Har kollat IKEA, MIO, EM.......utan resultat.
Postad 25 October 2004 - 21:52
Behöver en bänk (helst i björk) med 3-4 "fack". Ska få plats med färstärkaren Pioneer VSA ax10, dvd Pioneer 868av, pioneer-brännaren 520, samt sat-mottagare. Ovanpå vill jag placera centern, då jag tänkte sätta upp plasman på väggen........några tips?
Postad 25 October 2004 - 22:07
Hej ja du denna fråga är evig på forumet
men kolla runt lite i gallerierna,där kanske du hittar nån sen är det bara att PMa och fråga.
men kolla runt lite i gallerierna,där kanske du hittar nån sen är det bara att PMa och fråga.
Postad 25 October 2004 - 22:29
Och jag antar att du har kollat in en IKEA Oppli med borttagna hjul...
eller LACK bokhylla liggandes med inga eller 5cm ben.
eller LACK bokhylla liggandes med inga eller 5cm ben.
Postad 25 October 2004 - 22:49
Kolla i mitt galleri, jag kör med en Lack hylla men jag har tagit bort en utav avdelarna samt satt på 15-17cm ben. Stabilt och rejält!
Postad 25 October 2004 - 23:21
Kolla in CKR:s UNIT serie för ASPLUND ( www.asplund.org) En rejäl och snygg serie i ek. Annars tycker jag att min "Scott Office" kombination från SKANDIFORM är klockren. Jag är kass på bilder så leta på nätet.....
Postad 26 October 2004 - 14:13
Hmm....ja jag kollade på Oppli.......den verkar stabil....men hur blir det när man kör receivern VSA-AX10AI i den?....tänkte med ventilationen....det är ju rätt tajt med utrymme om man säger så......annars är den nog ganska klockren.....fyller dom behov jag behöver......utan hjul kan den nog bli rätt läcker.....
Förresten........tack för tipsen
Förresten........tack för tipsen
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2 bilder
547 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?