Någon som har lust att offra sig
Edit: Och då menar jag inte på en gång utan möjligtvis någon gång nu i veckan:
Redigerat av kerren, 12 September 2010 - 22:00.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 12 September 2010 - 21:45
Så nu behöver jag en spelpartner för att ta mig igenom spelet på professional.
Någon som har lust att offra sig Edit: Och då menar jag inte på en gång utan möjligtvis någon gång nu i veckan: Redigerat av kerren, 12 September 2010 - 22:00. Postad 13 September 2010 - 07:53
Jag skulle gärna köra RE5 co-op, har precis lånat det av en polare nämligen. "Problemet" är att jag inte har spelat det innan, så pro kanske är för saftigt för mig?
Postad 13 September 2010 - 07:55
simme: du måste skadeskjuta honom först o sen avsluta med o kasta ägget på honom.
Postad 13 September 2010 - 13:17
Är på första genomspelningen ihop med polaren, är riktigt kul men jag är lite besviken på miljöerna. tycker fortfarande att RE 1 är de bästa av RE spelen. Ett hus med källare och konstiga trappor och dörar de är RE
Postad 13 September 2010 - 14:07 +1 Postad 13 September 2010 - 14:12 Skulle också gärna köra co-op, men är en ny-gammal RE newbie. Fick 5an förra veckan och RE innan den var väl 2an jag spelade Är inte riktigt vän med kontrollen än. Postad 13 September 2010 - 14:22
Jag har lirat igenom 3 varv i helgen så jag börjar bli vän med kontrollen ska ta ett speadrun idag tänkte jag.
Satsar på en tid under 4 timmar blev 2timmar och 31 minuter och då plockade jag alla skatterna på vägen så man kan säkerligen putsa det ner mot 2 timmar Redigerat av kerren, 13 September 2010 - 18:48. Postad 14 September 2010 - 07:07
######r, är inne på 10+ Coop iof första genomspelningen så tar de rätt lungt är på 5-3 tror jag de är. Finns ju delar som man känner att här kan jag springa men de blir inte lika kul Postad 14 September 2010 - 15:15
Ja det är väldigt lugnt tror jag hade nästan 9 timmar första rundan men redan andra rundan gick under 5 timmar
Postad 14 September 2010 - 22:52
då är professionall nästan avklarat 6.3 lär inte bli svårt och sen har man bara den fruktansvärt jobbiga 2.3
Postad 14 September 2010 - 23:51
Det roliga med det här spelet, av vad jag minns efter mina 3 genomspelningar med l2ickard coop, är att spelet är svårast första genomspelningen. Vi försökte köra på svårast valbara första genomspelningen men det blev nästan omöjligt. Sen efter en genomspelning på lättaste har man så mycket pengar så man kan köpa bra och kraftiga vapen som revolverna (1 hit kills) och glida igenom de "svåra" svårighetsgraderna.
Postad 15 September 2010 - 15:00
Jo det stämmer att det blir lättare efter första varvet men pro kan vara riktigt enerverande när ai-shiva får för sig att hon ska ställa sig rakt framför en så man inte kan träffa något, eller när hon tycker att jag kan få ligga där och blöda trots att hon står vid min sida och har gott om first Aid. Eller bäst av allt när hon springer fram å dör utan anledning
Edit: där satt den iaf platina skönt att ha det avklarat Redigerat av kerren, 16 September 2010 - 15:56. Postad 17 September 2010 - 00:12
Du hade ju kunnat lira med mig. Hade riktiga problem med Ndesu. Tog mig och en tysk som jag spelade med en halv natt att klara av. Självklart hade han hoppat in i mitten av banan och hade inte klarat den så det var bara att spela om den banan igen en annan gång så han fick den banan avklarad. Försöker att klara av Desperate Escape på Proffessional nu. Svårt är det. Ganska långt uppdrag också. Grattis till platinan! Det var längesedan jag tog den. Precis som Morlock skriver så håller jag med om att det var svårast på första genomspelningen. Testade nu ikväll online med en amerikanare för att lära mig använda Move. Spelade på enklaste och utan obegränsad ammo. Blev litet annorlunda spelsätt. Rekommenderar att INTE spela med Move. Postad 17 September 2010 - 04:50
Undrar jag med... hade sett fram emot RE5 och move... då jag inte spelat R5 alls...
Postad 17 September 2010 - 11:46 Låste någon recension förra veckan (om det var på ign eller iup, kommer inte ihåg) men det skall tydligen vara riktigt dålig mappning(eller vad det kallas) av knapparna . Postad 17 September 2010 - 18:48
Stämmer. Det är riktigt svårt. Tänk er att ni håller i en pistol. För att skjuta trycker man ju på normalt sett med pekfingret innanför varbygeln där knappen "Trigger" sitter. Vad händer när man trycker in "Trigger"? Jo karaktären stannar upp och hårkorset dyker upp i mitten av skärmen, oavsett var man har Move-kontrollen. Hårkorset utgår bara från start-position (den position som kontrollen var riktad åt när man tryckte in "Trigger") så det spelar ingen roll om man riktar den mot kameran eller står inne på toaletten och riktar den. Kameran styr man med vänster tumme och siktet med Move-kontrollen och skjuter med "move"-knappen. Mycket dumt! Jag ska skylla på Capcom om jag fyrar av något skott när jag står på post. "Men i Resident Evil 5 siktar man med skjuta-knappen". Capcom, gör om, gör rätt! Postad 17 September 2010 - 21:25
Haha! Så jäkla snett! Går det inte confa om kontrollerna alls då? Postad 17 September 2010 - 23:53
Svar: Nej, det enda som går att ändra på är vilka knappkombinationer man ska använda för att stpringa eller använda kniven med. (Pointer A resp. Pointer B ). Redigerat av klarinettmeister, 17 September 2010 - 23:56. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |