Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vilken typ av musik är det som gäller?

282 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Här kan du tycka till om vilken musik det är som strömmar ur dina högtalare! (670 medlem(mar) har röstat)

Här kan du tycka till om vilken musik det är som strömmar ur dina högtalare!

1. Metal (238 röster [35.52%])

Procent av omröstning: 35.52%

2. Rock (184 röster [27.46%])

Procent av omröstning: 27.46%

3. Techno/Trance (104 röster [15.52%])

Procent av omröstning: 15.52%

4. Rap (25 röster [3.73%])

Procent av omröstning: 3.73%

5. RNB (15 röster [2.24%])

Procent av omröstning: 2.24%

6. Blues (11 röster [1.64%])

Procent av omröstning: 1.64%

7. Jazz (28 röster [4.18%])

Procent av omröstning: 4.18%

8. House (20 röster [2.99%])

Procent av omröstning: 2.99%

9. Regggae (12 röster [1.79%])

Procent av omröstning: 1.79%

10. Pop (33 röster [4.93%])

Procent av omröstning: 4.93%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 28 October 2004 - 06:45

METAL FOREVER
  • METAL FOREVER
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0

Jag är allätare när det gäller musik - lyssnar dock mest på japansk musik (blandat) samt trance från europa!

Vill passa på att rek 2 sköna låtar: "Groove Coverage vs Special D - Come With Poison (NEOLiNES Edit) Bootleg 2004" och "Hennes And Cold - The Second Blade (NEOLiNES Blade Mix) Bootleg 2004"

Enligt forskare så är det den musiken man lär sig att lyssna på är den man fastnar för. Så jag tycker nog allt att du ska ge rock och hårdrock en chans :)

Postad 28 October 2004 - 12:18

Unregistered803f725b
  • Unregistered803f725b
  • Lärjunge

• 456 inlägg
  • 0
Olika musík ger mig olika saker, det handlar väl mest om på vilket humör man är på (eller vill bli :)), enstaka låtar med acdc, Led zeppelin kan väl gå ner, men på det stora hela ger aggressiv musik ger inte mig så mycket. Det gäller inte bara hårdrock, jag har en del aggressiv syntmusik som jag bara inte orkar med mer t ex Front 242 och Skinny puppy.

Postad 28 October 2004 - 15:19

Unregistered3e850eca
  • Unregistered3e850eca
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0

Jag är allätare när det gäller musik - lyssnar dock mest på japansk musik (blandat) samt trance från europa!

Vill passa på att rek 2 sköna låtar: "Groove Coverage vs Special D - Come With Poison (NEOLiNES Edit) Bootleg 2004" och "Hennes And Cold - The Second Blade (NEOLiNES Blade Mix) Bootleg 2004"

Enligt forskare så är det den musiken man lär sig att lyssna på är den man fastnar för. Så jag tycker nog allt att du ska ge rock och hårdrock en chans :)

Eller att denna snubben lyssnar på den musik han själv vill lyssna på? Det finns oändligt mycket mer bra musik än bara hårdrock och rock , och Kalle K har uppenbarligen hittat ngt annat som han gillar.

Redigerat av Unregistered3e850eca, 28 October 2004 - 15:20.

Postad 28 October 2004 - 22:03

tb303
  • tb303
  • Music for the new generation

• 3403 inlägg
  • 0

Har even lyssnat på ett mycket bra svenskt låt som kallas "Frederik och jag" :huh:

Ehh, har du sett videon? Alltså en kille i string som sjunger till den låten?
Äckligt värre säger jag bara. :( :huh:

Postad 28 October 2004 - 22:14

Unregistered1b6f8dd6
  • Unregistered1b6f8dd6
  • Lärjunge

• 323 inlägg
  • 0
Metal hela vägen. :(

Postad 01 November 2004 - 19:07

Leo_Lelle
  • Leo_Lelle
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Vad tycker ni om Svensk hiphop då? Själv är jag ett stort fan av Petter, gillar även en del låtar med Blues m.fl

Jag ÄLSKAR Petter. Framför allt senaste plattan Ronin, helt min stil :D Blues var det längesedan jag hörde nåt från, men jag diggade hans Under Ytan-version när den kom.

Postad 02 November 2004 - 01:00

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

• 1705 inlägg
  • 0
Lyssnar på lite allt möjligt men mest blir det nog metal. Det som för mig går helt bort är Svensk dansbandsmusik och mycket av Country.

Förtillfället går Godsmack - The Other Side rätt många varv i min dvd-spelare...

Postad 18 November 2004 - 22:36

Unregistered76b72946
  • Unregistered76b72946
  • Användare

• 220 inlägg
  • 0
Funk, Soul och Disco dominerar fortfarande hos mig. Tills det kommer något bättre.

70-tals Fusion när man är på det humöret.

Postad 18 November 2004 - 22:58

nurfen
  • nurfen
  • Veteran

• 2031 inlägg
  • 0
Hur ska man säga.. Jag lyssnar på allt där man hör att stor möda lagts ner :)

Postad 18 November 2004 - 23:17

Unregistered30592
  • Unregistered30592
  • Lärjunge

• 407 inlägg
  • 0

Saknar elektronisk musik/synth...  ;)

Håller helt med.
Lite Wolfsheim lr varför inte den gamla gode Skinny(svensk) och inte att förglömma så tar vi Ladytron o Kraftwerk :)

Postad 21 November 2004 - 01:14

Unregisteredc1598fe8
  • Unregisteredc1598fe8
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0
Metal all day long!

Spelas mest förtillfället: Killswitch Engage: Alive or just breathing
Killswitch Engage: The end of heartache

Rekommenderas starkt!

Postad 21 November 2004 - 20:56

Unregistered7463fa9d
  • Unregistered7463fa9d
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
Va många rockers som finns här :rolleyes:

Hardstyle,Hardhouse,Goa,NewSkool hardcore, och... såklart, chip :o
Den som inte lyssnat på Jochen Hippel,Geir Tjelta eller tilloch med Rob Hubbard har missat något!! :)

Postad 23 November 2004 - 09:58

METAL FOREVER
  • METAL FOREVER
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0

Va många rockers som finns här :D

Hardstyle,Hardhouse,Goa,NewSkool hardcore, och... såklart, chip :lol:
Den som inte lyssnat på Jochen Hippel,Geir Tjelta eller tilloch med Rob Hubbard har missat något!!  :)

Du har inte lite bra chip/console musik som du kan rekomendera? :)

Postad 23 November 2004 - 18:18

Unregistered7463fa9d
  • Unregistered7463fa9d
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
METAL FOREVER:

Inga konkreta tips, men du kan börja tanka ner denna... det kanske faller i smaken :D

Chipdisk av Crome

Postad 24 November 2004 - 08:15

METAL FOREVER
  • METAL FOREVER
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0

METAL FOREVER:

Inga konkreta tips, men du kan börja tanka ner denna... det kanske faller i smaken  :D

Chipdisk av Crome

Helt OK. Är alltid skönt att varva ner med chip musik :lol:

Postad 25 November 2004 - 08:58

Warlokk
  • Warlokk
  • Veteran

• 2160 inlägg
  • 0
Själv så är jag lite av en allätare, men lyssnar mest på Rap, Hårdrock och Techno

MVH

Postad 25 November 2004 - 10:05

Unregistered02d75cbb
  • Unregistered02d75cbb
  • Lärjunge

• 262 inlägg
  • 0
Synth. mestadels av den tyngre sorten dvs EBM och "industri".
Front Line Assembly och Laibach är favoriter.

Varför fanns inte detta med bland alternativen ;)

Redigerat av Unregistered02d75cbb, 25 November 2004 - 17:01.

Postad 25 November 2004 - 15:53

wiggan
  • wiggan
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Jag lyssnar mest på svensk rap, såsom Petter, Timbuktu o The latin kings också förstås. Sen fattar jag inte att det kan vara så många som har röstat på metal, det är ju så pissigt ###### dåligt

Redigerat av wiggan, 25 November 2004 - 15:53.

Postad 25 November 2004 - 16:02

Unregisterede6970ea2
  • Unregisterede6970ea2
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0
Punk typ Ramones

Postad 25 November 2004 - 20:22

snowspace
  • snowspace
  • Forumräv

• 636 inlägg
  • 0
Progressiv Rock!! ;) T.ex. The Flower Kings, Transatlantic, Yes, Spocks Beard, Kaipa osv.

Postad 26 November 2004 - 10:11

METAL FOREVER
  • METAL FOREVER
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0

Jag lyssnar mest på svensk rap, såsom Petter, Timbuktu o The latin kings också förstås. Sen fattar jag inte att det kan vara så många som har röstat på metal, det är ju så pissigt ###### dåligt

Vad är inte rap då :wub:

Postad 26 November 2004 - 12:12

wiggan
  • wiggan
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Vad är inte rap då :wub:

Rap är go musik där man hör vad de sjunger. Texterna handlar ju verkligen om det riktiga livet. I hårdrock så skriker de bara i mikrofonen, så det är praktiskt taget omöjligt att höra vad de sjunger

Postad 26 November 2004 - 12:44

Unregistered02d75cbb
  • Unregistered02d75cbb
  • Lärjunge

• 262 inlägg
  • 0
fan vad det krigas på nu då.
spela roll om sången är tydlig eller inte.
Gillar varken hiphop eller hårdrock vad det nu har med saken att göra.

Metal_forever: du menar på allvar att all musik utom metal är färglös, enformig och tråkig? själv så är jag av uppfattning att metal kan bli ganska tråkigt, enformigt och färglöst. Jag har lyssnat mycket på metal men långt ifrån allt.

Ingen som uppskattar gammal synth av den tyngre skolan?

Synth. Vad det är det egentligen? Säger inte så mycket.
Electropop och den mesta synthpop (the knife, universal poplab o sånt som spelas på radion) står jag inte ut med.
Medans band som Front Line Assembly (kan inte nämna dom för mycket) spelar i helt annan skola och helt i min smak. mörkt, subtilt , postapokalyptiskt, dynamiskt.
Har man inte hört detta band så har man missat något.

Deras gammal platta State of Mind har fått nytt liv i min nya anläggning. Den är inspelad i en gammal industrilokal och det hörs verkligen.
Närvaro av hög grad. Kanske är det det som krävs för att gilla denna platta. När det spelas på någon gammal radio så låter det inte riktigt lika upphetsande faktiskt.

Band som Nitzer ebb, Front 242 etc är ju jävligt bra men funkar bättre på dansgolvet/festen än när man sitter och slappanr av. Det är lite väl aggresivt.

Redigerat av Unregistered02d75cbb, 26 November 2004 - 12:56.

Postad 27 November 2004 - 11:29

Unregistered7463fa9d
  • Unregistered7463fa9d
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0

Rap är go musik där man hör vad de sjunger.

*åsikt*

hehe.. skulle iofs inte kalla det för sång.. nog mera snack med lite beats bakom skulle jag vilja säga :( ... men jag kanske inte fattat vad det handlar om..

HÖR gör man ju iofs... om man orkar lyssna på slangspråk med nödrim..

*/åsikt*

Alla får digga det som för dom kallas musik... även om det gäller högfrekvent brus i olika nyanser

Postad 29 November 2004 - 07:39

METAL FOREVER
  • METAL FOREVER
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0

Vad är inte rap då ;)

Rap är go musik där man hör vad de sjunger. Texterna handlar ju verkligen om det riktiga livet. I hårdrock så skriker de bara i mikrofonen, så det är praktiskt taget omöjligt att höra vad de sjunger

För den icke erfarne kanke det låter som skrik! B)

Postad 29 November 2004 - 07:40

METAL FOREVER
  • METAL FOREVER
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0

fan vad det krigas på nu då.
spela roll om sången är tydlig eller inte.
Gillar varken hiphop eller hårdrock vad det nu har med saken att göra.

Metal_forever: du menar på allvar att all musik utom metal är färglös, enformig och tråkig? själv så är jag av uppfattning att metal kan bli ganska tråkigt, enformigt och färglöst. Jag har lyssnat mycket på metal men långt ifrån allt.

Ingen som uppskattar gammal synth av den tyngre skolan?

Synth. Vad det är det egentligen? Säger inte så mycket. 
Electropop och den mesta synthpop (the knife, universal poplab o sånt som spelas på radion) står jag inte ut med. 
Medans band som Front Line Assembly (kan inte nämna dom för mycket) spelar i helt annan skola och helt i min smak. mörkt, subtilt , postapokalyptiskt, dynamiskt.
Har man inte hört detta band så har man missat något.

Deras gammal platta State of Mind har fått nytt liv i min nya anläggning. Den är inspelad i en gammal industrilokal och det hörs verkligen.
Närvaro av hög grad. Kanske är det det som krävs för att gilla denna platta. När det spelas på någon gammal radio så låter det inte riktigt lika upphetsande faktiskt.

Band som Nitzer ebb,  Front 242 etc är ju jävligt bra men funkar bättre på dansgolvet/festen än när man sitter och slappanr av. Det är lite väl aggresivt.

Förstår dig helt. Många tycker att metal är knepig musik, förstår alla om inte tycker att den musiken inte är bra..

Postad 29 November 2004 - 18:14

RAP FOREVER
  • RAP FOREVER
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
:ph34r: :rolleyes:

Redigerat av RAP FOREVER, 29 November 2004 - 21:10.

Postad 29 November 2004 - 19:38

Unregistered7463fa9d
  • Unregistered7463fa9d
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0

Vad är meningen med denna tråd? Finns det någon mening ?

men..! :ph34r:

jag såg iofs inte att någon dissade något... och det är så tråkigt när denna typ av "bråk" ska blossa upp för att den ena tycker om en grej men inte bara säga det utan MÅSTE skriva att nåt annat är så **** *** ** ***** dåligt!

jag har full förståelse för METAL, hårdrock och dyl. , mej stör det ingen, jag lyssnar inte på det bara.

samma med hiphop,rap,rnb, även fast jag nog skulle föredra metal......

jag tycker själv att det är frustrerande när folk runtomkring sitter och jobbar sej om "tekknodunk" eller vad dom nu vill kalla det själva och säger "UNTZUNTZUNTZPAUNTZUNTZ!" för att dom vill visa hur dåligt det är...

LÄGG NER med allt som heter dissa andras musik...

Postad 29 November 2004 - 21:08

RAP FOREVER
  • RAP FOREVER
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
:ph34r: :rolleyes:

Redigerat av RAP FOREVER, 29 November 2004 - 21:15.

Postad 29 November 2004 - 21:17

Unregistered02d75cbb
  • Unregistered02d75cbb
  • Lärjunge

• 262 inlägg
  • 0
metal_forever: jag tycker inte metal är knepig musik, jag är bara ganska less på det.
knepig musik är t.ex. powernoise, det har jag faktiskt aldrig riktigt förstått mig på.
Det ligger ganska nära det som mikaelh kallde för högfrekvent brus i olika nyanser.. vilket faktiskt vissa powernoiseband bygger sina s.k. låtar på.

För övrigt gillar jag sisters of mercy en hel del. Deras skiva Vision Thing är ju ganska rocknroll :ph34r:

Redigerat av Unregistered02d75cbb, 29 November 2004 - 21:19.

Postad 30 November 2004 - 10:25

METAL FOREVER
  • METAL FOREVER
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0
Ja alla har sin stil och alla tycker vi inte lika. Tur det!
Är det någon som har ängnat sig tid åt att lyssna på någon annan stil sen denna tråden las upp?
Själv har jag öppnat öronen för chip :ph34r:

Postad 30 November 2004 - 12:50

Unregistered02d75cbb
  • Unregistered02d75cbb
  • Lärjunge

• 262 inlägg
  • 0
Jag hör mängder av olika musikgenrar hela tiden (P3 står på hela dagarna), den musik jag gillar lyssnar jag mest på hemma. På fester är det blandat, mest metall och tyngre synth då. Jag har lyssnat på många genrer genom åren och man känner folk med alla typer av musiksmak, allt från mer vanligt till totalt helknasigt.

Metal_Forever: Du borde ta och testa lite Front Line Assembly. Deras platta millenium är crossover vilket är gitarrer + synthar och det är duktigt tungt. Låten millenum är ösig. FLAs bästa låt är för övrigt Plasticity.
ta en kik på det iaf.

chipmusik.. hmm . är det typ "nintendostuk" eller blandar jag ihop det med något annat nu.

Postad 30 November 2004 - 18:13

Unregistered7463fa9d
  • Unregistered7463fa9d
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
andreas .l :
nintendo är ju bara en typ av maskiner som använder "chip"-ljud.. alla äldre datorer hade ju inga rikiga ljudkort, utan bara oscillatorer och brusgen. i nån krets :P

men grymt är det iaf!

Postad 01 December 2004 - 09:01

METAL FOREVER
  • METAL FOREVER
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0

Metal_Forever:  Du borde ta och testa lite Front Line Assembly. Deras platta millenium är crossover vilket är gitarrer + synthar och det är duktigt tungt. Låten millenum är ösig. FLAs bästa låt är för övrigt Plasticity.
ta en kik på det iaf.

Ja det kanske man skulle ta och göra. Hur låter sångrösten, är det tungt där också?

Postad 01 December 2004 - 10:25

Unregistered02d75cbb
  • Unregistered02d75cbb
  • Lärjunge

• 262 inlägg
  • 0
mikaelh: jo det var så jag menade :P nintendoljudet är välkänt, börjar man snacka om ,, ähh det där "chipet" som finns i bla. C64 som jag glömt vad det heter, så hänger folk inte med längre. Det var bättre förr.

Metal_Forever:inte direkt mörk ala death metal men snudd på distad och hård. svårt att förklara. Vissa gillar det, vissa inte.
FLAs tidigare plattor (80talet) kan vara lite svåra. De är dessutom mest instrumentala.
FLA har genom åren varit och lånat från många genrar men ändå alltid behållit som tyngd och sin postapokalyptiska framtoning. Deras skiva FLAvour of the weak är ganska skön trots att den är för mycket technoinspirerad för mig, likaså Implode.
Caustic Grip och Tactical Neural Implant (tidigt 90) brukar räknas upp som deras bästa. Kan kategoriseras som "Cyberpunk"/ EBM /Industrial.
Millenum var mycket expriment med just gitarrer och synthar. Likaså HardWired där gitarrerna fick agera mer i bakgrunden. Lite som en blanding av Millenium och Flavour of the Weak.
På senare tid har dom gått tillbaks till deras tidigare verk men ändå utvecklat sitt sound.
Civilisation och Epitaph är svinbra och riktigt hårda och mörka, och i princip helt elektroniska.

det var allt jag hade att tjata om FLA. Håll till godo

Over and Out.

Postad 01 December 2004 - 11:07

METAL FOREVER
  • METAL FOREVER
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0
Ja man kanske skulle ta och köpa en skiva med dom och lyssna lita :P

Postad 01 December 2004 - 12:03

Unregistered02d75cbb
  • Unregistered02d75cbb
  • Lärjunge

• 262 inlägg
  • 0
isåfall är det millenuim, caustic grip och tactical neural implant som är heta att börja med.
Kan vara lite svåra att få tag på i "vanliga" skivaffärer men dom finns billigt på www.hotstuff.com

Postad 01 December 2004 - 12:13

dimme
  • dimme
  • Beroende

• 1189 inlägg
  • 0
Techno, Trance, House och EBM som gäller för min del :P

Postad 01 December 2004 - 12:29

METAL FOREVER
  • METAL FOREVER
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0

Techno, Trance, House och EBM som gäller för min del :P

Några speciella grupper?

Postad 01 December 2004 - 12:48

Unregistered02d75cbb
  • Unregistered02d75cbb
  • Lärjunge

• 262 inlägg
  • 0
dimme: vilken EBM är det som gäller?

Postad 01 December 2004 - 19:34

dimme
  • dimme
  • Beroende

• 1189 inlägg
  • 0
En del Necro Facility, Run Level Zero, Front 242, vnv nation.

På techno/trance sidan är det mycket infected mushroom, k-system, bizarre contact.

Postad 01 December 2004 - 20:18

Unregistered02d75cbb
  • Unregistered02d75cbb
  • Lärjunge

• 262 inlägg
  • 0
dimme: Necro är förbenat bra..ser fram emot deras debutplatta.
annars är det som sagt 242 även här.
Har du hört Panzer AG? han Icon of Coilsnubbens projekt. svinbra. Battlefield är tung som fan.

Postad 01 December 2004 - 20:51

dimme
  • dimme
  • Beroende

• 1189 inlägg
  • 0

dimme: Necro är förbenat bra..ser fram emot deras debutplatta.
annars är det som sagt 242 även här.
Har du hört Panzer AG? han Icon of Coilsnubbens projekt. svinbra. Battlefield är tung som fan.

Nix Panzer AG har jag inte hört

Dock såg jag Necro Facility live på "konkret EBM festival" för inte så länge sedan. Grymt bra var de, har en vän som känner bandmedlemmarna.
Ska höra mig för med honom, han kanske har någon skiva med Pazer AG.
"Run Level Zero" och "Volt" spelade också där. Mycket trevlig kväll var det. B)

Redigerat av dimme, 01 December 2004 - 20:53.

Postad 01 December 2004 - 22:10

Unregistered02d75cbb
  • Unregistered02d75cbb
  • Lärjunge

• 262 inlägg
  • 0
Var det den i Oskarshamn möjligtvis?
Vi annordnade ALARM (halmstad synthfestival) i våras då med bland annat Necro. Det var ös B)

Jag vet inte hur länge Panzer AG har funnits men det kan inte varit så länge. Jag hörde dom första gången för någon månad sen.
Fast man är inte så updated just nu. Har du tips på några heta skivsläpp som man kan se fram emot?
Covenant är väl på g med nytt iaf.

Aj fasen vad detta börjar känns OT
men tråden i sig är la inte så tunn heller :D

over and out

Postad 02 December 2004 - 08:33

METAL FOREVER
  • METAL FOREVER
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0

men tråden i sig är la inte så tunn heller  B)

I denna tråden tycker jag att allt som innerfatta musik så tycker jag att det är relevant i denna tråden.

Postad 03 December 2004 - 08:16

METAL FOREVER
  • METAL FOREVER
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0
Finns det någon som deltagit i denna tråden som har öppnat ögonen för någon ny musikstil?

Postad 05 December 2004 - 03:36

dimme
  • dimme
  • Beroende

• 1189 inlägg
  • 0

Var det den i Oskarshamn möjligtvis? 
Vi annordnade ALARM (halmstad synthfestival) i våras då med bland annat Necro. Det var ös :unsure:

Jag vet inte hur länge Panzer AG har funnits men det kan inte varit så länge. Jag hörde dom första gången för någon månad sen.
Fast man är inte så updated just nu. Har du tips på några heta skivsläpp som man kan se fram emot?
Covenant är väl på g med nytt iaf.

men tråden i sig är la inte så tunn heller  ;) 

over and out

Nej det var i Stockholm.
Har inga tips på några kommande skivsläpp men om du har möjligheten så kan du lyssna på några av "Neuroticfish"s skivor eller "Assemblage 23"s skivor och se om de faller dig i smaken :)

Postad 08 December 2004 - 12:18

METAL FOREVER
  • METAL FOREVER
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0
Någon som ska på Iron Maiden 9 juli?

*Edit* Jag föreslår att Du fortsätter den disskutionen i en redan befintlig tråd:

> https://www.minhembi...showtopic=74746

Redigerat av Magnus, 09 December 2004 - 07:14.

Postad 13 December 2004 - 11:03

METAL FOREVER
  • METAL FOREVER
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0
Någon som lyssnar på Jazz, kanske har någon skön låt att föreslå?

Postad 24 December 2004 - 20:54

METAL FOREVER
  • METAL FOREVER
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0
Så är det ingen som har börjat lyssna på något nytt sen denna tråden startades?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.