Det verkar lite som ett lotteri med den affären, love it or hate it! Jag var det första alternativet men bytte snabbt sida efter lite trevligt bemötande [
]
Best Sound = Reference Audio?
Startad av
Unregistered3af9d06e
, Jan 09 2003 20:27
52 svar till detta ämne
Postad 17 July 2003 - 13:07
Har varit inne där två gånger och hämtat lite prylar, båda gångerna har jag fått hjälp av en yngre kille med glasögon som verkar hur schysst som helst. Dömt utefter honom så är det en toppenaffär. Men så har jag precis som Satanic bemötts av ett riktigt pucko när jag ringt dit, mer nonchalans och ovilja att hjälpa till har jag aldrig stött på...
Sen verkar ju butikschefen vara ett kapitel för sig också...verkligen synd att ett par (2 st?) personer kan förstöra ryktet för en annars mycket trevlig butik.
Sen verkar ju butikschefen vara ett kapitel för sig också...verkligen synd att ett par (2 st?) personer kan förstöra ryktet för en annars mycket trevlig butik.
Postad 17 July 2003 - 16:31
jag har faktiskt varit där en gång, o då ville jag kolla lite på nån subwoffer som jag skulle komplettera mina stativare med, o det var ingen fara alls en ung kille visade lite olika modeller o så, o rekomenderade sonys 12" variant, o sen frågade jag honom om ett par hägtalare som jag skulle byta till mig via en kompis, då sa han fråga anders, o ja ba ok då gör jag väl det, väl vid kassan så ser jag en suraktig gubbe som tydligen var "anders", jag började bli lite orolig men jag frågade ändå, o till min förvåning var han jättetrevlig o tyckte verkligen att jag skulle byta till mig dessa högtalare för att dom lät si o så o blä blä blä, mycket bra service faktiskt trots att jag inte ens planerade att köpa nåt.
men däremot så var jag på best sound för typ ett år sen, då var jag helt grön på allt som hade med hifi o göra, o jag frågade vilka recievers han rekomderade o så, efter ett tag när han märkte att jag inte visste nåt om hifi/hembio så började han nästan driva med mig trots att jag lagt upp pristak på typ 10k, det var jävligt okul faktiskt så om jag ska sluta besöka nån av dessa butiker så blir det nog best sound.
men däremot så var jag på best sound för typ ett år sen, då var jag helt grön på allt som hade med hifi o göra, o jag frågade vilka recievers han rekomderade o så, efter ett tag när han märkte att jag inte visste nåt om hifi/hembio så började han nästan driva med mig trots att jag lagt upp pristak på typ 10k, det var jävligt okul faktiskt så om jag ska sluta besöka nån av dessa butiker så blir det nog best sound.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
12 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?