Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Tips på PS3 tillbehör

111 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 24 February 2009 - 11:35

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Faktafel, jag har aldrig haft problem med discshop så här måste jag rätta dig. Så fort köpesumman är över 600kr är frakten gratis ;)

Ska bli intressant att höra vad du tycker om den, blir det mkt positivt omdömme så kan det mkt väl bli köp för mig oxå.

Förstår verkligen inte vad du menar med influenser från wii... Deras kontroll är ju vit :blink: hehe

Alla har vi olika åsikter om dem, vi låter det vara som så!
Jo men formen :D jag menar.. lite liknanden den där "nunchuck" -grejen eller vad det kallas!

//najkks

Postad 24 February 2009 - 12:13

RHellgren
  • RHellgren
  • Lärjunge

• 459 inlägg
  • 0

Hej.

Du kan ladda kontrollen via vilken USB som. Dvs dator eller PS3 spelar ingen roll.

Dinivo mini ska gå att koppla till PS3 utan dongle (usb sticka) då den kommunicerar med blåtand.

7 pers spel får någon anna svara på.

//Andreas

Tack för snabbt svar, uppskattas!;)

Någon annan som har koll på spelen?

Postad 26 February 2009 - 12:19

RHellgren
  • RHellgren
  • Lärjunge

• 459 inlägg
  • 0
Vart hittar man billiga handkontroller till PS3? Flerpack? Tänkte om man ska ha 7 handkontroller känns det inte så skönt att lägga ut 7 * 500=3500 plus spel ;) Någon som har något tips?

Postad 26 February 2009 - 12:32

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Vart hittar man billiga handkontroller till PS3? Flerpack? Tänkte om man ska ha 7 handkontroller känns det inte så skönt att lägga ut 7 * 500=3500 plus spel ;) Någon som har något tips?

Dessvärre lär du nog inte få mängdrabatt i svenska butiker.. med tanke på att de är gamar ;)
enligt dem ligger priserna så pressade redan.. vilket i princip är MEGA BS!

Enklast kanske är att importera dem? då ligger de kanske runt 100:- billigare än butikspris?
eller om du köper in dem beggade, men då e ju frågan hur pass stort slitaget på dem är..

Har dock aldrig sett "flerpack" på handkontroller :D

//najkks

Postad 26 February 2009 - 14:41

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0
Vanliga Sixaxxis utan skak har ju funnits på tvåpack iaf som lägst har jag sett sånna för runt 600:- på SIBA´s webshop förrut.
Har dock inte någon länk nu.

Postad 26 February 2009 - 14:55

RHellgren
  • RHellgren
  • Lärjunge

• 459 inlägg
  • 0

Dessvärre lär du nog inte få mängdrabatt i svenska butiker.. med tanke på att de är gamar :D
enligt dem ligger priserna så pressade redan.. vilket i princip är MEGA BS!

Enklast kanske är att importera dem? då ligger de kanske runt 100:- billigare än butikspris?
eller om du köper in dem beggade, men då e ju frågan hur pass stort slitaget på dem är..

Har dock aldrig sett "flerpack" på handkontroller :D

//najkks

Håller med;) Vart kan man lita på att importera ifrån då? Åker man på tull och sånt antar jag att man landar på ungefär samma pris ändå:/ Är det förresten någon skillnad på importerade och svensk sålda eller fungerar alla på samma sätt och till alla maskiner?:lol:

Vanliga Sixaxxis utan skak har ju funnits på tvåpack iaf som lägst har jag sett sånna för runt 600:- på SIBA´s webshop förrut.
Har dock inte någon länk nu.

Lät som en helt okej pris, duger väl att ha utan skak till några i alla fall :lol: Vet du om paketet eller kontrollerna hade något speciellt namn eller så så man kan googla sig fram?:rolleyes:

Någon annan som vet om liknande paket fortfarande går att köpa?;)

Postad 26 February 2009 - 16:02

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Lät som en helt okej pris, duger väl att ha utan skak till några i alla fall ;) Vet du om paketet eller kontrollerna hade något speciellt namn eller så så man kan googla sig fram?:lol:

Någon annan som vet om liknande paket fortfarande går att köpa?:rolleyes:

Försökte leta lite själv men hittade inga längre, vanliga sixaxisen verkar vara slut som enkeldosa med på flera ställen.

[Edit] Play.com hade: http://www.play.com/...ck/Product.html
Men dyrare än vad man sett dom kostat förrut. Pundet står väl nästan i 13kr nu med.

Redigerat av HenkeEdge, 26 February 2009 - 16:10.

Postad 26 February 2009 - 18:16

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Försökte leta lite själv men hittade inga längre, vanliga sixaxisen verkar vara slut som enkeldosa med på flera ställen.

Men dyrare än vad man sett dom kostat förrut. Pundet står väl nästan i 13kr nu med.

Jo med tanke på kronana svaga värde just nu så är import inte lönsamt egentligen.. kollade själv på ebay.. att ta hem från tex. Usa.. men OM du åker på tull så är det dyrare än vad det skulle kosta i butik i Sverige..

lättast att komma över dem till okej pris är väl att kolla Tradera? men var beredd om att slåss om dem :lol:

btw.. skulle jag aldrig köpa siaxxis själv, kör DS3 - and never go back :rolleyes:

//najkks

Postad 26 February 2009 - 18:45

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Jo med tanke på kronana svaga värde just nu så är import inte lönsamt egentligen.. kollade själv på ebay.. att ta hem från tex. Usa.. men OM du åker på tull så är det dyrare än vad det skulle kosta i butik i Sverige..

lättast att komma över dem till okej pris är väl att kolla Tradera? men var beredd om att slåss om dem :lol:

btw.. skulle jag aldrig köpa siaxxis själv, kör DS3 - and never go back :rolleyes:

//najkks

Nu var det ju RHellgren som var ute efter "paddor" han ville väl ha sju stycken (totalt) å hade väl räknat bort DS3:orna då med tanke på pris.

Själv har jag en DS3 (silver) och en Sixaxis. Skak bryr inte jag mig om och tycker inte det är någon skillnad att lira med dom. Fast har inte kört med dom så mycket heller är mest Gitarr och Trummorna som får arbeta som kontroller för mig =P

Redigerat av HenkeEdge, 26 February 2009 - 18:47.

Postad 26 February 2009 - 20:05

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Nu var det ju RHellgren som var ute efter "paddor" han ville väl ha sju stycken (totalt) å hade väl räknat bort DS3:orna då med tanke på pris.

Själv har jag en DS3 (silver) och en Sixaxis. Skak bryr inte jag mig om och tycker inte det är någon skillnad att lira med dom. Fast har inte kört med dom så mycket heller är mest Gitarr och Trummorna som får arbeta som kontroller för mig =P

Ja då går det säkert att hitta till bra priser.. däremot får man väl argumentera om kvaliteten?
jag vet att man kan hitta siaxxis på ebay för runt 200kr.. +frakt då dvs.. (kanske runt 240kr?)

//najkks

Postad 26 February 2009 - 20:29

tomasgbg
  • tomasgbg
  • Beroende

• 1310 inlägg
  • 0
Fick sonys Blu Ray fjärr idag av tjejen.
Måste nog säga att jag är lite besviken. Visst funktionen är ju klockren än så länge ,men den känns ju verkligen billig. Ingen tyngd eller kvalitets känsla enl. mig.
Tycker dom kunde haft en kontroll som kostat någon hundring mer som var i svart borstat stål eller liknande.
Tror säkert det hade sålt en hel del då kundgruppen som vill ha en riktig kontroll säkerligen är beredda att betala lite mer för att få en produkt som håller klass och matchar övriga tekniska apparater i hemmet.

Postad 26 February 2009 - 21:12

RHellgren
  • RHellgren
  • Lärjunge

• 459 inlägg
  • 0

Tack för hjälpen, kan vara något att titta på i framtiden, men som sagt, är knappt ens lönsamt just nu :lol:

btw.. skulle jag aldrig köpa siaxxis själv, kör DS3 - and never go back :D

//najkks

Visst är väl DS3 bättre men tycker kompisarna får klara sig utan skak om man ska lira fifa med hela gänget;) Men ska man lira splittscreen med en kompis så lär man nog ha två stycken DS3 iaf ;)

Precis;) Är det någon mer skillnad mellan de olika bortsett från skaken?

Ja då går det säkert att hitta till bra priser.. däremot får man väl argumentera om kvaliteten?
jag vet att man kan hitta siaxxis på ebay för runt 200kr.. +frakt då dvs.. (kanske runt 240kr?)

//najkks

Finns det verkligen nya för runt 200 nu? :rolleyes: Trots kronans värde och så?

Fick sonys Blu Ray fjärr idag av tjejen.
Måste nog säga att jag är lite besviken. Visst funktionen är ju klockren än så länge ,men den känns ju verkligen billig. Ingen tyngd eller kvalitets känsla enl. mig.
Tycker dom kunde haft en kontroll som kostat någon hundring mer som var i svart borstat stål eller liknande.
Tror säkert det hade sålt en hel del då kundgruppen som vill ha en riktig kontroll säkerligen är beredda att betala lite mer för att få en produkt som håller klass och matchar övriga tekniska apparater i hemmet.

Fungerar det inte ungefär likvärdigt att köpa en multifjärr i så fall? Eller finns det ingen på marknaden som tar PS3? Inget jag har koll på men tycker att det borde vara ett bra alternativ om man vill ha något lite mer robust:)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.