Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

vilken är den bästa tv-serien just nu?

700 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 20 June 2005 - 13:48

ALLaNoN_80
  • ALLaNoN_80
  • Lärjunge

• 460 inlägg
  • 0
Finns som sagt många som är bra. Här är några av favoriterna.

1. 24
2. CSI-serierna
3. Lost
4. The Simpsons
5. Vänner

Postad 20 June 2005 - 17:41

Gäst_Fredrik_*
  • Gäst_Fredrik_*
  • 0
Har börjat följa OZ igen, den serien tål verkligen att ses om otaliga gånger. Måste få tummen ur och skaffa DVD-utgåvorna någon gång, denna skall man bara ha i filmhyllan.

Postad 20 June 2005 - 20:21

Unregistered33651
  • Unregistered33651
  • Användare

• 182 inlägg
  • 0
Oo här måste man ju skriva, för tv-serier är ju någon man lagt ner på tok för mkt tid på :rolleyes:

Min lista:

1. Buffy (Serien har allt! Blandning av alla genres och Joss Whedon gör det hela till något som fantastiskt som inte skådas på tv tidigare. Tror många aldrig gett serien en chans pga titeln och upplägget och gått miste om grym tv-historia. Första säsongen är väl inte så bra förutom sista avsnittet där man börjar ana vad serien kan komma att skapa, när man sen sett hela säsong 2 är man fast! Finns vissa avsnitt här som slår allt men sett tidigare! Personliga favoriten är nog The Body, jösses var helt förstörd resten av dagen efter att ha sett de avsnittet! Snyftare i den högre skolan om man säger så! Som Time Magazine skrev: "this is the most honest portrayal of death and its aftermath ever put to film.")

2. Twin Peaks (Behövs väl inte skriva något om denna, Lynchs mästerverk med magi rakt igenom)

Sen bör det vara ett stort hopp för dessa 2 är outstanding!

3. Stargate SG1 (Riktigt bra serie detta faktiskt, med allas vår MacGyver i huvudrollen :) Bra kvalité på den här serien rakt igenom!

4. Angel (En lite mörkare Buffy men kommer inte upp i samma klass tyvärr, men ändå otroligt bra! Joss som ligger bakom så kan väl inte bli dåligt direkt heller.) Ser man Buffy så ska man se Angel för besviken blir man då inte!)

5. 24 (Väl en av dom mest intensiva serierna jag sett, inte många lugna sekunder här inte! Serien klarar av detta tempo också och man vill bara se mer! Mkt hög kvalité för att vara en serie är det också!)

Bubblare Alias (Bara sett första 2 säsongerna än så lite för lite för att kunna platsa på listan, väldigt osäkert om den gjort de ändå men finns helt klart potential här!)

Bubblare 2 Lost (Har bara sett ca 20 avsnitt här vilket är på tok för lite, tycker den har tappat lite då och då också men har helt klart potential att bli något riktigt bra, för när serien är bra då är den verkligen de.)

Redigerat av Unregistered33651, 20 June 2005 - 20:38.

Postad 24 June 2005 - 13:50

CreatorMattias
  • CreatorMattias
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
För tillfället är det bara OC som gäller. Har börjat följa repriserna på vardagarna och kan inte fatta hur jag missat denna underbara serie innan.

Postad 29 June 2005 - 00:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Buffy (Serien har allt! Blandning av alla genres och Joss Whedon gör det hela till något som fantastiskt som inte skådas på tv tidigare. Tror många aldrig gett serien en chans pga titeln och upplägget och gått miste om grym tv-historia.

Så sant... så SANT!

Outstanding serie, tredje gången jag kollar igenom avsnitten nu (går på femman) och tycker det är lika roligt varje gång :(

Alias blir bara bättre och bättre och Lost är riktigt suveränt.

Så har Boston Public börjat igen, fin serie. Och Deadwood... ytterligare en klasserie. Inget slår Buffy dock :unsure: .

Redigerat av Zoiler, 29 June 2005 - 00:10.

Postad 29 June 2005 - 03:55

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Jag måste slå ett slag för American Dad.. bland det roligaste jag har sett :( ... Gillar ni Family Guy så gillar ni detta, samma person som gjort båda serierna, Seth MacFarlane!

Bifogad fil  americandad.jpg   79.36K   0 Antal nerladdningar

Postad 07 August 2005 - 12:59

Unregistered990
  • Unregistered990
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0
Extreme home makeover

Postad 07 August 2005 - 12:59

Unregistered990
  • Unregistered990
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0
tillägger att jag inte sett den många fastnat för 24

Postad 17 August 2005 - 07:08

Unregisterede7dd8c74
  • Unregisterede7dd8c74
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0

Jag måste slå ett slag för American Dad.. bland det roligaste jag har sett :huh: ... Gillar ni Family Guy så gillar ni detta, samma person som gjort båda serierna,  Seth MacFarlane!

Bifogad fil  americandad.jpg   79.36K   0 Antal nerladdningar

<{POST_SNAPBACK}>

Såååå bra verkligen ! :huh:

Även southpark måste man ju se, och har fastnat lite för naruto-träsket :D

Postad 18 August 2005 - 18:28

Crille99
  • Crille99
  • Forumräv

• 801 inlägg
  • 0
"Alla älskar Raymond" och "Jims Värld".

Gamla avsnitt men fortfarande väldigt roliga! :)

Postad 18 August 2005 - 18:33

Gaara
  • Gaara
  • Användare

• 174 inlägg
  • 0
1: The O.C
2: Lost
3: Family guy
4: Naruto
5: Joey

Där är min top 5 lista, har glömt massa andra bra men det är mina favoriter overall :)

Postad 18 August 2005 - 19:04

Avange Hunter
  • Avange Hunter
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0
Har haft sommar-uppehåll på TV-tittande... ;) Har inte haft tid att titta på nåt bra på evigheter... Har sett några brittiska krimalserier på kvällarna, men inget bra.

Men mina favoritprogram är dock:

Simpsons (gick på Ztv o Tv3 innan iaf, vet inte om dom gör det nu... :)

Family Guy (gick på Ztv ett tag.)

South Park (har inte sett det på typ ett år, har dock sett filmen, South Park- Bigger, Longer Uncut men det e OT)

That's 70's Show (Grym bra gick på Tv4 innan...)

Scrubs (gick på Tv3 innan)

Vänner (tror det gick på Kanal 5 eller Tv3...)

Dessutom följde jag Alias under en halv säsong, och lite på lost- men jag kan inte säga att jag fastnade för det...

Har inte haft tillgång till boxer under sommaren, eftersom min far har stängt av den pga att han inte tyckte vi skulle kolla på teve på sommaren.

Redigerat av Avange Hunter, 18 August 2005 - 19:06.

Postad 20 August 2005 - 11:30

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
Battlestar Galactica för hela slanten just nu...

Postad 18 September 2005 - 17:33

Der Wiking
  • Der Wiking
  • Forumräv

• 578 inlägg
  • 0
Nu kommer 4 säsongen av Curb your Enthusiasm, Se upp Larry på svenska. Släpps i slutet av mån :( ;)

Postad 19 September 2005 - 10:50

Ebbot
  • Ebbot
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
Battlestar Galactica
LOST
Prison Break
Weeds
Threshold

Postad 19 September 2005 - 19:15

clevername
  • clevername
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Serier jag vägrar att missa
Sopranos
The Wire
Enterprise
Lost
Red Dwarf
24 (trots att jag hatar den)
Doctor Who (den senaste serien)

Serier som missar några avsnitt här och där av
Simpsons
Family Guy
Futurama
South Park
CSI + kloner
West Wing

Och en hedersplats till
Monty Python's Flying Circus

Redigerat av clevername, 19 September 2005 - 19:16.

Postad 19 September 2005 - 19:32

Gäst_vinge_*
  • Gäst_vinge_*
  • 0
vill tipsa lite om serien "house" på canal+, ny serie som visats sig vara riktigt bra och spännande med en del humoristiska undertoner.
Serien har gått bra även i usa.

Postad 21 September 2005 - 19:32

odditee
  • odditee
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0
Serier jag följer stenhårt är:

Weeds
Lost
O.C
Prison Break
Nip/Tuck
Entourage (Rekommenderas STARKT!)
Boston Legal
Veronica Mars

har säkert glömt nån men det har börjat så fruktansvärt mycket bra serier senaste åren så det är svårt att hänga med.

Postad 21 September 2005 - 22:43

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

• 700 inlägg
  • 0
Svampbob fyrkant på nickelodeon kl 17-17.30

Simpsons!

Family Guy!

Lost och 24 som börjar på söndag med en ny serie :huh: ( Elisha Cuthbert!! ;) )

Postad 23 September 2005 - 19:29

Gäst_vinge_*
  • Gäst_vinge_*
  • 0
börjar 24 nu på söndag?!?

kan det verkligen vara sant, underbart i så fall!

Postad 24 September 2005 - 07:27

Der Wiking
  • Der Wiking
  • Forumräv

• 578 inlägg
  • 0
Någon som vet när Sopranos börjar?

Postad 25 September 2005 - 15:54

Metalmartin
  • Metalmartin
  • Lärjunge

• 488 inlägg
  • 0
Svt visade under våren säsong 5 vilket innbär att allt e visat. S6 kommer troligen att ha premiär sent 2006 i Usa viket för oss här hemma blir våren 2007. :)

Mvh Martin

från hbo.com

HBO and series creator David Chase have already reached an agreement for a sixth season, with that season's ten episodes to begin production in early 2005

Redigerat av Metalmartin, 25 September 2005 - 16:06.

Postad 25 September 2005 - 16:00

Unregistered1041101d
  • Unregistered1041101d
  • Veteran

• 2015 inlägg
  • 0
SIMPSONS , självklart !!

Om man nu kan kalla det för en serie... :)

/Passerati

Postad 28 September 2005 - 13:46

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Veronica Mars

Tack. En hel tråd om bra serier och det såg ut som INGEN skulle nämna denna underbara serie...

Övriga serier som jag följer (mao; inte nerlagda):

* Battlestar Galactica (nästa avsnitt i januari. Denna väntan...)
* Lost (är det bara jag som önskar att de gjort en mini-serie av den här idéen istället för en megalång serie?)
* Desperate housewives (Men snälla nån vad första avsnittet i säsong två var tråkigt. En enda lång gäspning. Hoppas säsongen blir bättre än så här. Första säsongen var ju riktigt bra.)
* 24 (kommer också i Januari om jag inte minns fel)
* Scrubs (när kommer de tillbaka?)
* Family Guy / American Dad
* NCIS

Säkert några till som jag glömt...

Bra, nerlagda, serier (mao, man har köpt DVD boxarna) kan nämnas:

* Farscape
* Buffy / Angel
* Babylon 5 (även om den känns för pretantiös nu för tiden)
* Futurama

Här har jag säkert glömt fler serier, men detta är vad jag minns jag har i hyllan hemma...

Postad 28 September 2005 - 14:58

Unregisteredec19889e
  • Unregisteredec19889e
  • Mästare

• 2891 inlägg
  • 0
LOST!

Öppningen på första avsnittet på säsong 2 är nog bland det bästa jag sett i en TV-serie.

Annars är ju The OC plus alla Star Trek serier bäst (men TNG vinner ju den ligan överlägset).

Postad 28 September 2005 - 16:50

AlexanderE
  • AlexanderE
  • Guru

• 4905 inlägg
  • 0
för mig blir det inget annat än Lost faktiskt.

Postad 29 September 2005 - 00:01

odditee
  • odditee
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Veronica Mars

Tack. En hel tråd om bra serier och det såg ut som INGEN skulle nämna denna underbara serie...

<{POST_SNAPBACK}>

Säsong två börjar ikväll! ;)

Och nu har även säsong två av den absolut bästa advokatserien börjat, Boston Legal. William Shatner är störtskön!

Postad 29 September 2005 - 01:46

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

• 1928 inlägg
  • 0
American Dad!

//Lorryquai

Postad 29 September 2005 - 04:15

EmilThaQenan
  • EmilThaQenan
  • Användare

• 157 inlägg
  • 0
Tittar på galet för många serier....tror det är ca: 13st
Men min favorit är helt klart Lost, Det är ju inget som kommer ens nära det
sen så självklart Family guy, Weeds och Ultimate Fighters
Det är mina höjdpunkter i veckan ;)
Alla som inte har sett Weeds börja se det!

// Emil

Postad 29 September 2005 - 15:08

Ebbot
  • Ebbot
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
Agreed, Weeds är jäkligt ball. Lost kollar man ju såklart...

Testar ett par nya serier oxå:

Invasion
Threshold
Surface
Prison Break

Kan rekommendera Prison Break...riktigt bra.

Postad 29 September 2005 - 16:21

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
My name is Earl
Entourage
Två riktigt riktigt bra serier ;)

Surface & Prison Break som Ebbot nämner är också otroligt spännande!

Det släpps så fantastiskt mycket bra serier just nu! Och avsnitten är lika välgjorda som långfilmer, riktigt kul!

Postad 03 October 2005 - 23:36

Gäst_vinge_*
  • Gäst_vinge_*
  • 0
Lost naturligtvis, sista avsnittet på Onsdag, missa inte!

24 har börjat i sedvanligt högt tempo, verkar bra än så länge i alla fall.

Och så gillar jag house mycket, ny serie på canal+, var annars?

Entourage har jag inte lyckats se så mycket av men även denna skall vara bra, fick visst nån emmy förra veckan..

Postad 04 October 2005 - 15:08

Unregisterede10e9503
  • Unregisterede10e9503
  • Mästare

• 3928 inlägg
  • 0
Tittar inte på nån tv-serie. Nåt avsnitt ibland av CSI eller Lost eller så, men man vill väl inte bli slav under tvn? Känns som om det finns annat som är viktigare.

Postad 05 October 2005 - 09:17

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Tittar inte på nån tv-serie. Nåt avsnitt ibland av CSI eller Lost eller så, men man vill väl inte bli slav under tvn? Känns som om det finns annat som är viktigare.

<{POST_SNAPBACK}>

Mja. Det känns lite pretantiöst att bara slänga ur sig nått sånt.

Jag kan hålla med dig om att bara sitta framför tv:n och zappa medan man 'väntar' på att nått bra program ska komma upp är rätt meningslöst. Men vissa dagar är det rätt skönt att inte behöva göra nått meningsfullt.

Men nuförtiden är tv-serier ofta mycket bättre än de filmer som kommer på vita duken (pga av så kallade blockbusters måste vara så pass slätstrukna för att nå en så stor publik som möjligt, medan tv-serier ofta kan utmana mer); så det känns lite dumt att avstå från att titta på kvalitativ underhålling pga en ålderdomlig tv-attityd.

Hittintills i år kan jag lätt räkna upp 10 tv-serier som är värda att titta på; men filmer får jag nog fundera länge på om jag ska komma på 5 stycken. :D

Postad 11 October 2005 - 02:14

adsl-man
  • adsl-man
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0
Som de flesta andra följer man Lost slaviskt. Andra säsongen börjat betydligt bättre än va 1:a slutade. Men måste bara säga att den nya serien Prison Break utklassar andra serier, fantastisk bra serie än så länge iaf! Måste starkt rekomenderas!

Postad 18 October 2005 - 09:30

Drem
  • Drem
  • Veteran

• 1651 inlägg
  • 0
Som alla andra så älskar jag LOST. Såg den första säsongen på dvd under en 3-dagarsperiod. Detta var helt underbart härligt! Storbild 16:9 och 5.1-ljud vilket är väldigt tacksamt. Väldigt bra produktionskvalitet på många nya serier under senare år och det är ofta bättre än vanliga "biofilmer" som någon sade innan. Några andra serier vi avnjutit så här är Deadwood och Carnivale. Då jag fått upp intresset rejält för serier nu så gjorde jag en "chansning" och beställde Battlestar Galactica säsong 1. Hoppas att den är lika bra som jag läst och hört. Vet ingenting om serien i övrigt. Jag gillar sci-fi men inte något överdrivet fan. Jag kände helt enkelt för lite "rymdstuk" nu :blink: Följde ett tag Star Trek Voyager när den gick på tv för många år sedan men då var jag inte lika intresserad som nu. Vägrar att kolla serier på TV p g a alla reklamavbrott. Det måste vara dvd på storbild, helst 16:9 och 5.1. Så slipper man också våndan att vänta flera dagar på nästa avsnitt utan kan avnjuta en hel säsong precis i den takt man vill.

Redigerat av Drem, 18 October 2005 - 09:36.

Postad 18 October 2005 - 09:38

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Då jag fått upp intresset rejält för serier nu så gjorde jag en "chansning" och beställde Battlestar Galactica säsong 1. Hoppas att den är lika bra som jag läst och hört. Vet ingenting om serien i övrigt.

<{POST_SNAPBACK}>

Hoppas du inte beställde mini-serien.

Sevärd; men knappast så man tappade andan. Fungerar som en bra introduktion till 'den riktiga' serien dock.

Som är riktigt bra... :blink:

Postad 18 October 2005 - 10:12

Drem
  • Drem
  • Veteran

• 1651 inlägg
  • 0

Då jag fått upp intresset rejält för serier nu så gjorde jag en "chansning" och beställde Battlestar Galactica säsong 1. Hoppas att den är lika bra som jag läst och hört. Vet ingenting om serien i övrigt.

<{POST_SNAPBACK}>

Hoppas du inte beställde mini-serien.

Sevärd; men knappast så man tappade andan. Fungerar som en bra introduktion till 'den riktiga' serien dock.

Som är riktigt bra... :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Oj, hoppas jag beställde rätt då :huh: Denna var det iaf, är det "den riktiga" ? http://www.axelmusic...ls/025192792823

Postad 18 October 2005 - 17:43

Stringfellow
  • Stringfellow
  • Forumräv

• 625 inlägg
  • 0
Family guy är ju bara för grymt! Stewie äger!

Postad bild

Redigerat av Superjakob, 18 October 2005 - 17:43.

Postad 29 October 2005 - 14:56

X5-452
  • X5-452
  • Forumräv

• 902 inlägg
  • 0
Jag är en sån som bara har SVT 1,SVT och TV4 här hemma och därför blir det inte at tjag följer så många tv-serier,men just nu följer jag LOST på TV4.
Annars blir det så att jag börjar kolla på tv-serierna när de väl kommer ut på DVD,och just nu så är jag inne på min tredje runda av Dark Angel den senaste månaden.
Älskar verkligen DA,riktigt bra,tråkigt att den blev nerlagd efter bara två säsonger pga. att Fox inte hade råd med att ha två sci-fi-serier uppe samtidigt.
Man får hoppas på en långfilm i framtiden som förklarar allting (JA har ju sagt att hon inte vill gå tillbaka till tv-serier men hon jobbar gärna med Cameron,så förhoppningsvis kanske vi får slut på sagan till slut),jag har även läst böckerna (4 stycken) men det är mycket som inte får svar på där heller.
Egentligen tror inte jag att en långfilm skulle räcka,men bättre med en långfilm än ingen,right?
Sen har jag precis inhandlat The Office säsong 1 och 2,verkar vara en trevlig serie :P

Postad 29 October 2005 - 23:41

JonnyVT
  • JonnyVT
  • Lärjunge

• 293 inlägg
  • 0
Prison break
My name is Earl
The ultimate fighter

3 st. kanon serier

Postad 29 October 2005 - 23:49

clevername
  • clevername
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Har någon nämnt

The Wire (från de som gjorde Homicide, Life on the streets)
Invasion (Bodysnatchers möter Village of the damned)
Tilt (Förvånansvärt cynisk bild på spel för amerikansk tv)
Criminal Minds (fbi-profilerarserie som är bra trots klichéer och poser)

Postad 01 November 2005 - 19:06

Just another Focker
  • Just another Focker
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
1. Surface
2. Threshold
3. Invasion

Postad 07 November 2005 - 13:39

Mr. Vet inte mö
  • Mr. Vet inte mö
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Här kommer min lista!!

1: ALIAS
2: CSI
3: OCC (Orange County Choppers)
4: Mythbusters
5: LOST
6: Chicago Hope
7: Tredje Skiftet
8: O.C
9: Pimp My Ride
10: En massaa tecknade serier :P

Svårt att bekräfta denna lista, för alla är lika bra!!!!!!!!!!!!

Postad 07 November 2005 - 14:24

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

Oj, hoppas jag beställde rätt då :P Denna var det iaf, är det "den riktiga" ? http://www.axelmusic...ls/025192792823

<{POST_SNAPBACK}>

Det där e ju serien iaf, tyvärr så måste man nästan se miniserien före man kollar på själva serien, miniserien är väl typ 3 timmar lång tror jag.
Annars om du börjar kolla på serien så kommer det först "previously on BS:G" och så förklarar dom allt som hände i miniserien på 3 minuter, inte samma sak som 3 timmar dvs.

Edit: Om inte den där DVDn innehåller miniserien på nått sätt, det vet jag inte.

1. Surface
2. Threshold
3. Invasion

<{POST_SNAPBACK}>

Surface och Invasion började bra, men efter några avsnitt tycker jag inte dom känns lika bra längre, Invasion kollar jag fortfarande på men Surface har jag nog helt gett upp.
Threshold är väldigt bra fortfarande dock.

Redigerat av derpious, 07 November 2005 - 14:30.

Postad 08 November 2005 - 20:14

pointbreak
  • pointbreak
  • Användare

• 161 inlägg
  • 0
tro't eller ej men jag har faktiskt tröttnat på 24, raast hade rätt om att detta var den sämsta omgången. Kollar faktiskt inte på så mycket serier just nu, lite sevenites show då och då men redan sett alla avsnitt. också lite spin city med Michael j fox som är väldigt roligt.

Annars är det Lost som gäller, lost är förmodligen den bästa serie jag sett, efter simma lugnt larry..

Postad 08 November 2005 - 22:55

X5-452
  • X5-452
  • Forumräv

• 902 inlägg
  • 0
Har precis sett klart säsong 1 och 2 av The Office,väntar på att julavsnittet skall släppas här i Sverige så man får sitt slut på serien;)
Har också börjat kollat på The Shield,riktigt bra polisserie,beställde säsong 2 för ynka 18 pund på play.com i söndags,hoppas den kommer lagomt till helgen;)
Sen är det som vanligt Lost,24 och Dark Angel som gäller.

Postad 10 November 2005 - 09:27

Libell
  • Libell
  • Lärjunge

• 285 inlägg
  • 0
1. Dark Angel - Så ###### bäst.
1. CSI:LA
2. CSI:Miami
3. Lost
4. Family Guy
5. Mythbusters
6. CSI:LA
7. Prison Break
8. American Dad
9. Simpsons

Redigerat av Libell, 10 November 2005 - 09:30.

Postad 10 November 2005 - 21:07

X5-452
  • X5-452
  • Forumräv

• 902 inlägg
  • 0

1. Dark Angel - Så ###### bäst.
1. CSI:LA
2. CSI:Miami
3. Lost
4. Family Guy
5. Mythbusters
6. CSI:LA
7. Prison Break
8. American Dad
9. Simpsons

<{POST_SNAPBACK}>

Håller med om 1:an där :)
Bra smak!

Postad 10 November 2005 - 21:19

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Vad är CSI:LA, det måste jag ha missat?! Helt nytt eller?

New York
Las Vegas
Miami
CSI Academy

dom fyra vet jag om .. men Los Angeles?

Redigerat av Martin.M, 10 November 2005 - 21:22.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.