man ska in i my features (eller vad den heter, där du kan ändra dina ansiktsdrag och så) och stå och vänta där i en minut eller så, så kommer hårrutan att snurra till. exakt vad som händer sen fattar jag inte. antingen blir håret random ny färg (typ rosa, grön och vad det nu var) eller så ska man få nya färger. jag fick dock varken ny färg på håret eller nya att välja mellan när jag gjorde det, så jag vet ärligt talat inte hur det ligger till =S
Postad 22 November 2008 - 15:38
man ska in i my features (eller vad den heter, där du kan ändra dina ansiktsdrag och så) och stå och vänta där i en minut eller så, så kommer hårrutan att snurra till. exakt vad som händer sen fattar jag inte. antingen blir håret random ny färg (typ rosa, grön och vad det nu var) eller så ska man få nya färger. jag fick dock varken ny färg på håret eller nya att välja mellan när jag gjorde det, så jag vet ärligt talat inte hur det ligger till =S
Postad 22 November 2008 - 15:47
Jomen det fungerade ju bra. Den snurrar tilll och så går man in på den, så har håret en ny färg, i mitt fall rosa, och så fanns fler färger att välja på när man valt frisyr.man ska kunna få nya färger på håret, men jag fattade inte riktigt hur dom menade att man får dom.
Edit: Bild
Redigerat av C Upp, 22 November 2008 - 15:55.
Postad 22 November 2008 - 16:12
provar att slänga igång det igen nu och se om nåt händer.
edit: ok nu funkade det =). man får göra om det varje gång man vill ha den färgen dock. läjm XP
Redigerat av Unregisteredbb649a5e, 22 November 2008 - 16:16.
Postad 23 November 2008 - 15:45
Peter Moore?
Njaa, försökte göra avataren lik mig själv, men kanske den är lik Peter Moore, vad vet jag
Postad 23 November 2008 - 19:52
Men jag har svårt att bestämma mig...
--edit--
Och nu är det inte Spock längre...
Redigerat av IP-Plan, 24 November 2008 - 12:52.
Postad 24 November 2008 - 08:27
Redigerat av New Player, 24 November 2008 - 08:32.
Postad 24 November 2008 - 11:52
Jag trodde jag hade missat något när man inte kunde ändra färgen på kläderna, eftersom det fanns så himla mycket annat jox man kunde ändra. Nåja, kommer nog hinna tröttna på den här många gånger om och ändra det följande halvåret när det är gratis, sen kostar det väl points om jag fattat det rätt?
Postad 24 November 2008 - 12:54
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
24 bilder
80 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?