Bara sett ett avsnitt , Men känns som de kan bli riktigt bra
vilken är den bästa tv-serien just nu?
Postad 26 January 2015 - 04:34
Bara sett ett avsnitt , Men känns som de kan bli riktigt bra
Postad 26 January 2015 - 11:48
De tre senaste avsnitten av Person of interest har varit extremt starka. . . Banshee är även den stark just nu, fighten i senaste avsnittet va brutal o snygg på samma gång
Håller med om att PoI vinner just nu. "If-then-else" var det bästa jag sett på åratal. Lyssna in "Fortune Days" med The Glitch Mob som spelades i "tavelscenen".
Sen gillar jag "State of Affairs"
Postad 26 January 2015 - 13:40
Postad 26 January 2015 - 15:20
State of affairs har ju fått väldigt ljummen kritik men jag hade hoppat över den ändå pga huvudrollen. är nog inte ensam där
Vad är det för fel med Katherine?
Hon är i alla fall lik min fru
Redigerat av Unregistered33aea5f7, 26 January 2015 - 15:23.
Postad 26 January 2015 - 15:22
I så fall är väl "Sherlock" med 7 vunna Emmys 2014, den bästa engelskspråkiga serien. Dock var den avslutad då och är inte längre pågående. Vi får vänta till i sommar innan vi vet vad som är bäst just nu enligt Emmy 2015.
Detta är ju dock bara engelskspråkiga serier. Vad som är bäst globalt finns väl egentligen ingen sammanställning över?
Redigerat av agpath, 26 January 2015 - 15:22.
Postad 27 January 2015 - 08:48
Enligt wiki så börjar ett långfilmslångt fristående avsnitt att spelas in i januari. Dock ingen precis tidplan för ytterligare avsnitt då producenterna har lite problem med att hitta tid för de numera megastora stjärnorna Freeman och Cumberbach.Tror det ska komma nya avsnitt av Sherlock i år eller nästa år.
Redigerat av agpath, 27 January 2015 - 08:48.
Postad 27 January 2015 - 08:59
Postad 27 January 2015 - 11:38
Kommer en julspecial i år men nästa säsong kommer nästa år.Tror det ska komma nya avsnitt av Sherlock i år eller nästa år.
Postad 27 January 2015 - 16:48
Postad 27 January 2015 - 17:18
Postad 05 February 2015 - 23:26
Postad 15 February 2015 - 14:56
Postad 15 February 2015 - 19:33
Nix. Bra böcker dock. Titus känns inte helt rätt i rollen, men ska kolla in den. Kan ju bli positivt överraskad även om han inte motsvarar min bild från böckerna.
Jag har läst samtliga Connelly förutom den senaste som jag just nu läser på plattan. Grymt bra författare och förhoppningsvis kan tv-serien bli rätt bra. Speciellt som man använder de första böckerna som var bäst när det handlar om Bosch.
(Sedan har väl bloodwork och Lincoln lawyer redan blivit filmad, men the poet, moon shadow och några till fristående borde definitivt också filmatiseras!!!)
Mer Connelly till folket!!!
Postad 15 February 2015 - 21:19
Postad 15 February 2015 - 21:53
Nja,det känns inte rätt med honom. Hade velat ha någon annan, men jag vet inte vem.
Postad 16 February 2015 - 09:40
Påminner lite om en av mina absoluta favoritserier Rebus. Ian Rankin är en annan favorit när det kommer till författare och filmatiseringen av hans böcker skildrar samma typ av detektiv. En tjurig karl som gillar alkohol, driver sina chefer till vansinne och dessutom har ett intuitivt skarpsinne som gör att de klarar av det mest brottsligheten kastar över dem.
Men, perfekt för rollen som Bosch hade varit en Clint Eastwood i sina yngre år.
Postad 17 February 2015 - 08:11
Hur som helst så gillar jag verkligen första avsnittet. Kanske är jag biased som älskar böckerna, men det är helt i min smak.
Påminner lite om en av mina absoluta favoritserier Rebus. Ian Rankin är en annan favorit när det kommer till författare och filmatiseringen av hans böcker skildrar samma typ av detektiv. En tjurig karl som gillar alkohol, driver sina chefer till vansinne och dessutom har ett intuitivt skarpsinne som gör att de klarar av det mest brottsligheten kastar över dem.
Men, perfekt för rollen som Bosch hade varit en Clint Eastwood i sina yngre år.
Hade ju varit skumt om Clintan spelat både Bosch och Terry McCaleb ![]()
Postad 13 April 2015 - 00:10
Den bästa just nu. Avsnitt 7 främst: Nemas Problemas med Erik och Mackan på tv6 play när dom lagar Janssons frestelse med grillade Marsvin ![]()
Mmm.....vad gott ![]()
![]()
Postad 13 April 2015 - 05:27
Du har fan forumets motsvarighet till mundiare'...Den bästa just nu. Avsnitt 7 främst: Nemas Problemas med Erik och Mackan på tv6 play när dom lagar Janssons frestelse med grillade Marsvin
Mmm.....vad gott
Postad 13 April 2015 - 06:01
Game of Thrones och Marco Polo.
Arrow är bra, men den har jag tappat sedan några år tillbaka, har svårt att anpassa mig till gammeldags tablå-TV nu för tiden. Kommer inte ens ihåg att spela in.
Postad 13 April 2015 - 12:28
Game of Thrones och Marco Polo.
Arrow är bra, men den har jag tappat sedan några år tillbaka, har svårt att anpassa mig till gammeldags tablå-TV nu för tiden. Kommer inte ens ihåg att spela in.
Arrow finns ju på Netflix!
Postad 13 April 2015 - 13:43
Stundtals är den riktigt bra, men lite väl mycket "mellanspel" som gör den segdragen. Men skam den som ger dig, ska dra av resten i veckan.
Postad 14 April 2015 - 00:00
Du har fan forumets motsvarighet till mundiare'...
Ok, vad roligt för dig ![]()
Postad 14 April 2015 - 05:53
Arrow finns ju på Netflix!
Det har du rätt i, men sedan jag tappade den på "vanlig" TV har jag inte hittat tillbaka till den, inte ens på Netflix.
Postad 14 April 2015 - 12:36
Det har du rätt i, men sedan jag tappade den på "vanlig" TV har jag inte hittat tillbaka till den, inte ens på Netflix.
Jag var inte helt förtjust i den. Har bara sett halva första säsongen. Prova Daredevil istället.
Postad 14 April 2015 - 22:26
American dad är rätt intressant också. Har inte sett den innan. Brukar inte kolla på serier då man kan bli fast, ungefär som min bror och hans sambo ![]()
Postad 06 May 2015 - 17:44
Postad 06 May 2015 - 17:53
Den håller hög klass, ja.
Håller på med sista avsnittet
Fröken Goines kan nog hitta på en del i S2
Redigerat av Benkke, 06 May 2015 - 18:05.
Postad 06 May 2015 - 21:33
Kollade upp den och fick då förslag på Scorpion
He he här var det fart på fastän den handlar om hackare
Redigerat av Benkke, 06 May 2015 - 21:34.
Postad 07 May 2015 - 05:59
Scorpion är helt ok, men LITE överdrivet ibland..kollar ikapp nu när FOX kör tre avsnitt varje helg, sett 6st nu
Postad 12 May 2015 - 11:12
CSI och Forever cancelled
![]()
Edit: Vilka var två serier som både jag och frugan följde helhjärtat. Mina två huvudfavoriter försvinner ![]()
Redigerat av Unregistereda299ec85, 13 May 2015 - 09:43.
Postad 12 May 2015 - 17:59
Värt att bumpa.
verkligen. Jag tror fan jag går och tänker på den sejen varje dag. Jag önskar det fanns fler avsnitt ![]()
Postad 12 May 2015 - 18:31
nån som sett "Penny Dreadful"? nåt att ha? har ju fått ganska bra recensioner iaf..
Postad 12 May 2015 - 18:49
nån som sett "Penny Dreadful"? nåt att ha? har ju fått ganska bra recensioner iaf..
Sett 1a säsongen, helt ok! Damen här hemma tycker den är skitbra, jag tycker den är mer än ok, som sagt. ![]()
Vi betar av The Wire här hemma på kvällarna, glad att vi "missat" den, f*n vad bra den är! Är nog tom snäppet bättre än The Shield, inom den genren! ![]()
Sen blir det nog Dreadful 2a säsongen, sen Daredevil 1a... kunde nästan säga upp TV kanalerna och bara ha standardutbudet, så fort vi får tid, så betar vi av nån serie ju... om inte det är nån spännande sport
![]()
Redigerat av Garrett, 12 May 2015 - 18:51.
Postad 12 May 2015 - 19:42
Sett 1a säsongen, helt ok! Damen här hemma tycker den är skitbra, jag tycker den är mer än ok, som sagt.
Vi betar av The Wire här hemma på kvällarna, glad att vi "missat" den, f*n vad bra den är! Är nog tom snäppet bättre än The Shield, inom den genren!
Sen blir det nog Dreadful 2a säsongen, sen Daredevil 1a... kunde nästan säga upp TV kanalerna och bara ha standardutbudet, så fort vi får tid, så betar vi av nån serie ju... om inte det är nån spännande sport
![]()
ok,får nog bli o kolla ett par avsnitt ikväll då :-)
Postad 13 May 2015 - 06:48
verkligen. Jag tror fan jag går och tänker på den sejen varje dag. Jag önskar det fanns fler avsnitt
Säsong 2 kommer 2016 ![]()
Men visst tänker man på det emellanåt. Speciellt när man försöker börja följa en ny serie...svårt att nå upp till samma kvalitet i mina ögon vilket drar ner många serier (tyvärr).
Postad 13 May 2015 - 09:15
Nu handlar tråden om vilken serie som är bäst just nu, inte vilka serier som läggs ner eller underhållningsprogram.
Tack för visad hänsyn.
Postad 13 May 2015 - 09:18
The Curse Of Oak Island på History!
Fortitude
Redigerat av Melmac, 13 May 2015 - 09:19.
Postad 13 May 2015 - 09:44
Hmm, kanske ska slå en flukt på Bloodline. Hoppas finna något att ersätta mina två favoriter.
Postad 13 May 2015 - 17:09
Hmm, kanske ska slå en flukt på Bloodline. Hoppas finna något att ersätta mina två favoriter.
gör det med en gång. serien växer för varje avsnitt.
Postad 16 May 2015 - 23:38
har ju svårt o förstå hur man kan tycka Games of thrones är en bra serie? har kollat nu från avsnitt 1 o är på avsnitt 7 nu,o inte ett skit har hänt! dålig o ointressant serie enligt mig,kanske är spännande om man är under 15 år..nä,ren skit enligt mig
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6 bilder
91 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?