Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vilken typ av musik är det som gäller?

282 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Här kan du tycka till om vilken musik det är som strömmar ur dina högtalare! (670 medlem(mar) har röstat)

Här kan du tycka till om vilken musik det är som strömmar ur dina högtalare!

1. Metal (238 röster [35.52%])

Procent av omröstning: 35.52%

2. Rock (184 röster [27.46%])

Procent av omröstning: 27.46%

3. Techno/Trance (104 röster [15.52%])

Procent av omröstning: 15.52%

4. Rap (25 röster [3.73%])

Procent av omröstning: 3.73%

5. RNB (15 röster [2.24%])

Procent av omröstning: 2.24%

6. Blues (11 röster [1.64%])

Procent av omröstning: 1.64%

7. Jazz (28 röster [4.18%])

Procent av omröstning: 4.18%

8. House (20 röster [2.99%])

Procent av omröstning: 2.99%

9. Regggae (12 röster [1.79%])

Procent av omröstning: 1.79%

10. Pop (33 röster [4.93%])

Procent av omröstning: 4.93%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 09 July 2006 - 11:12

clevername
  • clevername
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Iron Maiden och Judas Priest och deras samtida nykomlingar kallades för The New Wave of British Heavy Metal. Heavy metal-benämningen som sådan dök upp på 70-talet för att beskriva ovan nämnda LZ, BS, Deep Purple och så vidare.

Postad 09 July 2006 - 18:58

Unregistered592cec63
  • Unregistered592cec63
  • Forumräv

• 744 inlägg
  • 0
Är all lyssnare, med försmak för hårdrock, äger väldigt lite skivor/cd:n, orkar bara inte köpa dom, klarar mig bra på 106.3, 106.7, NRJ, www.di.fm.
Gnarls Barkleys mest spelade är ju superskön, speciellt när den spelades innan Robbie W kom på scen på ullevi förra helgen :blink:
Kommer inte heller att glömma Tarjas underbara röst under hennes sista sverige spelning i Nightwish :)

Jag orkar inte laga mat :/

Redigerat av Unregistered592cec63, 09 July 2006 - 19:03.

Postad 12 July 2006 - 18:38

Thegambler79
  • Thegambler79
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0
Gillar en hel del men det blir utan tvekan mest Rockabilly...

//Putte

Postad 15 July 2006 - 17:55

Stumm
  • Stumm
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
Stora hål i dom alternativ som ges. Elektronisk musik som synth, ebm, industrial? Inte ens country eller klassiskt?
Helt meningslös omröstning enligt min mening. No offence, tanken var god.
Så jag röstar inte. Börjar väl bli en grinig gammal gubbe kanske? :)

Kanske starta en ny omröstning där alla lag får vara med och rösta?
Hålla sig till så basic som möjligt och skippa subgenres.
Så när man röstar så lägger man rösten på grundtypen och sedan i sitt inlägg lägga till ev. subgenres och mer specifikt de band man i huvudsak lyssnar på.

/Stumm

Postad 24 July 2006 - 12:15

sebolon
  • sebolon
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0
musik som får pulsen att slå är riktigt bra. Så jag måste säga att jag hamnar under katogerin trance/dance. Tycker om att dansa till sånhär musik ochså så det kan vara en förklaring.

Postad 30 July 2006 - 04:37

MixMasterMook
  • MixMasterMook
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Varför är Techno & Trance samma kategori?, då kunde ju Metal & rock va samma, eller hiphp & RnB osv. Jeffligt mysko :)
För min del är det Techno, (minimal/techhouse/hardgroove/tribal/chicago/acid)
Electro, Reggae & Beats n Breaks som gäller.

Samt lite psychedelic rock från 60-70', & lite goth/doom metal.
Diggar en hel del. Musik är porr.

Fridens.

Redigerat av MixMasterMook, 30 July 2006 - 04:38.

Postad 05 August 2006 - 20:53

Unregisteredc953a7c3
  • Unregisteredc953a7c3
  • Veteran

• 1515 inlägg
  • 0
kan tilläga att jag är lite småkär i min mapp med "chip" musik. Får en att drömma tillbaka till de gamla goda tiderna med atari, amiga mfl

Postad 06 August 2006 - 21:46

WereWolf
  • WereWolf
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0

jaa,,, asså ja fattar inte skillnaden mellan metal och hårdrock,, ja gillar iron maiden ,,  har hört att folk säger olika vissa säger hårdrock vissa säger heavy metall,,,,  gillar även dragonforce, helloween,nightwish, sonata arctica, stratovarius, hammerfall och edguy.

är det heavy metalll eller hårdrock?  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Här är mina åsikter:

Iron Maiden -> heavy metal
Dragonforce -> extrem speedmetal
Helloween -> Powermetal
Nightwish ->Progressiv-, power-, heavymetal
Sonata Arctica -> Speedmetal, powermetal
Stratovarius -> Power-,progressiv, speedmetal, numera också heavymetal
Hammerfall -> många säger att det är powermetal men jag säger heavymetal!!!
Edguy ->heavy-, powermetal

Förutom metal gillar jag också lite reggae (Inner Circle), country (är underbart att lyssna på då man reser, med bil) och klassiskt.

Redigerat av WereWolf, 06 August 2006 - 21:48.

Postad 08 October 2006 - 15:07

MarkusT
  • MarkusT
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Lägger min röst på jazz...

Jag har fått rätt bred musiksmak på sistonde men har alltid lyssnat på jazz...

När mina kompisar lyssnade på euroteckno så rattade jag in jazz på min gamla radio.. :blink:

Postad 18 October 2006 - 00:10

beaversweede
  • beaversweede
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
För mig är min största passion Techno,Trance och House. Tre helt underbara genrer.
Från de kategorierna går det ner i en hel del subkategorier, men som blir alldeles för utdraget för att gå in på.
Kul att se så många som lyssnar på EDM(Electronic Dance Music).

Annars så går nästan vad som helst genom högtalarna så som rock,pop,metal,hiphop.
De mesta av den kommersiella musiken som går i radio och tv borde däremot skrotas.

Postad 21 December 2006 - 22:00

Octopussy
  • Octopussy
  • Veteran

• 1868 inlägg
  • 0
En salig blandning, nu är det mycket Eminem. Men också POD, Linkin Park och Manson.

Postad 22 December 2006 - 10:30

Javie
  • Javie
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Brukar vara ganska blandat, lyssnar på vad jag känner för men mestadels är det nog House. Brukar hålla mig ifrån Radiokanalerna dock, dom spelar så mycket skit!

Postad 04 January 2007 - 22:20

Herman_
  • Herman_
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
synd att man inte kan välja flera alternativ.. och att inte dansband finns med :) lyssnar på de mesta utan hiphop o sånt

Postad 18 January 2007 - 23:06

Unregistered9282241e
  • Unregistered9282241e
  • Forumräv

• 902 inlägg
  • 0
Kängpunk är väl det som mest spelas i hörlurarna :)

Postad 23 January 2007 - 21:41

auToeXeC
  • auToeXeC
  • Lärjunge

• 323 inlägg
  • 0
Kan v'l lyssna på det mesta utom den där ******** musken hiphop. Kan inte hjälpa det men den får itne existera i ens närhet. nej, inte ens på en fest kan någon smyga igång det. Men Just nu så är det rock, only..

Postad 24 January 2007 - 15:28

stifflerman
  • stifflerman
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0
Allt från Metal till Psytrance/Goa! :D
Bara det är bra ljud hehe

Postad 04 February 2007 - 00:30

Unregisteredfe65247c
  • Unregisteredfe65247c
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
Det blir mestadels heavy/thrash/death/black-metal för min del men även lite punk/hardcore(Discharge & Bad Brains är bra!). Reggae/dub har jag ingen mästarkoll på men Lee Perry & Augustus Pablo har gjort en hel del sköna låtar. System Of A Down är också bra oavsett vilken genre de nu tillhör.

Postad 28 February 2007 - 20:55

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0
Mestadels metal,hårdrock hatar all skit dom spelar på rix fm,mix och sådana kanaler..

Postad 28 February 2007 - 21:47

KMB
  • KMB
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0
allt förutom metall, hårdrock och rap..
Har verkligen aldrig fattat tjusningen i skrikig högljudd musik, näe helst lugnt och soft.. :)

Redigerat av KMB, 28 February 2007 - 21:49.

Postad 04 March 2007 - 18:06

Unregistered9282241e
  • Unregistered9282241e
  • Forumräv

• 902 inlägg
  • 0
Metal matte, discharge är grymt bra!!

Postad 04 March 2007 - 18:09

KryLLan
  • KryLLan
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Jag är väl rätt så "all-ätare" om man nu bortser från all radiomusik... seriöst vad sysslar de med?
Det är precis som om de äger en skiva, klickar på random och sedan repeat...har jag fel?
Mestdels så lyssnar jag dock på metal och elektronisk musik. Klarar dock inte av den värdelösa hip hop/rap musiken.

Postad 05 March 2007 - 16:47

Alchemist
  • Alchemist
  • Användare

• 242 inlägg
  • 0
Radio-musik och musik som når de stora massorna är nästan aldrig rolig att lyssna på flera gånger.

Jag tycker att nästan all musik som spelas på radio är trist och saknar känsla. Det handlar enbart om katschiga melodier som är enkla att följa, oerhört intetsägande! Kanske är det så att de stora skivbolagen inte vågar satsa på musik som står ut, musik som kräver aktivt lyssnande är för svårt för den stora massan... Musikbolagen tror att de flesta inte har tid eller lust att sitta ner och lyssna på musik, därför tar de fram musik som är enkel att lyssna på och inte kräver något av lyssnaren.

Detta tror jag är ett av skivindustins stora problem, det som orsakar minskad försäljning. Man vågar och/eller vill inte satsa på musik som är nyskapande och marknadsföra den till Svenssons.

Ett annat problem är att skivindustrin medvetet och systematiskt försämrar ljudkvaliten på många skivor, loudness-eländet. Om skivindustrin vill få folk att betala för musik måste de börja använda sig av den teknik som finns för att höja kvaliten. Om skivbolagen gör det kommer fler och fler med tiden att upptäcka att det är värt att köpa musik som är bra producerad. Då kommer också fler att förstå varför musik är roligare att lyssna på med bättre grejer än datahögtalare och standard-stereon i bilen.

Postad 05 March 2007 - 20:11

Anthon. A.
  • Anthon. A.
  • Forumräv

• 771 inlägg
  • 0
Alernative rock, modern rock och hiphop är det enda som kommer ifrån mina högtalare.
Dock köper jag det väl mesta men hård rock och metal tar priset.. :)

:)

Postad 09 March 2007 - 18:04

e-robban
  • e-robban
  • Användare

• 186 inlägg
  • 0
Det var inte länge sen jag dömde ut människor som gillade "allt möjligt" som tråkiga. Detta har jag fått äta upp sen jag snöade in på hifi, numera samsas allt mellan dödsmetal, ambient och jazz i skivhyllan. undantaget är musik det minsta besläktat med trance eller dansbandsmusik, nej fy f*n! Världen kan således delas upp i antingen "bra" eller "dålig" musik.
Den hårda rocken ligger mig dock varmast om hjärtat.

Postad 24 March 2007 - 15:38

RobK
  • RobK
  • Amatör

• 67 inlägg
  • 0
allt utom rap och hiphop
men mest hårdrock,classic rock.

Postad 13 September 2007 - 07:45

Unregistered004600e4
  • Unregistered004600e4
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0
Lyssnade förut mest på Pink/Green Day/The Sounds/Sahara Hotnights/Backyard Babies/Marilyn Manson/Monster Magnet osv

Men nu när jag köpt ny ljudanläggning så blir jag ofta lyssningstrött av diskanten/mellanregistret i sådan musik.
Speciellt Avril Lavignes skivor som är riktigt ljusa. <_<

Så jag har börjat lyssna på allt från Nils Löfgrens höga kvalité till hiphop pga deras sköna beats som numera känns i hela golvet.
Försöker komma över så mycket bra mastrad musik som möjligt, och har lyssnat lite på Regina Spector och har de flesta av Tori Amos skivor.
Kör digitalt från datorn till min reciever via coaxial. Känns som enkelt att bara tanka och spela upp.. :)

Och allt som spelas upp är i lossless såklart, vad annars? :D

Postad 13 September 2007 - 16:41

Unregistered1197
  • Unregistered1197
  • Guru

• 4219 inlägg
  • 0
Jag röstar på klassiskt... eh, eller skulle ha gjort om det hade funnits som alternativ.

Klassisk musik är den enda äkta, rena oförfalskade musiken. När man är riktigt inne i den klassiska musiken så känns alla andra musikstilar som enkel underhållning med ljud.

Förutom klassikt gillar jag också amerikansk rock, allt från metal till alternative (den utskällda). Rock är en genuint amerikansk musikstil som de behärskar bäst.

Och så gillar jag Tool som ju har skapat en egen genre, kan man säga, med sin tunga konstmusik som ibland benämns hard music kort och gott.

Redigerat av Unregistered1197, 13 September 2007 - 16:43.

Postad 13 September 2007 - 17:40

fragile
  • fragile
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Hade röstat på indie om det funnits..

Postad 14 September 2007 - 15:04

The Man
  • The Man
  • Beroende

• 1049 inlägg
  • 0

Haha, tycker de är lite fånigt med alla dessa namn på elektronisk musik.
Speciellt Trance.
Varför inte bara säga techno, trance, psy-trance eller goa....
Enklare o låter bättre

Även fast jag inte speciellt ofta lyssnar på denna typen av musik, så kan man ju lugnt säga att det är skillnad på dessa stilar/ genrer även här, lika mycket som metallen fördelas t.ex.
Speciellt de stilar som nämdes ovan: Vocal trance är väl dock en av de mest kommersiella stilarna dock, medans technon (Detroit) är en av de mera respektingivande.

Postad 14 September 2007 - 15:12

The Man
  • The Man
  • Beroende

• 1049 inlägg
  • 0
Vad gäller musiksmak, så är den ganska bred. (som många andra här så hatar även jag ordet "allätare" vilket ju egentligen är radiomusik). :) det ordet brukar många politer använda när de får frågan om musik, vilket betyder Tomas Ledin, Per Gessle...

Men iallafall: Mycket metal, allt från Power till dödsmetal. Men även givetvis rock och en del singer/songwriter är inte heller fel, ytterst lite elektroniskt.

Postad 14 September 2007 - 18:24

Zorin
  • Zorin
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0
Lyssnar bara på elektronisk musik. Allt annat är bannlyst hemma hos mig.

Postad 23 November 2007 - 13:40

AudioArt
  • AudioArt
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
Thrash och melodeth! Metal med andra ord!

Postad 24 November 2007 - 16:57

Hedde
  • Hedde
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Rock, gillar band som Placebo, Queen, Imperiet och Smashing Pumpkins och Sisters of Mercy, men även hårdrock, punk, och Psytrance spelas ganska frekvent i stereon...

Postad 25 November 2007 - 10:55

Unregistered46a10d28
  • Unregistered46a10d28
  • Beroende

• 1229 inlägg
  • 0
lyssnar på allt från cornelis, lisa ekdahl, winnerbäck, gentleman till opeth.... allt som är bra helt enkelt:) förstår inte hur man kan snöa in på enbart en genre?
det enda jag inte lyssnar på är elektroniskt blib-blop-dunk-dunk....

Redigerat av Unregistered46a10d28, 25 November 2007 - 10:55.

Postad 01 December 2007 - 21:10

ganja
  • ganja
  • Lärjunge

• 278 inlägg
  • 0
Lite av varje, det finns ju så mycket som är så bra. Förstår inte hur man kan lyssna på bara en sorts musik, då blir det ju bara så att man vänjer sig vid hur det ska låta och målar in sig i ett hörn när världen är full av nya intryck och uttryck.

Postad 25 December 2007 - 15:02

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

• 2944 inlägg
  • 0
Får kalla mig själv för allätare eller periodare. :)

Just nu så går det mycket Stevie Wonder och Amy Whinehouse i MP3 spelare, mycket Metallica i stereon och live i förra veckan var det Manson som gällde.

Så allt utom dansband och opera spelas... :D

Postad 25 December 2007 - 21:20

necrio
  • necrio
  • Forumräv

• 646 inlägg
  • 0
Måste nog påstå att jag är rätt mycket av en allätare trots att jag är uppfödd med hårdrock.

Iron maiden, Judas priest, Manowar, Megadeth, Black sabbath, Iced earth, King diamond, Mercyful fate, Metallica, Pantera, Sepultura, Dissection och Samael är väl banden man växt upp med, allteftersom man blev mer och mer intresserad av musiken så vidgade man också sin syn på andra musikgenres,

Rock, modern och klassisk är något underbart, finns så mycket bra band/artister så det är löjligt, Ted nugent, Mötley crue, bob dylan, bruce springsteen, Creedance clearwater rivival, Social distortion, Dire straits, Eagles, Eric clapton, Frank zappa, Queen samt Freedy mercury, Babyshamblers, Sum41, Bloodhound gang, Jefferson airplane, Jimi hendrix, Led zeppelin(vissa kallar detta hårdrock men känns orelevant), Pink floyd, Rainbow, Santana, Scorpions, The doors, The Hives, Thin lizzy.

sen flyter man lätt över till det som är klassiskrock som går till blues, Canned heat, troggs, joe cooker, Lee hazlewood samt nancy sinatra, Johnny winter, Muddy water, Billy holiday, Big bill broonzy, John lee williamson, John lee hooker och så många fler man inte har tid att skriva upp :)

sen har vi även electro musikens fantastiska sidor med, Infected mushroom, Astral projektor, Shpongle, Yellow magic orchestra, Juno reactor, Hallucinogen, Bamboo forest, Tiesto (tyvärr), Blank and Jones, Röyksopp, Sigur Ros, Mauro picotto, ATB, Cafe del mar, Kraftwerk, och självklart allt vad heter Chiptunes (chipmods/chipdisks)

som i sin tur leder till alternative industrial electro metal, Funker vogt, Vnv nation, Skinny puppy, Front 242, Front line assembly.

sen har vi så otroligt mycket bra kvar att nämna som jag inte vet i vilken mening jag ska plasera dom, John lennon, Elton john, Bob marley, John mayer, Regina spektor, Duran dura, Elliot smith, Nils lofgren, Norah jones, Robyn(2 senaste kan jag rekomendera), Sophie Zelmani, Eva cassidy, The beatles, The rolling stones, U2,

sen all dessa goda män har komponerat, Hans zimmer, Joe hisaishi, Edward Shearmur, Philip glass, Bach, Bethoven, Vivaldi, Wagner, Tchaikovsky, Schubert, Rekasius, Torelli, Mendelssohn, Chopin, Debussy, Liszt.

tja blev ju en del nämt iaf, vet inte vad man kan kalla det för musikstil riktigt men jag måste säga att någon expert på någon speciel typ av musik är jag inte och vill inte vara, all musik som är 'bra' är värd att lyssna på :-)

måste även påpeka att med nya högtalare kommer ny lyssningsglädje man inte visste fanns.

Postad 29 December 2007 - 00:08

Unregistered1156
  • Unregistered1156
  • Veteran

• 1852 inlägg
  • 0
Folk! Men det togs ju inte med..

Postad 07 January 2008 - 11:48

EneriZ
  • EneriZ
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
Jag valde rock. Lyssnar på hårdrock, men jag ogillar termen metal.

Postad 07 January 2008 - 22:58

Unregistered53c3a6cc
  • Unregistered53c3a6cc
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0
Elektro och synth tyvärr fanns inte det med på listan!

Postad 08 January 2008 - 01:09

NAD2700THX
  • NAD2700THX
  • Beroende

• 1364 inlägg
  • 0
Valde Metall, men är väldigt bred.

Lyssnar på väldigt mycket, enda kriteriet jag har är väl att det är gjort av instrument... :)

Favoriter?!?

GNR
Metallica
Mötley Crüe
Alice In Chains

Det finns så otrligt mycket att välja på...

Dan Reed Network är grymma... :D Ett visst allvar i det...

/Johan

Postad 15 February 2008 - 14:35

Mr_nygren
  • Mr_nygren
  • Forumräv

• 541 inlägg
  • 0
Alltid som har med Tupac och Guns n roses att göra ;) Även Kenye west.
Men speciellt tupacs musik, jag är egentligen inte en som stor älskar hiphop, men när det kommer till Tupac så älskar jag den!
Så det blir lite rap/hiphop/rock :)
Även guns n roses är underbar!
Så mina största favoriter blir:

TUPAC
Guns N roses

Redigerat av Mr_nygren, 15 February 2008 - 14:36.

Postad 28 February 2008 - 01:41

Mr Mäkitalo
  • Mr Mäkitalo
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
70% Metal, 20% Rock, 10% Annat :)

Postad 04 March 2008 - 16:21

bonka_rules
  • bonka_rules
  • Användare

• 199 inlägg
  • 0
Metal för min del men lyssnar väldigt mycket på annan musik också

Postad 10 March 2008 - 18:30

Swanheart
  • Swanheart
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Lyssnar väl mest på symfonisk metal och en del power metal, ibland även filmmusik ;)

Postad 22 March 2008 - 00:22

kapiim
  • kapiim
  • Användare

• 223 inlägg
  • 0
På sistone har det varit mycket Bloc Party, Radiohead, Hot Chip och Goldfrapp. På kvällarna är det mycket trevligt att koppla av till Goldfrapp, hon har en grym röst enligt mitt tycke :(

Postad 22 March 2008 - 00:34

zamolxes
  • zamolxes
  • Lärjunge

• 408 inlägg
  • 0
Intressant fråga. Själv lyssnar jag på hård rock, sonen, 10 år, är inne på rap sedan frugan som gillar schlager musik. Tack och lov att vi inte lyssnar alla tre på våra favoriter samtidigt. :(

Postad 22 March 2008 - 15:18

Unregistered01e78752
  • Unregistered01e78752
  • Lärjunge

• 307 inlägg
  • 0
Lyssnar nästan enbart på hardcore-techno, i synnerhet speedcore och även en del terrorcore.

guide för elektronisk musik finns förklaring och samples (eftersom så många inte verkar veta vad jag pratar om när jag nämner det). Klicka på "Hardcore" och sen på respektive subgenre. Gamla låtar iofs men bra förklaringar, även om snubben verkar liiite full av sig själv så att säga :(

Postad 02 April 2008 - 07:18

stubbis_jr
  • stubbis_jr
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
En hel del elektronisk musik, som The Knife. Otroligt fin kvalitet på inspelningen, men de använder de olika registren så olika från låt till låt, så det är svårt att placera dem i antingen "Djup-dunk-musik" eller "Vass Electro".

Men det jag lyssnar mest på är vanlig rock, av det mindre hårda slaget.
Ex: Kent, Coldplay, Keane.

Sväljer även annan musik med hull och hår. :blush:

Postad 06 April 2008 - 18:32

krishna1
  • krishna1
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0
Jag saknar chillout/ambient på listan. Lyssnar mycket på internetradio, ambient på Radioio och Chillout Vibes på Lycky Seven Radio, där jag får uppslag på musik som jag kan köpa. Från listan blir det mest trance.

:)
Krishna

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.