Postad 06 January 2009 - 16:04
Postad 06 January 2009 - 16:25
Någon skrev i Home-tråden att de skulle vara valuta i Home.Tycker ärligt talat det här med trophies är ganska värdelöst. Kollade igenom mina igår med ett "jaha och?". Om man kan FÅ nånting i utbyte av dem kan vi börja snacka. Men det kanske kommer?
(Är dock inte det nu iallafall.)
Postad 06 January 2009 - 18:36
Och jag ycker precis tvärtomTycker ärligt talat det här med trophies är ganska värdelöst. Kollade igenom mina igår med ett "jaha och?". Om man kan FÅ nånting i utbyte av dem kan vi börja snacka. Men det kanske kommer?
Men det är bara jag, har full förståelse för att alla inte uppskattar den sortens "pill" som krävs för många trofeer.
Postad 06 January 2009 - 18:42
Det är som alltid en smaksak men dom introducerade det på PS3 pga (i min mening) att Achievment system på 360:n är ett mega hit. Tydligen tycker en hel del människor om att få sig en klapp på axeln då och då samt att skryta om inför sina vänner/världen. Sen så använder vissa (som jag) det lite som "side-quests" medan man spelare igenom ett spel.Tycker ärligt talat det här med trophies är ganska värdelöst. Kollade igenom mina igår med ett "jaha och?". Om man kan FÅ nånting i utbyte av dem kan vi börja snacka. Men det kanske kommer?
Det hade varit underbart om man kunnat växla över det till valuta men först så tror jag inte dom kommer göra det. Skulle dom göra det så är det nog en hel del man ska samla ihop innan man t ex kan köp, säg, ett PSN spel.
Postad 06 January 2009 - 18:54
Genidrag av MS att introducera det och kanon av Sony att sno konceptet.
Postad 06 January 2009 - 19:13
Postad 07 January 2009 - 09:43
Tycker om att jämnföra med mina kamrater med PS3.
Men visst de är ju inte på blodigt allvar. Men om man köper samma
spel så är de alltid kul o veta hur man ligger till jämtemot den andre
Postad 07 January 2009 - 17:34
Har cirka 60 st sammanlagt tror jag
Postad 07 January 2009 - 18:02
Postad 08 January 2009 - 11:56
för oss som älskar utmaningar och hatar att förlora så är trophiesystemet en grymm kick när man ser att man har presterat bättre än polaren som nöter lika mkt som en.! nej ja tycker de bara är plus för trophies iaf... Nu ska ja in o göra en tunnelroll så ja får en till trophies i motorstorm....
Redigerat av Unregisteredca15b0a9, 08 January 2009 - 11:57.
Postad 08 January 2009 - 12:58
För som redan nämts i tråden är det ju totalt värdelöst att man måste sitta och ändra dom nuvarande onlinetjänsterna manuellt.
Först är det galet jobbigt, sedan finns det ju inget som helst värde i det hela eftersom folk kan ljuga bäst dom vill.
Nä, en tjänst som först visar ens trophies, gärna även som .xml-filker oxå så att folk kan bygga sina egna lösnignar, och sen även en funktion där man kan fixxa en egen "grupp" med sina polare för att ha en intern ranking, det vore nice
Redigerat av whopp, 08 January 2009 - 12:59.
Postad 08 January 2009 - 12:59
När du har klarat det kan du väl berätta för mig hur du gjorde... Nu ska ja in o göra en tunnelroll så ja får en till trophies i motorstorm....
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
23 bilder
87 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?