De har hittat på ett sätt att fylle ut deras databas på produkter och produktinformation, men kommer det hålla i längden? troligtvis inte och det kommer komma upp nya funktioner som kommer vara för "massan", för låt oss vara ärliga, de flesta läser trådarna som intresserar dem och drar.
Sedan finns det folk som vill vara delaktiga, föra detta forumet framåt, fast de inte har ett vinstsyfte. De flesta av dem är gamla "rävar", mästare och guru som nu känne sig överkörda för allt de gjort innan dessa regler började gälla. Det finns bara en lösning på detta, minhembio kan ju faktiskt välja ut manuellt personer som får guldmedlemskap, personer som de anser har tillfört forumet mycket. Fö vad är ett forum utan dess medlemmar?
Nackdelen med det är att det kommer komma mail och trådar om personer som skriver "jag vill också ha guldmedlemskap, varför får inte jag när XXX fick? Vi har skrivit lika många inlägg!" osv osv
Slutligen känner jag såhär. Funktioner är till för att användas. Dessa nya funktionerna gör inte mig ngt då det räcker att den andra är guldmedlem för att se bilder högupplöst. Men exempelvis bloggen. Släpp den fri och få ytterligare en dimension i denna värld. Låt oss säga detta scenariot, du skaffar poäng för 6 månader, skapar din blogg skriver och får många besökare. När dessa 6 månader gått är du tvungen att söka upp produkter för att skaffa tillräckligt med poäng för att kuna fortsätta skriva. Detta för att när poängen är slut kan du endast läsa din blogg inte skriva i den, en blogg ska vara LEVANDE inte STATISK!
Låter det verkligen normalt att ha det på detta sättet? Vi får hoppas att det är ngt som de ansvariga inser måste förändras.
Tack för mig
/Pechas
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Detta ämne är stängt
2 bilder
5 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?