Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Resident Evil 5

518 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Ditt (36 medlem(mar) har röstat)

..betyg.

1. 5 (20 röster [55.56%])

Procent av omröstning: 55.56%

2. 4 (11 röster [30.56%])

Procent av omröstning: 30.56%

3. 3 (3 röster [8.33%])

Procent av omröstning: 8.33%

4. 2 (2 röster [5.56%])

Procent av omröstning: 5.56%

5. 1 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

Rösta Gäster kan inte rösta
Resident Evil 5 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 7.61111 (17) 99:-

Postad 17 April 2009 - 11:50

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
50 skott i sekunden är ju inte helt fel mot mängder av zombies.. :)

Ang. att bara Chris kan använda den känns väl ganska verkligt då den nog kräver en hel del fysiskt av användaren...

Postad 17 April 2009 - 14:30

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

50 skott i sekunden är ju inte helt fel mot mängder av zombies.. :)

Ang. att bara Chris kan använda den känns väl ganska verkligt då den nog kräver en hel del fysiskt av användaren...

In the year 1987 the movie "Predator" (starring A. Schwarznegger) hit the screens. One of the most impressive scenes was the one where the US Commandos, led by "Dutch" (Schwarznegger), attempted to fight back the alien Predator. One of Commandos was armed with the distinctive weapon, a 6-barreled rotary Minigun, fed from backpack ammo box. This gave the impression that the Miniguns can be used for infantry support. It must be noted, that in this movie a special, blank firing version of the Minigun was sued. The electric motor was powered via cable, hidden in the actor's pants, and the actor had to carry bulletproof vest and protective mask to avoid injuries from the fast and violently ejecting empty cases. Had this gun being fired using real ammunition, the actor would ended lying on his back, being forced off the legs by the violent recoil. The "backpack" ammo capacity, also, could be worth only several seconds of fire. lets calculate: 2 000 rounds of 5.56mm ammo will weight about 25 kg (55 lbs); 2 000 rounds of 7.62mm will weight about 2 times more, making such load almost impossible to carry on foots. yet this load of ammo will worth only 20 or so seconds of fire. Add some powerful batteries to power electrical drive of about 4KWt (4+ horse-power), and the bulk of the gun itself, and you'll see that even the strongest man won't be able to carry this load, less to fire it with any chance to hit, due to extremely powerful recoil.

Bifogad fil  minigun.jpg   74.22K   0 Antal nerladdningar

lite information om miniguns för dem som är intreserade

Postad 17 April 2009 - 17:21

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
kerren, du är en MÖP :)

Postad 17 April 2009 - 17:46

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0
Ståfräs FFS! :)

Postad 17 April 2009 - 17:59

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

kerren, du är en MÖP :)

eller VÖP

Postad 17 April 2009 - 18:09

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Tycker ni verkar vara mer ZÄP jag... :)

Postad 17 April 2009 - 18:15

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
dom brukar väl mest sitta på stridshelikoptrar vad jag förstått, ang. att man inte kan släpa omkring på en känns rätt naturligt, men Chris är ju inte naturlig, han är ju machohjälte! :)

Postad 01 May 2009 - 22:09

Valle_81
  • Valle_81
  • Användare

• 134 inlägg
  • 0
Fick en trea av mig, men med lite eftertanke så är den nog värd en 4. Grafikmässigt mkt snyggt, även handling och skådespel i toppklass. Det som drog ner betyget är det faktum att spelet hade i princip ingen som helst "skräckfaktor" i äkta RE anda, och som säkert redan sagts var det mer ett action spel.

Postad 06 May 2009 - 09:48

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
+Online coop
+Grafiken
+Bra längd
+Gott om replayability
-QTE
-Inga backpacks (:D)
-Styltig kontroll
-Ingen melee förutom efter X-skada (kniven räknas inte)

Väldigt bra spel som jag haft klart roligt med hittils. Väldigt väl implementerat coop under spelet. Tappar lite poäng (egentligen en hel del) på för många, dumma och onödiga QTEs (under mellansekvenser främst). Lite synd att serien blivit en actiontitel för hela slanten men som ändå behållt en uråldirg kontroll (helt OK men styltig), en man vänjer sig med men som kunde varit mycket bättre bara med en sån enkel grej som att kunna strafea/backa när man siktar. Lite kul att det man spenderar mest tid på i spelet är att leta efter liv, ammo och molas och fundera på hur man ska få med sig allt... ;)

4/5

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 06 May 2009 - 09:51.

Postad 06 May 2009 - 12:55

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Hur många timmar är ni uppe i ?

Jag är uppe i 102 timmar nu :-)

Lirar fortfarande Team slayer med en kompiis online..Riktigt riktigt skoj..

Ett minus är att det borde ha funnits mer vapen/gubbar i versus att låsa upp och att ens poäng inte nollställs i versus..
Trist när man kan köpa loss alla gubbar på en gång

Postad 06 May 2009 - 14:26

Unregistereda69d2a7a
  • Unregistereda69d2a7a
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0
besviken på denna titeln, men jag har "bara" spelat det singleplayer...

det va aldrig i närheten av samma mystik och känsla som RE4 va, det ska inte ens heta resident evil, kanske resident action...

fin grafik i all ära men det saknas något... och så stör jag mig på det omarbetade inventariesystemet.

borde få en 2:a men fick betyget 3 fick det av mig, mest för att jag gillar the mercenaries och med en reservation för att det kanske är roligare att spela co-op, men det är inte alla som kan göra det (vart va dom här spelen för 10 år sedan ?)

nash

Postad 06 May 2009 - 16:07

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Hmm....Alla kan väl spela co-op..

Har du ingen polare så släng ut en förfrågan här bara så kanske du får dig nån spelpolare ;)

Postad 07 May 2009 - 05:53

Unregistereda69d2a7a
  • Unregistereda69d2a7a
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0

Hmm....Alla kan väl spela co-op..

Har du ingen polare så släng ut en förfrågan här bara så kanske du får dig nån spelpolare :)

handlar mer om tid än något annat, jag skulle vilja spela igenom hela spelet med samma partner men jag kan kanske spela 2-3 timmar en kväll i veckan, då kommer det ta några månader att klara spelet, det är inte den tidsramen som de flesta tänkt sig.

synd att dom här spelen inte kom för 10 år sedan =/

Postad 07 May 2009 - 06:42

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
Gav det en 4:a för nice grafik och bra action.
Tyvärr är ju allt vad skräck heter helt borta från detta spelet vilket i mina ögon är riktigt synd. Så på skräckfronten så hade jag gett det betyget 1.5/5 om det är det man är ute efter.

Redigerat av Fiddey, 07 May 2009 - 07:05.

Postad 07 May 2009 - 15:10

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0

handlar mer om tid än något annat, jag skulle vilja spela igenom hela spelet med samma partner men jag kan kanske spela 2-3 timmar en kväll i veckan, då kommer det ta några månader att klara spelet, det är inte den tidsramen som de flesta tänkt sig.

synd att dom här spelen inte kom för 10 år sedan =/

Ja har man så lite tid så är de ju värre...Jag spelar 2-3 timmar/kväll och de tycker jag är nog så lite :-)

Edit

Helt klart så tycker jag att dom valt fel väg att gå när dom helt å hållet gått över till action..

Redigerat av moparman, 07 May 2009 - 15:11.

Postad 08 May 2009 - 17:17

efterfest
  • efterfest
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Går de att flytta saker från inventoryt på gubbarna till den stora som man har tillgång till innan banorna ? ja kan bara flytta saker från den till gubbarna och ja har ingen aning om hur dom hamnat där :)

Postad 08 May 2009 - 17:24

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Går de att flytta saker från inventoryt på gubbarna till den stora som man har tillgång till innan banorna ? ja kan bara flytta saker från den till gubbarna och ja har ingen aning om hur dom hamnat där :)

För att flytta saker dit ner så trycker du på "remove" på den du vill flytta.

Postad 09 May 2009 - 09:38

efterfest
  • efterfest
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0

För att flytta saker dit ner så trycker du på "remove" på den du vill flytta.

Ah tack ! trodde man slängde dom då :)

Postad 09 May 2009 - 15:36

adude
  • adude
  • Forumräv

• 654 inlägg
  • 0
är det inga som spelar Versus läget något? ja & en kompis spelar en del & hade vart kul å spela mot folk härifrån forumet. Det är bara höra av sig om ni e sugna

Postad 09 May 2009 - 15:58

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

är det inga som spelar Versus läget något? ja & en kompis spelar en del & hade vart kul å spela mot folk härifrån forumet. Det är bara höra av sig om ni e sugna

får dra hem det å testa någon dag

Postad 09 May 2009 - 17:51

adude
  • adude
  • Forumräv

• 654 inlägg
  • 0

får dra hem det å testa någon dag

ja det tycker ja du ska göra. är roligare än va man tror. ja räknade inte alls me å spela nå värst mkt mp i re5 men har blitt en hel del timmar nu. de ända tråkiga är väll att när man kör 2vs2 så hör alla ändå varandra i micarna. Det vart man ju lite besviken på

Postad 09 May 2009 - 22:22

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Det är riktigt kul..Kört nån timma/kväll sen de släpptes istort sett

Postad 10 May 2009 - 13:03

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
har laddat ner onlinegrejen nu och har spelat lite, tyckte det va otroligt tråkigt,, den här typ av spel passar sig verkligen inte online eftersom man inte kan springa och skjuta och man kan inte ta skydd och gubben rör sig lika stelt som ett kylskåp

fanns ju nåt liknande free for all läge som var helt värdelöst,, skulle man föröka döda en av dom andra 3 som man spelar mot så står man ju mitt emot varann helt stilla och skjuter,, den som träfrar bäst eller har kraftigast vapen vinner,, eller så kastan man handgranater på varann som i stort sett alla använde sig av.

nja vet inte om jag kommer spela det här igen

en annan sak som jag märkte var att om man ville hoppa ur fanns inte den möjligheten, fanns ingen "leave game" knapp eller liknande vad jag kunde se så jag fick avsluta hela spelet för att komma ut

hur får man förresten tillgång till dom andra gubbarna? jag hade bara chris och sheva medans dom andra jag körde med hade andra karaktärer

Postad 10 May 2009 - 13:09

adude
  • adude
  • Forumräv

• 654 inlägg
  • 0

har laddat ner onlinegrejen nu och har spelat lite, tyckte det va otroligt tråkigt,, den här typ av spel passar sig verkligen inte online eftersom man inte kan springa och skjuta och man kan inte ta skydd och gubben rör sig lika stelt som ett kylskåp

fanns ju nåt liknande free for all läge som var helt värdelöst,, skulle man föröka döda en av dom andra 3 som man spelar mot så står man ju mitt emot varann helt stilla och skjuter,, den som träfrar bäst eller har kraftigast vapen vinner,, eller så kastan man handgranater på varann som i stort sett alla använde sig av.

nja vet inte om jag kommer spela det här igen

en annan sak som jag märkte var att om man ville hoppa ur fanns inte den möjligheten, fanns ingen "leave game" knapp eller liknande vad jag kunde se så jag fick avsluta hela spelet för att komma ut

hur får man förresten tillgång till dom andra gubbarna? jag hade bara chris och sheva medans dom andra jag körde med hade andra karaktärer

Det finns ingen levae knapp för hur jämnt skulle det då bli när man körde 2vs2 tex. matcherna e så pass kosrta att man i princip alltid hinner att spela klart innan man nu ska iväg å göra ngt annat. för att låsa upp dem andra karaktärerna så får du antingen spela vanlig SP eller MP. Det är poängen du får när banan är slut som du använder dig av för att köpa nya gubbar. Sen beror det också på vilken gren du kör. Slayer tex handlar ju faktiskt inte om att bara skjuta ner motståndare utan att samla så mkt poäng som möjligt. Me andra ord försöka få så långa combos & skjuta ihälp dem mest värdefulla gubbarna.

Postad 10 May 2009 - 13:39

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Det finns ingen levae knapp för hur jämnt skulle det då bli när man körde 2vs2 tex. matcherna e så pass kosrta att man i princip alltid hinner att spela klart innan man nu ska iväg å göra ngt annat. för att låsa upp dem andra karaktärerna så får du antingen spela vanlig SP eller MP. Det är poängen du får när banan är slut som du använder dig av för att köpa nya gubbar. Sen beror det också på vilken gren du kör. Slayer tex handlar ju faktiskt inte om att bara skjuta ner motståndare utan att samla så mkt poäng som möjligt. Me andra ord försöka få så långa combos & skjuta ihälp dem mest värdefulla gubbarna.

oki, nej det blir väl inte jämt om en hoppar av men har aldrig varit med om det i något annat spel att man INTE kan hoppa ur ett spel.
i alla fall så tyckte jag det var värdelöst tråkigt ;)

Postad 10 May 2009 - 14:12

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Körde du co-op med en polare och headset ?

Postad 10 May 2009 - 14:27

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Körde du co-op med en polare och headset ?

menar du onlinedelen eller menar du SP? online körde jag på random server och SP spelar jag med ankerren och med en polare

Postad 10 May 2009 - 21:50

Rtz
  • Rtz
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Har precis införskaffat mig RE5 (igår) och klarade de på normal idag. Har skumläst lite men inte hittat något speciellt, vad jag vill komma till är att jag gärna spelar med/mot några andra än massa 10 åriga tyskar som varken kan gå eller skjuta så lägg gärna till mig på " Ansuz_Rtz " / PMa här så kör vi.

Postad 15 May 2009 - 16:40

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Yay äntligen Platinum! :wub:

Spelet får en 4:a av mej, roligt och välgjort COOP läge! Det negativa är väl alla QTE's som man kan bli knäpp på ibland och att det är bara action istället för skräck i denna installationen.

Får tacka Sheva (aka morlock) för bra samarbete ;)

Postad 17 May 2009 - 19:47

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Såja, nu har jag också skrapat ihop till platinum.

Får också passa på att tacka l2ickard för gott samarbete. Spelet är klart roligast i online COOP! ;)

I övrigt står jag kvar de pros och cons jag listade tidigare.

Postad 04 June 2009 - 19:19

efterfest
  • efterfest
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
kan man använda alla diamanter, rubys o andra skatter man hittar till nått eller är de bara för att sälja ?

Postad 04 June 2009 - 19:22

adude
  • adude
  • Forumräv

• 654 inlägg
  • 0

kan man använda alla diamanter, rubys o andra skatter man hittar till nått eller är de bara för att sälja ?

Dem är enbart till för att säljas så du har råd att uppgradera vapen & köpa nya saker i shopen.

Postad 05 June 2009 - 21:16

-Wize-
  • -Wize-
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Saknar fler funktioner för online-läget. Jag tycker verkligen det skall finnas fler lägen, men det finns det inte tyvärr.

Bör finnas med att man kan köra som Excella och Irving, men sådant finns inte, fler funktioner helt enkelt.

Postad 09 June 2009 - 21:09

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0
Måste bara in och säga att detta kan vara ett av bästa spelen i världen på coop mode... Slår allt annat på fingrarna vad gäller fps spel.. Var länge sedan ja hade så här kul... Finns många andra spel med coop bla army of two som inte ens är tillstymmelse i närheten av vad detta spel är :). Suttit och lirat detta spel nu runt 13 timmar på 2 dagar (och ja ja jobbar också ) :). Har kommit till näst sista kapitelet och sörjer lite redan att de är på väg att ta slut...

Någon som vet något likande coop spel för två stycken som man ska sammarbeta på? Helst fps spel och inge småspel a´la pixeljunk dem har ja redan :P.

Är det någon ide sedan att prova de där versus mode eller va de heter?

Postad 09 June 2009 - 21:49

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
jag tycker helt klart att de är värt pengarna om du har en co-op polare....jag har spelat det massor..totalt har ja väl 120 timmar i RE5

Postad 09 June 2009 - 22:23

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Måste bara in och säga att detta kan vara ett av bästa spelen i världen på coop mode... Slår allt annat på fingrarna vad gäller fps spel.. Var länge sedan ja hade så här kul... Finns många andra spel med coop bla army of two som inte ens är tillstymmelse i närheten av vad detta spel är :). Suttit och lirat detta spel nu runt 13 timmar på 2 dagar (och ja ja jobbar också ) :P. Har kommit till näst sista kapitelet och sörjer lite redan att de är på väg att ta slut...

Någon som vet något likande coop spel för två stycken som man ska sammarbeta på? Helst fps spel och inge småspel a´la pixeljunk dem har ja redan :).

Är det någon ide sedan att prova de där versus mode eller va de heter?

varför vill du spela ett annat spel om detta slår allt annat på fingrarna? :) ett tips som iof inte är fps är saints row 2, men RE5 är ju inte heller ett fps.

saints row 2 är MYCKET roligare än re5. går nästan inte att tröttna på eftersom det finns precis hur mycket som helst att göra.. vet nog inget spel som är roligare, dock måste man va två om det ska bli roligt, men det är ju just vad du söker så jag tycker du ska kolla upp det.

Postad 30 July 2009 - 20:30

select
  • select
  • Användare

• 126 inlägg
  • 0
Köpte re5 idag, bara en undran för vi han bara spela 20 min...
Spelade co-op med en kompis och bilden är jätte liten, varför är den det?
Går det att ändra?

-XXX---
---XXX-
Ser den ut, om ni förstår...

Postad 30 July 2009 - 20:34

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
De har gjort så av någon anledning för splitscreen, endera för att behålla proportionerna men förmodligen pågrund av prestanda. Finns fler spel som har sådan splitscreen, Resistance 2 och Halo 3 t.ex.

Bättre med online coop. :)

Postad 30 July 2009 - 21:13

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0
Tycker det är en vettig anledning av att köpa sej en projektor med 100 tum :). Gjorde iaf ja haha kanske inte för just re5 men ändå :)

Postad 18 August 2009 - 17:25

Bellander
  • Bellander
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0
Hejsan!

Jag och en polare söker två st som är ute efter "It takes two to tango" och "Theres no I in team" troféerna i Versusläget. Tanken var att vi ska spela mot varandra och turas om att vinna bara för att få troféerna :D Det blir mycket enklare så.

It takes two to tango - Chain a 40 defeated combo in Team Slayers

Thers no I in team = Score at least 80000 points in Team Survivors

Någon som är intresserad?

Redigerat av Bellander, 18 August 2009 - 17:33.

Postad 18 August 2009 - 18:32

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0

Hejsan!

Jag och en polare söker två st som är ute efter "It takes two to tango" och "Theres no I in team" troféerna i Versusläget. Tanken var att vi ska spela mot varandra och turas om att vinna bara för att få troféerna :D Det blir mycket enklare så.

Ja kan hjälpa till om ni vill :P. Adda Voldoo. den där it takes two to tangoo är ju rätt simpel tycker ja. Kör ni första banan och sheva med pilbåge kan ni inte misslyckas.. Tror ja o en till hade runt 96 combo eller nåt och hade vi även de andra laget som var hyffsat.. Team survivor skulle ja behöva trophy i också.. Har säkert bara någon match kvar till 30 wins och sen har ja att man ska döda 100 med slag..

Postad 18 August 2009 - 18:40

Bellander
  • Bellander
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0

Ja kan hjälpa till om ni vill :P. Adda Voldoo. den där it takes two to tangoo är ju rätt simpel tycker ja. Kör ni första banan och sheva med pilbåge kan ni inte misslyckas.. Tror ja o en till hade runt 96 combo eller nåt och hade vi även de andra laget som var hyffsat.. Team survivor skulle ja behöva trophy i också.. Har säkert bara någon match kvar till 30 wins och sen har ja att man ska döda 100 med slag..

Okej. Vi har klarat av 30 matcher i Slayers och Survivors. Så vi har både Team slayers och Team survivors kvar. Döda 100 pers, 20 combon och 40000 poäng i survivors har vi klarat. Ska vi testa köra lite här nån dag? :D

Postad 18 August 2009 - 23:28

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Hejsan!

Jag och en polare söker två st som är ute efter "It takes two to tango" och "Theres no I in team" troféerna i Versusläget. Tanken var att vi ska spela mot varandra och turas om att vinna bara för att få troféerna :) Det blir mycket enklare så.

Jag vill också vara med. Saknar många VS-troféer.

matrixen

Postad 19 August 2009 - 00:13

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0
Ja va sjutton adda mej o matrixen så kan ja lova att ni får lite kamp förhoppningsvis :).
Vi har spelat en del ihop främst singelplayer delen men även lite VS men de har väl inte gått så bra alla gånger haha...

Ja är väl inne på psn Mellan lite då o då men nu har de blivit mkt eftermiddagar m.m... Men bestäm en tid så kör vi B). KL 16-19 är väl bäst för mej idag (onsdag) för då är de mest skit på tvn och regeringen behöver inte tvn :)

Postad 19 August 2009 - 07:20

Bellander
  • Bellander
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0

Ja va sjutton adda mej o matrixen så kan ja lova att ni får lite kamp förhoppningsvis B).
Vi har spelat en del ihop främst singelplayer delen men även lite VS men de har väl inte gått så bra alla gånger haha...

Ja är väl inne på psn Mellan lite då o då men nu har de blivit mkt eftermiddagar m.m... Men bestäm en tid så kör vi :P. KL 16-19 är väl bäst för mej idag (onsdag) för då är de mest skit på tvn och regeringen behöver inte tvn :P

Hehe man får passa på å lira när tjejen inte är hemma :) Jag ska adda er Voldoo och matrixen när jag kommer hem från jobbet idag. Men kamp vill vi inte ha. Är bara ute efter troféerna :) Det blir ju så mkt enklare om man hjälps åt istället för att döda varandra.

Redigerat av Bellander, 19 August 2009 - 07:21.

Postad 19 August 2009 - 09:45

anttoon
  • anttoon
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
jag är gärna med å fixar några trofeer. adda mig på
psn: antonjenny

Postad 19 August 2009 - 10:55

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Ja va sjutton adda mej o matrixen så kan ja lova att ni får lite kamp förhoppningsvis B).

Ja är väl inne på psn Mellan lite då o då men nu har de blivit mkt eftermiddagar m.m... Men bestäm en tid så kör vi :P. KL 16-19 är väl bäst för mej idag (onsdag) för då är de mest skit på tvn och regeringen behöver inte tvn :P

Instämmer. Vi har spelat mycket och det funkar mycket bättre nu när jag kör trådat nätverk. Platinum är givetvis avklarad. Headset underlättar verkligen :-)

Idag är jag inte hemma. Kommer inte hem förrän 22. Men är hemma under hela dagen imorgon fram till kvällen.

Hehe man får passa på å lira när tjejen inte är hemma :) Jag ska adda er Voldoo och matrixen när jag kommer hem från jobbet idag. Men kamp vill vi inte ha. Är bara ute efter troféerna :) Det blir ju så mkt enklare om man hjälps åt istället för att döda varandra.

Gör du så. Är också ute efter troféer.

Postad 25 September 2009 - 13:22

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Resident Evil 5 - Alternate Edition

http://www.youtube.c...h?v=yBffAoFNLLc

Postad 20 March 2010 - 23:54

Unregistereda10ab4cf
  • Unregistereda10ab4cf
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Hur dödar jag en Majini med ett ruttet ägg? Har spelat i 75timmar nu och fortfarande inte fått trofern - egg on your face.

psn - Simson_

Postad 21 March 2010 - 01:18

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Hmm, är väl bara att equipa det och kasta på en?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.