Har köpt mig ett par större högtalare och tänkte nu sälja av mitt gamla...
Vad tror ni jag skulle kunna få för detta paket? Vill mest få det sålt till en ok summa, annars hamnar det bara i källaren
https://www.prisjakt...kt.php?p=321355
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 20 March 2013 - 12:05
Hej!
Har köpt mig ett par större högtalare och tänkte nu sälja av mitt gamla... Vad tror ni jag skulle kunna få för detta paket? Vill mest få det sålt till en ok summa, annars hamnar det bara i källaren https://www.prisjakt...kt.php?p=321355 Postad 20 March 2013 - 12:17
500-1000kr kan du nog få som max,är ju knappast nåt bra system med tanke på de små diskanterna så jag skulle inte sätta så högt pris.
Egentligen bör du kasta det istället. Postad 20 March 2013 - 12:31
Jag påstår inte att ljudet är speciellt bra, men dess storlek har ju faktiskt fyllt en funktion i min gamla 1:a
Är annars en förespråkare för att kasta saker...!! Men det tar emot att kasta något som ändå kostade nästan 8000:- för bara några år sen och fortfarande är funktionellt... Postad 20 March 2013 - 16:40
Är det inte bättre att få 500-1000kr än att kasta det?! känns mest idiotiskt att göra det. Postad 20 March 2013 - 19:09 Tycker mest synd om den person som ska köpa systemet om annars är det inget fel att tjäna en slant,men jag skulle inte vilja sälja nåt som inte är nåt att ha. Postad 20 March 2013 - 19:58 Ge dej är väl inte upp till dej om det är värt att sälja eller inte är ju upp till köparen om han vill ha det och hur mycket han är beredd att ge..Och skulle nog kunna passa i ett rum hos föräldrarna men i ett vardagsrum skulle det ha problem att fylla ut. Postad 21 March 2013 - 17:11
Konstigt tänkt, klart man säljer något om man får pengar? Oavsett summan.
Allt i ljudväg går ner i pris rejält när dom säljs begagnat, och dessutom lite till om det är så att det har fått ett par år på nacken. Lägg ut systemet för 1000kr och försök få ut så mycket du kan efter det. Låter det helt OK så erbjud köparen att lyssna på systemet också, ett nerpackat system som har ett par år på nacken vill man antagligen lyssna på innan man lägger pengar på det. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |