Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Netgear WNDR3700 Router

202 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Netgear WNDR3700 (Routrar) 3 7.69318 (87) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 22 November 2009 - 15:34

ABSiNSANE
  • ABSiNSANE
  • Lärjunge

• 320 inlägg
  • 0
Som jag skrev - det ska inte vara problem.

Jag kör detta och väldigt ofta samtidigt:
2 bärbara
Xbox 360
PS3
Stationär dator
Stationär dator som laddar via torrents
Kabelansluten skrivare
Streaming via DLNA
2 mobiltelefoner

Redigerat av ABSiNSANE, 22 November 2009 - 18:13.

Postad 22 November 2009 - 17:50

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0
Kör följande:
2 Bärbara Fujitsu + Sony Vaio kabel och trådlöst G/N , win7 + vista
1 Netbook Samsung trådlöst 11G, win XP
1 PS3 kabel
1 TV Samsung Kabel DLNA
1 Nas Synology Kabel DLNA-server
2 Sattellitmottagare Kabel
2 Mobiltelefoner 11G trådlöst DLNA mm

Ibland jobbdator med VPN mot företaget både trådlöst 11G och via kabel

Allt via kabel sitter med ytterligare 2st gigabit-switchar förutom de inbyggda portarna.

Allt funkar utmärkt.

Postad 25 November 2009 - 20:25

rotfot
  • rotfot
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0

Kör följande:
2 Bärbara Fujitsu + Sony Vaio kabel och trådlöst G/N , win7 + vista
1 Netbook Samsung trådlöst 11G, win XP
1 PS3 kabel
1 TV Samsung Kabel DLNA
1 Nas Synology Kabel DLNA-server
2 Sattellitmottagare Kabel
2 Mobiltelefoner 11G trådlöst DLNA mm

Ibland jobbdator med VPN mot företaget både trådlöst 11G och via kabel

Allt via kabel sitter med ytterligare 2st gigabit-switchar förutom de inbyggda portarna.

Allt funkar utmärkt.

hej idag så fick jag min router men nu har man fått problem

om jag tex tankar torrents (lagliga) och så länge funkar det men när jag tex ska öppna en intenet sida så går farten ner till noll och så har jag inte något nätt på några sec sen så kommer det tillbaka och så laddas sidan också
Vad kan vara fel jag har provar med utorrent och vuze men det är samma fel.

Postad 25 November 2009 - 21:08

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0
Inget problem jag har...

Postad 25 November 2009 - 21:33

rotfot
  • rotfot
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0

Inget problem jag har...

Mmm det svaret hjälpte mig jätte mycket

Men det som är mysko är när jag testar tptest så hamnar jag på (tar emot) 30mbit/s men när jag ska testa skicka så händer ingenting mysko

Redigerat av rotfot, 25 November 2009 - 22:12.

Postad 25 November 2009 - 22:16

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0
Det är inte så att du anslutit en hårddisk med en massa filer på?

Då ballar den i vissa fall ur fullständigt om det är fel fabrikat.

Postad 25 November 2009 - 22:43

rotfot
  • rotfot
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0

jag har en nas disk inkopplad så jag provade att koppla ur den och starna om routern men det är fortfarande samma fel

Postad 25 November 2009 - 22:55

rotfot
  • rotfot
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0

Hej jag har en nas disk in kopplad så jag kopplade ur den och startade om routern men det är fortfarande samma fel
Jag har försökt med allt som jag kan tro att det är men icke torrent farten går upp och ner hela tiden men när den ska ladda upp så står det 0.

intenet funkar ena sec inte den andra sec då får man uppdatera sidan och då går det

Jag har win 7 om det är till någon hjälp

ops vart visst 2 inlägg

Redigerat av rotfot, 26 November 2009 - 01:06.

Postad 26 November 2009 - 18:12

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0
Tyvärr då har jag inget mer att tipsa om, jag har både Vista, Windows 7 och XP på mina datorer och alla fungerar.

Postad 26 November 2009 - 21:36

andreas30
  • andreas30
  • Användare

• 230 inlägg
  • 0
Jag har en Tvix 6500. Går det att koppla på en Usb-disk i denna router och hitta denna i tvixen utan att
sätta på datorn?

Postad 28 November 2009 - 01:30

Baily
  • Baily
  • Forumräv

• 504 inlägg
  • 0
Har någon DNS problem med denna router ? Jag kommer inte åt vissa internetsidor när jag kör trådlöst via routern. Blir galen....

Postad 28 November 2009 - 06:46

Unregisteredc888894c
  • Unregisteredc888894c
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

hej idag så fick jag min router men nu har man fått problem

om jag tex tankar torrents (lagliga) och så länge funkar det men när jag tex ska öppna en intenet sida så går farten ner till noll och så har jag inte något nätt på några sec sen så kommer det tillbaka och så laddas sidan också
Vad kan vara fel jag har provar med utorrent och vuze men det är samma fel.

Hej

Har du comhem som isp? Exakt så som du beskriver är det för mig med, men hos mig så är det comhems egna modem/router som orsakar detta fenomen.

Postad 28 November 2009 - 07:06

Unregisteredbae06969
  • Unregisteredbae06969
  • Veteran

• 1862 inlägg
  • 0
Nu har jag också köpt mig en 3700. oj vilken skillnad emot min DIR-655:a.. Aldrig mer D-Link säger jag

Postad 29 November 2009 - 20:34

Unregisteredbae06969
  • Unregisteredbae06969
  • Veteran

• 1862 inlägg
  • 0
Någon här som lyckats ladda ner något ifrån netgear´s supportsida? försöker dra ner manualen utan att lyckas..

Postad 29 November 2009 - 20:41

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0

Nu har jag också köpt mig en 3700. oj vilken skillnad emot min DIR-655:a.. Aldrig mer D-Link säger jag

Får jag fråga vilken typ av problem och/eller begränsning du hade med DIR-655?

Postad 30 November 2009 - 16:09

Baily
  • Baily
  • Forumräv

• 504 inlägg
  • 0

Får jag fråga vilken typ av problem och/eller begränsning du hade med DIR-655?

Jag hade ingen 655, men lillebror 635. Jag hade problem med återkommande nedkopplingar av wlan och ruggiga pendlingar i hastighet över wlan. Alla problem borta med Wndr3700, förutom dns problem

Postad 04 December 2009 - 09:45

MiGorLech
  • MiGorLech
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0
Om ni inte redan har sett detta så låser sig routern (för vissa?) om man har kopplat en USB disk med mer än 100 GB matrial på.

Det kan funka att stänga av media servern vilket innebär att man forfarande kan mappa hårddisken som näthårddisk i tex explorer.

Nedan är är Netgears officiella sida kring problemet som sägs ska vara åtgärdat i nästa release mjukvarurelease.

http://kb.netgear.co...tail/a_id/12091

Postad 04 December 2009 - 19:33

Keng
  • Keng
  • Lärjunge

• 465 inlägg
  • 0
spanat in denna router hur länge som helst inför min flytt, men nu finns den inte i lager till något bra pris =(

Postad 04 December 2009 - 20:41

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

• 2124 inlägg
  • 0
Köpte min på Inwarehouse.se med leverans till butik. Med tanke på vilken kanonprodukt det verkar vara glömmer man snabbt de där extra hundralapparna Inwarehouse kan ta för att de är de enda som har routern i lager. Fick hem den för ett par timmar sedan och surfar redan på n-bandet med 90 Mbit/s!

Postad 15 December 2009 - 17:06

Unregistered2956b483
  • Unregistered2956b483
  • Forumräv

• 967 inlägg
  • 0
Jag har problem med en grej.

Har min 3700 kopplad till dator och till en WDTV Live. När jag jackar in en USB-disk så funkar det ibland att spela upp på WDTVn men inte alltid. Det verkar inte var så att hela routern fryser, det går att surfa och annat men läsningen från usb-disken verkar inte riktigt hänga med. Har testat att disabla mediaservern men det ändrade inget.

Någon som har idé om vad det kan vara?

Postad 16 December 2009 - 10:36

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0
Ni som har denna, hur är det med konflikter? Idag kör jag Xbox 360 trådat, MacBook Pro trådlöst och pc-laptop trådlöst. Så fort 360'n går på så tar den över och båda datorer blir utkastade. Har jag 360 igång först så slås den ut när Macen slås på. Vill väldigt gärna komma runt detta och byta ut min DLink DI524 (samt kunna nyttja min 100/100-lina bättre). Någon som tror att det blir bättre med WNDR3700?

Postad 16 December 2009 - 18:59

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0
Använder du verkligen DHCP?

Postad 19 December 2009 - 16:40

ABSiNSANE
  • ABSiNSANE
  • Lärjunge

• 320 inlägg
  • 0
Ny firmware är släppt, 1.04.49 - nu med efterlängtade lösningen rörande att routern hänger sig när man har en USB-disk kopplad till den med flera tusen filer.

New Features & Bug Fixes:
•New feature: ReadyDLNA as a DLNA compliant server to serve all DLNA clients like Xbox360, PS3, DLNA certified TVs. The DLNA server starts to run after any recognized USB storage is attached to WNDR3700.
•New feature: Parental control with CD v2.0.
•New feature: CD v2.0 supports Win 7 and 64-bit OS of XP, Vista and Win 7. If you have a 64-bit system, please download CD content from www.netgear.com/win7 or run the setup by logging into http://routerlogin.net and clicking on the 'Setup Wizard'.
•Enhancement: The traffic meter can support WAN type as DHCP, Static IP, PPPoE and PPTP. Please update your Firmware, if you plan to use Traffic Meter.
•Enhancement: The traffic meter now monitors data traffic every 1 second.
•Enhancement: Change default channel to channel 153 on the 5 GHz Band which will provide better range
•Fixed: Time Zone feature was showing the wrong day on current time.
•Fixed: WNDR3700 sometimes locked up when a USB hard drive is connected, if there are many thousands of folders and files.
•Fixed: Was unable to setup Quality of Service (QoS) by MAC Address, if there is an unknown device in the attached device list.
•Fixed: Was unable to block 5GHz adapter from Access list.

Known Issues:
•NTFS write performance (upload to WNDR3700 attached USB storage) is slower than read.
•Sometimes clicking “Safely remove USB device” button can't remove USB storage safely.
Workaround: Make sure you are not accessing the attached USB device and the LED on USB device is not blinking (it means no one is accessing it). Then you need to remove the USB device directly and ignore the message about “remove USB device failure) from web GUI.
•The record time interval of storing statistics data in traffic meter is extended to 60 mins instead of 5 mins to extend flash sector life time. If you power off router in between, you may see the statistics data to be slightly inconsistent. We’ll solve this problem soon and shorten the record time interval less than 5 mins.
Workaround: Don’t power off router if you want most accurate measure of traffic statistics data. This will be fixed in upcoming firmware.
•Some ISP modem services will be detected as Static IP by using CD Smart Wizard or web GUI setup wizard.
Workaround: Please log in web GUI without running CD directly, choose basic setting in the setup category->select “No”-> Click “Apply”. Then you should be able to get IP address from your ISP and connect to internet.
•If a conflict DNS address is assigned by DHCP server (IP address is not conflict) from WAN side of WNDR3700, it won’t be found as an IP conflict. The LAN IP address won’t be changed.
Workaround: Modify LAN IP address manually.
•ReadyShare Internet access - Enable ReadyShare Internet access via ftp with default port 21, it still allows users to add port forward rule using port 21. Enable ReadyShare Internet access via http with default port 80, it still allows users to add port forward rule using port 80.
Workaround: Change the ftp and http port to other ports in ReadyShare advanced settings page if users want to add port forwarding rule with port 21 or 80.

Redigerat av ABSiNSANE, 19 December 2009 - 16:43.

Postad 20 December 2009 - 15:54

Unregistered2956b483
  • Unregistered2956b483
  • Forumräv

• 967 inlägg
  • 0
Spännande. Skall testas.

Postad 20 December 2009 - 19:00

ABSiNSANE
  • ABSiNSANE
  • Lärjunge

• 320 inlägg
  • 0
Har nu lagt över de filer jag inte kunde har på USB-disken tidigare utifrån att routern hängde sig hela tiden då. Med nya firmwaren har routern inte hängt sig en enda gång. Har för tillfället 150GB data fördelat på 29 000 filer på USB-disken.

Redigerat av ABSiNSANE, 20 December 2009 - 19:00.

Postad 21 December 2009 - 21:07

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0
Vilket externt trådlöst nätverkskort är det bästa om man saknar N-spec på datorns nätverkskort?

Postad 21 December 2009 - 21:43

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Använder du verkligen DHCP?

Japp, såväl Macen och PCn gör det.

Postad 01 January 2010 - 21:48

Baily
  • Baily
  • Forumräv

• 504 inlägg
  • 0
Har haft ständiga problem ett tag nu.
Först så har jag dns problem på vissa sidor, kommer inte åt dem.... om jag ansluter till vpn då funkar dem.
Tappar internetanslutningen ett par gånger om dagen. Får koppla ner och koppla upp min anslutning, ibland göra om det ett x antal gånger. Har senaste FW också.

Postad 04 January 2010 - 14:04

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0
Beställde en i förra veckan. Hej då D-Link och hej då D-Links support som tar 40 kronor betalt för att du ska få sitta och vänta i en timma.

Postad 11 January 2010 - 09:41

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0
Fick hem denna router igår. Hade tidigare en D-Link DI-524. Jag sitter på en 100/100-lina och hastigheten på nedladdning med nätverkskabel ökade från 25 Mbit/s till 78 Mbit/s. Uppladdningshastigheten gick från cirka 25 till dryga 85 Mbit/s. När det gäller trådlösa hastigheten med N-prot och på 5 GHz-bandet så ökade den med cirka 50 procent. Allt enligt Bredbandskollen.

Installationen var den smidigaste jag har stött på.

Postad 12 January 2010 - 21:39

Splix
  • Splix
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0
Det verkar ju onekligen som att de allra flesta här lovordar denna router så jag passar också på att fråga er vad man ska ha för USB-nätverkskort som låter en komma upp i dessa underbara hastigheter!

En fåga till; om jag har en trådlös skrivare som bara går på b/g, kommer jag då inte kunna använda den om jag vill köra dator & Xstreamer på n??? (Förlåt om jag inte förstår, har läst liknande frågor innan men fattar inte...). Om det är så, finns det någon annan router som fixar detta?

//Splix

Postad 13 January 2010 - 20:37

kusen
  • kusen
  • Forumräv

• 714 inlägg
  • 0
Fick hem min igår och kan nytta 100/100 linan till max :). Får 92/80 genom bredbandskollen så jag är nöjd. En fråga: Gästnätverket, ger det endast access till internet eller går det att konfigurera mera vad gäller vad man får komma åt och inte?

Postad 13 January 2010 - 22:27

Baily
  • Baily
  • Forumräv

• 504 inlägg
  • 0

Det verkar ju onekligen som att de allra flesta här lovordar denna router så jag passar också på att fråga er vad man ska ha för USB-nätverkskort som låter en komma upp i dessa underbara hastigheter!

En fåga till; om jag har en trådlös skrivare som bara går på b/g, kommer jag då inte kunna använda den om jag vill köra dator & Xstreamer på n??? (Förlåt om jag inte förstår, har läst liknande frågor innan men fattar inte...). Om det är så, finns det någon annan router som fixar detta?

//Splix

Denna kan köra både på N och G samtidigt, så det skall inte vara några problem.

Jag undrar också om ett USB-nätverkskort. Verkar vara mitt integrerade som strulat mot routern. Har ett D-link Dwa-140 hemma men det funkar skit.

Postad 14 January 2010 - 10:29

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0
Det som rekommenderas av Netgear om man vill köra dualband är (såklart)
. Har dock inte det själv.

Postad 14 January 2010 - 13:37

Splix
  • Splix
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0

Denna kan köra både på N och G samtidigt, så det skall inte vara några problem.

Jag undrar också om ett USB-nätverkskort. Verkar vara mitt integrerade som strulat mot routern. Har ett D-link Dwa-140 hemma men det funkar skit.

Tack! Kändes lite snopet när man precis köpt en trådlös skrivare...
Bra att du skrev att ditt Dwa-140 är kasst, det var bl.a. den jag funderat på!

Det som rekommenderas av Netgear om man vill köra dualband är (såklart)

. Har dock inte det själv.

Hade ju varit roligare om det hade fått lite bra kritik också... Verkar inte vara många som är nöjda!

Förlåt en oinvigd men varför ska man köra dualband? Räcker det inte med "n" eller vad har jag missat den här gången? :)

//Splix

Postad 17 January 2010 - 15:32

Baily
  • Baily
  • Forumräv

• 504 inlägg
  • 0

Tack! Kändes lite snopet när man precis köpt en trådlös skrivare...
Bra att du skrev att ditt Dwa-140 är kasst, det var bl.a. den jag funderat på!

Hade ju varit roligare om det hade fått lite bra kritik också... Verkar inte vara många som är nöjda!

Förlåt en oinvigd men varför ska man köra dualband? Räcker det inte med "n" eller vad har jag missat den här gången? :)

//Splix

Den kan köras på 5GHZ bandet, vilket skall ge mindre störningar och snabbare överföringshastighet.
Jag har själv tittat lite på Netgear WN111, den har väl något år på nacken men har fått ganska bra betyg.

Postad 19 January 2010 - 12:58

BigForre
  • BigForre
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Vad kommer ni upp i för överföringshastighet när ni ligger över en fil till en disk anslutan till USB-porten på routern? Tror att jag borde ställa in något annorlunda. Drog ner en fil från en bra server över internet i stabilta 9mb/s, överföringen till disken är ligger stabilt kring 2mb/s när jag ska lägga över filer.

Edit: från disken tillbaka till datorn gick samma fil mellan 5,5-6 mb/s.

Redigerat av BigForre, 19 January 2010 - 13:06.

Postad 20 January 2010 - 16:35

vilse
  • vilse
  • Forumräv

• 578 inlägg
  • 0

Jag har en Tvix 6500. Går det att koppla på en Usb-disk i denna router och hitta denna i tvixen utan att
sätta på datorn?

Jag har en Popcorn Hour A-100. Nån som vet om den fungerar med en USB disk hängandes på routern?

Postad 05 February 2010 - 00:05

ABSiNSANE
  • ABSiNSANE
  • Lärjunge

• 320 inlägg
  • 0
Hmmm, min router klappade ihop igår. Helt plötsligt fick jag ingen kontakt mot internet och det visade sig att routern var helt död - inga lampor lyste. Så antingen har routern klappat ihop eller nätadaptern. Har felanmält till Netgear och de kommer att skicka en ny.

Känns lite surt, den höll inte länge - hoppas på bättre lycka med utbytesenheten...

Postad 05 February 2010 - 01:10

mAniAk-
  • mAniAk-
  • Användare

• 186 inlägg
  • 0

Den kan köras på 5GHZ bandet, vilket skall ge mindre störningar och snabbare överföringshastighet.
Jag har själv tittat lite på Netgear WN111, den har väl något år på nacken men har fått ganska bra betyg.

5Ghz når däremot inte lika långt, men sitter man rätt nära är det inga problem.

Postad 06 February 2010 - 18:05

vilse
  • vilse
  • Forumräv

• 578 inlägg
  • 0

Jag har en Popcorn Hour A-100. Nån som vet om den fungerar med en USB disk hängandes på routern?

Svarar mig själv.
Lånade hem en USB disk och det fungerade bra att köra musik och filmer inkl 1080p från disken direkt hängandes på routern. Dock tyckte jag att det gick ganska segt att kopiera dit filerna.

Postad 10 February 2010 - 22:22

ABSiNSANE
  • ABSiNSANE
  • Lärjunge

• 320 inlägg
  • 0
Om disken är formaterad med NTFS så finns det en av Netgear känd bugg som medför långsam överföring vid uppladdning. Förhoppningsvis löser de problemet inom kort.

Redigerat av ABSiNSANE, 10 February 2010 - 22:24.

Postad 15 February 2010 - 12:34

juppe
  • juppe
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Ursäkta om frågan är korkad.Om jag ansluter en USB extern HD,
Kan jag då komma åt den utefrån, typ FTP?

Postad 15 February 2010 - 13:32

kusen
  • kusen
  • Forumräv

• 714 inlägg
  • 0
Ja, det kan du. Default är FTP'n aktiverad bara internt dvs du kommer inte åt den utifrån. Men går du in och configurerar routern så kan du även komma åt din externa hårddisk som du sätter på routerns USB port utifrån. Samma sak gäller för HTTP.

Postad 17 February 2010 - 16:46

juppe
  • juppe
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Har nu köpt denna router, mycket nöjd, har extern HD kopplad till USB:n som alla innanför nätverket kan använda.
Har behov av att kunna ladda upp filer till den externa HD:n från jobbet, men får det inte att fungera.
Fungerar kanon innanför nätverket.
Har gjort port forward på port 21 som är porten för FTP(Via Internet).
adressen ska ju vara (T.ex) ftp://111.22.333.1/shares
Vad skriver jag i ftp klienten ?
har testat en hel del men kommer inte in.
Antar att det är user=admin pw=password (Defaut)
Någon som testat o lyckats ?

Postad 18 February 2010 - 09:01

nisseläsk
  • nisseläsk
  • Forumräv

• 742 inlägg
  • 0
Ni som har hårddisk kopplad till, är den alltid igång eller kan routern sätta den i "viloläge" når den inte används?

Postad 18 February 2010 - 15:35

Unregistered2956b483
  • Unregistered2956b483
  • Forumräv

• 967 inlägg
  • 0

Har nu köpt denna router, mycket nöjd, har extern HD kopplad till USB:n som alla innanför nätverket kan använda.
Har behov av att kunna ladda upp filer till den externa HD:n från jobbet, men får det inte att fungera.
Fungerar kanon innanför nätverket.
Har gjort port forward på port 21 som är porten för FTP(Via Internet).
adressen ska ju vara (T.ex) ftp://111.22.333.1/shares
Vad skriver jag i ftp klienten ?
har testat en hel del men kommer inte in.
Antar att det är user=admin pw=password (Defaut)
Någon som testat o lyckats ?

Nej, men det skulle vara kul att veta det här. Har haft småbehov av liknande saker förut och det vore bra att veta hur man sätter upp det.

Har du kollat så det inte är din ISP som är i vägen?

Edit: Kan inte kolla själv nu men hittade följande: "In the router GUI, under the Advanced USB settings, you can initiate http and FTP access to the USB hard drive. You will see the WAN side IP address you need to use to get access to the USB hard drive content when you are travelling, either from your computer or from your Mobile Phone."

Redigerat av Unregistered2956b483, 18 February 2010 - 15:38.

Postad 19 February 2010 - 13:52

juppe
  • juppe
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Aktivera Åtkomstmetod Länk port

Nätverksanslutning \\readyshare -
HTTP http://readyshare.ro...ogin.net/shares 80
HTTP(Via Internet) http://111.22.333.4/shares
FTP ftp://readyshare.routerlogin.net/shares 21
FTP(Via Internet) ftp://111.22.333.4/shares 21

Så här ser det ut i GUI,
Har fått allt o fungera utom "FTP(Via Internet)".
FTP inom nätet "ftp://readyshare.routerlogin.net/shares" där är user=admin o PW= "Lösenord"
Använder Leapftp, som fungerar på på andra ftp-servrar.
Tips ?

Redigerat av juppe, 19 February 2010 - 13:53.

Postad 26 February 2010 - 20:27

rotfot
  • rotfot
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0
Hej jag undra om det går på något sätt att öka överförnings farten vi trådlöst till min nas disk som det är nu så ligger den på ca 2,39mb/s

Postad 26 February 2010 - 22:55

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0
Har Nas:en -N trådlöst?
Har den inte det så nej.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.