Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Korten är på bordet - Vilken köper du i jul?

281 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vilken kommer du köpa till Jul? (187 medlem(mar) har röstat)

Vilken kommer du köpa till Jul?

1. Xbox One (35 röster [18.04%] - Visa)

Procent av omröstning: 18.04%

2. Playstation 4 (138 röster [71.13%] - Visa)

Procent av omröstning: 71.13%

3. Båda (8 röster [4.12%] - Visa)

Procent av omröstning: 4.12%

4. Why? WiiU gäller fortfarande (13 röster [6.70%] - Visa)

Procent av omröstning: 6.70%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 11 June 2013 - 17:33

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5773 inlägg
  • 0
PS4 då man kan sälja spelen vidare, Xbox för multiplayer.

Postad 11 June 2013 - 17:44

Unregisteredaeedf1bf
  • Unregisteredaeedf1bf
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Innan E3 hade jag näst intill bestämt mig för att köpa båda. Nu blir det bara PS4 tills vidare.

Postad 11 June 2013 - 17:46

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
även fast jag nog måste erkänna att den mest intressanta exklusiva titeln tillhör xbone (tit-anfall) så är det så mycket mer man får om man köper en ps4, så det blir den för mig, utan tvekan efter nattens presentation.

sony gjorde imo en bättre presentation med fler spel och mer action och sånt, men sony har så mycket fördelar i beg spel, ps+ (gratisspel, sparfiler, kompatibelt med alla enheter osv), att enheten kan vara offline när man åker till stugan osv så att det var väl egentligen aldrig någon utmaning så länge sony skulle skippa dom delarna.

att sonys konsol dessutom är MYCKET kraftfullare än xbone ser jag bara som en liten bonus. troligtvis så kommer spel till båda konsolerna och möjligen så kommer xbone att hålla tillbaka grafikutvecklingen lite.

Postad 11 June 2013 - 17:56

Unregistered2238
  • Unregistered2238
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Blir en Ps4.

Postad 11 June 2013 - 18:18

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 1
Var är alternativet ingen av dem?

Denna generation blir det tvärtom, först en playstation sedan en xbox när den har droppat i pris. PS4 kanske det blir till våren/sommaren. Beror på hur priset ligger efter 6 månader.

Postad 11 June 2013 - 18:39

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 1
efter att ha "kollat" på nintendo direct (missade det live, så fick titta lite nu) så ångrar jag verkligen inte mitt val. its good to be a nintendo fläktpojk :D

Postad 11 June 2013 - 18:45

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 1
Nja. Nintendo känns trött och idéfattigt, men de gör ändå trevliga spel med lite annan profil än de andra. Lite gladare och utan ultravåld i allt. Och inga zombies som tur är. Ooops glömde ZombieU.
Har alltid gillat Nintendo men de måste komma med nåt fräshare för att jag skall bli intresserad av att köpa en WiiU...

Postad 11 June 2013 - 18:48

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
sony måste göra en bra kontroll och microsoft måste skärpa sig överlag. nintendo skulle behövt bättre hårdvara, men dom har å andra sidan grymt bra där det gäller, spelen! smash brodersuuuuu!

Postad 11 June 2013 - 21:43

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Vi återser ett ögonblock som gav mig gåshud halv fem på morgonen: http://m.youtube.com...h?v=2Ht-0Hne4EU :)

Postad 11 June 2013 - 21:46

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 2
shit va irriterande det är med mobila länkar ibland. här kommer den utan m.

http://www.youtube.c...h?v=2Ht-0Hne4EU

Postad 12 June 2013 - 10:08

Loud
  • Loud
  • Beroende

• 1462 inlägg
  • 0

Finns dock till båda så det argumentet håller ej ;)

Nej men argumentet att Playstation i mina ögon varit bättre än Xbox håller.. :)
Begagnade spel är även det trevligt att fortsätta med..

Postad 12 June 2013 - 10:14

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0
Kommer de med ett XBOX TRANSFORM! kommando till kinecten är den ju ett givet köp iaf! :P

Postad 12 June 2013 - 10:18

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0
Är en 360-"fanboy" men jag har en ps4 bokad och betald, så kommer det förbi, tills M$ slopar DRM-tjosan.

Postad 12 June 2013 - 10:23

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0

Xbox för multiplayer.

Eeeeh ok :ph34r:

Postad 12 June 2013 - 11:31

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 2
jag tyckte också det lät märkligt med xbone för mp. man får ju betydligt mer av ps+ än gold

Postad 12 June 2013 - 14:11

DevilGod
  • DevilGod
  • Veteran

• 1517 inlägg
  • 1
Varför kan man inte rösta på "ingen"?

Postad 12 June 2013 - 14:15

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Varför kan man inte rösta på "ingen"?

Att inte ta ställning är inte ok!

:)

jag tyckte också det lät märkligt med xbone för mp. man får ju betydligt mer av ps+ än gold

Som vad?

Postad 12 June 2013 - 14:17

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Som många spel.
Molnsaves.
Automatiska uppgraderingar.

Vad av det har man fått för goldmembership?

Postad 12 June 2013 - 14:35

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Spelen är det som skiljer.

Postad 12 June 2013 - 14:39

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0

Att inte ta ställning är inte ok!

Om man kommit fram till att man, av olika anledningar, inte känner behovet att uppgradera. Har min inte tagit ställning då? ;)

Postad 12 June 2013 - 14:41

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Har PS3 fått något motsvarande party chat än förresten?

Postad 12 June 2013 - 14:43

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0
Röstade PS4 för blir det något blir det en sån, men risken är att jag väntar ett år. Fler spel tillgängliga då och till lite vettigare priser ofta. Samtidigt har kanske konsollen blivit lite billigare vid det laget.

Nästan mer sugen på en Wii U till jul för ett par av spelen där, insåg nu att den har BC med. Har ej lirat genom Super Mario Galaxy 1&2 eller Skyward sword, aja får se.

Postad 12 June 2013 - 14:45

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

Molnsaves

Har funnits ett bra tag redan till 360...

Finns det någon info om cross game chat ännu till ps4? Hur många kan man vara i samma grupp?

Postad 12 June 2013 - 14:47

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Som många spel.
Molnsaves.

Cloud saves har väl funnits för Live i "flera" år.
Automatiska upgraderingar får väl xbone också.
Massa gamla gratisspel har dock ps+ medans live ger en del rabatter (tror dom börjat ge ngt spel då och då också men bryr mig aldrig om det).

Postad 12 June 2013 - 14:48

Great_Grumbledock
  • Great_Grumbledock
  • Forumräv

• 572 inlägg
  • 0
PS4 är given, kan göra allt som Xbone klarar fast bättre, iaf för oss som spelar. Visst, Kinect 2 kommer nog vara bättre än Sonys motsvarighet, men givet hur lite Kinect 1 användes så klarar jag mig bra utan.
Sony satsar hårt på indies och utvecklare, de som driver spelbranschen frammåt och kommer tveklöst få många mindre exklusiva "gratis" på köpet, på sin plattform. Dessutom har Sony under hela denna konsolgeneration varit bra på att släppa exklusiva, både uppfljare och nya spel, till skillnad från Ms.
MS å sin sida fortsätter med trötta uppföljare, suck, och random FPS CoD klon som dessutom går multiformat inom en vettig tid, iaf om man lär av denna generation (Mass Effect, Bioshock m.fl.).

Postad 12 June 2013 - 14:48

Sgart
  • Sgart
  • Guru

• 6649 inlägg
  • 0
Jag är ingen konsolspelare men en sak som slog mig var hur lågt priset verkar vara denna generation. Vill minnas att PS3 eller XBOX 360 låg närmre 7k vid lansering?

Postad 12 June 2013 - 14:49

Ramses
  • Ramses
  • Beroende

• 1057 inlägg
  • 0
Ingen av dem, väntar ett tag, samtidigt som jag sparar ihop till något annat :)

Postad 12 June 2013 - 15:12

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Jag är ingen konsolspelare men en sak som slog mig var hur lågt priset verkar vara denna generation. Vill minnas att PS3 eller XBOX 360 låg närmre 7k vid lansering?

PS3 kostade runt 6500 på vissa ställen men 360 var såvitt jag vet aldrig dyrare än 4500 iaf.

Postad 12 June 2013 - 15:15

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Som många spel.
Molnsaves.

Funktion som inte finns på PSN+:
  • All of your games and entertainment to be stored and saved on Xbox Live, so you can instantly access them anytime, from any Xbox One.

Auto update
  • You do not have to wait for a system or application updates. Xbox One will always be up-to-date and ready for you – wherever you left off.

Överigt om Live Gold:

CLOUD STORAGE

All of your content will be available and stored on the cloud, meaning you can access your games, movies, and saves anywhere at anytime.
FREE GAMES TO GOLD MEMBERS

Gold Members to Xbox Live will now be able to download two free games per month - similar to PlayStation Plus. These games will be selected by Microsoft. It has been confirmed for the Xbox 360, but is unknown if this will carry over to Xbox One.
Så kort sagt, väldigt lite skiljer tjänsterna åt under nästa generation.

Redigerat av PalmiNio, 12 June 2013 - 15:19.

Postad 12 June 2013 - 15:21

Sgart
  • Sgart
  • Guru

• 6649 inlägg
  • 0

PS3 kostade runt 6500 på vissa ställen men 360 var såvitt jag vet aldrig dyrare än 4500 iaf.

precis men det är som sagt sjukt stor skillnad på priset mellan PS3 och PS4 :)

Postad 12 June 2013 - 15:41

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2258 inlägg
  • 0
Lutar åt en Xbox One för min del. Forza, skönare kontroller och möjligheten att slippa byta skivor varje gång det är dags för ett nytt spel. Utan begagnatmarknad kan man ju dessutom hoppas att socialbidragsfall och mindre bemedlade byter till PS4 så vi äntligen kan få kvaliteten på kunderna som MS ville uppnå med "elite"... :P

(...eller vänta - är det inte över fyra månader till släpp? Har skapat ett PSN-konto just in case ;) )

Postad 12 June 2013 - 15:51

Unregisterede3ba728d
  • Unregisterede3ba728d
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
För min del blir det garanterat en PS4, tänkte införskaffa både PS4 och Xbox One till jul men jag avvaktar med skepsis på ett köp av Xbox One. Gillar att plocka fram äldre spel samt. att samla på spel (fysiska skivor PSX, PS2, Xbox, PS3 och Xbox 360). Känner att det förlorar sin charm om det är bundet till ett system som är beroende av en server för att kunna njuta av dom flera år senare.

Postad 12 June 2013 - 16:05

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 2
Postad bild

Postad 12 June 2013 - 16:33

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Funktion som inte finns på PSN+:

• All of your games and entertainment to be stored and saved on Xbox Live, so you can instantly access them anytime, from any Xbox One.
Auto update
  • You do not have to wait for a system or application updates. Xbox One will always be up-to-date and ready for you – wherever you left off.
Överigt om Live Gold:

CLOUD STORAGE

All of your content will be available and stored on the cloud, meaning you can access your games, movies, and saves anywhere at anytime.
FREE GAMES TO GOLD MEMBERS

Gold Members to Xbox Live will now be able to download two free games per month - similar to PlayStation Plus. These games will be selected by Microsoft. It has been confirmed for the Xbox 360, but is unknown if this will carry over to Xbox One.
Så kort sagt, väldigt lite skiljer tjänsterna åt under nästa generation.

ja, det verkar som att ms vill göra en liknande tjänst som sony erbjudit ett tag.
ang spelen så är ju alla spel som du köpt digitalt tillgängliga överallt vart du kan logga in, så det är rätt likt. inte helt, men rätt ^^
auto-update var ju samma sak, vilket jag tycker är en bra funktion =)
molnsparningar är en bra säkerhetsgrej. hur mycket utrymme får man på xbox? ps+ erbjuder 1gb till vita och 1gb till ps3, varpå utrymmet till ps3 är... lite lite imo.

två gratis spel. där skiljer det sig endel. sony erbjuder många gratis spel, och dom kommer även att börja skänka ps4-spel till pluskonsumenter redan från start, vilket är väldigt trevligt. misstänker att ms överväger detta idag, men ingen har väl sagt något om det?

Postad 12 June 2013 - 16:47

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

ja, det verkar som att ms vill göra en liknande tjänst som sony erbjudit ett tag.
ang spelen så är ju alla spel som du köpt digitalt tillgängliga överallt vart du kan logga in, så det är rätt likt. inte helt, men rätt ^^
auto-update var ju samma sak, vilket jag tycker är en bra funktion =)
molnsparningar är en bra säkerhetsgrej. hur mycket utrymme får man på xbox? ps+ erbjuder 1gb till vita och 1gb till ps3, varpå utrymmet till ps3 är... lite lite imo.

två gratis spel. där skiljer det sig endel. sony erbjuder många gratis spel, och dom kommer även att börja skänka ps4-spel till pluskonsumenter redan från start, vilket är väldigt trevligt. misstänker att ms överväger detta idag, men ingen har väl sagt något om det?

Som sagt Cloudsaves har funnits ett tag så inget nytt man kopierar från Sony.

1. Nej Sonys lösning idag på PS3 är begränsad till 5 maskiner och bara PSN köpta spel. MS kommer erbjuda allt du har (även film/musik med mera) på valfri maskin.
2. Sony erbjuder en inte en massa spel till PS4a starten. De erbjuder 1 stort spel + 3 Indie. Så låt oss jämföra vad de kör från starten
3. Rabatter på spel har funnits för Xbox Live Gold läääääänge.

Vad gäller punkt 1 så krävs detta såklart den DRM lösning som Microsoft infört, vad man nu tycker om det.

Punkt 2 så har MS inte erbjudit spel innan men gissar att de, likt Sony, kommer bygga upp en liten godispåse.

Vad gäller storlek på ditt konto har de inte sagt något men ser det nog som det kommer vara rätt obegränsat, idag är den väl redan de mer eller mindre?

Vad ska du med mer än 1 GB till? Tar saves så mycket plats?

Postad 12 June 2013 - 17:08

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Vad ska du med mer än 1 GB till? Tar saves så mycket plats?

Har du spelat skyrim ?
1gb försvinner fort där vill jag lova:-)

Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 12 June 2013 - 17:09.

Postad 12 June 2013 - 17:23

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
sonys begränsningar har jag aldrig stött på då jag bara använder två konsoler, så där har ms tom en upp *asg*
sony erbjuder fortfarande alla ps3-spel samt vita-spel från start, så det var det jag menade med att man blivit erbjuden massa spel. i amerika gavs det bort 15 spel den här månaden, det är riktigt generöst ^^

som wmadoss säger så räcker 1gb förvånansvärt kort. jag trodde att det skulle räcka förevigt, men mina sparfiler till skyrim som han tar upp är på ca 10 mb styck, och då har jag bara spelat en 75 timmar typ.
vidare så raderade jag mafia 2 som hade en sparfil på 49 mb! (troligtvis så var det ett pack med typ 10 filer eller något)

så kortfattat så räcker inte 1gb så länge som man tror. nu får man 1gb till vita också, och jag som har haft vita sen start men inte ett enda vita-spel får ju erkänna att det räcker rätt långt för mig när jag sitter med mina små psp-lir. men 1 gb är nog helt för lite för en storspelare som har, säg 30 olika spel med sparfiler. då får man nog börja rensa. även när jag rensade bort filer som fasen (har ex bara tre sparfiler på skyrim, inkl två autosaves) så ligger jag på över 600 mb. fattar inte hur fan det rullade på så snabbt. har typ ingenting kvar där längre.

jag hoppas att man erbjuder typ 10 gb till nextgen, det får dom bjussa på när man näst intill behöver betala för att nyttja konsolen. ja, det är min åsikt, men iaf =)

Postad 12 June 2013 - 17:32

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

sonys begränsningar har jag aldrig stött på då jag bara använder två konsoler, så där har ms tom en upp *asg*
sony erbjuder fortfarande alla ps3-spel samt vita-spel från start, så det var det jag menade med att man blivit erbjuden massa spel. i amerika gavs det bort 15 spel den här månaden, det är riktigt generöst ^^

Hur ska detta gynna en som bara köper PS4?

Postad 12 June 2013 - 17:52

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Det gynnar nog inte en som bara köper ps4, såvida man inte köper spelen utan att ladda hem dom och sen får dom emulerade via gaikai. Om det är så gaikai kommer att fungera. Har ingen koll alls på det systemet. Men har man bara ps4 så tjänar man absolut inte lika mycket på ps+, håller med. Then again, ms berättade väl inte om ett enda gratisspel, så lite mer får man nog på plus fortfarande. Priserna var likvärdiga va?

Postad 12 June 2013 - 17:57

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0
MS berättade om att dom ska börja släppa ut gratisspel fr.o.m Juli vad jag förstod och Assassins Creed 2 och Halo 3 stod på schemat först.

Postad 12 June 2013 - 18:26

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

hur mycket utrymme får man på xbox?

512 mb är det nu tror jag.

Redigerat av Johan_i_burken, 12 June 2013 - 18:28.

Postad 12 June 2013 - 19:12

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Som många spel.
Molnsaves.

Trodde du hade spelat en del 360?
Molnsaves finns ju redan nu, på 360:n, och automatiska uppdgraderingar har väl funnits hela tiden på Live, eller?

Färre spel på Live, javisst, men jag tar hellre ett välfungerande Live för just MP-spelande, inklusive cross-game chat (helt otroligt att PS3 inte har det än, förstår det verkligen inte). Party-chat är ju enormt bra.

Postad 12 June 2013 - 19:33

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

Party-chat är ju enormt bra.

Japp detta är helt suveränt! Hittar ingenstans att detta skall finnas på ps4. Jag hittar bara cross game chat med 2 personer. Skulle inte partyfunktionen finnas till ps4 så försvinner hela vitsen med det och jag skulle nog inte köpa den då. Hoppas att sony bringar klarhet i detta snarast. Är ju ett jäkla stort fail annars. Betydligt viktigare än låna spel till höger och vänster för mig. Känns som det är ett tag kvar innan jag kommer att ha bestämt mig om detta valet.

Om man kollar denna video så ser jag inget party
http://www.youtube.com/watch?v=3Ms1_DvWGlM"]http://www.youtube.com/watch?v=3Ms1_DvWGlM

Redigerat av Johan_i_burken, 12 June 2013 - 19:37.

Postad 12 June 2013 - 19:55

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Japp detta är helt suveränt! Hittar ingenstans att detta skall finnas på ps4. Jag hittar bara cross game chat med 2 personer. Skulle inte partyfunktionen finnas till ps4 så försvinner hela vitsen med det och jag skulle nog inte köpa den då. Hoppas att sony bringar klarhet i detta snarast. Är ju ett jäkla stort fail annars. Betydligt viktigare än låna spel till höger och vänster för mig. Känns som det är ett tag kvar innan jag kommer att ha bestämt mig om detta valet.

http://www.thesixthaxis.com/2013/02/25/sony-confirms-playstation-4-will-have-cross-game-chat/

Postad 12 June 2013 - 20:03

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

http://www.thesixthaxis.com/2013/02/25/sony-confirms-playstation-4-will-have-cross-game-chat/

Nu måste jag vara helt blåst men var står det något om antalet i chatten där? Ser bara

“Through PS4 users are able to deepen their connections through co-op play or ‘cross game chat’

Postad 12 June 2013 - 20:08

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Nu måste jag vara helt blåst men var står det något om antalet i chatten där? Ser bara

“Through PS4 users are able to deepen their connections through co-op play or ‘cross game chat’

Nope inget om Party men rent tekniskt så är det ingen börda direkt så tror nog vi kan utgå från att om där nu är cross game chat så kommer det finnas i party mode.

Postad 12 June 2013 - 20:18

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0
Får hoppas på det. Vore ju riktigt dåligt annars. Jag bara vill veta antalet. Kan ju behövas stora party nu med 64 spelare i bf4.

Postad 12 June 2013 - 20:33

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 1
PS4 så fort som möjligt. "It's not just a piece of new technology, it's a new era.", som någon sa på E3.

Postad 12 June 2013 - 20:59

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

PS4 så fort som möjligt. "It's not just a piece of new technology, it's a new era.", som någon sa på E3.

Revolution och New Era.

Ord som missbrukas som om det vore heroin av reklamfolk. Var är the New Era med PS4?

Inte mening att vara skeptisk men PS4 är trots allt bara en bra genomförd evolution av konsoler. Hade de kommit med helt ny VR, så hade det varit en New Era.

Nog för att jag inte är Kinect eller PS Eye fantast men något kan de väl för fan visa?

Postad 12 June 2013 - 21:06

Unregisteredb3599d3b
  • Unregisteredb3599d3b
  • Lärjunge

• 477 inlägg
  • 0

Revolution och New Era.

Ord som missbrukas som om det vore heroin av reklamfolk. Var är the New Era med PS4?

Inte mening att vara skeptisk men PS4 är trots allt bara en bra genomförd evolution av konsoler. Hade de kommit med helt ny VR, så hade det varit en New Era.

Nog för att jag inte är Kinect eller PS Eye fantast men något kan de väl för fan visa?

http://www.engadget....lshock-4-and-p/

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.