Så jag tänkte mig att jag skulle skaffa lite snygga banankablar. Enbart för utseendets skull, mind you. Hittar en snygg design hos Chord Silverscreen, beställer från landet som producerat Spice Girls och Fish 'n Chips till hälften av vad de kostar här hemma. Helt ok pris för välterminerade snygga kablar, då en DIY för mig hade säkert slutat i katastrof.
Kopplar in kablarna temporärt, finner att det är ingen skillnad jämfört med Supra. Allt är i sin ordning.
Har sandfyllt mina stativ, och måste givetvis dra kablarna genom stativen så sonen inte får för sig att dra ur dem och plugga in i en väggkontakt. Tänker, det här är ju inga problem.
Fäster nya kabeln till gamla kabeln så att jag ska kunna dra igenom dem genom stativet. Visar sig vara totalt omöjligt. Skruvar isär stativet bara för att komma ihåg att hålet i stativet är mindre än påsen är med sanden, så jag kan inte lyfta ur den...
Givetvis går det hål på påsen också så sand kommer ut på golvet.
Nu ligger finkablarna i en låda som kommer bäras ner till källaren.
Kopplar in kablarna temporärt, finner att det är ingen skillnad jämfört med Supra. Allt är i sin ordning.
Har sandfyllt mina stativ, och måste givetvis dra kablarna genom stativen så sonen inte får för sig att dra ur dem och plugga in i en väggkontakt. Tänker, det här är ju inga problem.
Fäster nya kabeln till gamla kabeln så att jag ska kunna dra igenom dem genom stativet. Visar sig vara totalt omöjligt. Skruvar isär stativet bara för att komma ihåg att hålet i stativet är mindre än påsen är med sanden, så jag kan inte lyfta ur den...
Givetvis går det hål på påsen också så sand kommer ut på golvet.
Nu ligger finkablarna i en låda som kommer bäras ner till källaren.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
16 bilder
37 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?