NHL 08 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(14)
|
Inga priser |
Postad 07 November 2007 - 12:32
Postad 26 November 2007 - 22:02
Samma här. Det verkar som om den löses upp automatiskt om det inte har spelats matcher på ett tag (1 vecka?).Vart tog ligan vägen? Kan inte finna den nu!
Såg för övrigt att det laddas ner en uppdatering när man går online. Ska tydligen bl.a. lösa vissa online-problem.
Postad 27 November 2007 - 13:45
Postad 02 December 2007 - 22:13
Postad 02 December 2007 - 22:22
Köpte spelet idag och spelade med en vän nu i 4 timmar! Herregud vad bra det är!!! Jag älskar det!
Kul köpte ett PS3 idag. Skall nog köpa in ett NHL 08 imorgon då! Har gillat de gamla (98 smed!)!
Postad 03 December 2007 - 10:13
Inte mycket lagg faktiskt. Blev positivt överraskad!
Känns alltid speciellt att få spöa Kanadicker på straffläggning
Hoppas det blir lite mer drag i ligan framöver.
Postad 03 December 2007 - 12:13
Jaa spelade många onlinematcher igår. Tycker det fungerar utmärkt med uppkoppling mot de flesta.
Inte mycket lagg faktiskt. Blev positivt överraskad!
Känns alltid speciellt att få spöa Kanadicker på straffläggning![]()
Hoppas det blir lite mer drag i ligan framöver.
Håller just nu på att uppdatera spelet så att jag kan spela online! Det ska bli riktigt kul.
Postad 04 December 2007 - 15:12
Tycker också att när man spelat mer och mer så störs man inte lika mycket av att det är 30fps.
Givetvis så är det inte samma fina flyt som i 60fps. Det som däremot är mycket bättre på PS3 än
på Xbox360 är att kontrollen lirar med på ett bättre sätt enligt mej. Rörelserna känns smidigare och
naturligare på PS3 än på Xbox där jag upplever styrspakar som trögare. Vilket förstör spelkänsla
till viss del! Hoppas dock att 60fps blir som utlovat standard tills nästa års spel.
OFFTOPIC: Någon som vet hur pass bra Nhl 2k8 är gentemot detta?
Postad 04 December 2007 - 17:23
Jag har bara testat demot av Nhl 2k8 och det var faktiskt inget vidare...Bra! Mer sånt
Tycker också att när man spelat mer och mer så störs man inte lika mycket av att det är 30fps.
Givetvis så är det inte samma fina flyt som i 60fps. Det som däremot är mycket bättre på PS3 än
på Xbox360 är att kontrollen lirar med på ett bättre sätt enligt mej. Rörelserna känns smidigare och
naturligare på PS3 än på Xbox där jag upplever styrspakar som trögare. Vilket förstör spelkänsla
till viss del! Hoppas dock att 60fps blir som utlovat standard tills nästa års spel.
OFFTOPIC: Någon som vet hur pass bra Nhl 2k8 är gentemot detta?
Postad 04 December 2007 - 18:27
Postad 04 December 2007 - 21:42
Undrar om det är fer än jag som får samma problem när man matar tv:n med dessa saker:
Väldigt ofta så blir spelarna "FLIMMRIGA" d.v.s. bilden hänger inte med och gubbarna flimmrar i bilden. Väldigt irriterande. Har upplevt detta då man spelat tidigare verisioner av spelet via datorn och prestandan på datorn inte räckt till och spelat har då hackat och spelarna blivit flimmriga, ska ju dock inte hända på PS3 eftersom spelet är anpassat efter boxens kraft
Har inga problem med några andra spel utan det är bara detta fel som uppkommer i NHL08...
Postad 09 December 2007 - 22:29
Jag laddade ner en uppdatering för laguppställningarna eftersom jag märkte att dom inte stämmde. Till min förvåning så märkte jag att det trots uppdateringen inte var någon skillnad på laguppställningarna i elitserielagen!
har det verkligen inte släppts någon uppdatering alls av elitserielagens uppställningar??
Postad 09 December 2007 - 22:31
Postad 10 December 2007 - 00:02
Spelet är grymt, men stör mig något otroligt på att de inte fixat de riktiga matchtröjorna åt landslagen... Helt ofattbart egentligen.
Håller med, dom som är nu är ju så fula.
Postad 11 December 2007 - 16:33
Problemet är att min PS3 tappar kontakten med nätverket hela tiden. Dessutom på samma ställe hela tiden!!? Efter dryga 60% av tredje filen(av 8) kvällar den. Extremt annoying. Jag har dessutom testat säkert åtta gånger! Samma ställe, samma fel!
Ideer någon?
//FF
Postad 16 December 2007 - 16:07
Postad 17 December 2007 - 12:52
Kan båda ske i menyer och under spelets gång. Hoppas på uppdatering!
Postad 18 December 2007 - 15:23
Ligan klar
League : nimhemmabio
Abbreviation : MHB
Password : hemmaNHL
Det blev 3 matcher.
Spelar ni något fortfarande eller....i så fall är jag sugen på att joina....
Postad 18 December 2007 - 21:33
Ligan klar
Det blev 3 matcher.
Jag med
Postad 18 December 2007 - 21:47
Ligan klar
Det blev 3 matcher.
SÖkte nu på den ligan.. Hittar ingenting, antingen är den full eller så finns den inte längre?
Vilka är med på en ny Liga?
Postad 19 December 2007 - 08:45
Vi har startat två ligor tidigare, men då det har varit lite dåligt med spelade matcher har de har lösts upp automatiskt efter en tid. Jag skulle gissa på att en veckas inaktivitet medför att ligan upplöses automatiskt, så det gäller att spela matcher regelbundet.SÖkte nu på den ligan.. Hittar ingenting, antingen är den full eller så finns den inte längre?
Postad 19 December 2007 - 11:22
Vi har startat två ligor tidigare, men då det har varit lite dåligt med spelade matcher har de har lösts upp automatiskt efter en tid. Jag skulle gissa på att en veckas inaktivitet medför att ligan upplöses automatiskt, så det gäller att spela matcher regelbundet.SÖkte nu på den ligan.. Hittar ingenting, antingen är den full eller så finns den inte längre?
Jag skulle kunna göra en liga, NHL regler 5 minuter, men hur många användare ska jag sätta?
Postad 19 December 2007 - 12:57
Det är max antal medlemmar man anger, så 32 (max) funkar bra.Jag skulle kunna göra en liga, NHL regler 5 minuter, men hur många användare ska jag sätta?
Postad 19 December 2007 - 21:10
Det är max antal medlemmar man anger, så 32 (max) funkar bra.Jag skulle kunna göra en liga, NHL regler 5 minuter, men hur många användare ska jag sätta?
Ok, jag fixar en liga lite senare ikväll..
Namn: "minhembio"
Förkortning: "mhb"
lösen: "mhbliga"
max användare 32, nhl regler, 5 min matcher oxå tar jag 3 matcher så man kan få revanch på förluster
jag kör Ottawa
Postad 19 December 2007 - 22:00
Ok, jag fixar en liga lite senare ikväll..
Namn: "minhembio"
Förkortning: "mhb"
lösen: "mhbliga"
Joinar imorgon, kör med Toronto
Postad 20 December 2007 - 17:58
Postad 20 December 2007 - 19:43
Postad 20 December 2007 - 20:41
Nu är jag med.....fattar inte riktigt hur det går till men det kommer väl...
Om någon utmanar dig så syns det längst ner i medelande remsan att någon har utmanat dig tex..
Mitt alias är JensLu
Postad 20 December 2007 - 22:19
Postad 26 December 2007 - 04:26
Man hör liksom att skivan läses av mycket av bluray läsarn, vilket den inte gör med andra spel.
Och det var ca 1 månad efter jag köpte nhl som jag var tvungen byta ut min ps3a för den läste inga skivor längre.
Kan det ha något att göra med NHL skivan tror ni?
Postad 26 December 2007 - 22:30
Är det någon annan som märkt att just NHL 08 snurrar ganska rejält ?
Man hör liksom att skivan läses av mycket av bluray läsarn, vilket den inte gör med andra spel.
Och det var ca 1 månad efter jag köpte nhl som jag var tvungen byta ut min ps3a för den läste inga skivor längre.
Kan det ha något att göra med NHL skivan tror ni?
Den låter lite mer än andra spel när den laddar. Jag har nio andra spel men jag har fått för mig att nhl08 låter mest vid laddning.( jag hör inte att det snurrar mer men man hör mer att det laddar, lasern går liksom fram och tillbaka)
Postad 27 December 2007 - 11:48
Postad 27 December 2007 - 12:11
Postad 29 December 2007 - 18:29
(Jla83)
Men se mig som rookie, mitt defensiva spel suger! *S*
Postad 29 December 2007 - 18:40
Redigerat av Snailsmaskens, 29 December 2007 - 18:44.
Postad 29 December 2007 - 20:52
Men se mig som rookie, mitt defensiva spel suger! *S*
Hehe, det är lugnt. Jag har spelat detta spel rätt länge, men suger ändå på det defensiva spelet.
Postad 29 December 2007 - 22:50
Postad 29 December 2007 - 23:40
Nån som är sugen på en match inatt efter 12 nån gång? eller imorrn på dan?.. mitt alias är "JensLu"
Imorgon på dagen är jag med på...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
14 bilder
8 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?