Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - HTC Tattoo *

100 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
HTC Tattoo 256MB RAM (Mobiltelefoner) 7 7.971428 (34) Inga priser

Postad 08 September 2009 - 11:22

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
HTC Dream (G1)
HTC Magic
HTC Hero
HTC Tattoo

Postad bild

Processor Qualcomm® MSM7225™, 528 MHz
Platform Android™
Memory ROM: 512 MB RAM: 256 MB
Dimensions (LxWxT) 106 x 55.2 x 14 mm ( 4.17 x 2.17 x 0.55 inches)
Weight 113 grams ( 3.99 ounces) with battery
Display 2.8-inch TFT-LCD touch-sensitive screen with 240x320 QVGA resolution
Network HSPA/WCDMA: * Europe/Asia: 900/2100 MHz
* Up to 384 kbps up-link and 7.2 Mbps down-link speeds
Quad-band GSM/GPRS/EDGE: * 850/900/1800/1900 MHz
(Band frequency and data speed are operator dependent.)
Device Control 4-Way navigation control with Enter button
GPS Internal GPS antenna
Connectivity Bluetooth® 2.0 with Enhanced Data Rate and A2DP for wireless stereo headsets
Wi-Fi®: IEEE 802.11 b/g
HTC ExtUSB™ (11-pin mini-USB 2.0)
3.5 mm audio jack
Camera 3.2 megapixel color camera
Audio supported formats MP3, AAC(AAC, AAC+, AAC-LC), AMR-NB, WAV, MIDI and Windows Media Audio 9
Video supported formats MPEG-4, H.263, H.264 and Windows Media® Video 9
Battery Rechargeable Lithium-ion battery
Capacity: 1100 mAh
Talk time: * Up to 342 minutes for WCDMA * Up to 390 minutes for GSM
Standby time: * Up to 520 hours for WCDMA * Up to 340 hours for GSM
(The above are subject to network and phone usage.)
Expansion Slot microSD™ memory card (SD 2.0 compatible)
AC Adapter Voltage range/frequency: 100 ~ 240V AC, 50/60 Hz
DC output: 5V and 1A
Special Features G-sensor
Digital Compass
FM Radio

Postad bild
Du ska själv få en möjlighet att designa skalet på din egen telefon:
Express yourself with changeable covers and customization possibilities that make your phone truly unique.
The stylish HTC Tattoo is small and compact, fitting snugly into your hand or pocket.
People are able to design and purchase their own unique covers or search and select from popular cover designs, altering the look of the phone to reflect their mood or individual tastes.

Skärmen har inte samma upplösning som de andra Androidtelefonerna från HTC.
Tattoo har en QVGA skärm på 240x320 pixlar.

HTC Tattoo Produktsida

Postad bild

Pressreleasen för HTC Tattoo

Postad bild

Artikel från Mobil.se

HTC Tattoo ska släppas i Europa under oktober 2009.

Edit: Uppdaterat infon om att designa sitt eget skal på telefonen.

Redigerat av crest, 08 September 2009 - 12:16.

Postad 09 September 2009 - 02:08

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
Här är några klipp från Youtube:

Tattoo 1

Tattoo 2

Under utvecklingen gick telefonen under arbetsnamnet HTC Click, men ändrades till Tattoo när den väl lanserades.

Click/Tattoo

Postad bild

Redigerat av crest, 09 September 2009 - 02:11.

Postad 09 September 2009 - 03:29

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0
Den ser väldigt trevlig ut, kanske får den bli min första androidtelefon, beror ju på vad den kommer att kosta när den väl släpps. Hyffsad standbytid om den stämmer :unsure:

Redigerat av Unregisteredc96d6be8, 09 September 2009 - 03:35.

Postad 09 September 2009 - 08:44

jonasn
  • jonasn
  • Användare

• 217 inlägg
  • 0

beror ju på vad den kommer att kosta när den väl släpps.

Har läst både 3000:- SEK och 4000:- SEK

Kan där verkligen vara efterfrågan på möjligheten till att byta "covers"....

Postad 09 September 2009 - 13:02

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Har läst både 3000:- SEK och 4000:- SEK

Kan där verkligen vara efterfrågan på möjligheten till att byta "covers"....

Iom att man kan få den helt unik så varför inte, beror ju på hur dyrt det blir att få ett eget skal.

Sen finns det ju alltid kategorin som gillar att pimpa sin telefon med fejkdiamanter och mobilsmycken.

Postad 09 September 2009 - 15:15

Mops
  • Mops
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Fördelen med utbytbara skal är för min del i alla fall att man kan hålla den "ny" och fräsch lite längre - förhoppningsvis.

Inbyggd radio låter inte fel det heller.

Postad 09 September 2009 - 15:24

Dez
  • Dez
  • Lärjunge

• 286 inlägg
  • 0
Hm, är väl samma processor som i Hero? (och de andra också?) och dessutom lägre(!) upplösning på skärmen än hero.

Väntar på en kraftfullare (snabbare) anderoid mobil med vettig skärm :)

Postad 09 September 2009 - 15:52

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Hm, är väl samma processor som i Hero? (och de andra också?) och dessutom lägre(!) upplösning på skärmen än hero.

Väntar på en kraftfullare (snabbare) anderoid mobil med vettig skärm :)

Anledningen till att skärmen har lägre upplösning är väl för att det gjort telefonen mindre och smidigare.

Sen får man inte stirra sig för blind på prestanda, de androidlurar jag har hållit i har känts minst lika snabba som en motsvarande WM-lur.
Sen får man kanske offra något för vettig batteritid om inte luren ska bli för tung,skulle gärna haft den ändå lite lättare än 113g min nuvarande väger visserligen 130g

Postad 09 September 2009 - 22:45

Murer
  • Murer
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

Anledningen till att skärmen har lägre upplösning är väl för att det gjort telefonen mindre och smidigare.

Sen får man inte stirra sig för blind på prestanda, de androidlurar jag har hållit i har känts minst lika snabba som en motsvarande WM-lur.
Sen får man kanske offra något för vettig batteritid om inte luren ska bli för tung,skulle gärna haft den ändå lite lättare än 113g min nuvarande väger visserligen 130g

Minst lika snabb som motsvarande WM-lur hoppas vi verkligen. Annars har Google verkligen misslyckats. ;)

Och skärmen på min nuvarande mobil är 0,6" mindre och har samma upplösning. Dåligt med andra ord. Sen har upplösningen på skärmen inget att göra med storleken på skärmen. De har antagligen gjort så bara för att den inte ska konkurrera med deras dyrare telefoner då de inte skiljer så mycket i funktion i övrigt.

Postad 09 September 2009 - 23:16

bente
  • bente
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0
jag sitter verkligen och funderar på om denna luren är snygg eller inte? =P

och har ju sån beslutsångest!
symbian?
android?
iphone?
WM - går bort! eller är nya WM bra? =)

men hur populärt kommer det bli med bytande av skal igen? ;)
kommer det locka kunder?

jag tror på flopp tyvärr för just den biten!

Postad 10 September 2009 - 00:08

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

jag sitter verkligen och funderar på om denna luren är snygg eller inte? =P

och har ju sån beslutsångest!
symbian?
android?
iphone?
WM - går bort! eller är nya WM bra? =)

men hur populärt kommer det bli med bytande av skal igen? ;)
kommer det locka kunder?

jag tror på flopp tyvärr för just den biten!

Kan ju bara tala för mig själv, men antingen wm eller android lär ju fortsätta vara min melodi, gillar att den här är lite mindre än tidigare androidlurar. Om skalen slår igenom är ju en prisfråga, beror ju på vad det kostar om man skickar in ett eget foto och får det tryckt på skalet.
Det är ju en option som inte påverkar telefonens prestanda iaf.

Är inne på min 5:e wm-lur nu wm6.1 och med lite program och plugin så ser man ju aldrig själva windows och telefonen funkar utmärkt att hantera utan penna och med en hand.

Postad 10 September 2009 - 08:02

Unregisteredc6f44378
  • Unregisteredc6f44378
  • Beroende

• 1229 inlägg
  • 0
Är det bara jag eller känns den inte väldigt dyr jämfört med T-Mobile Pulse?

Postad 10 September 2009 - 09:52

bente
  • bente
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0
vågar man verkligen testa nya märken som poppar upp lite sådär då och då?

fast back to tråden, vad har denna lur egentligen som dom andra android-lurarna inte har?

Postad 10 September 2009 - 11:26

murklor
  • murklor
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Va fan... Hur många 528mhzare HAR HTC i sitt lager egentligen? Man tycker ju att dom själva borde bli trötta efter att ha använt samma sketna processor i 10+ telefoner.

Postad 10 September 2009 - 11:42

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Va fan... Hur många 528mhzare HAR HTC i sitt lager egentligen? Man tycker ju att dom själva borde bli trötta efter att ha använt samma sketna processor i 10+ telefoner.

Dom har väl kommit fram till att den ger bäst pris, prestanda och batterilivslängd.

Postad 10 September 2009 - 11:49

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Är det bara jag eller känns den inte väldigt dyr jämfört med T-Mobile Pulse?

Är det inte för att T-mobile är en telefonoperatör. Det är iaf Huawei som tillverkar pulse

Postad 10 September 2009 - 14:46

Unregistered4713b11e
  • Unregistered4713b11e
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Jag ser hellre att dom bygger telefoner som blir mer och mer beprövade med en teknik dom kan än att byta hårdvara hela tiden. Dessutom blir det ju billigare för oss i slutändan!

HTC verkar ju släppa telefonerna lite i förtid milt sagt. Har själv en Hero och den är nog inte riktigt klar än, trots det är jag supernöjd!

Postad 10 September 2009 - 16:26

Unregisteredc6f44378
  • Unregisteredc6f44378
  • Beroende

• 1229 inlägg
  • 0

Är det inte för att T-mobile är en telefonoperatör. Det är iaf Huawei som tillverkar pulse

Vad har det med saken att göra? ;) Det jag har hört är att Pulse (Dvs Huawei 8220) kommer vara operatörsbunden men abbonemangsfri och kosta €250 (vilket borde bli 3200 eller nått här). Känns som en bättre lur för pengarna. Dock är jag själv mest intresserad av Huawei 8230, den ser najs ut ;)

Postad 10 September 2009 - 23:15

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Vad har det med saken att göra? :) Det jag har hört är att Pulse (Dvs Huawei 8220) kommer vara operatörsbunden men abbonemangsfri och kosta €250 (vilket borde bli 3200 eller nått här). Känns som en bättre lur för pengarna. Dock är jag själv mest intresserad av Huawei 8230, den ser najs ut :lol:

Men en opertörsbunden telefon ska ju vara billig, man kan ju ofta inte använda den hur som helst, vissa uppdateringar från leverantör funkar inte osv.

Postad 11 September 2009 - 14:33

ebolasmurf
  • ebolasmurf
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0
Känns som att Samsung nya I5700 galaxy är en mycket kompetent konkurent till Tattoo... skärmen är ju grymt mycket bättre på galaxyn...

Postad 11 September 2009 - 14:55

Mops
  • Mops
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

Känns som att Samsung nya I5700 galaxy är en mycket kompetent konkurent till Tattoo... skärmen är ju grymt mycket bättre på galaxyn...

Skulle vilja säga att Galaxyn är en direkt konkurrent till Heron - både prismässigt och funktionsmässigt.
EDIT: Jag läste fel, tänkte på 7500 Galaxy - hur f-n kan man döpa en liknande modell till 5700 Galaxy lite? :P

Tattoon kommer ligga tusenlappen under Heron samt har lite klenare spec. (Sämre skärm, klenare batteri, mindre mått, lättare vikt)

Redigerat av Mops, 11 September 2009 - 15:00.

Postad 11 September 2009 - 15:53

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0
Skulle vara bra nuförtiden när telefoner används till så mycket annat om de angav batteritid om man lyssnar på musik också.
Jag använder min telefon i snitt 3*10 min samtal om dagen och ca 2-3h musiklyssnande. Men tillverkarna uppger ju bara en viss samtalstid och sen standbytiden som är ganska irrelevant egentligen, man har ju inte telefonen bara till att ligga :P

Postad 12 September 2009 - 16:55

xain
  • xain
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Hittade videoklipp med den. First real hands-on video fo the HTC Tattoo

Postad 16 September 2009 - 19:12

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Enligt Tre facebook sida så kommer dom att ta in Tattoo

Postad 16 September 2009 - 19:20

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
3 har lagt upp bilder på bland andra HTC Tattoo, SE Naite, SE Satio på sin Flickr sida vilket betyder att de snart kommer att börja säljas.

Postad 24 September 2009 - 10:36

hirolau
  • hirolau
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Jag funderar på en ny mobil...

Jag vill inte ha en allt för dyr sak i fickan. Just nu har jag skype-telefonen för 700 kr. Det är anledningen till att jag inte har en Hero nu.
Gärna GPS
Kamera bryr jag mig inte alls om.
Android är ett stort plus, möjlighet att läsa min google calendar.

Ur min synvinkel ser HTC tattoo ut som en lovande kandidat. Frågan är nu om allt fler tillvekrare ger sig in i leken, bör man vänta?

Postad 28 September 2009 - 10:36

slowmove
  • slowmove
  • Veteran

• 1691 inlägg
  • 0
Tycker det är lite skumt att intresset för denna telefon verkar så lågt, både här och på Swedroid, när det på något sätt ändå är ett nödvändigt steg för smartphones och Android ner i budget-segmentet där de konkurrerar med enklare telefoner istället för exempelvis iPhone och business-telefoner.

Det här är ju en perfekt telefon för de som inte vill betala dyrt men ändå ha en telefon med bra mjukvara och möjlighet att installera applikationer.

Postad 29 September 2009 - 18:08

Unregistered22e17928
  • Unregistered22e17928
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Jag tycker att den verkar ganska intressant. Det enda som oroar mig är hur bra kompatibiliteten med gamla program är, tex NES emulatorn är viktig:P

Postad 29 September 2009 - 19:16

lolight
  • lolight
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0

Tycker det är lite skumt att intresset för denna telefon verkar så lågt, både här och på Swedroid, när det på något sätt ändå är ett nödvändigt steg för smartphones och Android ner i budget-segmentet där de konkurrerar med enklare telefoner istället för exempelvis iPhone och business-telefoner.

Det här är ju en perfekt telefon för de som inte vill betala dyrt men ändå ha en telefon med bra mjukvara och möjlighet att installera applikationer.

Det kommer massor av nya bra telefoner. Den har tex inte autofocus, bra skärm, g-chip.

Postad 30 September 2009 - 05:14

slowmove
  • slowmove
  • Veteran

• 1691 inlägg
  • 0

Det kommer massor av nya bra telefoner. Den har tex inte autofocus, bra skärm, g-chip.

den har bra pris, resistiv skärm (som jag söker i det här fallet då flickvännens naglar inte fungerar på en kapacitiv) och helt okej specs (gps, kompass, radio)

Postad 30 September 2009 - 08:30

Mops
  • Mops
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

Den har tex inte autofocus, bra skärm, g-chip.

Ur specen överst på sidan:
"Special Features G-sensor"

Eller har jag tolkat fel?

Postad 06 October 2009 - 15:52

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
Priset på Tattoo verkar bli ok:

HTC Tattoo ska först lanseras i Europa, tidlig i oktober, och därefter på övriga världsmarknader under efterföljande månader. Pris: 3899 kr.

Taget från HTC Sverige: "Android till alla"

Postad 08 October 2009 - 12:58

mosbricka86
  • mosbricka86
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

Jag tycker att den verkar ganska intressant. Det enda som oroar mig är hur bra kompatibiliteten med gamla program är, tex NES emulatorn är viktig:P

angående upplösningen så tror jag man kan hitta svar på din fråga i den här press meddelandet.

Tydligen så är det nu med i android att den anpassar apps direkt till upplösningen som är på skärmen så att folk som gör apps inte ska behöva göra om befintliga eller göra många versioner pga olika upplösningar på apparaterna.

Se även www.android.com, å deras video beskrivning utav android 1.6 där dom rakt ut säger att android kommer stödja fler upplösning och pixel densiteter.

Redigerat av mosbricka86, 10 October 2009 - 16:51.

Postad 12 October 2009 - 21:03

monodc
  • monodc
  • Användare

• 182 inlägg
  • 0
http://www.swedroid....kal-till-tattoo

Officiella designskal till Tattoo. Man kan även designa sitt eget skal.

Postad 13 October 2009 - 09:54

Warlokk
  • Warlokk
  • Veteran

• 2160 inlägg
  • 0
Beställer en idag, synd att den inte finns med svart skal någonstans bara. Får väl bli vit då för silver var inte riktigt min melodi.

Postad 17 October 2009 - 16:13

Unregistered917a2e56
  • Unregistered917a2e56
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Min sambo är lite intresserad av den här och undrar om det går att surfa "på sidan", alltså lägga telefonen på sidan och surfa med en skärm som är bredare än hög?

Postad 17 October 2009 - 16:26

Johnny_R
  • Johnny_R
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
G-sensor betyder la det?

Postad 17 October 2009 - 22:20

Unregistered917a2e56
  • Unregistered917a2e56
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

G-sensor betyder la det?

Aha, det hade jag ingen aning om. Tack för svaret! :D

Postad 18 October 2009 - 08:45

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2455 inlägg
  • 0
Tattoo har lagom pris osv.

Men bör det inte rimligtvis vara svårare att navigera med bara 2.8" skärm?
Säg att man köper denna, blir besviken pga touch "det var så jäkla svårt" osv. Då lär man ju knappast köpa en ny touch-mobil med större skärm på ett bra tag heller.

Måste prova denna snart!

Postad 21 October 2009 - 10:02

cyanopsis
  • cyanopsis
  • Användare

• 142 inlägg
  • 0

Beställer en idag, synd att den inte finns med svart skal någonstans bara. Får väl bli vit då för silver var inte riktigt min melodi.

Har du fått den än?

Postad 21 October 2009 - 10:21

Mops
  • Mops
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Fick känna på en Tattoo igår inne på Teknikmagasinet, riktigt trevligt format på den, lätt, skön i handen och kändes gediget byggd.
Har en P1i idag och Tattoon är både lättare och mindre än den, skärmen är lika stor enligt specen men såg faktiskt lite större ut...

Postad 21 October 2009 - 11:58

lolight
  • lolight
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0

G-sensor betyder la det?

Som jag har fattat det så är den enbart en sensor för läget inte så att man kan spela så coolt som iphone o dylikt. Men det är bara rykten iofs. Det som gör att jag inte köper en är att den saknar autofocus på kameran.

Redigerat av lolight, 21 October 2009 - 11:59.

Postad 21 October 2009 - 12:10

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
Nu har 3 släppt en pressrelease angående HTC Tattoo.

Postad 21 October 2009 - 12:17

Mops
  • Mops
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
En G-sensor (accelerometer) kan användas till en massa saker, bl.a. för att "spela så coolt som iphone o dylikt" - den känner av om mobilen är i rörelse samt vilken riktning den är på väg i. Ett exempel då är just att använda mobilen som en wiimote - dvs. beräkna rörelse till spel.
Andra applikationer är stegräknare och avkänning om mobilen hålls liggande eller stående.

Tillsammans med en elektronisk kompass och en gps blir telefonen en jäkligt bra vägvisare i olika applikationer.
Sök t.ex. på "layar android" på youtube om ni vill se hur g-sensor, kompass, gps och kamera kan användas ihop på ett häftigt sätt för att visa vilken position man befinner sig på...

Postad 21 October 2009 - 12:46

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0

Det som gör att jag inte köper en är att den saknar autofocus på kameran.

Varför tror du att den saknar autofokus???

Postad 21 October 2009 - 14:29

cyanopsis
  • cyanopsis
  • Användare

• 142 inlägg
  • 0
nu måste jag fråga vad som menas med att mobilens operativsystem är engelskt. Inga problem tycker jag, men saknar tangentbordet Å Ä Ö ? Hur upplevs det isåfall?

Postad 21 October 2009 - 16:31

lolight
  • lolight
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0

Varför tror du att den saknar autofokus???

http://phandroid.com/htc-tattoo/#specs

Postad 21 October 2009 - 16:35

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0

http://phandroid.com/htc-tattoo/#specs

Kollar man den officiella pressreleasen som finns på svenska så skriver HTC att det är autofokus på telefonens kamera.

Postad 22 October 2009 - 19:43

Fredrik HL
  • Fredrik HL
  • Forumräv

• 980 inlägg
  • 0

nu måste jag fråga vad som menas med att mobilens operativsystem är engelskt. Inga problem tycker jag, men saknar tangentbordet Å Ä Ö ? Hur upplevs det isåfall?

Antingen så håller man in a (för å och ä) alternativt o (ö) och får upp en lista med möjliga tecken, därifrån väljer man den. Jag har inte upplevt detta som ett hinder, då T9 systemet är bra på att hantera detta. Dessutom behöver man inte träffa rätt tangent (tangentbordet blir väldigt litet, även om man "vänder" på det), man får passande ordförslag (oftast rätt) för det man tänkt skriva.
Dock finns det inte många språk för ordlistan att välja på, jag tänkte smsa på finska och skriva med T9 igång, det gick mindre bra då språket inte kunde väljas.

Postad 23 October 2009 - 10:06

wrongturn
  • wrongturn
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0
Såg att 3 har fått upp Tattoo på hemsidan idag. Ska nog bege mig till en 3 butik och kolla in den.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.