Jag erbjuder 500 SEK till vinnaren. Jag har ju redan ett vad med PalmiNio så det kan bli lite kännbart om jag förlorar där
Regler (i stort sett som GAF):
1. Förutsäg lanseringsdatum och och pris (US dollars) i USA för Microsoft Xbox One och Sony Playstation 4.
2. Inlägg med förutsägelser ska vara skrivna innan tisdag den 4 juni klockan 12:00. Ni har 10 minuter på er att redigera ett inlägg med förutsägelser om det blev fel, om större skillnad så lämnar inlägget tävlingen.
3. Format för inlägget
PS4 Datum:
PS4 Pris: $
XBone Datum:
XBone Pris: $
4. För priset runda av nedåt till närmast hela dollar. Datum i YYYY-MM-DD.
5. Det första inlägget med det närmaste rätta svaret för varje kategori vinner. Resultatet sammanställs som poäng där pris och datumskillnad från slutligt resultat slås ihop för att bilda en summa. Exempelvis $10 från det rätta priset och 10 dagar från rätt lanseringsdatum ger summan 20, det skulle slå en annan gissning där priset är $20 ifrån det rätta och 10 dagar ifrån som då blir 30. Lägst poäng vinner, om lika det första inlägget.
6. I det fall det finns flera SKUs (modeller och paketering av hårdvara och tillbehör) så gäller den lägst prissatta. Gäller inte eventuell subventionering där man binder upp sig mot betaltjänster.
7. Jag kollar upp inläggen och anger vinnaren då alla relevanta detaljer redovisats och bekräftats från varje berört företag. Förhoppningsvis efter E3.
8. Vinnaren kommer att få 500 SEK via PayPal eller brev och jag skickar då ett PM för detaljer.
9. Tävlingen gäller inte om pris och lanseringsdatum läggs före 4 juni klockan 12:00 av Sony eller Microsoft.
Lycka till!
Redigerat av Unregisteredb92a947c, 03 June 2013 - 13:33.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
39 bilder
15 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?