FIFA 09 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(22)
|
Inga priser |
Postad 27 October 2008 - 18:42
Vad tråkig tråd om FIFA 09 detta blivit, det är endast snack om vem som ska möta vem. Snack om själva spelet då?
Jo iofs förstår vad du menar men topiken vart ju lite knasigt tycker jag själv för på samma sida blire ju tal om liga och det har tydligen blitt mer av en liga tråd.. Och vad är fifa om man inte kan spela mot varandra?????
Redigerat av Unregisteredf8219770, 27 October 2008 - 18:43.
Postad 27 October 2008 - 19:07
kör vi mer än 8 min så lär jag spräcka tvåsiffrigt... men välj ni...
Ja jag tycker vi ska köra lite längre matcher för mer spänning
Contish - Man united ,, lite av ett ego men om ni har nå problem med det så säg gärna till innan 20:00
seon
chef
Roundeers
Komigen minst 2 st till som är sugna på ligan? skriv här i tråden......komihåg först till kvar med lag.....
Postad 27 October 2008 - 19:25
då ska jag testa chelsea... eller barca... hmm... barca tar vi...Ja jag tycker vi ska köra lite längre matcher för mer spänning
och plus att vi blir ju inte direkt många , ska dra ihop en liga ikväll iaf... Jag sa ju att först till kvar väljer lag men nu gör jag en ny så det blir och se ut så här och ni väljer lag i denna ordning..
Contish - Man united ,, lite av ett ego men om ni har nå problem med det så säg gärna till innan 20:00..
seon
chef
Roundeers
Komigen minst 2 st till som är sugna på ligan? skriv här i tråden......komihåg först till kvar med lag.....
barca suger... jag tar chelsea...
fel... arsenal blir det... mand et enda vettiga laget förutom man u
Redigerat av chef, 27 October 2008 - 20:19.
Postad 28 October 2008 - 10:00
då ska jag testa chelsea... eller barca... hmm... barca tar vi...
barca suger... jag tar chelsea...
fel... arsenal blir det... mand et enda vettiga laget förutom man u
Gick det bra igår Chef?
Tog i alla fall en fin skalp på tråkcont=man utd hata överallt annat lag
Postad 28 October 2008 - 11:50
Gick det bra igår Chef?
Tog i alla fall en fin skalp på tråkcont=man utd hata överallt annat lag
Haha ja du roundeers så mycket stryk som jag fick igår har aldrig hänt faktist, Men vad är tråkcont?
Postad 28 October 2008 - 14:01
Postad 28 October 2008 - 18:28
Tråkcont=Vara Man Utd=springer i omloppsbana runt mina försvarare o kommer ändå först fram=jävligt irriterande
Men om det vore så skulle du då vinna en match med 9-2 eller?.. tror det mest beror på vem som är bakom dosan eller vad säger du?
Postad 28 October 2008 - 19:03
Fattar inte hur man kan spela med united eller barca eller dylikt. Som att Bolt skulle vara med i Paralympics.
Därför jag int spelat det spelet på några veckor. Alla vill bara vara united hela tiden...
När kommer patchen förresten för en sån måste la komma?
Postad 28 October 2008 - 20:19
Har lagt ner spelandet eftersom de finns buggar som kan avgöra en match...
Någon som har spelat be a pro säsongen? ja är a-lagspelare nu och kapten i mitt lag riktigt roligt är det. Och när man kör offline finns inte buggarna heller.
Postad 29 October 2008 - 10:51
Nope, inte hört något om nån patch, men håller med dig om att det verkligen skulle behövas.Någon som har hört nåt om någon patch lr dylikt...
Har lagt ner spelandet eftersom de finns buggar som kan avgöra en match...
Någon som har spelat be a pro säsongen? ja är a-lagspelare nu och kapten i mitt lag riktigt roligt är det. Och när man kör offline finns inte buggarna heller.
Japp, kör oxå bap säsong, är oxå kapten i a-laget
Postad 02 November 2008 - 14:42
Ska nog sälja det om ett tag, så hojta till om ni vill köpa.
Postad 02 November 2008 - 20:17
var??Kan hoppa med jag å kanske snart,köpte det nu för 299kr+frakt88kr!
Postad 02 November 2008 - 21:56
Postad 04 November 2008 - 08:02
Köpte fifa igår och spelade lite online med en polare. Jag tror vi förlorade 9 matcher på 10 försök.
VARJE gång motståndaren får bollen så trycker han bort våra backar och sen är han fri...
Samma sak när vi ska försöka rycka ifrån deras backar med en forward så kommer hans backar och bara sliter ner oss, hur lätt som helst. Hur?!
Alltså, hur trycker man bort en back och hur tar man bollen från en forward så?
Postad 04 November 2008 - 15:50
var??
Jag la precis order här, ca 280 kr ink frakt.
Fifa 09 på Play.Com
No kostar det ca 560 kr på den siten...
Redigerat av d96angl, 05 November 2008 - 13:42.
Postad 04 November 2008 - 16:38
Kan någon vara snäll o hjälpa mig, jag blir galen.
Köpte fifa igår och spelade lite online med en polare. Jag tror vi förlorade 9 matcher på 10 försök.
VARJE gång motståndaren får bollen så trycker han bort våra backar och sen är han fri...
Samma sak när vi ska försöka rycka ifrån deras backar med en forward så kommer hans backar och bara sliter ner oss, hur lätt som helst. Hur?!
Alltså, hur trycker man bort en back och hur tar man bollen från en forward så?
Håll inne X. Håll inne O för att dina medspelare ska trycka på samtidigt.
Hur han trycker bort era backar som bollinnehavare vet jag ej - vill också veta ifall det nu skulle gå.
Postad 04 November 2008 - 17:18
Redigerat av Unregisteredab2e4269, 04 November 2008 - 17:25.
Postad 07 November 2008 - 23:27
Där ett spelschema görs upp som man ska följa.
Titta gärna in på hemsidan...
Postad 11 November 2008 - 13:19
Jag har ett problem när jag ska spela mot en kompis över nätet. När han skickar inbjudningar över nätet så accepterar jag matchen, men när man ska välja lag så går det inte. Ibland så funkar det jätte bra. När jag testar och spela mot en annan person så funkar det. Vet ni vad problemet kan vara?
Postad 12 November 2008 - 14:46
Postad 12 November 2008 - 14:57
Håller på och säljer mitt spel nu, uppe i 500:- på tradera....hockey är mer min grej.
Då måste de som köper det vara dumma...
Billigaste priset i Sverige.
Fifa 09 Spelbutiken
Bara säga grattis till dig för 500 kr trodde jag aldrig man skulle få på tradera för Fifa 09.
Sen kommer de säkert få det snabbare än vads man hade fått det från spelbutiken även om de sist levererade till mig på 4 arbetsdagar.
Postad 12 November 2008 - 15:06
Postad 12 November 2008 - 15:33
Alla kanske inte har koll på såna butiker, men 300 var utropspriset.
Bara att gratulera... ;-)
Postad 13 November 2008 - 19:25
Ooops va visst till PSP
Redigerat av jimel, 14 November 2008 - 11:56.
Postad 14 November 2008 - 12:10
Finns å ladda hem i psn shopen nu för 390
Ooops va visst till PSP
Hehe, men kommer säkert snart att finnas till PS3 också.
Postad 17 November 2008 - 14:31
Vad hoppas/tror ni att denna kommer att innehålla?
Postad 17 November 2008 - 17:17
FIFA 09 Console Update
14 November 2008
By Romily Broad
We are pleased to announce a game update for FIFA 09 on Xbox360 and PS3 will be available very soon. In line with community feedback, the FIFA team over in Vancouver, Canada, have spent time improving the gameplay experience and addressed the following problems:
Fixed side-stepping issue on lofted through balls
Fixing this issue, where a player sidesteps when trying to control a lofted through ball instead of running straight onto it and controlling it, was a top priority for the EAC development team. We're happy to say the team has been able to fix this problem and it will be included in the game update.
Improved advantage rule: Fixed goals being called back for free kicks
There was a problem in the advantage rule whereby the referee would call back a goal if it was scored when advantage was being played. Instead, the referee would give a free kick or a penalty kick to the fouled player. This issue has been resolved in the game update. Goals that are going in when a foul is committed will count when they score.
Improved number assigning in Manager Mode
When signing a player in Manager Mode the player now makes a more sensible decision on what shirt number he would like based on his position, whereas previously he would always take the number 2.
Allowed up to eight user-controlled teams in Tournament Mode
After installing the game update it will be possible to play in Tournament Mode with up to eight user-controlled teams. Now you can host bigger events with your friends to compete in offline-tournaments. Have fun!
Removed ability to bring custom teams into online ranked matches
Everybody has the option to transfer players into his favourite team and create his own custom dream team. This is an option we want to offer everybody,,so they can enjoy the feeling of creating their own teams and playing matches with them online or offline. When it comes to ranked competitive online matches, however, we think only real teams should compete against each other to keep everybody's chances even. So with the update it is no longer possible to enter a ranked match with a custom created team. You will still be able to customise the starting line-up of teams when playing online, though.
Fixed Stadium 23.Maj lag issue
We fixed a major frame rate issue in the 23.Maj stadium.
Fixed join issue in Online Team Play Lobbies
A game-hang issue that occurred during a search for available OTP game sections within the lobby rooms has been resolved.
Postad 19 November 2008 - 18:58
Hoppas uppdateringen kommer snart!
Postad 19 November 2008 - 19:54
vad hände då? tror inte jag märkt det..Fy fan va bra att dem fixar sidledlöpningen vid genomskärning. Det största buggen i ett Fifa spel på bra länge!
Postad 19 November 2008 - 22:49
någon som vill mäta sin krafter?
kontakta mig:)
Postad 20 November 2008 - 04:49
Fy fan va bra att dem fixar sidledlöpningen vid genomskärning. Det största buggen i ett Fifa spel på bra länge!
Ja om det är den när man lägger high trough balls där såväl försvarare som anfallare stannar upp istället för att ta emot bolljäveln så är det väldigt välkommet.
Finns en del andra situationer de stannar upp utan anledning också - man får ju lätt HIV på laget när dom gör det i ett avgörande skede och motståndaren gör mål. Hoppas dom fixar det också.
De borde också fixa så att jag inte förlorar nästintill varenda match när jag spelar online. Vägrar köra Ranked Game tills jag börjar vinna.
Postad 20 November 2008 - 14:30
Postad 20 November 2008 - 22:09
Postad 22 November 2008 - 13:49
Visst det är en mindre bugg i ett annars bra och kul spel, men jag menar det vore kul och veta hur många mål ens egen "Pro" gör under sin karriär.
Nån annan som lagt märke till detta?
Postad 22 November 2008 - 15:35
Kan vara så att du menar det om står när man gör mål?Jag har precis kommit igång med Be A Pro-läget och en grej jag hakar upp mig på är att spelet verkar ha 0 (noll!) koll på hur många mål man gjort under säsongen, först visar den 1, sedan 2, och kanske 3 om nu gjort 3 mål i matchen men sedan så hoppar den till 23 och sedan till 60 osv. Helt ologiskt är det iaf.
Visst det är en mindre bugg i ett annars bra och kul spel, men jag menar det vore kul och veta hur många mål ens egen "Pro" gör under sin karriär.
Nån annan som lagt märke till detta?
Då står det typ 48e mål.
Det betyder dock att man gjort mål i 48e minuten
Postad 23 November 2008 - 16:15
Det är ju extremt störande när man har en gubbe vid andra stolpen som bara behöver sätta dit bollen men han vägrar ta emot bollen. Skulle ladda upp ett exempel men uppladdningen fastna på 26% av ngn anledning.
Bara jag som upplever detta?
Postad 24 November 2008 - 13:46
Men härligt att sidsteppandet är borta, torskar sällan matcher nu då detta oftast var anledninge till ja släppte in mål.
Bara adda om ni vill få spö
Redigerat av Roundeers, 24 November 2008 - 13:46.
Postad 24 November 2008 - 16:14
Ytterligare en sak är att default verkar vara att träffa stolpen, vet inte hur många gånger jag lyckas med detta per match. En gång studsa den ut från stolpen - sköt stolpe igen, studsa ut ännu en gång - jag skjuter en tredje gång och träffar STOLPEN innan dom tar den å skjuter iväg den. Jag skjuter med R1 intryckt för att den inte ska gå 1mil över målet men träffar alltså stolpen alldeles för ofta, vad göra åt detta?
Postad 25 November 2008 - 14:55
Redigerat av Roundeers, 25 November 2008 - 14:55.
Postad 30 January 2009 - 14:46
Det borde vara minst 4 spelare men kan man spela fler personer samtidigt?
Mvh
Andreas
Postad 07 February 2009 - 00:17
Skulle uppskatta lite vägledning
Postad 27 February 2009 - 15:42
Postad 27 February 2009 - 16:00
Ja du kan välja svenska som språk. Olika kommentatorer kan laddas hem via PSN, har för mig att svensk kommentator fanns att ladda hem där. Kör själv med den som följer med.Någon som vet om man får med svenska som språk när man köper Fifa 09 från play.com (england). Finns ju ett antal olika språkinställningar på den svenska upplagan iaf. Spelet tappar ju lite charm om man inte har Glenn som kommentator
Postad 20 March 2009 - 08:10
De är väl inte retroaktiva antar jag?
Någon som har koll?
LÄNK
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
2 bilder
27 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna