Att ta bort plasten och sätta i skivan? ![]()
Dying Light (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
9
|
(10)
|
Inga priser |
Dying Light [PS4] (40 inlägg)
|
9 år sedan |
Postad 22 September 2015 - 18:04
..efter fadäsen köpte jag spelet direkt fysiskt istället.. fortfarande står det inplastat, har jag missat något?
Bra tillfälle att hoppa in tror jag, tittar man på det material som är på väg till spelet så ser det riktigt intressant ut.
http://www.youtube.com/watch?v=FwNpilWUV3s
Postad 23 September 2015 - 06:47
Mad Max goes zombie!Bra tillfälle att hoppa in tror jag, tittar man på det material som är på väg till spelet så ser det riktigt intressant ut.
För oss som ännu inte har köpt Dying Light har steam just nu 50% rea. Gäller även för season pass som alltså inkluderar the following - dlc.
Redigerat av Palter, 23 September 2015 - 06:53.
Postad 15 October 2015 - 10:50
Alltså är det NOLL information kring släppdatum för The Following??
Googla senast i början på veckan utan att hitta nån info. Kanske dröjer till nästa år då dom ej ens hintat om något.
Postad 15 October 2015 - 11:28
Det jävl är ju att dom visat gameplay och en massa för att hypa upp det, sen tar det för lång tid så hypen försvinner... förstår inte riktigt hur dom tänkte där
Postad 25 November 2015 - 20:37
Inte oändligt länge kvar nu. Köpte ju säsongspasset, tur detta ingår för dlc som finns gillade jag inte alls.
Redigerat av SKIBBE, 25 November 2015 - 20:37.
Postad 26 November 2015 - 09:51
phew, fick tag på season pass relativt billigt nu innan priset ska höjas ![]()
Postad 26 November 2015 - 10:55
http://www.kotaku.co...-died-of-cancer
Postad 26 November 2015 - 11:22
Techland la in till minne av ett fan. Väldigt jobbigt att läsa men ändå en fin historia:
http://www.kotaku.co...-died-of-cancer
Håller med. Riktigt fint gjort av Techland.
Såg hans sista video på Youtube, han var nedstämd i videon tills han började prata om Dying Light. Sorgligt att han inte hann ladda upp sitt montage som han hade planerat.. ![]()
Redigerat av hifimarcus, 26 November 2015 - 11:29.
Postad 29 November 2015 - 18:58
Säsongspasset hos CDON för 179 kr.
Dying Light Season Pass (Xbox One Download)http://cdon.se/spel/...n-pass-34189207
Postad 06 December 2015 - 19:40
Men efter ha sett trailern till The Following så blir det ett återköp!
Postad 07 December 2015 - 07:22
Kolla in senaste videon på deras youtubekanal, visst ser Volatiles lite annorlunda ut i slutet? ![]()
Blir nog bra detta, brukar lira emellanåt med en polare men det börjar bli enformigt och skulle behöva precis något som The Following.
Postad 07 December 2015 - 17:35
Hade det kommit 2013 eller när det var shadow of mordor vann flera gotys hade det varit enklare. Detta är ett spel värd all uppmärksamhet det kan få!
Postad 08 December 2015 - 08:49
Det dog ut en aning snabbt, hade behövt några större DLC betydligt tidigare för att hålla uppe intresset. Hur svårt ska det vara att skapa nya vapen??! Gör 50 nya vapen och skapa nya typer av zombies så har man NÅNTING att sträva efter. Har sett 2 nya vapen i The Following även om det är fler som kommer, men undrar hur många egentligen?
Postad 09 December 2015 - 10:01
Känns ändå rätt meningslöst iom att enhanced edition kommer snart.
Eller iofs, det kanske är billigare att köpa så och sedan köpa till Following? Dunno.
Redigerat av Zoiler, 09 December 2015 - 10:03.
Postad 09 December 2015 - 11:18
Känns ändå rätt meningslöst iom att enhanced edition kommer snart.
Eller iofs, det kanske är billigare att köpa så och sedan köpa till Following? Dunno.
http://www.gamespot....e/1100-6432833/
Existing players får också "uppgraderingen" gratis. Skillnaden är väl att man får alla DLC's med Enhanced Edition typ
Postad 09 December 2015 - 11:42
Jo jag vet att uppgraderingen är gratis, det är ju som en större patch bara så det vore skandal annars. Men jag undrar om man tjänar på att köpa spelet för 200 och sedan köpa till expansionspaketet + DLC eller om det är billigare att bara köpa Enhanced Edition när det släpps om man inte har spelet.
Postad 09 December 2015 - 11:47
Jo jag vet att uppgraderingen är gratis, det är ju som en större patch bara så det vore skandal annars. Men jag undrar om man tjänar på att köpa spelet för 200 och sedan köpa till expansionspaketet + DLC eller om det är billigare att bara köpa Enhanced Edition när det släpps om man inte har spelet.
Vad kostar Season Pass idag?
Postad 09 December 2015 - 11:56
Det är såklart enkelt att räkna ut om det är värt det, men jag orkar inte kolla upp det ![]()
Postad 09 December 2015 - 12:06
jag fick tag på season pass för en hundring ungefär. ligger nånstans kring 150 i vanliga fall.
Postad 09 December 2015 - 12:12
jag fick tag på season pass för en hundring ungefär. ligger nånstans kring 150 i vanliga fall.
Då är det billigare att köpa spelet och seasonpass
Enhanced Edition skulle gå på 60USD och man brukar kunna räkna minst 10kr/USD nästan vid spelpriser.
Postad 09 December 2015 - 12:25
Ändå kommer många köpa Enhanced Edition, lättlurade satar =P
Haha ofc!
Postad 09 December 2015 - 21:41
Stämmer bra! Fast det kanske blir ännu billigare innan dess, så än finns chansen att du förlorar =/
Postad 20 January 2016 - 15:29
någon som är insatt och vet vad det är som gäller med den nya delen av spelet som snart kommer. när de utannonserade den nya delen så sas det att det kommer att vara gratis för de som har season pass. Sen läste jag att det blev större än vad de räknade med och skulle få ett högre pris. känns onödigt att köpa season pass och sen inte få med det nya spelet.
Postad 20 January 2016 - 15:33
någon som är insatt och vet vad det är som gäller med den nya delen av spelet som snart kommer. när de utannonserade den nya delen så sas det att det kommer att vara gratis för de som har season pass. Sen läste jag att det blev större än vad de räknade med och skulle få ett högre pris. känns onödigt att köpa season pass och sen inte få med det nya spelet.
Har du redan köpt seasonpass är det lugnt. Dom höjde seasonpass för någon månad sedan för nytillkommna för att de sista dlc blev större än beräknat ja.
Postad 21 January 2016 - 08:42
Ska försöka ge mig på Bozak Horde en sista gång så jag får explosive arrows
Kan säga att demolisher i slutet (2st) är rejält svår att få ihjäl! Vapnen tar ju ingen skada förutom när du kastar fast dom i kroppen på dom och man har inte oändligt med gastankar att slänga heller.
Jag och polaren fick Bozak Bow, vanliga pilar, eldpilar och elpilar för ett tag sen. Men Explosive arrows måste man klara skiten på en viss tid tror jag...svårt
Postad 21 January 2016 - 08:44
Postad 28 January 2016 - 16:10
Den nya kartan är dubbelt så stor som hela Dying Light.
http://www.youtube.com/watch?v=_9ZZQTgh8Iw
Postad 28 January 2016 - 16:43
Postad 28 January 2016 - 16:54
Någon här som kör Bozak Horde? Har ni klarat av den?
Finns det endast 1 svårighetsgrad? Jag och en polare har klarat av den 1 gång då vi dödat båda Demolisher i slutet.
Vi spelar kampanjen i Hard+ men vet inte om det påverkar Bozak Horde?
Kastar alla vapen jag har in i demolishern typ 3ggr, skjuter med hagelbössan och spränger massa gastankar i början men vi får inte ihjäl dom igen. Vi har klarat det en gång men inte igen...
Postad 28 January 2016 - 19:08
Någon här som kör Bozak Horde? Har ni klarat av den?
Finns det endast 1 svårighetsgrad? Jag och en polare har klarat av den 1 gång då vi dödat båda Demolisher i slutet.
Vi spelar kampanjen i Hard+ men vet inte om det påverkar Bozak Horde?
Kastar alla vapen jag har in i demolishern typ 3ggr, skjuter med hagelbössan och spränger massa gastankar i början men vi får inte ihjäl dom igen. Vi har klarat det en gång men inte igen...
Sett videos, att det är gastankarna som är viktiga att spara och nyttja. Men orkade aldrig mig på Horde ogillar den typen av utmaningar. Dvs saker på tid.
Postad 29 January 2016 - 08:18
Jag gillar Bozak Horde fram till Trial 20, där blir det totalstopp med dubbla Demolisher som vägrar dö...
Postad 09 February 2016 - 10:34
Nu har The Following släppts och alla som har Dying Light får följande via en patch:
- Legend System
- Nightmare Difficulty
- Bounties System
- New Parkour Moves
- New Enemy Attacks & Behaviors
- #DrinkForDLC Content
- New NPC Models
- Enhanced Facial Expressions
- Improved Human Enemy AI
- Improved Volatile AI
- Greater Firearm Variety
- HUD and Video Filter Customizations
- Audio Upgrades
- Gameplay Quality Improvements
- Console Performance Upgrades
- Overall Game Look and Feel Improvements
MEN, det verkar vara fullt med buggar så det kan nog vara smart att vänta med detta.
Lots of bugs in this update.
- My exploding arrows are gone,
- Bozak Horde is impossible to complete now (invencible Goons on Round 6),
- Runners don't stop coming on Hard,
- Footsteps sounds are missing
- 4 custom maps on PS4 instead of 6 on Xbox One (what the heck?),
- Performance seems to be worse than before on PS4,
- Weapon durability is messed up and lucky repair is not working
- Legendary levels can be leveled up with Disaster Packages, haven't you learned anything Techland? People are reaching max level in 1 minute by duplicating the packages....
- Nightmare mode is more like "zombies don't die mode". My best weapon takes 10 hits to kill a regular zombie, are you kidding?
PS4: ninja outfit causes footstep sound bug. Switching back does not remedy it. I'm afraid it might be locked in if the game saves while the bug is active. Testing that now.
This bug sucks, you really don't want it.
My Bozak dockets and exploding arrow blueprint somehow vanished with the update (X1)...
I'm on PS4, my docket,exploding arrow blueprint,and all my safe houses and side quest have reset. I'm more than upset as I had previously done all those.
Postad 09 February 2016 - 15:03
Postad 09 February 2016 - 16:08
Har du laddat ner det då? The Following släpps väl 12feb för oss?
Köper man via Steam kan man spela det nu i alla fall. Hur det är på andra plattformar vet jag dock inte.
Postad 09 February 2016 - 16:52
Lirat en timme kanske, gått långsamt fram. Lika mysigt som innan. Saknar fortfarande att sortera vapen/items/blueprints efter senast hittade, namnet blinkar förbi, sen hittar man den aldrig i inventoryn, för man minns inte exakt vad den nya hette...
Dom pushar ofta att man ska lira på nightmare för att kunna levla Legendary trädet snabbare(till max) kanske är något man får avsluta med om man vill få 100%?
Btw 4.4GB för TF, sen 17GB för senaste patchen, om ni får för er att spela så kan det ta en stund :-)
Redigerat av SKIBBE, 09 February 2016 - 21:08.
Postad 10 February 2016 - 12:03
Btw 4.4GB för TF, sen 17GB för senaste patchen, om ni får för er att spela så kan det ta en stund :-)
Jag öppnade Steam och såg att jag verkar ha fått Following utan min vetskap. Men gratispatchen som laddades ner var bara på 7,5 GB. Huh?
Läste sedan:
That patch is out now on PlayStation 4 and Xbox One, but the latter seems to be almost double the size of the former. Reddit users have reported having to download a 17GB patch, as opposed to 8GB on PS4.
Postad 10 February 2016 - 12:30
Känns hittills som prestandan är likvärdig som innan, men lite uppskruvad grafik (XO) lekmanna bedömning/känsla dock.
Kan man köra bilen i 3:e person? Ingen koll alls när man kör fps :-(
Redigerat av SKIBBE, 10 February 2016 - 12:41.
Postad 10 February 2016 - 17:45
Snyggt spel, men vad tycker vi om fisk-AI:n? Simmar INTE ifrån spelaren.
239140_2016-02-10_00006.png 1.32MB
0 Antal nerladdningar
Edit: Va fan, Dying Light blev carmageddon helt plötsligt =P
Redigerat av Zoiler, 10 February 2016 - 19:46.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Dying Light [PS4]
12 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?