Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

HTC P3600 (Trinity)

241 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
HTC P3600 (Mobiltelefoner) 2 8.999998 (12) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 17 April 2007 - 18:44

milo
  • milo
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Har en liten fundering på att uppgradera från min trotjänare SE k700i till en HTC P3600 men har inte bestämt mig riktigt än. Har lite funderingar och om någon kan svara på dessa så kommer jag närmare ett köp. :)

Hur bra mottagning/precision är det på P3600's GPS jämfört med en Sirf Star III enhet?
Program för fartkamravarningar finns? <_<
Talkvalité och mottagning för GSM är bra?
Är det lätt och enkelt att knappa in sms? Finns T9 eller motsvarande?

Någon som vet om det finns en sådan där riktig djupgående recension typ dpreviews för P3600'an?

Edit Hittade http://www.mobile-re...-p3600-en.shtml . Riktigt trevlig review. Jag trodde att jag ville ha en svart tidigare men nu lutar det mer åt en vit om det blir någon. :)

Redigerat av milo, 18 April 2007 - 15:27.

Postad 17 April 2007 - 20:45

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

• 428 inlägg
  • 0
Så fick man tillslut sin trinity idag :) <_<

Nu till er som kan det här med dom olika ROM:en som finns på, xda-developers.com
Verkar ju finnas en uppsjö av olika ,å ännu svårare när man är HEELT ny på PDA lurar :ph34r:
Å hur ska man göra för att byta ROM;en till en annan ,å till VILKEN rom är det som gäller ???

Det verkar ju som, dom som finns där ska vara bättre än HTC egen..snabbare å strippad på onödigheter .

Sen finns inte heller Letter recognizer ,å ska jag hämta den filen från smartmobile.se ,så får jag avslag pga av att den inte är inköpt via dangaard !! :)
Måste ju kunna få tag på den filen på nått sätt ändå ..eller?

Sen så har jag sett att en frågar efter vilken rom å radio version de har...va e radio version då rå!?

Uppskattar lite trinity hjälp "for dummies"

Postad 18 April 2007 - 07:54

pelkon
  • pelkon
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

Sen finns inte heller Letter recognizer ,å ska jag hämta den filen från smartmobile.se ,så får jag avslag pga av att den inte är inköpt via dangaard !!  :)
Måste ju kunna få tag på den filen på nått sätt ändå ..eller?

Då är din säkert via brightpoint och då kommer du åt filen på www.qtek.se och där loggar min in under myQtek

ang ROMen kör jag med htc egna. funkar för mig riktigt bra. den senaste svenska versionen finns oxå på myqtek.

Postad 18 April 2007 - 09:33

khalnur
  • khalnur
  • Veteran

• 1668 inlägg
  • 0
Såg på Prylportalen att Tomtom uppdaterat sina kartor. :)

Postad 19 April 2007 - 16:38

aburman
  • aburman
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Är det någon skillnad om man köper en Eng el. Swe angående gps uppdateringen?

EDIT: Beställde en P3600 Swe från More4Less idag :)

Redigerat av aburman, 19 April 2007 - 20:13.

Postad 19 April 2007 - 20:33

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

• 428 inlägg
  • 0
Shit pommes fritt ,vad jag diggar denna lur :lol:
Min första smartphone å andra sidan ,men lär nog inte köpa en "vanlig" lur någe mer !

Körde in htc officella gps rom ,plus Tomtom´s test navigator...Trode INTE den skulle funka så GRYMT bra som den gjorde.
Får igång programmet å fix med sateliter på ca 30sekunder ,å är snabb å exakt i navigeringen för mina behov .

Man fick ju bara välja 1 karta ,i denna testversion .Valde givet vis min stad, Uppsala.
Men när jag åkte till Upplands Väsby i dag ,så funkade den hela vägen :) den visade gatnamn å bensinstationer korrekt ,å nu ligger dom gatnamnen jag passerade ,med i listan över adresser !
Annars finns det ju bara som sagt, Uppsala adresser .Har man nu automatiskt laddat nått via typ 3g ,eller sparas det av infon från sateliterna ??

Har tidigare varit sugen på en extern gps ,till bilen .Men har ju inte sååå stort behov, att det ska motivera priset på en ca 2-3 tusen .Men denna duger gott :)

Wifi funkar perfa med ...nu orka jag inte skriva mer ,ska mickla me luren å se om jag kan strömma media från datan här hemma ,å leta roliga program..tipps uppskattas där.

Ps det spelar ingen roll swe eller eng...swe modellen saknar letter regioziser från början ,men den filen ladda jag ner från Qteks hemsida .
I början var det bökigt att skriva med den ,men efter kollat igenom demot som finns i programmet så är det nu plätt lätt å smidigt...å ä ö funkar med i fall du undrade...Fridens...telen får en 10 i omdömme ..Fridens liljor

Postad 21 April 2007 - 15:40

darne
  • darne
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Har inga som helst problem att GPSá med min... bara mjukvaran hittar porten så är det bara att köra... mitt problem består av att den inte vill hitta trådlösa nätverk :)

<{POST_SNAPBACK}>

Prova http://www.kasuei.com/hitchhiker/
/darne

Redigerat av darne, 22 April 2007 - 09:42.

Postad 22 April 2007 - 09:36

darne
  • darne
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Har nu haft uppdateringen i ca ett dygn.

Funkar kanon bra. Gps funkar som den ska.
Streama från SR eller SVT funkar nu också.
Så nu känns mobilen komplett.

Någon som hittat något mer som HTC har fixat eller lagt till?

<{POST_SNAPBACK}>

Jag får inte strömmande media att funka, varken sr eller svt , hur har du löst detta? :)

Streaming media säger:
Söker nätverk... (Trots att jag redan är ansluten till wlan) och ansluter till 3G
Efter en stund kommer:
"Det gick inte att hitta något nätverk" :)

/Darne

Postad 22 April 2007 - 10:05

pelkon
  • pelkon
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

Jag får inte strömmande media att funka, varken sr eller svt , hur har du löst detta? :)

Streaming media säger:
Söker nätverk... (Trots att jag redan är ansluten till wlan) och ansluter till 3G
Efter en stund kommer:
"Det gick inte att hitta något nätverk"  :)

/Darne

<{POST_SNAPBACK}>

Det enda jag gjorde var att uppdatera telefonen med mjukvaran som aktiverade gpsen. sedan funkade streaming direkt.

Postad 25 April 2007 - 02:21

Unregistered49c9c121
  • Unregistered49c9c121
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0
Jag funderar på att köpa denna, men hur ligger det till med teckenigenkänningen på den Svenska versionen egentligen? Jag har alltid använt SE's scribble (eller vad det nu heter i p800-p900) och jag skulle få panik om jag måste sitta och trycka på ett grafiskt tangenbord (vilket är mycket långsammare när man väl fått upp farten med teckenigenkänningen).

Går det annars att köra Microsofts transcribe utan problem? Hur gör ni andra?

Postad 25 April 2007 - 09:11

shade73a
  • shade73a
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0

Det enda jag gjorde var att uppdatera telefonen med mjukvaran som aktiverade gpsen. sedan funkade streaming direkt.

<{POST_SNAPBACK}>

Säkert att du inte gjort något annat? Även jag är på uppdaterade (gps)sv.rom från htc.
Men när jag klickar på en "kamera symbol" på tex svt så händer ingenting.

Det är väl rtsp eller mms man kan välja på, men jag får inte ens upp något val.
Kanske java scrip som inte fungerar default?

Mvh Fredde

Postad 25 April 2007 - 12:16

pelkon
  • pelkon
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Säkert att du inte gjort något annat? Även jag är på uppdaterade (gps)sv.rom från htc.
Men när jag klickar på en "kamera symbol" på tex svt så händer ingenting.

Det är väl rtsp eller mms man kan välja på, men jag får inte ens upp något val.
Kanske java scrip som inte fungerar default?

Mvh Fredde

<{POST_SNAPBACK}>

Jag går bara in på mobil.svt.se med internet explorer och klickar sedan på mobil-tv och sedan på en av video länkarna. då startar streaming media och ansluter mot filmen och sedan är det bara att titta.
har inte gjort någon inställning för just streaming media har bara gjort dom vanliga instälningarna för att komma åt internet. både via wlan och 3g/gprs
Tyvärr kan jag inte hjälpa mer.

Postad 25 April 2007 - 14:14

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

• 428 inlägg
  • 0
Har någon tipps på var man kan få tag på olika snygga themes ,så ikoner,kalender å dyligt blir lite fräschare .

Postad 25 April 2007 - 16:18

curl
  • curl
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0

text...
Körde in htc officella gps rom ,plus Tomtom´s test navigator...Trode INTE den skulle funka så GRYMT bra som den gjorde.
Får igång programmet å fix med sateliter på ca 30sekunder ,å är snabb å exakt i navigeringen för mina behov .
mer text...

Så du säger att du får kontakt med satteliter på bara 30sec vid kallstart? Då kan du skrattat dig lycklig, min tar det runt 10 minuter innan den får bra kontakt. Kör iofs med fullversionen av tomtom 6.

Postad 25 April 2007 - 16:44

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

• 428 inlägg
  • 0
Jo jag har läst på forum om andra som har fix problem ,jag har inte överhuvudtaget ändrat på några inställningar iaf.
Har för mig, aldrig tagit längre tid än ca +1 minut som längst iaf..jag kör med htc officella gps rom .
Tomtoms test version är v6.03

Redigerat av Wizeguy, 25 April 2007 - 16:44.

Postad 25 April 2007 - 19:28

shade73a
  • shade73a
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Pelkon:
Det var hjälp nog, sucker som man är så visste jag inte att det fanns en mobil.svt.se <_<

Ang, gps så har jag också fix efter ca 30s om jag har himlen ovan.
Jag har testat med tomtom6 och Igo2006.

Postad 26 April 2007 - 07:06

pelkon
  • pelkon
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
shade73a. jaså det var en så enkel sak. bra att det löste sig.
---------------

Ang gps. vid kall start tar det ca 1 min innan den går i gång.
Kör med fullversion Tomtom version 6,030

Postad 26 April 2007 - 11:49

Unregistered49c9c121
  • Unregistered49c9c121
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0
Ingen som använder textigenkänning?

Postad 26 April 2007 - 20:08

aburman
  • aburman
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Torde få min P3600 imorgon och är väl förberedd med ny rom, tomtom6, textigenkänning och andra diverse program. Rapporterar här när ja testat allt.

Kan någon rekommendera något gps program där man kan lägga
in egna kartor/sjökort och kalibrera dem, typ som gpsmap fast för WM5.

Redigerat av aburman, 26 April 2007 - 22:31.

Postad 27 April 2007 - 11:49

aburman
  • aburman
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Ok, nu har ja testat och allting fungerar fint förutom WLAN.

Testade brygga routern och får en publik IP-adress direkt i Pda:n men IE säger bara "Letar..."
Testade även med Opera och en massa olika typer av inställningar i routern (kryptering av/på,
mac-filter av/på) och en massa annat men inget verkar hjälpa. Går ej heller att pinga pda:n
från vanliga datorn. Någon som haft liknande problem???

Redigerat av aburman, 27 April 2007 - 11:50.

Postad 27 April 2007 - 11:59

shade73a
  • shade73a
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Efter att ha lagt in MAC'en i filtret och WEP i PDA'n så får jag NAT ip tilldelat av routern (Linksys WRT300N).
Funkar helt klanderfritt, förutom prestandan som jag kanske inte kan jämföra med vanlig PC.

PS. kanske testa med olika sorters kryptering eller stänga av den helt initialt under test, jag köra ju med enklast möjligt 128bit.

Postad 27 April 2007 - 12:36

aburman
  • aburman
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

Efter att ha lagt in MAC'en i filtret och WEP i PDA'n så får jag NAT ip tilldelat av routern (Linksys WRT300N).
Funkar helt klanderfritt, förutom prestandan som jag kanske inte kan jämföra med vanlig PC.

PS. kanske testa med olika sorters kryptering eller stänga av den helt initialt under test, jag köra ju med enklast möjligt 128bit.

<{POST_SNAPBACK}>

Tack för tipsen men ja har redan testat allt det där...
WEP/WPA-PSK/WPA-PSK2 och kryptering helt och hållet inaktiverat.
Mac-filter av och på och en massa annat...Får IP men IE, Opera, Skype el. Msn
kan inte ansluta till någonting, går ej heller att pinga som sagt...

EDIT: Plötsligt började Skype fungera via Wlan men det går inte att surfa, varken med IE el. Opera!?!?

Redigerat av aburman, 27 April 2007 - 21:00.

Postad 28 April 2007 - 08:12

aburman
  • aburman
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Nu har jag slutligen hittat orsaken till att WLAN krånglade...
Så fort ja stängde av "Energisparläge" för WLAN så började allting fungera perfekt.
Testade lägga på igen och samma problem, detta är alltså någon form av bugg.

Redigerat av aburman, 28 April 2007 - 08:12.

Postad 28 April 2007 - 08:14

milo
  • milo
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Då har man blivit medlem i P3600-klubben nu då. :) Har inte så mycket att jämföra med och har bara haft den några dagar men är riktigt nöjd med den hittills. Laddat in svenska ROM'et och fått igång GPS'en så jag är på god väg att få lite ordning på den.

Har en liten fundering. Är det någon som vet om indikatordioderna, de två vid högtalaren ni vet, kan fås att blinka på annat sätt än vanligt när man fått ett meddelande (sms/mms) eller har missat ett telefonsamtal? Telefonen blinkar grönt mest hela tiden och istället för att ta ur telefonen ur fodralet och starta den lite då och då så vore det smidigt om den indikerar med någon av dioderna. Står väldigt lite om dioderna i instruktionsboken.

Postad 29 April 2007 - 20:09

aburman
  • aburman
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Haft min 3 dagar nu men konstaterat att den blinkar grönt (en diod) när den är i standby,
blinkar orange om man har missat samtal el. sms, blinkar grönt med två dioder om WLAN
är aktiverat. Tror mig även ha sett den blinka med fler färger men inte listat ut av vilken
orsak ännu...Återkommer med mer info när ja vet.

Postad 30 April 2007 - 00:40

milo
  • milo
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Blinkar blått om blåtand eller gps är aktiverad. Hittat inställningarna för blinkandet också förresten. Min indikerade inte med standardinställningarna när samtal eller meddelande missat men gör det nu.

Start -> Inställningar -> Ljud och meddelanden -> Meddelanden
Finns flertalet inställningar och har inte riktigt kommit fram till skillnaderna i mms men blinkar orange gör det i alla fall. :(

Händer ibland när man kör diverse hemmabyggda program som låser sig att det krävs en reset i botten mha pennan för att häva frysningar. Min fundering är, förloras något? Om så, vad förloras? Brukar ju talas om att att när batteriet tar slut i handdatorer så försvinner klockinställningen, massa inställningar mm, men gäller detta även om man reset'ar eller stänger av enheten?

Postad 01 May 2007 - 21:32

shade73a
  • shade73a
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Tack för medd tipsen.
Jag har också råkat ut för låsningar, det kanske finns olika grader av låsningar, men ca 10sek tryck på
"power on/wake up" knappen ger ju en dialogruta om nedstängning. Men är det total-häng får man väl inte ens den. Då har jag tagit ur batteriet en sväng.
JAg hade en qtek s100 med wm2003 förut, den tappade rubbet när batteriet tog slut.
Denna ska inte göra det, utan bete sig som en vanlig dator.
Ex. finns det öppna swapfiler som körande program använder när strömmen går så ryker dessa.

Postad 03 May 2007 - 09:21

Ray D Oh
  • Ray D Oh
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Är det någon som vet om det finns tangentbord man kan koppla in via mini-usb-porten? Helst ett litet ihopfällbart el dyl.

Postad 06 May 2007 - 23:16

nobben
  • nobben
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Är det någon mer än jag som råkat ut för att enheten inte känner igen minneskortet? Jag köpte ett 4Gb kort som fungerade i två dagar, sedan hittar inte telefonen kortet. Om jag stoppar in kortet i min dator så fungerar det så det verkar iaf som att kortet är helt.

/Håkan

Postad 07 May 2007 - 13:34

shade73a
  • shade73a
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Nix. Men mitt kort verkar bli problem med om batterinivån är låg.
Fyllde du hela kortet till 4Bg och läste från detta innan det slutade fungera?

/Fredde

Postad 07 May 2007 - 14:58

shade73a
  • shade73a
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Ett annat irriterande stycke är bluetooth.
Den är väldan seg på att hitta noder, samt identifiera dessa.
Ett fett -, är att jag bt-identifieras med ägare informationen och inte valfritt namn, går detta att ändra?

/Fredde

Postad 09 May 2007 - 14:53

stinger32
  • stinger32
  • Forumräv

• 529 inlägg
  • 0
Jag kan verkligen rekomendera att ni lägger på WM6 vilken skillnad det blev. Som det är nu så är det den absolut bästa mobil jag någonsin haft. Supernöjd helt enkelt.

Postad 09 May 2007 - 20:21

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

• 428 inlägg
  • 0
Funderar på att göra den uppgraderingen men ,vad exakt blev skillnad ?

vilka nya användbara funtioner finns .

Har just skaffat spb mobile shell ,så jag har fått klart roligare/bättre och snyggare menyer .
Övertyga mig gärna !

Mvh Tommy

Postad 09 May 2007 - 20:30

stinger32
  • stinger32
  • Forumräv

• 529 inlägg
  • 0
tja det räcker väl egentligen med att den blev bra mycket rappare och att det mesta är uppgraderat..

Postad 09 May 2007 - 21:05

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

• 428 inlägg
  • 0
happ ,vilken valde du mUn eller LvSW ?
Behöver man tänka på nått speciellt om man ska flasha från htc officiella rom ?
behöver man in i registret å fippla med nått sen med ?

Har du testat gps:en med nya romen ,inga problem med fix på sateliter eller så?

rappare :) säger du ...upplevde du med wm5 att den var slö på något sätt ,eller var det nått du upptäckte i gämförelse från gamla rom:en !

Postad 10 May 2007 - 14:18

shade73a
  • shade73a
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Jag måste säga att jag upplever min lite slö.

stinger32:
Skulle du vilja vara snäll och posta någon länk till wm6 upgr eller info om den.
Samt vad man kan förvänta sig för ändringar utöver snabbheten. Gärna dom negativa bitarna :)

Postad 11 May 2007 - 15:03

stinger32
  • stinger32
  • Forumräv

• 529 inlägg
  • 0
Wiseguy-->Jag har provat alla och använder nu mUn:s senaste SE-version som är stabil och utan buggar. Gps:en får fix mycket snabbare, och det är inget fibbel i registret.

"rappare säger du ...upplevde du med wm5 att den var slö på något sätt "
Ja wm5 var ju inte speciellt snabbt det blir väldig skillnad med WM6 tycker jag.

Shade73a-->Det finns inga negativa bitar allt är bra.

Uppgraderingen går till enligt följande för att få en bombsäker installation:
1. uppgradera bootloadern med hard-spl.
http://forum.xda-dev...ad.php?t=299659

2. uppgradera gsm-romen till 1.41.00.11
http://www.file-uplo...d-SPL-.rar.html

3. uppgradera os:et med denna rom. http://rapidshare.co....SE_WWE_GPS.exe

Jag har gett er tips om hur jag har uppgraderat, ni kan gärna följa dessa punkter om ni vill MEN om något går åt pipan så vill jag inte höra något gnäll på mig.

Postad 13 May 2007 - 09:03

shade73a
  • shade73a
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Tack för svaren.
Får se när man känner sig tillräkligt vågad eller uttråkad för att utföra detta.

Kommer mina wm5 program att fungera på w6?

Postad 13 May 2007 - 11:45

darne
  • darne
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Wiseguy-->Jag har provat alla och använder nu mUn:s senaste SE-version som är stabil och utan buggar. Gps:en får fix mycket snabbare, och det är inget fibbel i registret.

"rappare  säger du ...upplevde du med wm5 att den var slö på något sätt "
Ja wm5 var ju inte speciellt snabbt det blir väldig skillnad med WM6 tycker jag.

Jag har gett er tips om hur jag har uppgraderat, ni kan gärna följa dessa punkter om ni vill MEN om något går åt pipan så vill jag inte höra något gnäll på mig.

<{POST_SNAPBACK}>

Ursäkta min okunnighet, men jag har försökt läsa mig till detta tyvärr utan resultat.

Jag har den officiella GPS ROMen 1.23.413.2 installerad och när jag kör Hard-SPL så frågar den om jag vill installera 1.20... är det korrekt?
Eller ska jag kanske gå direkt på radio-uppgraderingen (1.38-1.41) innan det är dags för VM6?

/darne

Postad 15 May 2007 - 07:30

stinger32
  • stinger32
  • Forumräv

• 529 inlägg
  • 0
darne--> Installera hard-spl och sen går du på radio-romen och slutligen os.

Postad 15 May 2007 - 09:41

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Vet ni när det kommer nåra nya htc telefoner med WM6 ?

Postad 15 May 2007 - 14:06

shade73a
  • shade73a
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Sådärja... Nu är även jag på wm6.

stinger32: Tack för tipsen...

Postad 15 May 2007 - 15:52

nobben
  • nobben
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Någon som varit med om att TomTom hänger sig och sedan stängs när man använder "bläddra på karta" för att ange destination?

Postad 15 May 2007 - 20:40

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

• 428 inlägg
  • 0
Nix ,har användt Tomtom flitigt under en ca 4 veckor å det har aldrig hängt sig för mig .Vilken version har du ?

Jag har version 6.03 installerat på huvudminne ,kartorna på minneskortet .
Ska prova mera att "bläddra på kartan" imorgon igen ,men hittils så har det funkat helt klock rent

Postad 16 May 2007 - 09:28

nobben
  • nobben
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Jag har version 6.01.
Det är när jag använder kartversion 675 som detta händer. Kör jag vers 650 så fungerar det som det ska.

Har du köpt din tomtom eller har du skaffat den på vanligt sätt? :D

Postad 16 May 2007 - 09:56

LuffarJoh
  • LuffarJoh
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0

"rappare  säger du ...upplevde du med wm5 att den var slö på något sätt "

<{POST_SNAPBACK}>

kommer wm6 vara på svenska eller är den på engelska med den uppgraderingen?

Postad 16 May 2007 - 13:27

shade73a
  • shade73a
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Det hör nog till dom negativa sidorna, saknar åäö när man skriver, kanske det går att lösa på annat sätt?
åäö finns ju under "udda tecken" så det är en annan layout som måste till. Också givetvis vore det trevligt med ordlista på svenska.

Postad 16 May 2007 - 15:01

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

• 428 inlägg
  • 0
men det finns väll text recognizers !?
det går ju brett fort å skriva med det .

Postad 16 May 2007 - 21:56

Unregistered49c9c121
  • Unregistered49c9c121
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0
Jag provar igen; Någon som använder textigenkänning? Läste i början av tråden att det inte funkar på den svenska versionen, men att man kan installera ett tredjepartsprogram?

Kan någon vänligen förklara hur det ligger till. Funderar på att skaffa denna, men bara om det går att skriva mail osv med handksrift (eller liknande, typ scribble ller vad det heter som SE har i sina smartphones).
Jag har inga planer på att behöva skriva mail, sms eller dokument med ett grafiskt tangenbord.

Postad 16 May 2007 - 22:25

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

• 428 inlägg
  • 0
Jo jag kör letter recognizers fullt ut ,funkar kalas bra .
Det är bara det att recognizers ,inte på nått märkligt sätt ligger installerat från början på Svenska p3600 .
Men den filen ligger på qteks hemsida för nerladdning ,som du sen bara överför till telefonen ,å sen ett klick på filen, å programmet är installerat .

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.