Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gravidfoto

6 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 10 April 2013 - 18:27

Sgart
  • Sgart
  • Guru

• 6649 inlägg
  • 0
En gammal vän till mig har bett mig ta gravidfoto på hans flickvän och honom någon gång i Maj. Blev livrädd när jag läste frågan och trodde först det handlade om studiobilder nästan utan kläder men uppenbarligen har han tänkt sig "påklädda" foton kanske ute i naturen, hans ord.

Jag är rätt så idélös på hur detta ska fixas.

Har ni bildexempel att ge mig och idéer är jag evigt tacksam.

Det bästa jag än så länge kommit på är att båda sitter med ryggen mot ett stort träd och man ger dom lite rekvisita. Typ en picknickutrustning, en bok för någon av dom att läsa medan kvinnan lutar mot mannens axel eller något i den stilen och håller handen över sin uppenbart stora mage.

Låter det ding eller vad tycker ni?

Postad 10 April 2013 - 18:43

Morot
  • Morot
  • Forumräv

• 692 inlägg
  • 0
Det låter väl inte helt galet tycker jag. Sånt där brukar ju oftast lösa sig när man väl är på plats, det brukar ju oftast vara ännu lättare när det handlar om en polare. Det känns mer naturligt att bolla idéer fram och tillbaka och latja fram ett bra resultat.

Du får surfa in på fotosidan.se eller flickr och leta lite inspiration :)

Postad 10 April 2013 - 18:45

Sgart
  • Sgart
  • Guru

• 6649 inlägg
  • 0
Jo men när det gäller tex kläder och rekvisita är man ju rätt låst om man inte redan haft idén hemma tänker jag.
Ska kolla lite :)

Postad 10 April 2013 - 19:48

Unregistered31881
  • Unregistered31881
  • Beroende

• 1253 inlägg
  • 0

Jo men när det gäller tex kläder och rekvisita är man ju rätt låst om man inte redan haft idén hemma tänker jag.
Ska kolla lite :)

Finns massvis med bra idér på youtube. Men om det är utomhus så sikta runt solnedgången då typ 20-20:30. Då kan du få till riktigt magiska bilder som gör den mest hormonstinna mamman lyrisk.

Jag själv brukar beordra min sambo att ta från sidan samtidigt som hon står och pratar med barnet/magen och kanske även har händerna på/runt magen, brukar fungera. sen kanske lite sköna bilder med pappan. Dock får man helt klart bäst bilder med blixt och dylikt

Postad 10 April 2013 - 20:13

Sgart
  • Sgart
  • Guru

• 6649 inlägg
  • 0
Solnedgång har jag tänkt mig också. Det känns som att om det ska vara ute är ljuset asviktigt. Funkar liksom inte med platt ljus då :/

Postad 10 April 2013 - 20:39

Unregistered31881
  • Unregistered31881
  • Beroende

• 1253 inlägg
  • 0
Viktigt är också någon form av tight tröja så magen verkligen kommer fram fint. Kanske en fin vit klänning lr något sådant

Postad 10 April 2013 - 21:09

Sgart
  • Sgart
  • Guru

• 6649 inlägg
  • 0

Viktigt är också någon form av tight tröja så magen verkligen kommer fram fint. Kanske en fin vit klänning lr något sådant

Skrev det till polaren 8)

Catwomandräkt alltså.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.