spela mer ingår spelet i Orange Box som kostar 129 kr. //Pryzze
Redigerat av pryzze, 02 January 2013 - 10:53.
Postad 02 January 2013 - 13:02
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
I varje fall jag skulle uppskatta att ni även sskriver några rader om spelet. Det säger mig ingenting om man skriver att Yatzy 78 är bra eller förkortningar som MSG 88 som bara inbitna använder. Det är väl ingen idé att påverka de som redan kan,
I mitt fall länkade jag till mina egna recensioner där det står en hel del, men annars förutsätter jag nästan att man kollar upp spelet på Youtube för att bilda sig en uppfattning. Kan även tipsa om Prince of Persia och Tomb Raider trilogy för de som missat dessa serier, äventyrsspel med fokus på plattform, strider och pussel. Nästa Tomb Raider kommer nu i början av 2013. Uncharted tog massor av inspiration från Tomb Raider t.ex. (Och ironiskt nog verkar det vara tvärtom nu).
Postad 02 January 2013 - 13:28
pryzze
-
pryzze
-
Lärjunge
-
-
352 inlägg
Hoppas att ingen tog illa vid sig det var bara ett förslag på att göra tråden bättre.
Jag det finns sjukt mycket spel man skulle vilja spela. Men varje spel tar ju
en hel del tid i anspråk. Har man familj och barn så gäller det att vara noga
att välja rätt spel för att utnyttja tiden på bästa sätt.
//Pryzze
Postad 03 January 2013 - 00:54
AbductedTurtle
-
AbductedTurtle
-
Lärjunge
-
-
481 inlägg
En bra tråd med bra tips.
I varje fall jag skulle uppskatta att ni även sskriver några rader om spelet. Det säger mig ingenting om man skriver att Yatzy 78 är bra eller förkortningar som MSG 88 som bara inbitna använder. Det är väl ingen idé att påverka de som redan kan,
Exempel
Portal 2 är ett superspel. Det är ett pusselspel utan våld. Man skall ta sig igenom en bana genom att lösa kluriga problem. Det finns även ett samarbetsläge för onlinespel.
Spelet finns nu att köpa till en billig penning, 199 kronor. Vill du spela mer ingår spelet i Orange Box som kostar 129 kr.
//Pryzze
Det är ett bra tips faktiskt, på det sättet utvecklas tråden ännu mer och man har lättare för att argumentera för det spelet man tycker är bäst enligt sig själv. Tack förresten för alla era tips än so far, uppskattar verkligen era åsikter. Ni har bra smak på spel
Postad 03 January 2013 - 09:52
Kimme
-
Kimme
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Jag gör enligt "fredags mall"  (nästan samma spel blev det också) De spel som fått flest speltimmar i PS3: COD MW3 GTA 4 Little Big Planet 1 & 2 De bästa spelen jag spelat på PS3: Uncharted 1-3 MGS4 Mest efterlängtade just nu: The Last Of Us GTA5 MGS5 Tycker definitivt du ska köpa Uncharted Trilogy! https://www.prisjakt...t.php?p=1180358
Postad 10 January 2013 - 08:47
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
Dead Space 2 är mitt senaste förvärv och det är otroligt bra, dock väldigt läskigt...
Uncharted serien är bra, storyn gör att man blir mer och mer indragen.
Det enda jag vill klaga på i Uncharted är fysiken i spelet. Man kan hoppa från höga höjder och landa på benen utan större problem, man klättrar som en jäkla gud(väldigt orealistiskt). Men i övrigt riktigt bra, grafiken är snygg och ljudet är av bästa kvalitet.
Sen gillar jag BF3 nåt oerhört när det kommer till online. Single player har jag småkört litegrann, köpte det mest för Multiplayer.
Gran Turismo 5 är väl det enda bilspelet som är hyffsat till PS3, många bilar att välja på.
Little big planet 1 o 2 är roligt om man är mer än 1 spelare, mycket pussel och roliga banor.
Infamous 1 o 2 är också spel som inte är jättekända men som jag tycker är helt OK. Infamous 1 gjorde ett mediokert försök till story, kändes lite väl överambiöst. Lite som GTA med superkrafter kan man sammanfatta Infamous.
Sist men inte minst, DEAD NATION. Detta spel måste man lira om man gillar zombiespel. Det är väl ungefär som Left 4 Dead med kameravinkel från ovan. Spela detta med en till spelare och man kommer ha riktigt skoj!
Postad 10 January 2013 - 08:56
AbductedTurtle
-
AbductedTurtle
-
Lärjunge
-
-
481 inlägg
Jag råkar faktiskt ha BF3 till min 360 så det kanske känns onödigt att köpa det till PS3 också om det inte är väldigt stor skillnad mellan känslan av spelkontrollen och online funktionen?
Förresten, jag har kollat in Fifa 13 ganska mycket och det ser otroligt ut. Det kanske inte är något märkvärdigt för er som har spelat fifa 12 men jag som bara har haft fifa 08 tyckte det var stor skillnad... Någon som har testat Fifa 13 och tycker det är bra?
Postad 10 January 2013 - 09:13
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
Jag råkar faktiskt ha BF3 till min 360 så det kanske känns onödigt att köpa det till PS3 också om det inte är väldigt stor skillnad mellan känslan av spelkontrollen och online funktionen?
Förresten, jag har kollat in Fifa 13 ganska mycket och det ser otroligt ut. Det kanske inte är något märkvärdigt för er som har spelat fifa 12 men jag som bara har haft fifa 08 tyckte det var stor skillnad... Någon som har testat Fifa 13 och tycker det är bra?
Fifa 13 är riktigt bra, var ett stort hopp från tidigare spel. NHL 13 är också fortfarande grymt bra, det nya är väl att man måste "accelerera" för att få fart, och det ger ju en mer verklighetstrogen spelkänsla. Har svårt att se NHL och FIFA utveklas så himla mycket mer utan ny konsol eller helt och hållet nytt spelsätt. Men då är dom ju också redan på toppen av berget och saknar helt motståndare i sina sportspel.
Postad 10 January 2013 - 14:27
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Precis, du kan inte ens jämföra 08 med 13, det är som två helt skilda spel. Det har verkligen gått framåt på den fronten.
Postad 10 January 2013 - 16:09
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Postad 11 January 2013 - 08:26
AbductedTurtle
-
AbductedTurtle
-
Lärjunge
-
-
481 inlägg
Fifa 13 är riktigt bra, var ett stort hopp från tidigare spel. NHL 13 är också fortfarande grymt bra, det nya är väl att man måste "accelerera" för att få fart, och det ger ju en mer verklighetstrogen spelkänsla. Har svårt att se NHL och FIFA utveklas så himla mycket mer utan ny konsol eller helt och hållet nytt spelsätt. Men då är dom ju också redan på toppen av berget och saknar helt motståndare i sina sportspel.
Jag kan se det, tycker det verkar riktigt grymt. Hur fungerar online spelandet? Fick höra lite här och där att det kan vara en aning instabilt? Precis, du kan inte ens jämföra 08 med 13, det är som två helt skilda spel. Det har verkligen gått framåt på den fronten.
Ja men exakt, tittade på gameplay och tyckte det var otroligt fint gjort. Jag ska definitivt köra på det, men vilket rekommenderas? Till PS3 eller 360 och varför? 
Det där spelet ska stå i min köplista! Tittade precis på en gameplay och fastnade direkt i klippet, häftigt gjort. Påminner om en blandning mellan Iridion 3D och F-Zero
Postad 11 January 2013 - 11:22
reksallad
-
reksallad
-
Lärjunge
-
-
273 inlägg
Wipeout är så läckert, men helt sjukt svårt
Postad 11 January 2013 - 12:13
AbductedTurtle
-
AbductedTurtle
-
Lärjunge
-
-
481 inlägg
Wipeout är så läckert, men helt sjukt svårt 
Hur svårt? Tycker du det är värt köpet?
Postad 11 January 2013 - 14:30
Unregisteredf6ea3cff
-
Unregisteredf6ea3cff
-
Veteran
-
-
2097 inlägg
Det låter som att du köper på dig en gigantisk samling som blir svår att ta sig igenom sen hur bra spelen än är
Postad 11 January 2013 - 15:00
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Ja men exakt, tittade på gameplay och tyckte det var otroligt fint gjort. Jag ska definitivt köra på det, men vilket rekommenderas? Till PS3 eller 360 och varför?
Spelar nog ingen roll till vilken konsol du väljer tbh. Om du gillar F-Zero och sånt så kanske du även gillar Sonic All Stars Racing.
Postad 11 January 2013 - 15:06
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Uncharted 1,2,3 är bästa exklusiva spelen till Ps3 vill jag påstå.
Postad 11 January 2013 - 17:59
AbductedTurtle
-
AbductedTurtle
-
Lärjunge
-
-
481 inlägg
Det låter som att du köper på dig en gigantisk samling som blir svår att ta sig igenom sen hur bra spelen än är 
En gigantisk lista men bara enstaka ska jag köpa för tillfället
Postad 11 January 2013 - 22:30
reksallad
-
reksallad
-
Lärjunge
-
-
273 inlägg
Hur svårt? Tycker du det är värt köpet?
Ja helt klart. Men det är frustrerande när man märker att man inte har en chans längre.
Postad 13 January 2013 - 23:24
AbductedTurtle
-
AbductedTurtle
-
Lärjunge
-
-
481 inlägg
Ja helt klart. Men det är frustrerande när man märker att man inte har en chans längre.
Det är synd att spelet har utgått på marknaden, får försöka hitta en begagnad i fint skick hos någon...
Postad 14 January 2013 - 00:47
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
Postad 14 January 2013 - 09:31
AbductedTurtle
-
AbductedTurtle
-
Lärjunge
-
-
481 inlägg
Köp det på PSN.
Tänkte jag inte alls på, tack ska du ha. Någon som vet om man kan använda sig av paypal på PSN eller är det bara kreditkort som gäller?
Postad 14 January 2013 - 10:07
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
Kreditkort är det som gäller. Eller så kan du köpa en PSN Voucher, då kanske du kan hitta något ställe som accepterar paypal.
Postad 14 January 2013 - 11:24
AbductedTurtle
-
AbductedTurtle
-
Lärjunge
-
-
481 inlägg
Kreditkort är det som gäller. Eller så kan du köpa en PSN Voucher, då kanske du kan hitta något ställe som accepterar paypal.
PSN Voucher... Är det som presentkort? Som till exempel när man köper poängkort till 360?
Postad 14 January 2013 - 11:31
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5006 inlägg
PSN Voucher... Är det som presentkort? Som till exempel när man köper poängkort till 360?
jepp
Postad 08 February 2013 - 13:35
Unregisteredf6ea3cff
-
Unregisteredf6ea3cff
-
Veteran
-
-
2097 inlägg
Annars är det segt de första tre kapitlen innan det börjar komma igång, många gör misstaget att lägga ner i förtid.
*räcker upp handen* Jag är definitivt en av dom. hehe. Jag gillade inte huvudpersonen med sitt böljande hår och korset han slogs med. Det är lustigt, på pappret borde jag älska spelet. Filmen Van Helsing är en av mina absoluta storfavoritfilmer. Jag kom till när man red på nån björn och var jagad.
Postad 15 February 2013 - 19:54
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2004 inlägg
FPS på konsoll var jag länge emot, men jag gav med mig och började spela Battlefield: Bad company 2 i single player mode. När man började kunna sikta lite grand så ville man testa multiplayer. Då satte man sig i en buske vid en flagga och sköt allt som passerade med ett hagelgevär. Sedan dess vart sina skills bättre och bättre på FPS och nu vet jag inte hur jag skulle klara mig utan att kunna föra FPS-spel på konsoll med Borderlands 1+2, MoH, Battlefield-serien och liknande. Men de är de spel som har gått mest på min konsoll utöver gamla Civilization: Revolution som trots avsaknaden av trophies fortfarande är en bunch of joy. Utöver de så har Assassins creed: Revelation i multiplayer fungerat rätt bra det med... Sen Everybodys golf: World tour var också bra.. samma där dock med brist på trophies och nu säkerligen inte lika mycke multiplayer-spelare på nätet om än dock en väldigt bra multiplayerdel... typ tournaments och liknande. En del helt grymma bilspel är förstås Paradise City, GT5 och Need for speed: Hot pursuit.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|