Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

*Officiell tråd - LG P990 Optimus 2X*

698 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
LG Optimus 2X P990 512MB RAM (Mobiltelefoner) 9 6.522222 (89) Inga priser

Postad 07 July 2011 - 00:27

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Sådär, nu har jag också uppdaterat luren. Det var en ganska mastig storlek på uppdateringen så det tog sin lilla tid med ett slött mobilt "bredband". Möjligtvis känns telefonen aningen snabbare. Å andra sidan har jag inte haft några större problem med omstarter och buggar som somliga andra tycks ha haft.

För övrigt kan jag tycka att LG borde kunnat trycka ut sig en uppdatering lite tidigare.
Är det inte typ nu Android 2.3 skulle komma...!?

Tom optimus 3D verkar släppas med 2.2, tror inte 2.3 kommer förrän till hösten

Postad 07 July 2011 - 17:19

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2585 inlägg
  • 0
Borde ju ligga i deras egna intresse att få ut 2.3 till dessa LG.

Postad 07 July 2011 - 21:28

Jelzin
  • Jelzin
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0

Tom optimus 3D verkar släppas med 2.2, tror inte 2.3 kommer förrän till hösten

Tror.. så som jag har tolkat officiell information från LG, ska 2.3 komma till O2X ungefär nu. Är det försenat borde man, enligt mig, gå ut med det. LG tappar rejält med förtroende när man inte levererar!

I övrigt är jag positivt överraskad av batteritiden efter uppdateringen. Jag upplever den som märkbart bättre!

Postad 07 July 2011 - 23:28

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2585 inlägg
  • 0

Tror.. så som jag har tolkat officiell information från LG, ska 2.3 komma till O2X ungefär nu. Är det försenat borde man, enligt mig, gå ut med det. LG tappar rejält med förtroende när man inte levererar!

I övrigt är jag positivt överraskad av batteritiden efter uppdateringen. Jag upplever den som märkbart bättre!

Håller med min har jag lekt med hela dagen. Lyssnat på musik laddat på med mer musik med mera och snackat bra länge i tele med. Ändå har jag över halva batteriet kvar. Så på den punkten är allt ok. Men en bugg har jag fått med uppdateringen det är att SMS signalen har slutat höras. Har testat allt men nix den går inte i gång.

Postad 08 July 2011 - 06:54

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Angående 2.3 så är det inte (bara) LG:s fel, det finns väl inga officiella 2.3-drivrutiner till Tegra? Därför dröjer det. Jag har dock 2.3.4 via en ROM, men annars får man vänta lite :) Om man inte orkar/kan krångla med att flasha alltså.

Redigerat av Kamui, 08 July 2011 - 07:03.

Postad 09 July 2011 - 14:12

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2585 inlägg
  • 0
Är det någon som har en ide om hur jag får igång SMS signalen ? den funka förr men nu är det helt tyst. Har provat allt.

Postad 09 July 2011 - 16:18

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Mitt tips är att söka info i LG tråden på xda-developers.com och swedroid och se om nån annan har samma problem..

Eller testa en factory reset...

Postad 09 July 2011 - 19:34

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2585 inlägg
  • 0
Har läst lite där och lagt in en tråd om det. Läste lite i sgs tråden flera där som haft problem med sms signalen. Skall kika på andra inställningar.
Nu är det mysteriet löst. Felet åtgärdas genom att gå in i sms inställningarna istället för ljud inställningar.

Redigerat av Unregistered9d8a0d93, 09 July 2011 - 22:32.

Postad 12 July 2011 - 14:28

milde
  • milde
  • Användare

• 226 inlägg
  • 0
Får fortfarande "fel" ibland när jag aktiverar wifin, även efter senaste uppdatering. Fler än jag? Krävs en omstart för att det ska fungera.

Postad 16 July 2011 - 16:53

Storstrike
  • Storstrike
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0

Här är det inte så mycket gnäll ang telefonen frågan är hur mycket dom som har problem har jiddrat med telefonerna.

I mitt fall ingenting. Köpte på Torsdagen, lämnade tillbaka på Lördagen. Inte en app installerad.
Min 2x gick från standby till power off upprepade ggr. Installerade v10c + hard reset, men det gjorde ingen skillnad. Service killen försökte med en DOA, vi får se hur det går.

I övrigt var ju luren väldigt fin, skärmen var kanon och hdmi ut "grymt" detta till ett hyfsat pris. Tyvärr får man som kund lida pga Lg:s bristande kompetens.

mvh

Postad 16 July 2011 - 19:49

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2585 inlägg
  • 0

I mitt fall ingenting. Köpte på Torsdagen, lämnade tillbaka på Lördagen. Inte en app installerad.
Min 2x gick från standby till power off upprepade ggr. Installerade v10c + hard reset, men det gjorde ingen skillnad. Service killen försökte med en DOA, vi får se hur det går.

I övrigt var ju luren väldigt fin, skärmen var kanon och hdmi ut "grymt" detta till ett hyfsat pris. Tyvärr får man som kund lida pga Lg:s bristande kompetens.

mvh

Tror LG har 14 dagars DOA så det skall inte vara någe problem att få den utbytt eller pengarna tillbaka. Tycker det är synd att vissa har problem med denna modell. Jag har bara råkat ut för att batteriet tömdes på en 5 timmar det var i förra veckan men det har inte hänt sen dess. Sen att den blir skit seg när virus programmet hoppar igång eller när den hämtar uppdateringar till appar vilket händer oftast när någon ringer *S* Den kunde gott haft mer i ram minne.

Postad 16 July 2011 - 21:00

Storstrike
  • Storstrike
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0
Japp! synd när det verkar vara en riktigt trevlig lur.
Kommer från Htc Td2 och på jobbet en Galaxy Ace, skärmen på 2X piskar dessa lätt. Faktiskt först nu jag övervägt att lägga film på mobilen.

Får hoppas att det går bra och att jag snart får tillbaka en fungerande lur.

mvh

Postad 17 July 2011 - 18:54

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

mvh

Försökte med DOA?
Hade dom slut på lurar på lager eller?
Vid DOA ska den bytas ut direkt.

Postad 18 July 2011 - 10:25

Storstrike
  • Storstrike
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0

Försökte med DOA?
Hade dom slut på lurar på lager eller?
Vid DOA ska den bytas ut direkt.

Först ville han skicka på rep. Jag frågade då om det verkligen är deras policy när det är så uppenbart att felet är ursprungligt? han ändrade då till DOA. Jag gissar att han måste skicka den för kontroll då han själv inte har möjlighet att avgöra den saken. De antar väl att alla som kommer med mobiler är kids som rootat och lagt in egen firmware eller bara har ändrat sig för det kom en ny modell för en timme sen. :)

Postad 18 July 2011 - 21:45

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2585 inlägg
  • 0
Vid DOA så skall dom byta ut den på en gång och inte lämnas in och tittas på.

Postad 02 August 2011 - 12:27

Storstrike
  • Storstrike
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0
Här var det inte mycket liv i luckan :(

Vid DOA så skall dom byta ut den på en gång och inte lämnas in och tittas på.

Även om ditt påstående i sak är korrekt så har du inte tolkat mina inlägg som det var menat.

Hur som helst, jag har hunnit med en veckas semester och fått en NY OCH FUNGERANDE telefon + milersättning som kompensation. Struligt men är ändå hyfsat nöjd, det kunde varit värre.

Håller nu på för fullt att konvertera video så man har något att göra på tåget till GB den 11/8.

mvh

Postad 04 August 2011 - 07:09

Jelzin
  • Jelzin
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0
Jaha, vad ska man säga? Den tidpunkten när LG skulle ha levererat 2.3 har passerats med råga.
För mig är det helt irrelevant att man ev har problem att anpassa Tegra 2 eller liknande. Jag förväntar mig istället att företaget håller vad dom lovar. Kan de sen inte göra det förväntar jag mig att de kommunicerar ut det till sina kunder..

IG LG!

Postad 04 August 2011 - 09:19

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Jaha, vad ska man säga? Den tidpunkten när LG skulle ha levererat 2.3 har passerats med råga.
För mig är det helt irrelevant att man ev har problem att anpassa Tegra 2 eller liknande. Jag förväntar mig istället att företaget håller vad dom lovar. Kan de sen inte göra det förväntar jag mig att de kommunicerar ut det till sina kunder..

IG LG!

Oerhört kasst av LG, givetvis! Men om inte drivrutiner till Tegra finns för 2.3 så kan väl inte LG göra dom själva? Hur som helst så ligger LG nära Sony Ericsson på min bottenlista, om inte LG gör nästa Nexus blir det ingen mer LG för min del med tanke på vilket fiasko det blev med 2.3 oavsett om det är deras fel eller inte. Inte snyggt att lova 2.3 inom kort för att sedan inte kunna leverera. Då krävs ursäkter till kunderna, inte bara tystnad.

Med det sagt så måste jag säga att en rootad och flashad Optimus 2x är fruktansvärt trevlig! Ta en titt här förresten, det går att köra 2.3 på O2x.

Postad bild

Redigerat av Kamui, 04 August 2011 - 09:20.

Postad 04 August 2011 - 17:06

Jelzin
  • Jelzin
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0
Eftersom det tar sådan tid överväger jag nu starkt att lägga in Android 2.3 själv. Så hur gör jag det på min 2x? Är det svårt för en novis som jag? Vilka blir konsekvenserna? Tex, försvinner LG's Launcher?

Tacksam för svar, tips och trix.

Postad 04 August 2011 - 18:27

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Eftersom det tar sådan tid överväger jag nu starkt att lägga in Android 2.3 själv. Så hur gör jag det på min 2x? Är det svårt för en novis som jag? Vilka blir konsekvenserna? Tex, försvinner LG's Launcher?

Tacksam för svar, tips och trix.

LG:s launcher försvinner såvitt jag vet, jag kör själv LauncherPro+. Men det går säkert att lägga in om man nu skulle vilja det. Rappheten i CM7 (som jag kör) är grymt. Det tar inte många minuter att lägga in, jag löste det snabbt trots att jag aldrig försökt att ens roota innan.

Postad 04 August 2011 - 21:09

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

• 727 inlägg
  • 0

Oerhört kasst av LG, givetvis! Men om inte drivrutiner till Tegra finns för 2.3 så kan väl inte LG göra dom själva? Hur som helst så ligger LG nära Sony Ericsson på min bottenlista, om inte LG gör nästa Nexus blir det ingen mer LG för min del med tanke på vilket fiasko det blev med 2.3 oavsett om det är deras fel eller inte. Inte snyggt att lova 2.3 inom kort för att sedan inte kunna leverera. Då krävs ursäkter till kunderna, inte bara tystnad.

Med det sagt så måste jag säga att en rootad och flashad Optimus 2x är fruktansvärt trevlig! Ta en titt här förresten, det går att köra 2.3 på O2x.

Postad bild

Motorola Atrix har fått Gingerbread. [2.3.4]

Postad 08 August 2011 - 08:03

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Motorola Atrix har fått Gingerbread. [2.3.4]

Aha, där ser man! Då är det säkert på gång till LG:n då. Jag kommer inte byta tillbaka från CM7 ändå, det är så grymt bra.

Postad 08 August 2011 - 13:02

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

• 727 inlägg
  • 0

Aha, där ser man! Då är det säkert på gång till LG:n då. Jag kommer inte byta tillbaka från CM7 ändå, det är så grymt bra.

De gör det ju inte för att j*vlas, de jobbar säkert på det så mkt de kan! Ett bolag kan inte lägga allt åt sidan för att enbart fokusera på en sak.

Postad 08 August 2011 - 14:27

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

De gör det ju inte för att j*vlas, de jobbar säkert på det så mkt de kan! Ett bolag kan inte lägga allt åt sidan för att enbart fokusera på en sak.

Nej självklart inte, jag bara säger att jag är så jäkla nöjd med CM7 att det inte stör mig med Gingerbread-strulet. Men jag har full förståelse för att andra är förbannade :)

Postad 08 August 2011 - 21:03

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2585 inlägg
  • 0
Vad är det den nya gör som är bättre än den som sitter i nu ? Min funkar kanon som det är nu.

Postad 09 August 2011 - 07:04

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Vad är det den nya gör som är bättre än den som sitter i nu ? Min funkar kanon som det är nu.

Samma sak för min sambo, hennes O2x fungerar helt felfritt! Men 2.3 ska ju vara något rappare och ha ett lite annorlunda utseende, då är det ju klart att folk vill ha det. Jag blev lika irriterad när 2.3 inte släpptes till min Nexus One, när Nexus S redan hade fått det trots att det knappt gör någon skillnad. Nu kör jag ju CM7 som redan har 2.3, men annars hade jag varit en av dom förbannade - det kan jag lova! :)

Postad 09 August 2011 - 18:55

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2585 inlägg
  • 0
Ok då vet jag. Fast idag kom det en liten uppdatering som heter V10D som ni kan hämta hem.

Postad 10 August 2011 - 14:44

Toni81
  • Toni81
  • Användare

• 157 inlägg
  • 0
ska hämta ut mobilen idag, skickade in den då hade enorm Backbleeding, ja om jag blir nöjd eller ej återstår o se vad dom har gjort med den.

Många irriterar sig på segheten i kameran inklu. mig. Är detta ett mjukvaruproblem som går att lösa med uppdatering , eller är det kameraenheten som helt enkelt är seg ?

Undrar när man överför video till datorn, när jag öppnar med Windows media player så är det inget flyt i bilden, den hackar /segar sig fram...vad beror detta på ?

Postad 13 August 2011 - 03:58

TobiasRX
  • TobiasRX
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0
Jag är sugen på att köpa en från televaruhuset. Men det står att Menyerna ej är på svenska. Är det lätt att få svenska menyer på den?
Är det kanske bara en uppdatering som krävs?

Postad 13 August 2011 - 12:59

Toni81
  • Toni81
  • Användare

• 157 inlägg
  • 0
ja mobilen jag fick, dessvärre ingen reparation då det hade gått över 1 dag !! över själva reklamationstiden, men nån extern verkstad bytte ut telefonen, men dessvärre samma fel, backbleeding även på denna .
Men på köpet fick jag än mer besvär medtelefonen, eller så beror d et på firmwire ( V10D )uppdatering ?
telefonen stänger av sig, gör omstarter, ändrar typsnitt, ja ett eget liv helt enkelt.
I början stängdes den av inom 5 minuter, nu har den hållt sig i liv över natten.
Telefonen e besvikelse nu när den beteer sig så här, älskar annars allt annat i den. Adlrig mera något från LG det är för säkert.

Får skicka in igen , hört det krävs tre reparationer, men ska försöka lämna in denna för gott.

Postad 14 August 2011 - 22:23

Toni81
  • Toni81
  • Användare

• 157 inlägg
  • 0

Ok då vet jag. Fast idag kom det en liten uppdatering som heter V10D som ni kan hämta hem.

nån förbättring med denna uppdatering, vet inte om det är den, eller telefonen som gör att den rebootar, stänger av sig mm, hände inte lika ofta med min förra telefon innan den blev utbytt ?

Postad 15 August 2011 - 06:53

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

nån förbättring med denna uppdatering, vet inte om det är den, eller telefonen som gör att den rebootar, stänger av sig mm, hände inte lika ofta med min förra telefon innan den blev utbytt ?

Kan du formulera om det lite, jag förstår inte vad du menar eftersom meningen är helt obegriplig. Undrar du om 10D försämrar något? Det gör den inte, jag har lagt in den på sambons O2x och jag upplever den som snudd på lika rapp som min med CM7 nu. Rekommenderas varmt!

Postad 15 August 2011 - 11:34

Toni81
  • Toni81
  • Användare

• 157 inlägg
  • 0
vad är CM7 ? ursäkta min okunskap, vet bara att telefonen har V10d och har inte lagt in något "eget" , utan bara det LG ger ut i form av uppdatering.

Fick mail från lg , många väntar på 2.3 , tyvärr inget vettigt svar ifrån LG än engång.
Dom borde lägga krut, för telefonen är en j*vla prestanda telefonen, älskar den i övrigt !

Postad 15 August 2011 - 11:38

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
v10d, då har du ju den senaste firmware-versionen. CM7 är en alternativ programvara som ersätter LG:s egna, den är rappare och mer buggfri än originalet. Men med 10d börjar det ta sig för LG:n!

Postad 15 August 2011 - 11:41

Toni81
  • Toni81
  • Användare

• 157 inlägg
  • 0
hur är era telefoner i övrigt, verkar att det skiljer en hel del, en del har felfria, en del buggar som fan !! ??

värt att köpa en ny ?

Postad 15 August 2011 - 12:36

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

hur är era telefoner i övrigt, verkar att det skiljer en hel del, en del har felfria, en del buggar som fan !! ??

värt att köpa en ny ?

Det är oerhört konstigt, tre personer i min bekantskapskrets förutom jag själv har O2x och ingen har något som helst problem med sin telefon. v10d verkar vara en stor hit för de flesta!

Postad 15 August 2011 - 22:54

TobiasRX
  • TobiasRX
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0
nån som har ett svar på min fråga?

Frågade tidigare i tråden om en o2x med engelska menyer går att lägga in svenska på den?
hur är det med tangentordet, finns det med svenska nu? läste att det var på engelska i början.

Postad 16 August 2011 - 08:35

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

nån som har ett svar på min fråga?

Frågade tidigare i tråden om en o2x med engelska menyer går att lägga in svenska på den?
hur är det med tangentordet, finns det med svenska nu? läste att det var på engelska i början.

Tangentbord är inga som helst problem att köra svenskt, det finns ju på market. Svenska menyer har jag ingen aning om det går att fixa utan att roota och flasha (det är iofs inte så svårt). Men du vänjer dig enormt fort vid engelska menyer...

Postad 16 August 2011 - 11:21

TobiasRX
  • TobiasRX
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0
Ok, jag hade hoppats på att originaltangentbordet fanns på svenska, det verkar vara väldigt bra.
Menyerna spelar ingen större roll, nästan så man föredrar engelska faktiskt.

Tackar för svar.

Postad 16 August 2011 - 12:38

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Ok, jag hade hoppats på att originaltangentbordet fanns på svenska, det verkar vara väldigt bra.
Menyerna spelar ingen större roll, nästan så man föredrar engelska faktiskt.

Tackar för svar.

Originaltangentbordet är väl helt ok, men det är helt chanslöst mot SwiftKey som finns på market. Helt makalöst tangentbord!

Postad 16 August 2011 - 16:55

Toni81
  • Toni81
  • Användare

• 157 inlägg
  • 0

Det är oerhört konstigt, tre personer i min bekantskapskrets förutom jag själv har O2x och ingen har något som helst problem med sin telefon. v10d verkar vara en stor hit för de flesta!

Alltså inga som helst problem med din tele , omstart, avstängningar osv ??

Verkar vara en chanstagning vad gäller dessa telefoner, denna är absolut min favorit, men har skickat bort den..
Kanske vänta tills 2.3 kommer och ser hur telefonen fungerar då...

Postad 16 August 2011 - 20:36

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Alltså inga som helst problem med din tele , omstart, avstängningar osv ??

Verkar vara en chanstagning vad gäller dessa telefoner, denna är absolut min favorit, men har skickat bort den..
Kanske vänta tills 2.3 kommer och ser hur telefonen fungerar då...

Nepp, inga problem. Den enda som haft problem är en kompis som inte kunde få GPS:en att fungera men det fungerade efter någon uppdatering på Google Maps tror jag. Så 4/4 fungerar klockrent.

Postad 07 September 2011 - 15:45

thanell
  • thanell
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
är det någon som hört något om 2.3 uppdateringen, misstänker att den inte kommer för så sen kan dom inte vara utan att skita totalt i det, tanken på att kund servis inte vet ett jota!

Postad 07 September 2011 - 17:26

Jelzin
  • Jelzin
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0
Ja, jag får mer och mer känslan av att det inte kommer komma någon uppdatering. Första och sista gången jag köpte en LG..

Postad 07 September 2011 - 17:36

Unregistered4a29445d
  • Unregistered4a29445d
  • Användare

• 209 inlägg
  • 0
Jodå den kommer...högst troligen denna månaden också.
Enligt uppgifter på Modaco skall den redan släppts i begränsad form, tror det var Italien det snackades om.

Postad 09 September 2011 - 16:00

Christofer_k
  • Christofer_k
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
tjena köpte en x2a igår som jag rootade om efter 2 timmar fundera på att sätta in en annan rom på denna:)
men har ett problem på jobbet de är att synka ihop ett par peltor hörselkåper med blåtand http://catalogue.3m....Pelto...te-Com™
funkar inte.. får inte ens fram dem på mobilen :S mobilen före var en samsung galaxy 5 som jag var tvungen att instalera nå synk app för att få de att funka men på lg´n s¨funkar de inte alls:(

Postad 22 September 2011 - 20:44

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2585 inlägg
  • 0
Min hemskärm och lås skärm.

Bifogad fil(er)

Postad 12 October 2011 - 07:35

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

• 561 inlägg
  • 0

Jodå den kommer...högst troligen denna månaden också.
Enligt uppgifter på Modaco skall den redan släppts i begränsad form, tror det var Italien det snackades om.

Var är den eller hade modaco fel.Högst troligen kommer det ingen 2.3

Postad 12 October 2011 - 16:09

Unregistered4a29445d
  • Unregistered4a29445d
  • Användare

• 209 inlägg
  • 0

Var är den eller hade modaco fel.Högst troligen kommer det ingen 2.3

Nä den officiella relesen har tyvärr dragit ut på tiden.
Men om du hade kollat på både Modaco och XDA så kan du se att det finns redan coustom LG romar gjorda på läckta builds från V20C fram till den senaste V20j som även Modaco släpper en rom på idag, så nog kommer den ;)
Jag använder själv denna http://forum.xda-dev...d.php?t=1254359 där den senaste versionen (1.9) är baserad på V20i och hans kommande blir på V20j.
Sen har du Modacos senaste här, baserad på V20j, dock endast online kitchen till han släpper prebakes http://android.modac...online-kitchen/

Redigerat av Unregistered4a29445d, 12 October 2011 - 16:11.

Postad 13 October 2011 - 06:53

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Klart 2.3 kommer! Men det lär inte bli 4.0 (som är nästa version av Android)... För min del kvittar det eftersom jag har sålt min i väntan på Nexus Prime (eller vad den nu kommer heta). Annars var jag jäkligt nöjd med min O2x, varken jag eller sambon har haft några problem med våra telefoner. Bra byggkvalitet och skärm var det också. Däremot var det enormt dålig stil av LG att inte gå ut offentligt och be om ursäkt för att dom lovat 2.3 omgående och sen inte klarat av att leverera.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.