Redigerat av thetias, 21 September 2007 - 09:04.
Alien vs. Predator 2 (DVD)
(Filmer)
|
2
|
(31)
|
Inga priser | |
Alien Vs. Predator: Requiem - Extreme Unrated Set (US) Blu-ray
(Filmer)
|
1
|
(5)
|
Inga priser | |
Alien vs. Predator 2 - Requiem (Blu-ray)
(Filmer)
|
2
|
(27)
|
Inga priser |
Postad 20 September 2007 - 22:17
Postad 21 September 2007 - 14:36
Postad 21 September 2007 - 18:34
*** ALIEN VS PREDATOR - ULTIMATE 14 DISC SHOWDOWN COLLECTION! ***
The ultimate showdown is coming and is an Australian EXCLUSIVE to EzyDVD!
This Limited Edition Monster Box Set features 2-Disc Special Edition versions of all 7 Alien/Predator films along with a stylish diorama of a Predator warrior skewering a freshly-hatched Alien! Don't miss out on this intimidating, must-own collection!
There's only 250 units available so be the early bird and pre-order NOW!
http://www.ezydvd.co...item.zml/796265
Postad 21 September 2007 - 20:44
Postad 25 September 2007 - 03:21
Postad 25 September 2007 - 22:26
Postad 03 October 2007 - 18:31
Helt ok. Löjligt med musiken i slutet dock.
Redigerat av Dewey, 03 October 2007 - 18:32.
Postad 23 October 2007 - 09:30
Postad 27 October 2007 - 17:30

Brukar inte bli så till mig, men DET SER HELT SJUKT BRA UT! Predalien ser heeelt fantastisk ut!
Edit: Spoiler funkar inte med nya MinHembio
Redigerat av thetias, 27 October 2007 - 17:34.
Postad 27 October 2007 - 22:33
Postad 29 October 2007 - 09:09
(jobbigt att Spoilers inte funkar......)
Postad 31 October 2007 - 01:42

Tar inte med ena bilden för man kan kalla det lite för en spoiler.
Länk: http://spoilertv-mov...or-requiem.html
Postad 31 October 2007 - 15:06
Postad 31 October 2007 - 22:31
Vilken bild menar du då, ser ingen bild på sidan du länkar till som inte du eller någon annan redan postat i tråden.
Andra bilden neråt.
Postad 02 November 2007 - 08:48
Menar du andra bilden uppifrån då, och menar du till höger eller vänster?
Om du menar andra bilden uppifrån till vänster så har den varit postad i tråden tidigare, kanske spoilertaggad dock, minns jag inte.
Postad 02 November 2007 - 12:43
Andra bilden "neråt"?
Menar du andra bilden uppifrån då, och menar du till höger eller vänster?
Om du menar andra bilden uppifrån till vänster så har den varit postad i tråden tidigare, kanske spoilertaggad dock, minns jag inte.
Ha ha, sånt här är en tolkningsfråga =). Skulle säga "andra bilden neråt" iaf för man tittar ju neråt.
Kan inte se spoilers på något konstigt vis, så vet inte om den postats. Har bilderna jag lagt upp varit med tidigare i tråden?
Postad 02 November 2007 - 13:17
Att du inte kan se spoilers är efter forum-uppgraderingen som skedde häromdagen, är samma för alla.
Alla bilder har inte varit uppe tidigare, en eller två kanske.
Postad 04 December 2007 - 08:43
Filmen är 1:33:34 lång på bio och kommer finnas en 6-8 min längre version på DVD.
Postad 04 December 2007 - 09:44
Som ett väldigt stort fan till Predator både 1&2an så var man tvungen att se AvP. Jodå måste helt klart säga att jag gillade filmen även om de gamla klassikerna var bättre. Dock så ogillade jag verkligen slutet när en alpre plötsligt kommer fram, och nu ska de göra en film baserat på detta! Fy fabian eller nått!
// Sat
Postad 04 December 2007 - 09:51
Nooooo!
Som ett väldigt stort fan till Predator både 1&2an så var man tvungen att se AvP. Jodå måste helt klart säga att jag gillade filmen även om de gamla klassikerna var bättre. Dock så ogillade jag verkligen slutet när en alpre plötsligt kommer fram, och nu ska de göra en film baserat på detta! Fy fabian eller nått!
// Sat
Bröderna Strause har sagt själva att de inte vill ha något att göra med den första filmen, som sög stenhårt.
Så du kan lugnt gå och se den och få se en bättre film, det är nämligen svårt att göra den sämre än den första.
Postad 05 December 2007 - 13:46
Fel. Det handlar om pengar och självklart säger Straus & Strause att deras film är mycket bättre, men det är ju ingen garanti för att inte även den här suger som en pungsparkad myrslok.
Postad 05 December 2007 - 14:48
Thetias,
Fel. Det handlar om pengar och självklart säger Straus & Strause att deras film är mycket bättre, men det är ju ingen garanti för att inte även den här suger som en pungsparkad myrslok.
Fel?? Vadå fel?
Jag har läst allt som går att läsa och se om den här filmen senaste halvåret och kan säga att det enda som kan göra den lika dålig som den första är om FOX bestämmer sig för att göra som med Die Hard 4, en barn version på bio, sedan släppa den på DVD/Bluray och vänta med att släppa Rated R versionen.
Det som kan göra en misstänksam är att de använt väldigt mycket CGI effekter för blod osv, Det betyder att det finns en version från början som borde kunna vara PG13... utan blod, precis som AVP1.
Postad 05 December 2007 - 15:52
// Sat
Postad 05 December 2007 - 16:14
Finns det något release datum på denna film än?
Premiär 4 Januari på bio i Sverige.
Postad 06 December 2007 - 01:10
Resonemanget att du inte kan veta om den är bättre baserat enbart på att de säger det håller bättre än motsatsen.Thetias,
Fel?? Vadå fel?Det vet ju inte du bättre.
![]()
Jag har läst allt som går att läsa och se om den här filmen senaste halvåret och kan säga att det enda som kan göra den lika dålig som den första är om FOX bestämmer sig för att göra som med Die Hard 4, en barn version på bio, sedan släppa den på DVD/Bluray och vänta med att släppa Rated R versionen.
Det som kan göra en misstänksam är att de använt väldigt mycket CGI effekter för blod osv, Det betyder att det finns en version från början som borde kunna vara PG13... utan blod, precis som AVP1.
Andra anledningar till att den skulle kunna suga som ett insektsätande trögdjur är dålig regi, träig dialog eller en sämre story än AVP - allt handlar inte om mängden blod och våld...
(lite sur för att ingen skrattade åt min myrsloksallegori
Postad 06 December 2007 - 09:59
Resonemanget att du inte kan veta om den är bättre baserat enbart på att de säger det håller bättre än motsatsen.
Jag skall äta upp dina gamla fillingar om den är sämre än AVP1.
Andra anledningar till att den skulle kunna suga som ett insektsätande trögdjur är dålig regi, träig dialog eller en sämre story än AVP - allt handlar inte om mängden blod och våld...
Nej självklart, det viktigaste är att de får en att sitta som på nålar som de första 2 Alien filmerna och Predator1.
Men det är ju faktiskt bra skådisar med oxå, som John Ortiz som är med i American Gangster.
(lite sur för att ingen skrattade åt min myrsloksallegori
)
Det var rätt roligt nu när jag väl ser bilden framför mig.
Redigerat av thetias, 06 December 2007 - 10:05.
Postad 06 December 2007 - 22:29
Missförstå mig rätt här annars. Jag tror också den här blir bättre än AVP, men att tro den är det baserat på att regissören säger det är ingen bra taktik .
Postad 06 December 2007 - 22:53
Mina fillingar? Okej, den bilden var också rolig när man såg den framför sig...
Missförstå mig rätt här annars. Jag tror också den här blir bättre än AVP, men att tro den är det baserat på att regissören säger det är ingen bra taktik .
Visst var det...
Jag tror du övertolkade det jag skrev om regissörerna.
Postad 12 December 2007 - 23:25
Postad 13 December 2007 - 00:30
Har redan sätt den
säger inte hur. Har inte laddat ner iaf. Skön underhållning om du gillar genren
Så du känner någon på SF/FOX, eller svenska film censuren då.
Redigerat av thetias, 13 December 2007 - 00:34.
Postad 13 December 2007 - 22:17
Ps. Kul med myrsloken Ds.
Pps. Ät Y-fronts kallingar istället, YUCK! Dds.
Postad 25 December 2007 - 01:57
Vi lär få reda på mer imorgon.
Postad 25 December 2007 - 12:52
Har inte jätte höga förväntningar men tror inte den är helt kass heller
Postad 29 December 2007 - 20:09
Men hoppas det kommer en Alien 5.
Postad 29 December 2007 - 20:30
Helt ok film. Den var litet kort bara.
Men hoppas det kommer en Alien 5.
Och en Predator 3
Postad 29 December 2007 - 20:39
Och en Predator 3
Synd att de inte gjorde de 2 filmerna istället (Alien 5, Predator 3) istället för 2 halvtaskiga AvP-filmer...
Finns det någon gemensam nämnare mellan AvP-filmerna och Alien/Predator-filmerna förutom att varelserna är samma?
Redigerat av Martin, 29 December 2007 - 22:10.
Postad 29 December 2007 - 20:43
Synd att de inte gjorde de 2 filmerna istället (Alien 5, Predator 3) istället för 2 halvtaskiga AvP-filmer...
Finns det någon gemensam nämnare mellan AvP-filmerna och Alien/Predator-filmerna förutom att varelserna är samma?
Håller med. Hade lätt hellre sett Alien 5 och Predator 3 än AvP.
Men men, man kan ju inte få allt
Ska se den på torsdag så vi får se hur den e.
Redigerat av Martin, 29 December 2007 - 22:10.
Postad 29 December 2007 - 20:52
Håller med. Hade lätt hellre sett Alien 5 och Predator 3 än AvP.
Men men, man kan ju inte få allt![]()
Ska se den på torsdag så vi får se hur den e.
Sant, sant... Nu vill jag bara ha en fullmatad box med Alien-filmerna på BD! Men vad ska man då göra av VHS-boxen och de 2 DVD-boxarna? Hehe
Gör det. Det är mer action och skrämselmoment än den 1:a filmen.
Redigerat av Martin, 29 December 2007 - 22:09.
Postad 29 December 2007 - 21:55
Sant, sant... Nu vill jag bara ha en fullmatad box med Alien-filmerna på BD! Men vad ska man då göra av VHS-boxen och de 2 DVD-boxarna? Hehe
Det där sista verkar bra!
Alien Box på BD ligger högst upp på min önskelista faktiskt! Hoppas verkligen fox får tummarna loss o släpper denna grymma filmserie på BD.
Aliens (alien 2) är bara såååå grymm!!!! Bästa filmen någonsin!
Redigerat av Martin, 29 December 2007 - 22:09.
Postad 30 December 2007 - 00:51
Alien Box på BD ligger högst upp på min önskelista faktiskt! Hoppas verkligen fox får tummarna loss o släpper denna grymma filmserie på BD.
Postad 30 December 2007 - 10:18
Se 4:an Directors vännen, det är bästa filmen. Tar sig inte på så stort allvar som de andra och skådespelarinsatserna är A1
4:an suger ju pung vännen
Postad 30 December 2007 - 17:30
Tro mig, första gången jag såg den var jag riktigt besviken, klart den svagaste av de fyra.
Se den igen. Slå av texten och lyssna/se på skådespelet.
Måste ses i Director's Cut, jag har totalt omvärderat min åsikt efter 2 sittningar till och håller den som den klart bästa, tätt följt av 1:an. Detta är ett tips och min högst personliga åsikt.
Gå emot vågen och se den igen, med fräsha ögon och plocka upp detaljerna. Kanske du kommer hålla med mig om att den är bättre än vad man först fann och att den förtjänar mer än kritiken den mött. Gott nytt!
4:an suger ju pung vännen
Redigerat av Unregisteredae4b07cd, 30 December 2007 - 17:31.
Postad 30 December 2007 - 18:55
Varför lyssna på andra? Är det så du finner trygghet i dina åsikter?
Tro mig, första gången jag såg den var jag riktigt besviken, klart den svagaste av de fyra.
Se den igen. Slå av texten och lyssna/se på skådespelet.
Måste ses i Director's Cut, jag har totalt omvärderat min åsikt efter 2 sittningar till och håller den som den klart bästa, tätt följt av 1:an. Detta är ett tips och min högst personliga åsikt.
Gå emot vågen och se den igen, med fräsha ögon och plocka upp detaljerna. Kanske du kommer hålla med mig om att den är bättre än vad man först fann och att den förtjänar mer än kritiken den mött. Gott nytt!
4:an suger ju pung vännenSämst utan tvekan. Det håller nog de flesta med om
Jag har sett alla alien filmerna mer än vad du kan räkna till så jag behöver inte se den igen
Den är riktigt dålig enligt mig (och de flesta andra).
Denna tråden handlar om avp2 och inte om alien 4 så get back to topic
Postad 30 December 2007 - 19:39
Skriv lite om dina intryck på AvP2 när du sett den. Har svårt att komma loss då det dräller av ungar i huset!
Läska oss med lite intryck Chris Ya (Ya taget från denna film?)
Redigerat av Unregisteredae4b07cd, 30 December 2007 - 20:11.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
36 bilder
95 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?