Postad 25 August 2004 - 22:05
Jag funderar på att införskaffa mig ett par Inifinity BETA 10 som surroundhögtalare, och jag undrar bara ifall de står på några fötter, eller ifall de står helt plant så att säga...
Postad 25 August 2004 - 22:12
Alla stativare bör stå på någonting...och aldrig i direktkontakt med underlaget. Allra bäst är givetvis riktiga stativ, som oftast har någon form av gummifötter att ställa högtalaren på.
Redigerat av Unregistered8ee75b8b, 25 August 2004 - 22:15.
Postad 25 August 2004 - 22:49
Tack för det kvicka svaret... men det var inte riktigt svaret på min fråga. Det kanske var jag som ställde den lite otydligt.
Jag undrar helt enkelt ifall den kommer levererad på fötter, alltså om det är gummifötter (eller liknande) monterade på den från början.
Jag undrar helt enkelt ifall den kommer levererad på fötter, alltså om det är gummifötter (eller liknande) monterade på den från början.
Postad 25 August 2004 - 22:57
Aha, ok. Då är mitt svar att jag inte är helt hundra, men att jag inte tror att man får något sådant med på köpet, och deffinitivt inte monterade...fötterna brukar ju bara sättas under, de monteras inte fast på något vis. Och stativare har normalt sett inte skruvhål undertill, som golvare, för spikes.
Du får nog köpa till ett par fötter, kan rekommendera Tema Isolator fötter, finns två modeller, en som tar upp till 10kg, och en som tar upp till 20kg. Dämpar vibrationer väldigt bra, och funkar till både elektronik och högtalare.
Du får nog köpa till ett par fötter, kan rekommendera Tema Isolator fötter, finns två modeller, en som tar upp till 10kg, och en som tar upp till 20kg. Dämpar vibrationer väldigt bra, och funkar till både elektronik och högtalare.
Redigerat av Unregistered8ee75b8b, 25 August 2004 - 22:57.
Postad 23 October 2004 - 02:05
Jag tror att metal har fått sitt svar för längesen men för folk som undrar så fick jag med 8 stycken gummifötter till mina Infinity Beta 10.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2 bilder
29 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?