Ps. Har en tonårskatt boende hos mig nu också som tycker att det är jättekul att leka mördare med mina kontroller också, så nu banne mig behövs de! Ds.
Redigerat av dannovarius, 12 February 2008 - 11:36.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 12 February 2008 - 11:34
Jag kom på att det kanske skulle vara bra att ha några sådana hemma också, efter några timmars spelande känns kontrollerna lite småhala... Funkar dessa bra mot handsvett också? Är det bara att ringa/maila Bergsala och beställa eller? Vad ska man uppge som bevis på att man äger och har köpt ett Wii här i Sverige?
Ps. Har en tonårskatt boende hos mig nu också som tycker att det är jättekul att leka mördare med mina kontroller också, så nu banne mig behövs de! Ds. Redigerat av dannovarius, 12 February 2008 - 11:36. Postad 12 February 2008 - 16:12
Det du måste uppge är serienumret på ditt Wii som står under den! Börjar med LEHxxxxxxxx (x = en massa siffror).
Uppgifter fyller du i på: http://www.formsprin...jacket_order_se Postad 19 February 2008 - 13:57
inte nån som har ett överflöd av skydd i gbg trakten som har lust att dela med sig?
Postad 19 February 2008 - 14:00
Säker på att du inte signade upp på en "skydd-of-the-month-club" Postad 19 July 2008 - 15:48
Kan någon svara på om man får med ett sådant silikonskydd till remoten, som man fick med i lådan när man köpte konsollen, när man köper ett nytt remote & nunchuck-paket?
Postad 19 July 2008 - 18:56
tänkte om nån köpt en remote och vet? har redan beställt en, tänkte bara om man skulle behöva jaga tag på ett =)
Postad 19 July 2008 - 20:52
de får du med hos det återförsäljare som har lite åtgång på prylarna tex eb games webhallen m.m
Postad 23 July 2008 - 02:01
Jag och en kompis beställde skydd till våra Wii då bergsala annonserade om detta men har fortfarande inte fått några.
Efter att läst denna tråd förstår man varför de tar slut... Är det någon mer som väntar på sina? Postad 23 July 2008 - 08:46
Väntar på mina som jag betsällda i November . Fick mail den 071207 att dom hade fått för lite skydd i sina leveranser. Men har dom inte fått flera nu =(
Postad 26 July 2008 - 02:05
Det var nog några månader sedan nu som jag beställde mina skydd också... Ingen leverans från bergsala, har som gett upp det där. Man får ju med skyddet med nya wiimotes verkar det som i alla fall. Köpte wiiplay för någon månad sedan och med den wiimoten fanns i alla fall ett skydd, så nu har jag som spelar mest ett åtminstone. Jag gillar dem faktiskt, inte för att jag slänger iväg wiimoten ofta eller så men de är bra mot handsvett.
Postad 28 July 2008 - 17:44
Fick svar idag från Bergsala
Mitt Mail Hej! Har bara en fråga om Bergsala har fått in flera jackets till Wii kontrollerna än??? Beställde ju i November 07 o har inte fått några än! Mvh Peter Svaret som kom för 10 min sen Hej Peter! Det är helt galet. Jag skall se om personen som har hand om detta kan lösa det omgående. Jag återkommer! MVH Andreas Postad 29 July 2008 - 18:26
Jag beställde också via Nintendo's sida, men jag fick aldrig några. Så de har helt rätt i att det är 'helt galet'.
Postad 30 July 2008 - 09:56
Håller med! Kanske borde maila Bergsala... Postad 11 August 2008 - 14:30
Fick mail idag igen från Bergsala.
KSriv vart du bor o hur många du vill ha stod det =) . Postad 11 August 2008 - 17:57
Tuff som man är så körde jag utan skydd tills en dag då min kära son på 5 år skulle hjälpa sin lillasyster att bowla. I stridens hetta så glömde han att använda fegsnöret när han(dom) svingade. Vad händer? Han tappar såklart wiimoten så den far som en projektil tre meter fram och brakar in i betongväggen ca 1dm vid sidan om tv-n. Snacka om nära nära döden upplevelse.Numera använder vi både gummiskyddet och remmen.
Postad 11 August 2008 - 18:12
4 Skydd postades idag , fick jag mail om precis ! Tog ju bara 9 månader
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |