Rockhögtalare för litet rum, 4k budget
Postad 16 December 2007 - 14:03
Postad 16 December 2007 - 15:28
har kört lite Nightwish och Sum 41 på dessa och det lät riktigt bra. Visst, när förstärkarens kraftresurser börjar läcka så hissas diskanten och då försvinner det behagliga ljudet som M-85orna ger.
Enligt mig en fantastisk högtalare som spelar förbaskat högt, även med taskiga förstärkare. Mvh
Postad 16 December 2007 - 20:59
Intressant. Det enda som skiljer dem åt är ju det extra elementet som tidigare sagts. Undra om det är värt 500kr för ett extra element?jag tycker att både 63mk2 och QLN 604mk2 är bra till de rabatterade priser de säljs för! kap vilket som.. 63an är snyggare enligt mig men i övrigt har jag inte jämfört dem direkt mot varandra men jag tycker att båda har kvaliteter som gör dem till bra val i prisklassen.
Postad 20 December 2007 - 18:02
Postad 20 December 2007 - 22:11
Intressant. Det enda som skiljer dem åt är ju det extra elementet som tidigare sagts. Undra om det är värt 500kr för ett extra element?jag tycker att både 63mk2 och QLN 604mk2 är bra till de rabatterade priser de säljs för! kap vilket som.. 63an är snyggare enligt mig men i övrigt har jag inte jämfört dem direkt mot varandra men jag tycker att båda har kvaliteter som gör dem till bra val i prisklassen.
det skiljer massor dem emellan?! inte samma element men samma antal: en diskant, band på proson och dome på qln, en mid/bas och två baselement. kabinetten är inte samma, inte ens likadana!! osv osv.
var likheterna börjar och slutar är vid antalet element, tror att du tänker på ngn annan högtalare kanske QLN 603!?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?