Försökte leta lite själv men hittade inga längre, vanliga sixaxisen verkar vara slut som enkeldosa med på flera ställen.
[Edit] Play.com hade: http://www.play.com/...ck/Product.html
Men dyrare än vad man sett dom kostat förrut. Pundet står väl nästan i 13kr nu med.
Tack för hjälpen, kan vara något att titta på i framtiden, men som sagt, är knappt ens lönsamt just nu

Jo med tanke på kronana svaga värde just nu så är import inte lönsamt egentligen.. kollade själv på ebay.. att ta hem från tex. Usa.. men OM du åker på tull så är det dyrare än vad det skulle kosta i butik i Sverige..
lättast att komma över dem till okej pris är väl att kolla Tradera? men var beredd om att slåss om dem 
btw.. skulle jag aldrig köpa siaxxis själv, kör DS3 - and never go back 
//najkks
Visst är väl DS3 bättre men tycker kompisarna får klara sig utan skak om man ska lira fifa med hela gänget;) Men ska man lira splittscreen med en kompis så lär man nog ha två stycken DS3 iaf

Nu var det ju RHellgren som var ute efter "paddor" han ville väl ha sju stycken (totalt) å hade väl räknat bort DS3:orna då med tanke på pris.
Själv har jag en DS3 (silver) och en Sixaxis. Skak bryr inte jag mig om och tycker inte det är någon skillnad att lira med dom. Fast har inte kört med dom så mycket heller är mest Gitarr och Trummorna som får arbeta som kontroller för mig =P
Precis;) Är det någon mer skillnad mellan de olika bortsett från skaken?
Ja då går det säkert att hitta till bra priser.. däremot får man väl argumentera om kvaliteten?
jag vet att man kan hitta siaxxis på ebay för runt 200kr.. +frakt då dvs.. (kanske runt 240kr?)
//najkks
Finns det verkligen nya för runt 200 nu?

Trots kronans värde och så?
Fick sonys Blu Ray fjärr idag av tjejen.
Måste nog säga att jag är lite besviken. Visst funktionen är ju klockren än så länge ,men den känns ju verkligen billig. Ingen tyngd eller kvalitets känsla enl. mig.
Tycker dom kunde haft en kontroll som kostat någon hundring mer som var i svart borstat stål eller liknande.
Tror säkert det hade sålt en hel del då kundgruppen som vill ha en riktig kontroll säkerligen är beredda att betala lite mer för att få en produkt som håller klass och matchar övriga tekniska apparater i hemmet.
Fungerar det inte ungefär likvärdigt att köpa en multifjärr i så fall? Eller finns det ingen på marknaden som tar PS3? Inget jag har koll på men tycker att det borde vara ett bra alternativ om man vill ha något lite mer robust:)