mm, då tror jag kör på tolvan, har hört massor med bra om den, och att den trycker på rätt ordentligt, mitt rum ligger i källaren så väggarna är av betong :/ inte jätte akustiks, funderar på att hänga upp tyg längs väggarna, skulle det dämpa ljudet bra, lr krävs det absorbenter bakom skulle du tro? man vill ju inte att ljudet ska verka slött bara för att det studsar omkring i rummet i all evighet 
japp det är den du postade, men den snea toppen. snygg och diskret är den med =)
absolut, det är ett riktigt fint paket, det kostar 13 100 om man köper delarna separat, tillsammans va det 11 990, jag tänkte köpa det på BRL när det väl händer, tror du jag kan pruta ner priset en liten bit till, fast det redan är "prutat" på? kanske man kan få en extra bra deal, för brl ska få in marantz om inte så länge, så då kanske man kan lägga till receivern så man får ner det ytterligare =)
ps. tack för förslaget av mirage, ljudet gillade jag skarpt =)
/gloveus
japp det är den du postade, men den snea toppen. snygg och diskret är den med =)
absolut, det är ett riktigt fint paket, det kostar 13 100 om man köper delarna separat, tillsammans va det 11 990, jag tänkte köpa det på BRL när det väl händer, tror du jag kan pruta ner priset en liten bit till, fast det redan är "prutat" på? kanske man kan få en extra bra deal, för brl ska få in marantz om inte så länge, så då kanske man kan lägga till receivern så man får ner det ytterligare =)
ps. tack för förslaget av mirage, ljudet gillade jag skarpt =)
/gloveus
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?