Hur har du siktat förut?????Man måste ju sikta EXAKT rakt på fienden för att ens få en träff.
Jag körde med den som finns upplåst direkt, 870 nånting kanske den heter, grymt effektiv.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 14 November 2012 - 10:56 Hur har du siktat förut????? Jag körde med den som finns upplåst direkt, 870 nånting kanske den heter, grymt effektiv. Postad 14 November 2012 - 11:07
Spelet växer hela tiden för mig :-) tycker det är dålig rotation på banorna dock. Varför har dom så få objektives i HC? SC är okej.. Men som sagt, hardcore is My cup of Tea :-)
Postad 14 November 2012 - 13:09
Man är ju van vid lite spridning från shotguns iaf Shotgun i hardcore i MW3 var ju easymode och moabmaskin exempel: http://www.youtube.com/watch?v=5whKm76ZNR0&list=UUxN6597ovWSv-TDabQ-IjlA&index=8&feature=plcp Edit: Har börjat testa 870-shotgunen också nu, mycket skönare när man får spridning på salvorna. Att skjuta iväg slugs är väl ganska coolt men då ska det ju vara bättre range än vad det är också... Redigerat av Unregistered78af1102, 14 November 2012 - 22:29. Postad 14 November 2012 - 15:18
Lirade ett par timmar igår och tyckte att det kändes kul. Lite för tidigt att komma med något totalomdöme men det var i alla fall skillnad från MW3, något man saknat ett tag. Känts som samma spel länge men med nya banor bara.
Postad 15 November 2012 - 07:51
Den testade jag igår också. Gick då min bästa runda! Då spelade jag på Plaza (?), som är en relativt tight bana. Försöker jag lira shotgun på en lång bana är jag såld direkt... Postad 15 November 2012 - 09:56
Fick Swarm i ett paket igår, fatta ingenting alltså. Bara smällde till hela tiden. Haha.
Mycket sjukt iallafall Så håll er inne om det börjar smälla lite konstigt ute Postad 15 November 2012 - 16:08
Kunde inte ha sagt det bättre själv!!
Postad 15 November 2012 - 18:05
Upptäckte att man kan välja anslutning. Den stod på normal och jag bytte till best, tycker det blev mycket bättre flyt i spelet.
Nu ser man lite folk som har prestigat, själv har jag maxat level på m870 shotgun, älskar den!!! Många banor är små och tighta och passar hagelbrakarna utmärkt. Postad 15 November 2012 - 19:55
Tack för tipset ang anslutning. Ska testa när jag går ut.
Vart hittar jag det i menyn? Postad 15 November 2012 - 21:17
Jahapp. Kunde hålla mig i 3 dagar den här gången, sen var jag tvungen att beställa det.
Postad 15 November 2012 - 21:34
Håller med dig knugen. Det vapnet är skönast. Finns, som du säger, många bra banor där den kan användas! Postad 16 November 2012 - 06:53
Själv har jag fastnat mest i SMG-träsket som vanligt. Men 870 är riktigt skön när man väl får kills med den. Tycker dock det känns som samma problem som KSG ibland, även om 870 faktiskt ska ha spridning på salvorna, att man får miss när man skjuter fienden i armen eller så.
Postad 16 November 2012 - 09:08
Gick en 13 killstreak med 870:n som jag försökte rendera i theater men varje gång får jag något server problem. Har ni testat theater?
Ollie, vilken smg tycker du är skönast? Kör själv mycket med den första (menar pdw inte mp7) för jag har inte låst upp någon som jag gillar bättre (lev 37). Vector känns som en ärtbössa....ingen vill dö av den. Redigerat av Unregistered7eaa9096, 16 November 2012 - 09:20. Postad 16 November 2012 - 13:24
Jag tycker att spelet är väldigt underhållande!
Framför allt nu när man inte kan banorna. Blir mer utmanande då. Två saker saknar jag dock: 1. Pure mode. Jag avskyr hundar och helikoptrar och radiostyrda bilar. Som tur är så spelar jag bara HQ nästan och bryr mig inte det minsta om kill/death-ratio. Så länge vi vinner matcherna och man bidrar med många captures och defendes så är jag nöjd. 2. Förmågan att låsa upp den robocop/batman/supermandräkten som vissa av spelarna tydligen fått tillgång till. Det är åtminstone den enda förklaringen jag ser till att man kan tömma 3 magasin i nacken på en fiende utan skada... På sin höjd en hitmark. Sen vänder han sig om och halvträffar min arm och jag dör på stört! Det enda "positiva" med det är att vissa andra spelare dör hur lätt som helst. Igår när jag spelade så dödade jag samma stackare ett gäng gånger med halvträffar. Han var så klen att han dog sista gången av att jag sprang fram och skrek honom högt i örat... Postad 16 November 2012 - 14:46
Är inte helt övertygad än. Tycker spelet är för trist, för mycket skit i luften hela tiden. scorepoint för UAV är absurt.
Blir ingen variation på spelandet då det i princip bara går att spela "run&gun" på alla kartor. Postad 16 November 2012 - 14:53
Postad 16 November 2012 - 15:53
Pure var ett kanonläge i ettan. Slippa alla flygfän och häftiga gun attachment. Kör oftast med iron sight, de gånger jag använder något annat är för att levla upp lite snabbare, men extended mag kör jag gärna med Postad 16 November 2012 - 18:35
Det jag kan störa mig på är spawnen emellan åt. Speciellt när man gått runt fi och kommer i ryggen på dom. Man knäpper ett par stycken, sen blir man tagen själv i ryggen av ngn man dödat.
Postad 16 November 2012 - 19:41
Spelar mycket HC:S&D, om någon är sugen på att teama upp så hör av Er: Ganecha är gamertagen.
Postad 16 November 2012 - 20:42
Campas det mycket i HC Ganecha? För då är jag ett mycket easy target. Sen måste jag lära mig spelsättet också i serch n destroy. Spelade med Ollie och Polobyxa för länge sedan. Fattade inte alls vad det gick ut på.... Sedan dess har jag bara spelat andra taktiska spel... Postad 16 November 2012 - 20:47
Jag testade hc sod Men det var mycket campande så jag dog direkt i ÅTTA matcher. Får nog öva lite men jag är med på det mesta, bara att invita om jag är inne.
Postad 16 November 2012 - 21:48
SoD är spel läget som är mest taktiskt av alla. Det går inte att rusha över huvudtaget.. Kanske ollie klarar det men för en vanlig dödlig blir det svårt :-)
Man ska planta en bomb på À eller B, eller döda hela motståndar laget. Klarar man planta så måste motståndarlaget "defusa bomben" inom en viss tid. Motståndarlaget ska i sin tur försvara bomb platserna À o B, då kan det bli en del campande, det är förvisso enbart noobs som campar och dom brukar inte bli långvariga i SoD då det blir för tråkigt för dom.. Man måste spela taktiskt, kunna banorna väl och va duktig på sitt aim :-) Man spawnar bara en gång så va försiktig. Det är alltid lättare om man är fler som kan hjälpas åt och planta och försvara och inte springa runt som yra höns utan verkligen försvara bomb väskan och sedan bomben sig. Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 16 November 2012 - 21:50. Postad 16 November 2012 - 22:11
Har kört mycket SoD i core men just i hc tycker jag det campas en del och det blir då sjukt svårt för det lag som ska planta. Börjar man som defender i hc blir det ofta 3-0 ganska tidigt och många börjar lämna lobbyn i andra laget. I core finns det åtminstonde en chans att hinna ducka om man blir beskjuten och man kan komma igen.
Tycker jag Postad 17 November 2012 - 09:05
S&D verkar klurigt...
På tal om något annat: kan man köpa och ladda ned nuketown 2025? Eller kommer det hamna i ett framtida map pack? Postad 17 November 2012 - 09:05
Jag har fortfarande lite svårt för BO2, det buggar en del, hitmarks vid headshots i HC ( va fan???), lagg fördelen, spawnen är som vanligt helt ur spel. Men kul med lite nytt. Tycker dock MW och BO1 är bra mycket bättre. Känns som BO2 inte riktigt är färdigt ännu :-/ för mycket buggar och så har dom fuckat upp HC :-(
Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 17 November 2012 - 09:06. Postad 17 November 2012 - 12:00
Spelade en match igår. Fick storpisk. Får nog träla några timmar innan man ens blir en duglig spelare.
Postad 17 November 2012 - 14:34
Min favorit-SMG, och antagligen favoritvapen överlag, är PDW. Den känns som det här spelets P90 och jag är snart helt färdig med det. Annars är Vector väldigt skön också, mycket bättre än den var i MW2... MSMC är också bra. Dom tre är mitt tips att testa iaf!
Ikväll lär man gå in i prestige 2 Postad 17 November 2012 - 15:02
Postad 17 November 2012 - 15:09
Jaha, lämpligt att man åkte bort denna helgen då :-/ PDWn och MSMC håller jag med dig om, har kört båda varsin runda. Dock va man dum och prestigade båda vapnen innan man gick prestige själv :-) Postad 17 November 2012 - 15:24
Skulle på fest men blev sjuk....kanske orkar komma in ikväll och få lite dubbel xp så jag kan prestiga snart
Postad 17 November 2012 - 16:14
Dum fråga kanske men hur prestige'ar man vapnen? Och vad spelar det för roll om man gör det innan man själv prestige'ar Postad 17 November 2012 - 17:05
Skjutandet är helt ur spel. Vapnen känns förjävliga. Tycker det är konstigt att jag verkar va ensam om att tycka det?!
Gick tillbaka till MW3 precis för att testa och se om det var jag som plötsligt blivit pissusel på COD. 26-4 var resultatet. Folk spawnade inte heller till höger och vänster. Tråkigt att man ska behöve lira samma MW3 banor ett år till när man var sugen på nya men nu åker BLOPS2 i sopen... Postad 17 November 2012 - 23:59 Man lekar upp vapnet till 10 sen kan man välja att spela om vapnet.. Få alla tillbehören igen. Andra rundan går det snabbare att levla upp vapnet igen som jag förstått det. Är man på säg level 50 så är det lite dumt att gå prestige på vapnet innan man själv gjort det, är ju ganska hjälpsamt att ha kvar tillbehören kvar tills man gått prestige. Postad 18 November 2012 - 10:32
hittade vart man gjorde det nu på vapnen, men lvl 10? Alla AR verkar ju nästan ha 20 levels iaf.
Postad 18 November 2012 - 11:02
Möjligt att det är 20. Brukar inte kolla, spelar till det står Max sen är det bara att klicka :-) Postad 18 November 2012 - 11:15
Tror det är lvl 17 på SMG's iaf. Sen är jag inte säker på de andra. Men kolla på vilken lvl man låser upp sista attachment och sen är det nog direkt efter det, eller ett fåtal levels över.
Postad 18 November 2012 - 12:14
Förlorar man camona när man prestigar vapnen? Vill få lite guld och kanske diamant.....
Sen är det väl bra för "vanliga" prestigen om man prestigar vapnen. Då får man ju mer xp när man levlar vapnet igen. Postad 18 November 2012 - 14:10 Nä Camon är kvar. Men är det mer xp för totala eller bara xp för levla vapnet? Ska undersöka saken sen ikväll. Postad 19 November 2012 - 23:23
Awearness, vet inte ens hur det stavas men vilket skit, man hör ju inte varifrån ljudet kommer bara att det stompas lite nånstans........
Postad 20 November 2012 - 11:28
Tycker hela spelet är skit. Orkar bara med ett par minuter om dagen. Tidiagre spel har man ju kunnat köra ett par timmar i sträck.
Postad 20 November 2012 - 14:20 Verkligen! Ljudet spelar ingen roll alls. Jag som har en bra hörsel och awareness kan inte utnyttja det här =/. Postad 20 November 2012 - 16:46
Tycker detta är det bästa Cod! Små buggar men inget som stör spelet. Banorna är väl balanserade. Vapnen lika så tycker jag. Älskar spelet mer o mer! Tycker det mesta är nytt ändå. Efter rätt många timmars spel så är det klart det bästa CoD hittills för mig. Man märker att dom satsat allt på multiplayer delen, vilket är fantastisk.
Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 20 November 2012 - 16:49. Postad 20 November 2012 - 17:10
Tycker som dig ganescha. Har spelat ca 16 timmar och älskar det. Tycker det kanske skulle funnits något riktigt skitvapen som är riktigt värdelöst, de är ganska kul att levla upp då man får nöta mycket.
Nästa vecka är jag gräsänkling hela veckan och kommer försöka spela varje kväll efter 20:00 vi kan väl se om vi kan få till en helsvensk lobby då. Postad 20 November 2012 - 17:49 Är jag fortfarande permiterad så är jag på :-) Klart detta är det bästa Cod, titta bara på Ghost, en av det sista perksen att låsa upp, den är ju j*vla bra då det inte går att campa med den. Sitter du still så syns du på UAVn, den hjälper bara om du är i rörelse!! Jag menar halleluja!!!!! Bort med sura tältare!! Vill du köra SoD HC så är jag med! Bästa spel läget! Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 20 November 2012 - 17:49. Postad 20 November 2012 - 20:47
Jag suger på hc men testar gärna några rundor.
Vad har du för GT? Mitt är KnugenSven. Postad 21 November 2012 - 12:25
Införskaffade BO2 igår och är snart första prestige, men verkar inte ha någon att lira med.
Så om någon vill ha en spelpartner (föredrar Domination eller TDM) så är GT ComoMax, tyvärr ingen fungerande mic för tillfället men lyssnar bra på kommandon Spelar både dag och kvälltid just nu, kommer väl lira 24/7 fredag och lördag så hade varit riktigt kul att ha ett lag den tiden! Postad 22 November 2012 - 06:38
Jag tyckte att BO2 var det bästa COD någonsin också, åtminstone de 152 första gångerna jag levlade. Men nu går det ju inte att spela! Varje match man kommer in i är ju förstörd av lagg. Softcore är det ju inte ens lönt att försöka i. Varje gång jag skjuter någon i ryggen får jag in kanske en eller två träffar och sen har den andra snubben lyckats vända sig om och plocka mig utan problem... och att vinna dueller framifrån kan man ju utesluta helt. Här sitter jag på en 100/100-lina och lider för att spelet är felkonstruerat...
Spelade 10 minuter i tisdags och sen bytte jag till Borderlands istället. Postad 22 November 2012 - 09:05
Var ju helt ospelbart för ett par dagar sen samt att det verkar varit något stort problem med att få matcher att starta. Kom ju nån uppdatering i förrgår har jag för mig och sen dess tycker jag det har varit bättre. Långt ifrån laggfritt men det tror jag det aldrig kommer bli så länge nån är host.
Systemet att se vad man har för färg på "pingen" känns ju också som en bluff, man kan ju ha grön färg och ändå är det precis som du säger att man kan tömma ett magasin i nacken på någon och ändå kan personen vända på sig och döda en inom en sekund. Därav känns den här sökningen man kan göra efter bästa matcherna helt meningslöst eftersom systemet inte lär funka ändå. Postad 22 November 2012 - 09:32
Synd att de inte kan få detta fixat..... Sitter också på en 100/100 lina men det kvittar när det är fler med i lobbyn. Räcker ju att en jänkare sitter på skitlina så kan man peppra honom utan att han uppfattar det.
Vet inte om den gamla hårdvaran i boxarna spelarroll men man kanske får hoppas på nästa generation och MW4 eller BLOPS3. 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |