Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

*Officiell tråd - LG P990 Optimus 2X*

698 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
LG Optimus 2X P990 512MB RAM (Mobiltelefoner) 9 6.522222 (89) Inga priser

Postad 11 May 2011 - 13:01

Belsebubnoone
  • Belsebubnoone
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0

Om LGn, eller arcen?

Om LG:n, Arcen vet jag inte har inte kollat.

Postad 18 May 2011 - 21:01

milde
  • milde
  • Användare

• 226 inlägg
  • 0
Börjar trötta på att behöva starta om denna telefon då inte wifin vill igång. Inga nätverk hittas och det står "fel" i inställningar under wifi. Händer på ungefär 1 av 3. Har hänt att batteriet även laddas ur under omstart och att batteriet helt plötsligt tar slut och att den stängt av sig. Frågan är nu om man orkar vänta till 2.3 (kanske inte löser mina problem) eller om man ska lämna in den.

Redigerat av milde, 18 May 2011 - 21:02.

Postad 19 May 2011 - 12:35

Unregistered604ab614
  • Unregistered604ab614
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0

Börjar trötta på att behöva starta om denna telefon då inte wifin vill igång. Inga nätverk hittas och det står "fel" i inställningar under wifi. Händer på ungefär 1 av 3. Har hänt att batteriet även laddas ur under omstart och att batteriet helt plötsligt tar slut och att den stängt av sig. Frågan är nu om man orkar vänta till 2.3 (kanske inte löser mina problem) eller om man ska lämna in den.

Hej!
Hade samma problem med wifi men en återställing fixa problemet och har inte kommit tillbaka sen dess. Batteriet har jag inte haft något problem med alls så det låter mer som ett fel tycker jag.

Mvh Tor

Postad 19 May 2011 - 14:10

milde
  • milde
  • Användare

• 226 inlägg
  • 0

Hej!
Hade samma problem med wifi men en återställing fixa problemet och har inte kommit tillbaka sen dess. Batteriet har jag inte haft något problem med alls så det låter mer som ett fel tycker jag.

Mvh Tor

Ska prova göra en återställning ikväll. Batteriet har fungerat bra tills igår då jag starta om den efter wifi felet. Då laddades det ur , hände inget när man ringde till den heller sen efteråt så krävdes ytterligare en omstart. Enligt LG så är ingen av dessa problem kända för dem, är ju inte ensam om dessa problem verkar det som, bara och kolla på ex swedroids forum. Känns tråkigt när de ljuger för en.

Postad 24 May 2011 - 12:56

Unregistered604ab614
  • Unregistered604ab614
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0

Ska prova göra en återställning ikväll. Batteriet har fungerat bra tills igår då jag starta om den efter wifi felet. Då laddades det ur , hände inget när man ringde till den heller sen efteråt så krävdes ytterligare en omstart. Enligt LG så är ingen av dessa problem kända för dem, är ju inte ensam om dessa problem verkar det som, bara och kolla på ex swedroids forum. Känns tråkigt när de ljuger för en.

Halloj!
Hjälpte det med att återställa? Ja det är alltid tråkigt när dom inte låsas om problemen men tycker det är ett vanligt förekommande problem bland alla märken eller i varje fall dom flesta tyvärr.

Mvh Tor

Postad 24 May 2011 - 19:32

milde
  • milde
  • Användare

• 226 inlägg
  • 0

Halloj!
Hjälpte det med att återställa? Ja det är alltid tråkigt när dom inte låsas om problemen men tycker det är ett vanligt förekommande problem bland alla märken eller i varje fall dom flesta tyvärr.

Mvh Tor

Ja det verkar som det. Wifin har fungerat som den ska sedan återställningen. Får hoppas man slipper den framöver.

Redigerat av milde, 24 May 2011 - 19:34.

Postad 20 June 2011 - 20:00

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2585 inlägg
  • 0
Efter mycket om och men så har jag idag lagt in en beställning på denna tel från tele2 hemsida. Har det kommit några bra uppdateringar till den ? Valde mellan nya Samsung Nokia N8 och denna hoppas man gjorde bra val.

Postad 20 June 2011 - 20:18

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Efter mycket om och men så har jag idag lagt in en beställning på denna tel från tele2 hemsida. Har det kommit några bra uppdateringar till den ? Valde mellan nya Samsung Nokia N8 och denna hoppas man gjorde bra val.

Jag vet att det är många som sitter och väntar på en uppdatering som lg lovat i ett par månader men ännu inte släppt, den uppdateringen ska lösa problem med slumpmässiga omstarter. Uppdatering från 2.2 till nyare android 2.3 förväntas inte förrän framemot hösten. Mer info kan du hitta här

Postad 20 June 2011 - 20:33

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2585 inlägg
  • 0

Jag vet att det är många som sitter och väntar på en uppdatering som lg lovat i ett par månader men ännu inte släppt, den uppdateringen ska lösa problem med slumpmässiga omstarter. Uppdatering från 2.2 till nyare android 2.3 förväntas inte förrän framemot hösten. Mer info kan du hitta här

Tack för länken skall kika blir min första Android lur.

Postad 20 June 2011 - 23:45

milde
  • milde
  • Användare

• 226 inlägg
  • 0

Tack för länken skall kika blir min första Android lur.

Får hoppas du får ett icke krånglande exemplar, skulle nog säga att jag avråder köp av denna till LG har fixat till problemen. Om man bortser från dem så är det en kanonlur.

Postad 21 June 2011 - 07:24

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Jag har inte haft några problem med min telefon, men visst är det dåligt av LG att inte uppdatera i den takt dom lovat. Som jag ser det är detta det stora problemet med Android (förutom med Nexus-telefonerna), det borde inte vara tillåtet för HTC/LG/SE/Samsung att hålla på att lägga in sin bloatware. Nästa Android blir en Nexus igen för att slippa detta :huh:

Postad 21 June 2011 - 21:09

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2585 inlägg
  • 0

Får hoppas du får ett icke krånglande exemplar, skulle nog säga att jag avråder köp av denna till LG har fixat till problemen. Om man bortser från dem så är det en kanonlur.

Jo har ju läst om problemen men, kollar man andra märken med så har även dom sina fel och brister. Tycker den verkar kanon för det den kostar nu vill inte betala mer än å för en telefon. Har ju Samsung Jet nu och skit less på den plastiga känslan och att man vart grymt blåst då det inte finns ett smack till telefonen i app väg. Fast det typ skulle komma hur mycket som helst. Men telefonen har fungerat bra förövrigt förutom att minnet tar fort slut ibland kan man inte ens använda kameran.

Postad 21 June 2011 - 21:12

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2585 inlägg
  • 0

Jag har inte haft några problem med min telefon, men visst är det dåligt av LG att inte uppdatera i den takt dom lovat. Som jag ser det är detta det stora problemet med Android (förutom med Nexus-telefonerna), det borde inte vara tillåtet för HTC/LG/SE/Samsung att hålla på att lägga in sin bloatware. Nästa Android blir en Nexus igen för att slippa detta :huh:

Vad tycker du annars om den? Är det reptåligt glas och sånt har bara känt och klämt på en kopia av den. Får se hur lång tid det tar att få den från tele2 har aldrig beställt från dom tidigare. Såg att teknikmagasinet har silikon skydd och skinn pung till denna skall köpa det därifrån om det är bra passform.

Postad 22 June 2011 - 06:53

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Vad tycker du annars om den? Är det reptåligt glas och sånt har bara känt och klämt på en kopia av den. Får se hur lång tid det tar att få den från tele2 har aldrig beställt från dom tidigare. Såg att teknikmagasinet har silikon skydd och skinn pung till denna skall köpa det därifrån om det är bra passform.

Byggkvaliteten är jäkligt bra, klart över SE Arc till exempel som känns för jäkla knarrig. Klart bättre än min Nexus One också! Det är reptåligt glas (gorilla), varken jag eller sambon har någon tendens till repa på glaset. Hon har ändå haft sin i handväskan med nycklar och andra grejer. Vi kör utan skydd ( ;) ) så jag vete fasen om jag tycker det är värt besväret med extra tillbehör för att skydda telefonen.

Vissa har ju haft problem med mjukvaran sägs det, men ingen av oss har haft några som helst problem än så länge iaf. Minuset är ju att LG inte höll vad dom lovade med datumet för Android 2.3. Det stör mig, men samtidigt så ska jag roota i helgen och får då in det ändå. :huh: Dock ingen ursäkt för LG:s del!

Redigerat av Kamui, 22 June 2011 - 06:56.

Postad 22 June 2011 - 22:29

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Här kan du läsa lite: http://www.swedroid.se/forum/f118/

Postad 23 June 2011 - 15:14

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2585 inlägg
  • 0
Får min i kväll hehe skall fippla som fan i natt :)) Hoppas den funkar bra nu.
Ser nu att det kommit en ny uppdatering till denna LG i natt. Kommer sånt fram automatiskt när man startar den eller måste man söka efter dessa uppdateringar ?

Redigerat av Unregistered9d8a0d93, 23 June 2011 - 15:21.

Postad 23 June 2011 - 15:20

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Får min i kväll hehe skall fippla som fan i natt :)) Hoppas den funkar bra nu.

LG håller på att rulla ut en uppdatering läste jag på swedroid, inte alla har fått den än och de har vissa problem de försöker lösa bla med rootade telefoner ca 40% har fått tillgång till den hittills enligt LG

Postad 23 June 2011 - 15:49

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2585 inlägg
  • 0

LG håller på att rulla ut en uppdatering läste jag på swedroid, inte alla har fått den än och de har vissa problem de försöker lösa bla med rootade telefoner ca 40% har fått tillgång till den hittills enligt LG

Läste hela tråden på Swedroid snacka och att folk har bråttom med att få in den nya uppdateringen. Vad fan det är väll bara ge det några dar så får dom säkert in den. Inte mycket att hetsa upp sig över tycker jag i alla fall.

Postad 23 June 2011 - 16:10

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Läste hela tråden på Swedroid snacka och att folk har bråttom med att få in den nya uppdateringen. Vad fan det är väll bara ge det några dar så får dom säkert in den. Inte mycket att hetsa upp sig över tycker jag i alla fall.

Beror ju på hur man ser det, hör man till dem som haft stora problem villa man nog ha in den så fort som bara tänkas kan. Sen för de som tex har rootat men kör orginalrom är det ju bra att veta om det beror på att den är rootad, vilket ju visat sig kunnat ge vissa problem och som LG säger sig försöka lösa så även de ska få uppdateringen som alla andra. Hade jag fått en problemlur hade jag varit rejält frustrerad nu, risken är att det slutat som för min gamla iphone 3gs, dvs i en betongvägg :)

Postad 23 June 2011 - 16:56

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2585 inlägg
  • 0
Men det är väll snällt av LG att försöka fixa till det även för folk som Rootat om sina mobiler. Brukar inte garantin försvinna när man gör det ?

Postad 23 June 2011 - 17:07

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Men det är väll snällt av LG att försöka fixa till det även för folk som Rootat om sina mobiler. Brukar inte garantin försvinna när man gör det ?

Beror ju delvis på hur man ser det. En uppdatering anser inte jag är en garantisak, eftersom att alla som har telefonen ska få den. Sen om den fortfarande har kvar root efter är en annan sak.

Och ärligt talat så om man inte får en sak fixad på garanti med root så är det ju bara att unroota så kan de inte säga nått. Tror inte heller att root påverkar det som sägs i lagen, men då ska man bevisa att felet fanns där från början vilket kan vara svårt att klara om mjukvaran strular och man dessutom rootat.

Postad 23 June 2011 - 21:09

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2585 inlägg
  • 0
Nu har jag skickat mina kontakter från min Samsung Jet till LG genom Bluetoth vart hamnar dessa hittar inte på dom ?

Postad 25 June 2011 - 21:13

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2585 inlägg
  • 0
Nu har jag haft denna läckerbit i några dar och än har det inte vart ett enda problem. Lite kort batteritid när man fipplat med mycket men det var inte bättre på min förra Samsung heller. Peppar peppar typ.

Postad 27 June 2011 - 07:18

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Nu har jag haft denna läckerbit i några dar och än har det inte vart ett enda problem. Lite kort batteritid när man fipplat med mycket men det var inte bättre på min förra Samsung heller. Peppar peppar typ.

Kul att du är nöjd! Själv brickade jag min telefon i helgen när jag försökte flasha in CM7 (en ROM) :) Tog ett par timmar innan jag klarade av att återställa den tack vare en guide på Swedroid. Den är dock inte helt hundra ändå eftersom den återställningen inte blir identisk med den första.

Redigerat av Kamui, 27 June 2011 - 07:23.

Postad 27 June 2011 - 08:00

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0
Tror jag slår till på denna mobil nu. Frågan är vilket abonnemang som man ska välja för en som ringer lite samt via skypen på mobilen? Det har blivit väldigt krångligt att välja sen alla operatörer förutom Telenor gjorde om sin? Nu måste man välja hastighet som 1,3,6 eller 10 mbits tex

Postad 27 June 2011 - 11:42

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Jag kör Halebop med surfpaket på 3 GB. Angående Skype så är väl operatörerna väldigt fientligt inställda till det? Det är nog Telenor som gäller i så fall.

Postad 27 June 2011 - 11:59

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Jag kör Halebop med surfpaket på 3 GB. Angående Skype så är väl operatörerna väldigt fientligt inställda till det? Det är nog Telenor som gäller i så fall.

Helt korrekt, de brukar tillåta det i sina flatrate abb, och då blir det ju inte billigt om man inte ringer mycket.

Postad 27 June 2011 - 14:12

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0

Kul att du är nöjd! Själv brickade jag min telefon i helgen när jag försökte flasha in CM7 (en ROM) :) Tog ett par timmar innan jag klarade av att återställa den tack vare en guide på Swedroid. Den är dock inte helt hundra ändå eftersom den återställningen inte blir identisk med den första.

Låter spännande :lol:
Vad var det som gick snett ?

Postad 27 June 2011 - 14:25

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Låter spännande :lol:
Vad var det som gick snett ?

Jag vet inte, jag fastnade vid någon loop av CM7:s startanimation som bara gick om och om igen efter flashningen. Jag hade rensat cache och Dalvik (eller vad det hette) som man skulle, men något gick fel. Jag kom inte åt backup eller någonting. Nu är den återställd iaf, så jag får se om jag vågar ge mig på det igen :)

Postad 27 June 2011 - 14:30

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Heh....Kan vara lite spännande ibland :)

Who dares wins :lol:

Postad 27 June 2011 - 17:09

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2585 inlägg
  • 0

Jag hämta hem Skype till min och la in den men har inte prövat än om det funkar har comviq kontant i mobilen.

Postad 27 June 2011 - 18:04

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Testade Skype med Tre och det funkade då bra med min gamla N900.
Men om man får är ju en annan sak..Har jag ingen aning om

Postad 27 June 2011 - 19:10

Toni81
  • Toni81
  • Användare

• 157 inlägg
  • 0
hur många har problem med bleeding från skärmen ?

Postad 28 June 2011 - 07:10

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

hur många har problem med bleeding från skärmen ?

Nej, inga problem alls. Varken på min eller sambons. Men jag läste någon på Swedroid som hade problem, men i mina ögon verkar det vara ganska sällsynt.

Postad 28 June 2011 - 17:26

Toni81
  • Toni81
  • Användare

• 157 inlägg
  • 0
j*vla måndagsexemplar, men o andra sidan läst att det verkar vara ett problem, minns inte riktrigt, men tror Apple köper skärmar från LG !? , men i vilket fall hade köparen satt stopp av inköpen tills LG fixar dom stora problemen med just bleeding, som på länken så har jag blösning på exakt samma ställe, konstiga är att blödningen är ljusgul till färgen.

va inne på MM och kollade, såg ingen bleeding på den heller.

Ja nu får man hålla mailkontakt med telenors reklamation, telenor verkar ok, men vad gäller reklamation är det stort dåligt betyg. Man borde kunna ringa, men icke. ja, men bara man får denna fixad, grymt nöjd annars med denna luren.

Redigerat av Toni81, 28 June 2011 - 17:30.

Postad 28 June 2011 - 19:00

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2585 inlägg
  • 0
Vet inte om det är bleeding men min käcker jätte lite ljus vid batteri ikonen högst upp inget som märks om man inte kikar jätte noga. Det är precis i kanten.

Postad 28 June 2011 - 19:11

Toni81
  • Toni81
  • Användare

• 157 inlägg
  • 0
länk...men exakt så har jag på min skärm med, visst det märks inte mer än vid te.x filmsnuttar, eller när det ska vara svart, men betalar man dyrt för en telefon så ska det vara felfritt..bättre än så här borde man förvänta sig av en skärm år 2011.

http://www.optimus2x...php?topic=787.0

Postad 28 June 2011 - 19:32

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2585 inlägg
  • 0
jo håller med dig jag har jätte lite i högra hörnet men inte så det lyser igenom skärmen.

Postad 29 June 2011 - 06:59

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Nu har jag lyckats få in CM7 och det är en ren fröjd, helt sjukt vad rapp telefonen är nu!

Postad 29 June 2011 - 18:20

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2585 inlägg
  • 0

Nu har jag lyckats få in CM7 och det är en ren fröjd, helt sjukt vad rapp telefonen är nu!

Vad gör den för någe är inte så inne på allt med Androide. ? Min har inte dummat sig än heller tror dom gjort någe med alla senaste som kommit ut för när man läser på olika forum så verkar alla som nyligen köpt sina inte lida av fel.

Postad 30 June 2011 - 16:35

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2585 inlägg
  • 0

Vad gör den för någe är inte så inne på allt med Androide. ? Min har inte dummat sig än heller tror dom gjort någe med alla senaste som kommit ut för när man läser på olika forum så verkar alla som nyligen köpt sina inte lida av fel.

Var ner på stan och inhandla silikon överdrag till min nalle i dag på teknikmagasinet. Sitter hyfsat bra men den vart lite små hal med torra händer. 75 kr som hittat men jag letar träningsfodral till den med men nix ingen lycka alls då alla är för små som jag hitta.

Postad 01 July 2011 - 08:24

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

• 2953 inlägg
  • 0
Finns det ingen tråd om 3d varianten som släpps idag?

Redigerat av Ironse, 01 July 2011 - 08:25.

Postad 01 July 2011 - 09:08

Unregisteredaa85384d
  • Unregisteredaa85384d
  • Lärjunge

• 251 inlägg
  • 0

Finns det ingen tråd om 3d varianten som släpps idag?

https://www.minhembi...howtopic=280057

Så svår var den väl inte att hitta? :)

Postad 02 July 2011 - 14:07

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2585 inlägg
  • 0
Har en fundering angående lurarna som följer med till denna telefon som förövrigt är jävligt kassa. Frågan jag har är det ingen mikrofon i dessa eller är det mina som är kassa ? Riktigt jäkla plastiga är dom. Sen har jag ett sony ericsson bluetooth stereo lurar MW600 som inte funkar fullt ut jag kan inte stoppa musiken eller ändra låt eller annat. Det enda som funkar är att ändra volymen. Är det någe inställning i tel som behövs eller stödjer den inte samma som telefonen. Den funkar bra med min gamla Samsung.

Postad 04 July 2011 - 16:21

Unregistered4a29445d
  • Unregistered4a29445d
  • Användare

• 209 inlägg
  • 0
Då är iaf den senaste updaten släppt till samtliga verkar det som.

Postad 04 July 2011 - 16:28

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2585 inlägg
  • 0

Jo läste det i ett annat form. Jag la in den nya och den verkar lite kvickare i alla fall. Fast jag har inte haft några problem alls med slöhet och sånt. Enda gångerna den blivit slö är när virus programmet gör sina kollar men det har jag stängt av nu så att den bara gör när jag vill.

Postad 05 July 2011 - 09:22

Jelzin
  • Jelzin
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0

Vad är det för uppdatering det handlar om? 2.3?

En annan fråga till er O2X-ägare. Hur uppdaterar ni era lurar? Jag får det inte att fungera när jag söker efter uppdateringar i telefonen, trots att jag har WLAN-anslutning...

Postad 05 July 2011 - 09:37

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

En annan fråga till er O2X-ägare. Hur uppdaterar ni era lurar? Jag får det inte att fungera när jag söker efter uppdateringar i telefonen, trots att jag har WLAN-anslutning...

Nja det är nog bara en buggfix för 2.2?

Varför inte bara koppla in den till datorn? Då får du uppdateringen direkt. Eller så flashar du in CM7 :)

Postad 06 July 2011 - 21:55

Unregistered4a29445d
  • Unregistered4a29445d
  • Användare

• 209 inlägg
  • 0

Nej det är inte 2.3, det är 2.2 version 10c som släppts.
Enligt dom flesta så blir luren lite rappare och lite bättre batteri tid.

Jag uppdaterar alltid min via datorn, brukar vara minst strul så.

Postad 07 July 2011 - 00:04

Jelzin
  • Jelzin
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0
Sådär, nu har jag också uppdaterat luren. Det var en ganska mastig storlek på uppdateringen så det tog sin lilla tid med ett slött mobilt "bredband". Möjligtvis känns telefonen aningen snabbare. Å andra sidan har jag inte haft några större problem med omstarter och buggar som somliga andra tycks ha haft.

För övrigt kan jag tycka att LG borde kunnat trycka ut sig en uppdatering lite tidigare.
Är det inte typ nu Android 2.3 skulle komma...!?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.