World of Warcraft
177 svar till detta ämne
Postad 05 September 2007 - 15:54
LmnT
-
LmnT
-
Användare
-
-
103 inlägg
Har spelat från starten och hade omkring 130 days /played på min main när jag la ner. Problemet med Wow var att man stod ut med timmar av urtråkigt spel för att få en liten uppgradering.
<{POST_SNAPBACK}>
Precis så är det. 80-90% av tiden spenderade man framför wow och hade urtråkigt, men ändå satt man där av gammal vana och förberedde pots för raids, grinda BG/herbs/pengar. Ganska komiskt att (nästan) alla gamla hardcore gamers säger likadant, man vet inte varför man jämt sitter framför spelet, man gör det utan att ens tänka på det. gammal vana helt enkelt. Sen kommer det en bossfight på 3-15 min som är rolig som man antingen wipar följt av nya förberedelser på 15-45 min förberedelse beroendes på hur organiserat det är eller om man tar ner bossen så är det 10-45 min med ny trash att rensa.
Redigerat av LmnT, 05 September 2007 - 15:57.
Postad 13 October 2007 - 14:21
Unregisteredc072be9b
-
Unregisteredc072be9b
-
Lärjunge
-
-
312 inlägg
Saja, tog precis bort tre lvl 70 karaktarer..
Ska bli kul att se vad livet har att erbjuda i ovrigt
Postad 13 October 2007 - 14:38
Eufemism
-
Eufemism
-
Forumräv
-
-
861 inlägg
Saja, tog precis bort tre lvl 70 karaktarer..
Ska bli kul att se vad livet har att erbjuda i ovrigt 
<{POST_SNAPBACK}>
Bra gjort! Back in the days när jag lirade DAoC trodde jag att livet var en överskattad myt, men faktum är att det finns både roligare och bättre saker att göra än att lira mmorpg hela dagarna. I pity the fools som är fast i träsket, och välkomnar dig till en sundare tillvaro.
Postad 24 January 2008 - 14:17
Loud
-
Loud
-
Beroende
-
-
1462 inlägg
Sj så ska jag få upp min nuvarnade lvl 33 präst till 70.. eller 80 kanske det blir om man nu köper det nya tilläget.
Har en Paladin på lvl61 men trött på den för tillfället. =)
Postad 24 January 2008 - 15:23
Babyface
-
Babyface
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
....hehe bytte mitt WoW beroende mot att hänga här hela dagarna ( Köpte plasma och ps3), speltiden gick ut den 21 jan 2008 ( alltså jag har sagt upp betalningen inte raderat kontot ).
...för som alla vet är summan av lasterna konstant, så slutar man med en last måste man skaffa sig en annan
Postad 08 February 2008 - 12:52
Loud
-
Loud
-
Beroende
-
-
1462 inlägg
....hehe bytte mitt WoW beroende mot att hänga här hela dagarna ( Köpte plasma och ps3), speltiden gick ut den 21 jan 2008 ( alltså jag har sagt upp betalningen inte raderat kontot ).
...för som alla vet är summan av lasterna konstant, så slutar man med en last måste man skaffa sig en annan 
har plasma och ps3 med.  men jag är lite beroende av båda. inget extremt. =) Ingne som ska sälja sitt wow konto med bra gubbe? =)
Postad 08 February 2008 - 14:30
Babyface
-
Babyface
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Ush att sälja sitt konto är så "defenitivt" svårt att ge upp 3 års beroende på det sättet...
Mitt konto innehåller bla ...
Toyboy - 70 Orc Warrior S2/s3 arena epics (full epic eq) (pve server)
Darkened - 62 Undead Priest (pvp server)
två helsköna twinks:
Buffed - 39 tauren warr
Stingray - 39 tauren hunter
samt några altar lvl 19-46 varav en alliance druid (lvl 46) på en pvp server.
Postad 10 February 2008 - 17:40
Elwyndaz
-
Elwyndaz
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Men ni vet väl att Wow i början var ett projekt, där dom utgick från Heroin och sedan skapade ett spel efter dess effekter och beroende!
Haha, nästan iallfall! 
Själv har man lirat sönder wow, fast back in the days när det var coolt att döda Onyxia och vi var först på servern att ta ner Nefarian, det var känsla men alla timmar man har ödslat. Och så lirade jag och en polare upp min warrior till rank 14, det är det drygaste jag någonsin har varit med om. (vi gjorde inget annat än att äta sova och skolka från skolan för att spela wow ungefär)
Och det finns personer som har gjort det själv!
Postad 27 March 2008 - 20:30
EasterN
-
EasterN
-
Användare
-
-
233 inlägg
Greetings, We are writing to inform you that we have, unfortunately, had to cancel your World of Warcraft account:
Account Name: xxxxx
Type of Violation: Involvement in online trading activitiesInvestigation Concluded: 25/03/2008
Consequences for Account: Account Cancellation
It is with regret that we take this type of action, however, it is in the best interest of the World of Warcraft community as a whole, and for the integrity of the game, that your access to the World of Warcraft servers be cancelled.
Online trading refers to the exchange of in-game content for real world money, and includes, but is not limited to, the sale or purchase of gold, the sale or purchase of experience in the form of powerlevelling, and the sale or purchase of honor points, reputation or items.
Account access is the responsibility of the account owner and account sharing is against our Terms of Use ( http://www.wow-europ...termsofuse.html). Therefore, should you believe someone other than yourself (the account owner) has committed this violation of the Terms of Use with your account, these sanctions would still apply, as our action is taken against the account, not the individual.
If you wish to review our current Rules and Polices, they can be found at:http://www.wow-europe.com/en/policy/ Regards, Account Administration TeamBlizzard Entertainment Europe
Fick det mailet idag! Och jag har varken köpt eller sålt något för pengar.
Men jag skickade 10g från en gubbe till en ny som jag gjorde, får man inte det?
Kan man överklaga eller nå liknande?
//EasterN
Postad 28 March 2008 - 12:01
Ghorun
-
Ghorun
-
Forumräv
-
-
686 inlägg
Klart man får skicka guld mellan sina karaktärer, om du inte gjort något fel och det är ett misstag from Blizzards sida ska du såklart ta kontakt med dem. Om det är mail, forum eller telefon som gäller vet jag inte riktigt dock, aldrig varit utsatt för något liknande.
Postad 28 March 2008 - 12:29
xxManiacxx
-
xxManiacxx
-
Forumräv
-
-
519 inlägg
Bästa är att ringa.
men dom canclar inte ett konto om dom inte är riktigt säkra. Dom brukar inte heller cancla första gången
Redigerat av xxManiacxx, 28 March 2008 - 12:30.
Postad 28 March 2008 - 23:57
EasterN
-
EasterN
-
Användare
-
-
233 inlägg
Bästa är att ringa.
men dom canclar inte ett konto om dom inte är riktigt säkra. Dom brukar inte heller cancla första gången
Nej det förstår jag att dom inte gör.. MEN jag kan med handen på hjärtat säga att jag absolut inte gjort något olagligt på wow. Jag har knappt spelat det, han spela upp en char till lvl 34 och en till 13.... Men jag har svårt att tro att dom kommer göra något åt det... //EasterN
Postad 13 June 2008 - 15:50
Mattias1981
-
Mattias1981
-
Användare
-
-
188 inlägg
Nån här som vet hur länge ett account kan ligga oaktiverat innan det försvinner på wow??
Postad 13 June 2008 - 18:33
izikiel
-
izikiel
-
Veteran
-
-
2254 inlägg
Nån här som vet hur länge ett account kan ligga oaktiverat innan det försvinner på wow??
forever, eller tills dom lägger ner spelet
Postad 15 September 2008 - 15:47
Paganmoon
-
Paganmoon
-
Beroende
-
-
1111 inlägg
Wrath of the Lich King daterad (officielt) till den 13:e november: KotakuRätt så smart, 2 månader efter Warhammer: online, lär vara lite folk som kan bli less på det och komma tillbaka. Händer ju med varenda MMO mer eller mindre. /P
Postad 15 September 2008 - 15:57
izikiel
-
izikiel
-
Veteran
-
-
2254 inlägg
klart som fan de släpper det taktiskt, på vintern när folk inte är ute så mkt, efter en annan release 1-2 månader pga fri månad, julhandeln osv.. lär nog vara rätt många som kommer tillbaka från war skulle jag gissa! :>
Postad 16 September 2008 - 19:16
Unregisterede0032604
-
Unregisterede0032604
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Spelade präst som main före TBC, bytte main till en rogue för tbc och har raidat med den. Känns dock som att man börjar tröttna nu. Inte samma sug att logga in längre. Funderade lite på att sälja kontot men frågan är hur mycket man får för det nu när expansionen är så nära. Har 5 delar T6 och dubbla warglaives på gubben så man vill ju inte känna att man blir lurad. Skulle sålt det för några månader sedan, då hade man nog kunnat få en 9-10 000 iaf.
Postad 16 September 2008 - 20:04
xxManiacxx
-
xxManiacxx
-
Forumräv
-
-
519 inlägg
Spelade präst som main före TBC, bytte main till en rogue för tbc och har raidat med den. Känns dock som att man börjar tröttna nu. Inte samma sug att logga in längre. Funderade lite på att sälja kontot men frågan är hur mycket man får för det nu när expansionen är så nära. Har 5 delar T6 och dubbla warglaives på gubben så man vill ju inte känna att man blir lurad. Skulle sålt det för några månader sedan, då hade man nog kunnat få en 9-10 000 iaf.
en person som köper ett spelkonto för 9-10k är antagligen alldeles för rik eller alldeles för korkad
Postad 16 September 2008 - 20:06
jls_
-
jls_
-
Lärjunge
-
-
488 inlägg
Spelade en del när WoW va nytt, sen vart de ju så att jag hade ett längre upphåll och efter de var spelet ospelbart om man inte ville spela 60lvl singelplay eftersom alla andra var och kramades i BC. Det var tråkigt som fan när ingen spelade på lägre lvl som en själv, iofs va jag runt 45-50 men det va iaf som singelplayer.
Postad 17 September 2008 - 07:06
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Testa Warhammer Online istället. Det tar inte alls lika mycket tid och är mer koncentrerat på pvp så man behöver inte grinda överhuvudtaget. Man får loot och exp i pvp också. MYcket trevligt
Postad 17 September 2008 - 12:42
izikiel
-
izikiel
-
Veteran
-
-
2254 inlägg
äsch, high end eq1 konton kunde gå för det dubbla :> på den gamla goda tiden :>
men ja, warhammer online verkar mer casual..
Postad 17 September 2008 - 12:50
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
äsch, high end eq1 konton kunde gå för det dubbla :> på den gamla goda tiden :>
men ja, warhammer online verkar mer casual..
Jepp. Man kan hoppa in i pvp när som helst bara genom att trycka på en knapp. Aldrig ngn downtime. Väntar man på polare eller ngt så kan man köra lite pvp så länge eller om man bara har 20 min att slå ihjäl så hinner man med en match eller 2. Det kvittar hur dålig man än är. Man får ändå lite exp och lite reknown points och kanske ngn drop om man har tur.
Redigerat av Unregistereddc471864, 17 September 2008 - 12:52.
Postad 17 September 2008 - 14:22
Unregistered6fb5a100
-
Unregistered6fb5a100
-
Mästare
-
-
2517 inlägg
Jepp. Man kan hoppa in i pvp när som helst bara genom att trycka på en knapp. Aldrig ngn downtime. Väntar man på polare eller ngt så kan man köra lite pvp så länge eller om man bara har 20 min att slå ihjäl så hinner man med en match eller 2. Det kvittar hur dålig man än är. Man får ändå lite exp och lite reknown points och kanske ngn drop om man har tur.
Ja warhammer är mer spel, mindre gäsp.
Redigerat av Unregistered6fb5a100, 17 September 2008 - 14:23.
Postad 18 September 2008 - 06:12
izikiel
-
izikiel
-
Veteran
-
-
2254 inlägg
mycke pvp nybörjare också så man kan nog klara sig rätt bra utan att vara alltför kunnig :>
Postad 18 September 2008 - 07:48
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
mycke pvp nybörjare också så man kan nog klara sig rätt bra utan att vara alltför kunnig :>
Jo i Teer 1 klarar man sig hyfsat iaf
Postad 18 September 2008 - 08:28
izikiel
-
izikiel
-
Veteran
-
-
2254 inlägg
Postad 18 September 2008 - 20:01
Unregisterede0032604
-
Unregisterede0032604
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
en person som köper ett spelkonto för 9-10k är antagligen alldeles för rik eller alldeles för korkad
Jag håller med dig 100% men den första roguen i världen med dubbla warglaives och 4 eller om det var 5 delar t6 sålde sitt konto för 7 000 euro.
Postad 19 September 2008 - 07:27
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Jag håller med dig 100% men den första roguen i världen med dubbla warglaives och 4 eller om det var 5 delar t6 sålde sitt konto för 7 000 euro.
Finns en del folk som har på tok för mycket pengar:)
Postad 19 September 2008 - 08:31
izikiel
-
izikiel
-
Veteran
-
-
2254 inlägg
om man kollar på tid investerat i karaktären och all farming osv och all raiding så är det inte så fasligt mycket per timme :>
hade en bra bit över 100dagar played ( 24 timmars dygn ) på min första eq1 char på 1 år, men det var ju när man var ung och studerade :> och den var ändå inte maxad liksom :>
men i wow gåre ju lite fortare, handlar ju bara om tid och ha tur att komma in i någon bra guild
för mmorpgs idag är ju tid>skill helt klart .>
sen så många spelare och många servrar att man är ju rätt så anonym, i eq1 visste man om vilka som var bra spelare, vilket guild osv osv i high end, både på sin egen och andra servrar :>
men det är väl mest instanseringen som förstört den känslan av community och alla flamewars och blocking som förekom ;>
dock så tycker jag det var en av de roligaste aspekterna, att få racea till mobs som spawnat osv så ingen annan tog dom, hålla koll på spawntider och annat smått och gott :>
Postad 19 September 2008 - 08:50
Paganmoon
-
Paganmoon
-
Beroende
-
-
1111 inlägg
om man kollar på tid investerat i karaktären och all farming osv och all raiding så är det inte så fasligt mycket per timme :>
hade en bra bit över 100dagar played ( 24 timmars dygn ) på min första eq1 char på 1 år, men det var ju när man var ung och studerade :> och den var ändå inte maxad liksom :>
men i wow gåre ju lite fortare, handlar ju bara om tid och ha tur att komma in i någon bra guild
för mmorpgs idag är ju tid>skill helt klart .>
sen så många spelare och många servrar att man är ju rätt så anonym, i eq1 visste man om vilka som var bra spelare, vilket guild osv osv i high end, både på sin egen och andra servrar :>
men det är väl mest instanseringen som förstört den känslan av community och alla flamewars och blocking som förekom ;>
dock så tycker jag det var en av de roligaste aspekterna, att få racea till mobs som spawnat osv så ingen annan tog dom, hålla koll på spawntider och annat smått och gott :>
Precis! i EQ1 (innan Gates of Discord iallafall) betydde PvP nått faktiskt (på de servrar det fanns, Vallon Zek här). Riktigt roligt att fightas för att få bort det andra guildet så man kunde ta Fenin Ro osv. Där fanns också mer oskrivna regler som folk följde - På VZ iallafall, vet att det var annorlunda på de andra pvp servrarna - blev man dödad, så var det Loot and scoot som gällde, hämta ditt lik, stick ifrån zonen. ahh gammla goda tiden. Loggade faktiskt på min gammla char där nu runt sommarn, när alla som slutat kunde hoppa på och spela igen gratis, stannade inte påloggad så länge hehe. Och japp, konton kunde gå för riktigt stora pengar på den tiden. Hursom, WoW har ju sin egen lilla charm, men man saknar EQ1 lite ändå  /P
Redigerat av Paganmoon, 19 September 2008 - 10:47.
Postad 19 September 2008 - 10:16
izikiel
-
izikiel
-
Veteran
-
-
2254 inlägg
mjo, wow var skoj ibörjan, innan man körde x instans för sjuttielfte gången.
eq1 var jäkla roligt före PoP imo, sen gick det utför.
grejen med eq1 var ju att det spelade ingen roll om man dödade t.ex trakanon för 1000e gången, för man gjorde det för att man kom först ( lyckats dra ihop gillet och transportera sig till zonen vid monstrets pop osv) , inte wipade osv..och ingen instansering, utan fick ens guild killen var moben nere 1dag till en vecka typ. Sen för att få gloating rights och större e-peen ofc :> men det är ju ändå det alla mmorpgs handlar om :>
aaaah the good ole days, men eq1 skulle jag inte kunna sätta mig ner med nu, på tok för lite tid och det har blivit för snällt och enkelt och wowaktigt :>
Postad 19 September 2008 - 11:13
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Kan hålla med om att MMOG blivit lite för casual i vissa fall.
Ulitma Online tex där var man flaggad för pvp utanför alla städerna och dog man så kunde folk fritt fram loota en hur som helst.
Hade iofs inte funkat idag hehe. Lite för hardcore.
Postad 19 September 2008 - 11:44
izikiel
-
izikiel
-
Veteran
-
-
2254 inlägg
så sant, men det hade varit skoj att spela hardcore igen :>
det måste ju finnas en marknad för hardcore spelare också, iaf ett par hundra tusen, och på det borde ett mmorpg kunna gå runt :>
Postad 19 September 2008 - 12:45
Unregistered6fb5a100
-
Unregistered6fb5a100
-
Mästare
-
-
2517 inlägg
Är det ett jobb? Dom där timmarna ska du ju ha skitkul.
Postad 19 September 2008 - 18:28
Unregisterede0032604
-
Unregisterede0032604
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Det är det som är nackdelen med WOW, speciellt efter tbc, det är för casual. Ingenting betyder något längre. Före tbc var man iaf tvungen att vara snabb som faen för att hinna döda dom 4 världsdrakarna innan andra kom dit så att man fick loot för Huhuran i Aq-40.
Postad 20 September 2008 - 19:49
Unregistered6fb5a100
-
Unregistered6fb5a100
-
Mästare
-
-
2517 inlägg
Det är det som är nackdelen med WOW, speciellt efter tbc, det är för casual. Ingenting betyder något längre. Före tbc var man iaf tvungen att vara snabb som faen för att hinna döda dom 4 världsdrakarna innan andra kom dit så att man fick loot för Huhuran i Aq-40.
Varför 200k användare när du kan ha 8 miljoner?
Postad 20 September 2008 - 21:26
Unregisterede0032604
-
Unregisterede0032604
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Varför 200k användare när du kan ha 8 miljoner?
Ja ingen kan anklaga Blizz för att vara dumma direkt ^^
Postad 22 September 2008 - 05:40
izikiel
-
izikiel
-
Veteran
-
-
2254 inlägg
eq2 hade väl 600k under prime, eller 500k minst iaf.
I vilket fall, hade jag haft tid hade jag hellre spelat eq1 än wow.. men nuförtiden handlar det ju exakt bara om att tjäna pengar.
Vilket det säkert gjorde förrut också till viss del, men folket som spelade då var ju mest gamla mudare/rpg nissar så det var ju en viss stämning. Inte så lättillgängligt. Vilket var bra.
Kolla bara på wow communityn.
Postad 23 September 2008 - 15:55
Unregistered1374
-
Unregistered1374
-
Användare
-
-
137 inlägg
så sant, men det hade varit skoj att spela hardcore igen :>
det måste ju finnas en marknad för hardcore spelare också, iaf ett par hundra tusen, och på det borde ett mmorpg kunna gå runt :>
Darkfall Online är på väg, free for all full loot PvP. Du kan slå ihjäl vem som helst vart som helst och sno allt dom har på sig. Sen kan du väl inte räkna med att överleva om du gör det inne i en stad iofs. Inkl spelarbyggda städer/borgar osv
Redigerat av Unregistered1374, 23 September 2008 - 15:55.
Postad 24 September 2008 - 05:33
izikiel
-
izikiel
-
Veteran
-
-
2254 inlägg
mjo, men så har ju darkfall varit på väg i tusentals år.
förhoppningsvis kan det leverera det som lovats också.
Postad 04 October 2008 - 21:53
piddepan
-
piddepan
-
Lärjunge
-
-
283 inlägg
Någon som är intresserad av att dra upp någon ny karaktär innan Wotlk? Tänkte om någon va intresserad av att köra recreuit a friend grejen med mig o levla upp med 3x experience.  Jag recruitar så det måste vara någon som vill starta upp ett nytt konto. Gärma med en del erfarenhet av wow, men inget tvång.
PM mig om intresse finns.
Postad 07 November 2008 - 12:49
Unregisteredb30efd09
-
Unregisteredb30efd09
-
Lärjunge
-
-
424 inlägg
Var lite halvnyfiken på om det fanns några som var intresserade av att samlas på en server och starta en guild efter wrath of the lich king släpps.
Postad 08 November 2008 - 17:30
Unregisteredd6e86977
-
Unregisteredd6e86977
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
Tänkte börja spela WoW igen efter att ha spelat både AoC och WAR utan att bli speciellt imponerad. Kanske blir roligare i WoW igen när WotLK kommer. Jag och en kompis har iaf börjat en varsin ny char på servern Vek'nilash eftersom vi båda hade gjort oss av med våra förra accounts. Kanske någon som vill hänga på?
Redigerat av Unregisteredd6e86977, 08 November 2008 - 17:36.
Postad 10 November 2008 - 17:03
izikiel
-
izikiel
-
Veteran
-
-
2254 inlägg
urk, testade wow för någon dag sen, upp till 60 på en 3ish days played.. men sen orkade jag inte mer..... insåg att jag inte ens hade grindat en liten pyttedel av det jag behövde
Postad 11 November 2008 - 09:47
Kalekulan
-
Kalekulan
-
Mästare
-
-
2926 inlägg
urk, testade wow för någon dag sen, upp till 60 på en 3ish days played.. men sen orkade jag inte mer..... insåg att jag inte ens hade grindat en liten pyttedel av det jag behövde 
Suttit uppe i 3 dygn non-stop då?
Postad 11 November 2008 - 14:07
izikiel
-
izikiel
-
Veteran
-
-
2254 inlägg
haah någon dag sen= förra veckan :>
Postad 13 November 2008 - 07:27
Unregistered1014
-
Unregistered1014
-
Forumräv
-
-
530 inlägg
Funderar på att börja lira WoW igen...
Kan någon rekommendera en bra server, pve eller rp, där det inte finns så mycket småglin
Postad 13 November 2008 - 08:40
Unregistered83d24039
-
Unregistered83d24039
-
Användare
-
-
163 inlägg
Hej
Jag har beställt ett World of Warcraft Expansion - Wrath of the Lich King - Collector's Edition (EU-version) från webhallen och idag fick jag ett mail om att jag kan hämta min produkt, men till min stora förvåning så fick jag ett World of Warcraft Expansion - Wrath of the Lich King av en annan källa så nu står jag här med ordernummret från webhallen.
Är det ngn som vill ha mitt ordernummer och på så sätt köpa ett World of Warcraft Expansion - Wrath of the Lich King - Collector's Edition (EU-version) så PM mig, den finns i sthlm och den kostar 799:-
MVH
Postad 13 November 2008 - 13:55
Unregistered28512
-
Unregistered28512
-
Forumräv
-
-
629 inlägg
Funderar på att börja lira WoW igen...
Kan någon rekommendera en bra server, pve eller rp, där det inte finns så mycket småglin 
Asjol-nerub... en av dom gammla servrarna... //Micke
Postad 13 November 2008 - 17:14
izikiel
-
izikiel
-
Veteran
-
-
2254 inlägg
småglin kommer man inte undan oavsett vilken server man lirar på tyvärr 
men vill man ha pugs till alla instanser så kör magtheridon :>
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|