frågan lyder: Är de värt att skaffa "Muppet Show " på dvd alltså denna http://www.discshop....lang=&id=31080?
Tyckte om mupparna när jag var liten, dock vet jag inte om man törs köp de igen liksom
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Mupparna / The Muppet Show; diskutera serien här
Startad av
pride87
, Aug 27 2004 21:53
18 svar till detta ämne
Postad 27 August 2004 - 21:53
Jag tyckte de var lite småroligt ibland, dock var de alldeles för smålöljigt
frågan lyder: Är de värt att skaffa "Muppet Show " på dvd alltså denna http://www.discshop....lang=&id=31080? Tyckte om mupparna när jag var liten, dock vet jag inte om man törs köp de igen liksom Postad 27 August 2004 - 22:37
När jag var liten var mupparna lite av husgudar och jag har sett en del av "The Muppet Show" igen. Dessvärre håller det jag så inte rikgtigt måttet längre. DEt är fortfarande vrålsnyggt och hyfsat underhållande, men passade nog bättre in på det glada åttiotalet.
Däremot så blev jag positivt överraskad av de nyinspelade mupprogrammen som kom för ett par år sedan. Förväntningarna var minst sagt låga, men programmen var riktigt underhållande. Postad 28 August 2004 - 07:25
Är de typ som David Letterman show eller? Faktiskt längesedan jag såg de, minns då att Kermit var programledare
Postad 28 August 2004 - 08:59
sant, alltså jag minns att jag hade ett racingspel som hette " Muppet Racemania" det var väldigt ballt spel faktiskt. Det var till Playstiaion
Postad 28 August 2004 - 09:05
mahnahmahna, do do, do do do. mahnahmahna, do do, do do. mahnahmahna, do do, do do do. do do do. do do do. do do do do do do do.
case Postad 28 August 2004 - 09:09 Haha! Älskar mupparna... speciellt animal "Trummisen" som får sina ryck ibland. Jag kommer nog skaffa mig den dvd´n. Postad 07 June 2005 - 10:48
9 Augusti släpps hela säsong ett på R1, själva boxen beskrivs som "fun and furry touch".
Redigerat av Unregistered962, 18 June 2005 - 05:40. Postad 07 June 2005 - 14:20
Bäst var ju
Dr Bunsen Honeydew på Muppetlabs och hans assistent Beeker Redigerat av Unregisteredd1a8fe77, 07 June 2005 - 14:21. Postad 08 June 2005 - 18:14
Hmm vad heter den "Muppet Show" där det var en ny kändis i varje avsnitt.
Gick på TV4 tror jag för några år sen. Den var väldigt kul. Verkar finnas många versioner av "The Muppet Show" nämligen. Tror det är samma som pride87 skrev. Minns i början att han sprang och sjöng innan han satte igång en stor neonljus där det stog "The Muppet Show" Postad 21 June 2005 - 22:18
Jag söker dvd utgåvor av dessa filmer, Mupparna och fragglarna.
Finns det att få tag på? Helst med svensk text. Postad 21 June 2005 - 22:50
Nu har jag agerat sökmotor och resultatet är följande
Mupparna i rymden Mupparna på Manhattan Mupparna - Kermits första äventyr Muppet christmas carol (Import Sv.Text) Muppet Show - Best of boxset (3-disc) (Import) Muppet Show - Best of boxset Vol 2 (2-disc) (Import) Fraggle rock - Vol 1 (2-disc) (Import) (Har utgått men bör vara möjlig att få tag i någonstans) Postad 22 June 2005 - 00:09 Denna box verkar ju innehålla en del Är denna box officiell ber jag om ursäkt men tills jag är motbevisad tar jag bort länken. Stefan N Redigerat av Stefan N, 30 June 2005 - 15:12. Postad 30 June 2005 - 14:50
Har hittat info så det är faktist "The Muppets Tonight" jag är ute efter fast verkar vara svårt att hitta de.
The Muppets Tonight gjordes på mitten av 90 talet det info jag har fått fram och det är ju den man är ute efter Postad 04 October 2005 - 15:53
R2UK får en något annorlunda design på sin samlingsbox innehållandes första säsongen av Mupparna med remastrad bild som släpps den 14/11.
Bifogad fil(er)1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |