Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

The Witcher 3

819 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
The Witcher 3: Wild Hunt (PC) (PC-spel) 9 9,44 (17) 128:-
The Witcher 3: Wild Hunt (PS4) (PlayStation 4-spel) 9 8,76 (28) 149:-
The Witcher 3: Wild Hunt (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 9 8,86 (6) 399:-

#651

Postad 05 mars 2016 - 18:33

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0

Hoppas spela åtminstone 100 timmar


Det lär inte vara några problem :) Jag spelade runt 120t och gjorde långt ifrån allt som gick att göra.

#652

Postad 05 mars 2016 - 18:51

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 224 inlägg
  • 0

Det lär inte vara några problem :) Jag spelade runt 120t och gjorde långt ifrån allt som gick att göra.


Tack!
Känns tryggt att höra.

Håller mig relativt strikt till "the main story" men försöker även köra side quests emellan samt bara roama runt i landskapet och hjälpa/dräpa människor...och mönster.

#653

Postad 05 mars 2016 - 19:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 032 inlägg
  • 0

Sidouppdragen är riktigt bra i detta så missa inte dem.

 

Bättre du gör alla sidouppdrag innan du kommer för långt i storyn annars kan man missa vissa.


Redigerat av Zoiler, 05 mars 2016 - 19:17.


#654

Postad 06 mars 2016 - 10:54

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 967 inlägg
  • 0
Är i lvl 19... Storyn är grymt bra, och sidequesten är riktigt välgjorda! :)
Men jag spelar aldrig det där kortspelet, tyckte der va tråkigt...
Sen craftar jag aldrig... Är man tvungen att va bra i crafting senare i storyn eller? Tycker det med är tråkigt... Jag vet att det är stor del av spelet kanske, men detta är egentligen inte min typ av spel, men det är ju så fantastiskt välgjort! :)

#655

Postad 06 mars 2016 - 14:58

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0

Är i lvl 19... Storyn är grymt bra, och sidequesten är riktigt välgjorda! :)
Men jag spelar aldrig det där kortspelet, tyckte der va tråkigt...
Sen craftar jag aldrig... Är man tvungen att va bra i crafting senare i storyn eller? Tycker det med är tråkigt... Jag vet att det är stor del av spelet kanske, men detta är egentligen inte min typ av spel, men det är ju så fantastiskt välgjort! :)


På lättare svårighetsgrader behöver du inte bry dig om crafting. Spelar du på svårare måste du använda dig av det mesta i vissa strider.

#656

Postad 06 mars 2016 - 16:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 032 inlägg
  • 0

Men jag spelar aldrig det där kortspelet, tyckte der va tråkigt...

Hädelse!

 

Ett ligg mindre.



#657

Postad 06 mars 2016 - 16:39

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 967 inlägg
  • 0

Hädelse!

 

Ett ligg mindre.

 

Missar man ett ligg ispelet annars?! Faen med :P

Det skulle varit texas hold em! :P 



#658

Postad 06 mars 2016 - 17:34

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 224 inlägg
  • 0

Hädelse!

Ett ligg mindre.


Jag tycker jag får ligga alldeles för lite i spelet.
Måste vara usel på konversationerna...

Gwent har jag inte bemästrat än heller. Fortfarande för dåliga kort (skyller jag på...)

#659

Postad 10 mars 2016 - 21:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 032 inlägg
  • 1

10 miljoner har spelet sålt. Deserved.



#660

Postad 11 mars 2016 - 00:04

reksallad
  • reksallad
  • Lärjunge

  • 273 inlägg
  • 0
Ja verkligen. Det var lite trasigt i början men nu är det helt felfritt imo. Längtar som fasen till nästa DLC.

#661

Postad 11 mars 2016 - 07:54

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 621 inlägg
  • 0

Så, då har även jag satt igång med detta spel :)

 

Har spelat cirka 10 timmar och tycker att mina initiala intryck från releasen håller i sig. Det verkar vara ett välgjort spel med bra story och en förmåga att få en intresserad av karaktärerna. Fightingen gillar jag också, speciellt jämfört med till exempel Skyrim där den känns ganska platt och repetitiv. Jag tror att jag kommer att uppskatta detta spel mycket!

 

Men, jag tycker att menyerna är lite röriga och jag upplever att de hade kunde gjorts lite bättre. Samtidigt så kommer jag in i dem desto mer jag spelar. Sen är det texten :D. Nu har jag en 55" full hd-tv som jag sitter cirka 270 centimeter ifrån och texten är på inget sätt stor, den är rätt liten på sina ställen fortfarande kan jag tycka. Hade de inte gjort den större efter ett tag undrar jag inte om jag fortfarande hade haft problem med att läsa den. Man har också en del konstiga färgval i mitt tycke. Röd text på svart bakgrund och brun på svart bakgrund, inte det mest lättlästa enligt mig. Aja, nu ser jag i alla fall tillräckligt bra för att kunna spela det :).



#662

Postad 13 mars 2016 - 12:31

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 621 inlägg
  • 0

Igår när jag sprang runt möttes jag helt plötsligt av ett meddelade att jag inte kunde gå längre och blev teleporterad tillbaka in på kartan. Lite synd att det inte är en stor öppen värld utan verkar vara uppbyggt av olika instanser? Inte samma känsla av en stor värld tyvärr.



#663

Postad 13 mars 2016 - 13:03

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 032 inlägg
  • 0

Nej det är en stor sammanhållen värld där du kan springa från ena till andra sidan (på landmassa), men den tar ju slut någon gång. Svårt att göra spel med oändlig terräng.



#664

Postad 13 mars 2016 - 13:14

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 967 inlägg
  • 0

Tycker världen är skitstor!  :blink:



#665

Postad 13 mars 2016 - 13:37

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 621 inlägg
  • 0

Nej det är en stor sammanhållen värld där du kan springa från ena till andra sidan (på landmassa), men den tar ju slut någon gång. Svårt att göra spel med oändlig terräng.

Är det, jag måste har förstått fel då.

 

Kan jag springa från White Orchard till Velen?

https://www.google.s...JSmmKwWkG2-cyM:


Redigerat av genstruktur, 13 mars 2016 - 13:38.


#666

Postad 13 mars 2016 - 14:18

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 621 inlägg
  • 0

Uppenbarligen måste jag missat något :)https://www.youtube....h?v=tDwi5SO-x-Q

Var i White Orchard igår och det kändes som jag slog i den där osynliga "Väggen" ganska ofta. Igår på slutet kom jag till Velen och förstod inte hur man tar sig till Wite Ochard genom att gå, har bara teleporterat mig. Får forska vidare....



#667

Postad 15 mars 2016 - 13:01

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 621 inlägg
  • 0

Mycket bra story ofta i uppdragen, kul! :)

 

Är level 10 nu. Fått ligga och sen slaktat mitt ligg! :D


Redigerat av genstruktur, 15 mars 2016 - 13:03.


#668

Postad 15 mars 2016 - 13:04

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

  • 373 inlägg
  • 0

Mycket bra story ofta i uppdragen, kul! :)
 
Är level 10 nu.


Håller med. Är level 22 och kommer ibland vissa quest jag blir positivt överraskad över om hur pass intressanta de är. Dock är det verkligen svårt att orka med alla sidequests då man blir lite överlevnad snabbt när man gör mainquests.

Har dock inte craftat så mycket än. Några bra grejer har jag lyckats hitta men inte alls så mycket.

#669

Postad 15 mars 2016 - 13:10

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 621 inlägg
  • 0

Håller med. Är level 22 och kommer ibland vissa quest jag blir positivt överraskad över om hur pass intressanta de är. Dock är det verkligen svårt att orka med alla sidequests då man blir lite överlevnad snabbt när man gör mainquests.

Har dock inte craftat så mycket än. Några bra grejer har jag lyckats hitta men inte alls så mycket.

Ja det var längesedan jag tyckte det var så här intressant att följa med i Storyn i ett rpg. Tycker de lyckats väldigt bra med storyn och voiceovers! Visst är det många sidequest, inget problem med för lite innehåll i spelet direkt. Överlevnad?= Överlevlad? :)

 

Har craftat en del, några witchersvärd, men nu är det mesta för dåligt eller har för hög level för att kunna används.

 

 

Edit: Varit hemma och sjuk sedan i fredags, så jag har plöjt en del sedan dess :).


Redigerat av genstruktur, 15 mars 2016 - 13:12.


#670

Postad 15 mars 2016 - 13:12

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

  • 373 inlägg
  • 0

Ja det var längesedan jag tyckte det var så här intressant att följa med i Storyn i ett rpg. Tycker de lyckats väldigt bra med storyn och voiceovers! Visst är det många sidequest, inget problem med för lite innehåll i spelet direkt. Överlevnad?= Överlevlad? :)
 
Har craftat en del, några witchersvärd, men nu är det mest för dåligt eller har för hög level för att kunna används.


Autocorrect på ipaden, ska vara överlevlad. Angående din andra fråga högre upp så går det inte att gå mellan de stora områdena utan man behöver teleportera sig. Det gör mig inget. Tillräckligt öppet som det är. Många gånger jag blir impad över grafiken också. Tänk om man sett detta spelet när man gick på högstadiet när man spelade ps1...

#671

Postad 15 mars 2016 - 13:15

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 621 inlägg
  • 0

Tänkte nästan det :).

 

Nu när jag är i Velen så är det inget problem, det är en stor "instans". Men när jag var i Orchard i början blev jag besviken för jag trodde att det var så stora alla instanserna skulle vara. Skönt att jag hade fel.

 

Jo för tusan, det har hänt en del med spelen. Tänkte på Phantasy Star igår som jag spelade på min Sega 8-bitars konsoll :D, liiiiite skillnad :D.



#672

Postad 15 mars 2016 - 16:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 032 inlägg
  • 0

Nu när jag är i Velen så är det inget problem, det är en stor "instans". Men när jag var i Orchard i början blev jag besviken för jag trodde att det var så stora alla instanserna skulle vara. Skönt att jag hade fel.

Jaha du menade mellan områdena, trodde du menade gå från ena till andra sidan Velen t.ex. Fattade inget när du snackade om synd att det inte är en stor öppen värld när den är asstor :D

 

Men ja det är ju uppdelat i zoner det till trots.



#673

Postad 15 mars 2016 - 17:51

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 621 inlägg
  • 0

Jaha du menade mellan områdena, trodde du menade gå från ena till andra sidan Velen t.ex. Fattade inget när du snackade om synd att det inte är en stor öppen värld när den är asstor :D

 

Men ja det är ju uppdelat i zoner det till trots.

 

Nej det är fan inte alltid lätt att förstå vad jag menar :). Får skylla på att jag är hemma och sjuk  :blush: .



#674

Postad 26 mars 2016 - 10:06

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 621 inlägg
  • 0

Level 12 nu. Har spelat på näst högsta svårighetsgraden sedan start och tyckte i början att det var rätt svårt och jag dog en del. Sista tiden tycker jag dock att det har blivit lättare, funderar om man skulle höja faktiskt.

 

Vad har ni för erfarenheter kring det?

 

Annars ett mycket bra och roligt spel! Laddade ned nya finish-moves, rått :D.


Redigerat av genstruktur, 26 mars 2016 - 10:06.


#675

Postad 26 mars 2016 - 13:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 032 inlägg
  • 0

Spelade (spelar?) på samma svårighetsgrad och tyckte det var lagom, iom att man alltid kunde stöta på de som var högre lvl än mig själv som då blev väldigt svåra eller för svåra.



#676

Postad 27 mars 2016 - 09:17

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0

Att spela på svåraste i början är rätt utmanande innan man börjar öppna upp lite nya förmågor och potions. Jag spelade igenom större delen av spelet på svåraste och det fick en att verkligen behöva förstå de olika potions och hur ens förmågor funkar eftersom man annars inte klarade av de svårare striderna.

 

Stridssystemet blir lite väl simpelt och tråkigt på enklaste svårighetsgraden så jag skulle rekommendera att höja den till så högt som möjligt men att det också känns utmanande och kul. 



#677

Postad 30 mars 2016 - 09:53

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 621 inlägg
  • 0

Jo det finns fiender som är svåra, eller har döskallar på sig, men de brukar jag undvika och komma tillbaka till senare när jag är högre level.

Jag tror att jag skall höja till svåraste faktiskt, det var längesedan jag dog och jag har rätt mycket käk och dricka i inventoryn. Precis som Palter säger så känns inte fightingen lika utmanande längre heller. Skulle man klaga på något där så kunde man gjort stridssystemet något mer komplext med lite kombos och olika knappserier man hade behövt trycka. Å andra sidan så är The Witcher mycket bättre än till exempel Oblivion och Skyrim på den punkten.

 

Något som jag också stör mig lite på är inventoryn, den är lite seg. Är det kanske xboxen om som inte orkar ladda allt man har i inventoryn tillräckligt snabb? Det är fördröjning när man går från de olika övergripande kategorierna (alchemyingredients t.ex weapon/armour).

 

Sen måste jag nog börja ta mindre frågetecken. Har börjat tröttna något känner jag, som så ofta i sådana här spel. När det är nytt tänker jag alltid att det håller för evigt, sen skall jag upptäcka som mycket som möjligt och göra så många uppdrag som möjligt :). Tröttnar oftast innan jag lyckats ta mig igenom mainstoryn. Kanske kan det bli lite roligare om jag höjer svårighetsgraden kanske.......


Redigerat av genstruktur, 30 mars 2016 - 09:53.


#678

Postad 30 mars 2016 - 10:59

Jallixx
  • Jallixx
  • Lärjunge

  • 251 inlägg
  • 0

Text

Känner likadant, kör nog på den lättaste svårighetsgraden då detta är mitt första RPG-spel och med andra ord mitt första Witcher. Kändes överväldigande med allt i början och man funderade på vad man gett sig in i för värld. Men är lvl 17 nu och känns som jag kommit in i tänket osv väldigt bra nu. Försökt dra ut på main storyn genom att försöka göra så många sidequests som möjligt. Men borde nog också höja svårighetsgraden åtminstone ett snäpp för att få lite mer utmaning i striderna.

 

Tycker också menyerna är lite sega, speciellt som du påpekade när man stegar mellan de övergripande kategorierna, kör ps4 så antar att de kanske är relaterat till just konsolerna som är lite segare.

 

Gwent är något som verkligen man oväntat fastnat för, jäkligt roligt sidospel när man väl lärt sig tankesättet!

 

I övrigt är det verkligen ett sinnesjukt välgjort och roligt spel. Tippar på att jag lagt närmare 100 timmar snart och ändå har jag nog minst hälften kvar, och ser framemot att få upptäcka resten!



#679

Postad 30 mars 2016 - 13:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 032 inlägg
  • 0

Sen måste jag nog börja ta mindre frågetecken. Har börjat tröttna något känner jag, som så ofta i sådana här spel. När det är nytt tänker jag alltid att det håller för evigt, sen skall jag upptäcka som mycket som möjligt och göra så många uppdrag som möjligt :). Tröttnar oftast innan jag lyckats ta mig igenom mainstoryn. Kanske kan det bli lite roligare om jag höjer svårighetsgraden kanske.......

Jag gjorde alla dem i början, men du måste strunta i dem om du inte vill tröttna. Det finns för många helt enkelt.



#680

Postad 30 mars 2016 - 13:47

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 621 inlägg
  • 0

Jag gjorde alla dem i början, men du måste strunta i dem om du inte vill tröttna. Det finns för många helt enkelt.

Ja det är nog så.

 

Gwent har jag inte satt mig in i direkt, bara spelat två matcher.



#681

Postad 30 mars 2016 - 15:14

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 621 inlägg
  • 0

 

 

I övrigt är det verkligen ett sinnesjukt välgjort och roligt spel. Tippar på att jag lagt närmare 100 timmar snart och ändå har jag nog minst hälften kvar, och ser framemot att få upptäcka resten!

Absolut!

 

Mina klagomål på spelet är bara petitesser egentligen.



#682

Postad 30 mars 2016 - 15:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 032 inlägg
  • 0

Du får ju börja spela Gwent, det är det bästa i hela spelet ;)



#683

Postad 30 mars 2016 - 15:22

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Du får ju börja spela Gwent, det är det bästa i hela spelet ;)


Spelade mitt första game gwent igår, sjukt besviken, inga anfall eller nåt? Bara totalt anfallspoäng sen vinner man? Trodde det skulle vara mer likt heartstone.

Redigerat av SKIBBE, 30 mars 2016 - 15:23.


#684

Postad 30 mars 2016 - 15:25

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Gwent! :D Älskar att man kan spela spel i ett spel och det spelet är ett bra spel i ett redan bra spel!


Spelade mitt första game gwent igår, sjukt besviken, inga anfall eller nåt? Bara totalt anfallspoäng sen vinner man? Trodde det skulle vara mer likt heartstone.

Det är ju strategiskt! Vad hade du förväntat dig? :P



#685

Postad 30 mars 2016 - 15:26

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Gwent! :D Älskar att man kan spela spel i ett spel och det spelet är ett bra spel i ett redan bra spel!

Manic Mason i dott! Eller Wolfenstein i wolfenstein tno!

Hade j förväntat mig Heartstone.. eller magic.. :-)

Redigerat av SKIBBE, 30 mars 2016 - 15:27.


#686

Postad 30 mars 2016 - 15:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 032 inlägg
  • 0

Bara totalt anfallspoäng sen vinner man?

Du menar man vinner om man har t.ex 7 mot 6? Ja, men det är ju andra strategiska element än så. Det blir såklart djupare ju mer du spelar det.



#687

Postad 31 mars 2016 - 09:19

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 621 inlägg
  • 0

Du får ju börja spela Gwent, det är det bästa i hela spelet ;)

Är det så bra verkligen, och kul?

 

Jag struntade i det lite initialt eftersom jag tänkte att spelet skulle bli för långt om jag skulle lägga en massa timmar på det också. Får kanske tänka om :).



#688

Postad 31 mars 2016 - 09:49

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0
Man lägger ju inte enorm tid på Gwent, men ibland när man har lite o göra så är det skoj några minuter.


*Kom precis på att jag gjorde en fetquest i någon Gwentturnering som tog ett par timmar...så ja, Gwent kan ta speltid också :)

#689

Postad 31 mars 2016 - 10:02

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 621 inlägg
  • 0

Man lägger ju inte enorm tid på Gwent, men ibland när man har lite o göra så är det skoj några minuter.


*Kom precis på att jag gjorde en fetquest i någon Gwentturnering som tog ett par timmar...så ja, Gwent kan ta speltid också :)

Ja det är någon quest att vinna någon turnering väl?



#690

Postad 31 mars 2016 - 13:27

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Ja det är någon quest att vinna någon turnering väl?

Japp :) Åkte land och rike runt men det var det värt!



#691

Postad 31 mars 2016 - 13:50

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 621 inlägg
  • 0

Japp :) Åkte land och rike runt men det var det värt!

Fan vad fint! :)

 

 

Just det, kom på en sak. Det är vääääldigt långa laddtider när man dör och tar load last save. Har varit med om upp till 2-3 minuter säkert.



#692

Postad 31 mars 2016 - 14:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 032 inlägg
  • 0

Är det så bra verkligen, och kul?

Ja det tycker jag (och många andra). Kul tidsfördriv.

 

Laddningstiderna är jobbiga på konsol, på PC är de snabba som tur var.



#693

Postad 31 mars 2016 - 16:52

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Man får ge f*n i o dö bara ;P Nej men dom var det enda negativa med Witcher 3, och FPS'en direkt vid släppet.



#694

Postad 01 april 2016 - 06:50

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 621 inlägg
  • 0

Det är inget jätteproblem heller faktiskt, eftersom jag inte dör så ofta ;). Men det har varit ett par gånger som jag trott att spelet hängt sig faktiskt.



#695

Postad 01 april 2016 - 17:19

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Ett måste för alla spelare.

 

http://www.youtube.com/watch?v=KoL1NRh8JOI



#696

Postad 07 april 2016 - 15:13

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 621 inlägg
  • 0

Jaha, sista gångerna jag spelar The Witcher har jag bara kört någon timme. Har inget sug efter att spela det heller direkt.

Det är nog officiellt, jag har tröttnat på spelet en del. 80 timmar har jag spelat såg jag i statistiken.

 

Gjorde nog det vanliga misstaget, som jag nästan alltid gör, skall upptäcka och göra allt vilket leder till att jag inte orkar spela klart spelet.

 

Måste komma ihåg detta, bättre självinsikt! :D


Redigerat av genstruktur, 07 april 2016 - 15:20.


#697

Postad 07 april 2016 - 16:00

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 032 inlägg
  • 0

Är väl bara att vila och köra senare. Inte som att du behöver skynda dig, jag höll på i flera månader :)



#698

Postad 07 april 2016 - 16:19

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 1

Måhända är den här redan postad, men den förtjänar att postas igen.

https://youtu.be/h-csLFdl2O0



#699

Postad 08 april 2016 - 06:42

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 621 inlägg
  • 0

Är väl bara att vila och köra senare. Inte som att du behöver skynda dig, jag höll på i flera månader :)

 

Absolut, bara det finns lust. :)

 

Får väl se om den kommer tillbaka.


Redigerat av genstruktur, 08 april 2016 - 06:43.


#700

Postad 14 april 2016 - 08:14

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

  • 1 569 inlägg
  • 0

Åh jag har sådant sug att fortsätta spela, har inte ens kommit halvvägs i vanilla 3an ännu. Men har ju iiiingen tid över att spela :) Och känner jag mig själv så kommer jag inte vara sugen när jag vill hittar tid :P





4 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 4 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Hemmabiotidningen nr.10 2024
    Elias
    2024-09-25 19:37:23
  • Tomme
    2024-09-12 21:31:54
  • Tomme
    2024-09-12 21:30:43
  • Elias
    2024-09-04 17:31:02
  • Elias
    2024-09-04 17:29:09
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.