måste man typ gå in på EAs hemsida ochregga sig där först eller nåt? eller vad kan det vara för fel?
Postad 12 September 2008 - 06:54
måste man typ gå in på EAs hemsida ochregga sig där först eller nåt? eller vad kan det vara för fel?
Postad 12 September 2008 - 08:05
ok ska nog köpa spelet idag. men när jag är inne på creatorskivan står de ju att man ska registrera sig,, fyller i uppgifter som namn ålder, email och lösenord,, men sen när ja trycker ok står de bara att email/använarnamn och lösenord inte finns eller nåt liknande.
tror det. Brukar vara så med EA's spel
Postad 12 September 2008 - 08:07
Postad 12 September 2008 - 08:17
Eller gör som jag bojkotta dom helt för att dom gör en sån sak. Annars blir det bara värre med tiden!
Postad 12 September 2008 - 09:09
Japp det kommer det och jag bojkottar numera deras spel då jag absolut inte kan gå med på det härTycker att alla som tänker köpa detta spel, skickar ett mail till EA o kritiserar deras instalations spärr.
Eller gör som jag bojkotta dom helt för att dom gör en sån sak. Annars blir det bara värre med tiden!
Postad 12 September 2008 - 12:58
Postad 12 September 2008 - 13:02
Postad 12 September 2008 - 13:07
jag får tänka lite på detta nu.. nu finns de ju två saker som är negativa kanske.. inställationsspärren och att spelet är tråkigt enligt vissa
Postad 12 September 2008 - 13:22
http://www.gameranki...ges2/926714.asp
Postad 12 September 2008 - 13:55
Ett av mina absoluta favoritspel är Civilization IV, det har ett djup och komplexitet som jag älskar! Ett annat är Sim City 4 som fortfarande håller tack vare ett sjukt stort community. Springa runt och skjuta spel kan vara roliga ett tag men inget som jag tycker är värst spännande. Sen har jag några tusen timmar på WoW också, men det är ju inget spel utan mer än livsstil.Men visst föredrar man skjutaspel med mycket action så kan man nog tycka det är tråkigt
Hade Spore varit mer "ett spel" än fem olika så hade jag nog tyckt att det hade varit lite roligare. Hade det varit lite mer evolutionistiskt (som jag hade trott i min fantasi att det skulle vara) så hade det också kunnat bli en höjdare. Sättet man spelar på skulle gärna få påverka mer än att man i en editor kan ändra utseende helt och hållet. På en generation kan ens lilla räka förvandlas till något med 6 ben och 2 munnar med huggtänder. Märkligt kan man tycka.
Absolut inget skitspel, det finns många många spel som är betydligt sämre men heller inget speciellt roligt eller nyskapande spel heller. Skulle nog ge det 6/10 om jag skulle ge ett betyg. Extra minus för den något föråldrade grafiken.
Sedan att det finns folk som tycker det är det bästa sedan hjulet uppfanns, ja, det är bara att gratulera!
Postad 12 September 2008 - 14:04
Postad 12 September 2008 - 15:09
Hmm, då var inledningen så j-vla tråkig så jag orkade inte ens ta mig till själva spelet =/Enligt EA som jag pratade med igår är Spore bara ett spel, den sista delen. Alla bitar fram till rymdfasen är bara en inledning...
Postad 12 September 2008 - 23:40
Postad 13 September 2008 - 02:49
Asså det har ett genomsnittligt betyg på 86.6% av 100% på gamerankings så det är definitivt inget dåligt spel. Men visst föredrar man skjutaspel med mycket action så kan man nog tycka det är tråkigt
http://www.gameranki...ges2/926714.asp
Tror dom har bedömt visionen, utförandet är knappast nå 86.6% . Det är däremot en häftig vision.
Postad 13 September 2008 - 11:53
Ringde de upp dig och tog ett snack om recensionen ellerEnligt EA som jag pratade med igår är Spore bara ett spel, den sista delen. Alla bitar fram till rymdfasen är bara en inledning...
Du har för övirgt redan postat länken till den på förra sidan.
Fall inte för grupptrycket nu. Om du tycker det ser kul ut så köp det. 90% av de andra köper det (eller inte) pga hypen.jag får tänka lite på detta nu.. nu finns de ju två saker som är negativa kanske.. inställationsspärren och att spelet är tråkigt enligt vissa smile.gif
Redigerat av Zoiler, 13 September 2008 - 11:54.
Postad 13 September 2008 - 13:13
kör på lättaste nivån så i början får man j instruktionsvideo typ.
har precis klarat 3:e fasen nu (stamfasen) och den har varit roligast hittils. har bara börjat lite smått med civilisationsfasen.. grafiken va ju inte den bästa till att börja med,, men jag tycker att den blr bättre och bättre ju längre fram i spelet man kommer (kanske är meningen)
är detta de enda strategispelet på svenska eller?
Postad 13 September 2008 - 13:30
Ringde de upp dig och tog ett snack om recensionen eller
?
Du har för övirgt redan postat länken till den på förra sidan.
Fall inte för grupptrycket nu. Om du tycker det ser kul ut så köp det. 90% av de andra köper det (eller inte) pga hypen.
Träffade en två säljare från EA på EbGames.
Postad 15 September 2008 - 11:12
och nog får man kriga på i rymdfasen om man vill.... men men :>
jag lessnade rätt fort ändå
Postad 15 September 2008 - 14:21
Postad 15 September 2008 - 15:24
tricket är att bygga i städerna så man får en factory med ett bostadshus på varje sida och en länk till huvudbyggnaden, då generar den 1200 cash, man ser ju hur det är länkat i städerna med dom upplysta vägarna eller hur man ska säga :>
factory med link till så många hus/huvudbyggnad som möjligt gör att man får in löjligt med pengar och kan by gga tanks/båtar/flyg tills man lessnar, de spice mines som finns ute genererar ingenting i jämförelse, fast självklart ska man ha de också :>
Redigerat av izikiel, 15 September 2008 - 15:24.
Postad 18 January 2009 - 22:43
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
46 filmer
15 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?