Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

NHL 08

328 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
NHL 08 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8.199998 (14) Inga priser

Postad 16 March 2008 - 19:46

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

Samt problem med att spela online efter senaste uppdateringen?

Vad för problem har du stött på?

Postad 16 March 2008 - 20:04

Wenga
  • Wenga
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Som han sa innan dig, det tar flera minuter att köra igång spelet.. det gjorde det inte innan. Och när jag ska spela online kommer jag in i lobbyn som vanligt.. skicka inbjudan men sedan händer det inte mycket. Varannan gång hänger hela konsollen sig så jag måste rycka ur strömmen, och varannan gång går det först så ###### segt, sedan ska den uppdatera laguppställningar. Följt av att den tappar anslutning till EA´s servrar.. Har kabel till konsollen, kör ej trådlöst.

Jag har varit så nära att låta konsollen flyga ut från balkongen idag........

Postad 16 March 2008 - 20:47

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0
Okej, det där med att bli utloggad har jag också problem med. När jag håller på och laddar ner laguppställningar, men loggar in efter det och då funkar det.

Postad 17 March 2008 - 09:44

Unregistered1919ead0
  • Unregistered1919ead0
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0

Är det någon mer än jag som haft problem med att starta upp själva spelet(nhl-08). Samt problem med att spela online efter senaste uppdateringen?

Inte mer än att det tar flera minuter att starta spelet..grymt irriterande.. hade spelat mycket mer om de inte tog så förbannad lång tid att starta

Har börjat ta längre tid att starta spelet för mig med, speciellt efter att man tryckt på startknappen och på X-knappen en gång, sen är det segt som attans, sen får man ju trycka på X-knappen igen.
När man avslutar matcher så har den blivit betydligt segare med.

seeeeeeeeegt...

Postad 17 March 2008 - 10:59

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0
Om man köper spelet från USA, får man med elitserien och svenska kommentatorer?
Mycket tacksam för svar för då lägger jag en beställning på fem röda... Frölunda for the win!

Postad 17 March 2008 - 11:26

Unregistered1919ead0
  • Unregistered1919ead0
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0

Om man köper spelet från USA, får man med elitserien och svenska kommentatorer?
Mycket tacksam för svar för då lägger jag en beställning på fem röda... Frölunda for the win!

hmm, elitserien finns iaf på quickplay men svenska kommentatorer vet jag inte.

Postad 17 March 2008 - 11:41

Unregistered12c4d9b3
  • Unregistered12c4d9b3
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Köpte spelet i Sverige och har inte några svenska kommentatorer.

Postad 17 March 2008 - 11:50

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0
Okej! Tack för svaren, det där med svenska kommentarer kan ha varit någon annan årgång, viktigaste är att elitserien finns... bara att beställa med andra ord! :P

Postad 17 March 2008 - 12:09

sister ray
  • sister ray
  • Forumräv

• 528 inlägg
  • 0

Som han sa innan dig, det tar flera minuter att köra igång spelet.. det gjorde det inte innan. Och när jag ska spela online kommer jag in i lobbyn som vanligt.. skicka inbjudan men sedan händer det inte mycket. Varannan gång hänger hela konsollen sig så jag måste rycka ur strömmen, och varannan gång går det först så ###### segt, sedan ska den uppdatera laguppställningar. Följt av att den tappar anslutning till EA´s servrar.. Har kabel till konsollen, kör ej trådlöst.

Jag har varit så nära att låta konsollen flyga ut från balkongen idag........

En polare till mig har precis samma problem. Han ringde EA-supporten, men de sa att de inte hade hört nån annan med samma problem. Han fick rådet att pröva på en annan konsoll, alt. byta router eller köra med kabel. Han har prövat det mesta men utan resultat..

Postad 17 March 2008 - 12:30

Wenga
  • Wenga
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Är det någon mer än jag som haft problem med att starta upp själva spelet(nhl-08). Samt problem med att spela online efter senaste uppdateringen?

Inte mer än att det tar flera minuter att starta spelet..grymt irriterande.. hade spelat mycket mer om de inte tog så förbannad lång tid att starta

Har börjat ta längre tid att starta spelet för mig med, speciellt efter att man tryckt på startknappen och på X-knappen en gång, sen är det segt som attans, sen får man ju trycka på X-knappen igen.
När man avslutar matcher så har den blivit betydligt segare med.

seeeeeeeeegt...

Jag lessnade på nyo inatt.. jag gjorde en helt ny användare ny mail osv....

Nu fungerar allt som innan uppdateringen. "Lagget" efter att man tryckt på start> finns inte kvar. utan man kommer direkt in i spelet som man gjorde innan.
Fungerar även klockrent att spela online igen.
Frågan är dock: Ska man få lov att göra nya användare när man gör uppdateringarna som sony säger att man måste?

Postad 17 March 2008 - 16:30

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0
Man tycker ju att man inte ska behöva göra en ny användare för att det ska funka, men verkar som man måste det! Fast det orkar inte jag göra. :P

Postad 24 March 2008 - 09:22

nottingman
  • nottingman
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0
Hej!
När du säger ny användare menar du ett nytt användar konto till ps3:an?
Har nämligen samma problem med nhl08, annars funkar ju ps3:an klockrent!

Postad 24 March 2008 - 10:12

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Hej!
När du säger ny användare menar du ett nytt användar konto till ps3:an?
Har nämligen samma problem med nhl08, annars funkar ju ps3:an klockrent!

Jo det menar han, har även jag provat det och funkar klockrent nu..

Postad 24 March 2008 - 10:23

Unregistereda9c5e73e
  • Unregistereda9c5e73e
  • Användare

• 174 inlägg
  • 0
Satt igår och fixade lite med uppställningarna i Elitserien kollade igenom free agents ifall det skulle finnas några spelare där som spelar i elitserien nu hittade flera stycken som hörde hemma i diverse lag, hittade Fabian Brunnström som spelar i Färjestad det första som var fel var att de hade stavat Brännström men skit samma tänkte jag så jag bytte över han till FBK. Nu till problem jag fick när jag spelade en match med FBK så såg Brunnström bara som en stor boll :S så jag avsluta matchen och gick in på redigera spelare och när man kollade närmare på han såg ha ut som en alien lr nåt :S, någon annan som har samma fel?

Postad 24 March 2008 - 12:42

nottingman
  • nottingman
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0
Hur är det med spel saves och sånt nr man gör en ny nvändare??
Det är väl inget som försvinner?

Postad 24 March 2008 - 12:55

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

Hur är det med spel saves och sånt nr man gör en ny nvändare??
Det är väl inget som försvinner?

Det är bara att kopiera över till den nya användaren.

Postad 24 March 2008 - 13:41

Unregistered12c4d9b3
  • Unregistered12c4d9b3
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0

Satt igår och fixade lite med uppställningarna i Elitserien kollade igenom free agents ifall det skulle finnas några spelare där som spelar i elitserien nu hittade flera stycken som hörde hemma i diverse lag, hittade Fabian Brunnström som spelar i Färjestad det första som var fel var att de hade stavat Brännström men skit samma tänkte jag så jag bytte över han till FBK. Nu till problem jag fick när jag spelade en match med FBK så såg Brunnström bara som en stor boll :S så jag avsluta matchen och gick in på redigera spelare och när man kollade närmare på han såg ha ut som en alien lr nåt :S, någon annan som har samma fel?

Spelade nån match mot Toronto och märkte att ett par spelare där också såg ut som aliens när de åkte omkring på isen.

Postad 24 March 2008 - 14:36

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Men det är ju för att brunnström ser ut som en alien.. har du aldrig sett han ?

Postad 24 March 2008 - 14:49

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

Spelade nån match mot Toronto och märkte att ett par spelare där också såg ut som aliens när de åkte omkring på isen.

Hmm, det har inte jag märkt. Och jag spelar jämt med Toronto. :)

Postad 25 March 2008 - 15:30

slangen63
  • slangen63
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Funka klockrent för mig med när jag gjorde ny användare, innan dess var det på väg till tippen.
Hur gör man för att kopiera tidigare dynasty-spel?

Postad 10 April 2008 - 10:21

Unregistereda69d2a7a
  • Unregistereda69d2a7a
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0
Någon som kan förklara för mig hur jag gör för att spela med den senasre rosteruppdateringen i mitt dynasti läge ?

Postad 10 April 2008 - 20:40

qwertys
  • qwertys
  • Amatör

• 87 inlägg
  • 0
Mötte Tyskland med Sverige och 3 av de tyska spelarna var "Alien bollar", jobbigt! :D

Postad 23 April 2008 - 04:16

Unregistereda69d2a7a
  • Unregistereda69d2a7a
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0
någon annan som har märkt något liknande, mitt problem började efter FW 2.30, ibland när man vill skjuta och drar upp på ena stickan och ner på andra stickan (t ex sikta högt när man spelar "neråt") så blir det samma effekt som att man trycker på PS knappen ?!

skitjobbigt är det och det händer iaf en gång varannan match, jag har precis kommit fram till slutspelet så jag vet inte om det är relaterat till slutspelet eller om det är FW2.30 som spökar och tyvärr har jag inte tid att spela nu på några dagar, ska försöka hitta tid i helgen att klura ut om det gäller alla matcher eller inte.

Postad 27 May 2008 - 11:09

cristos
  • cristos
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

någon annan som har märkt något liknande, mitt problem började efter FW 2.30, ibland när man vill skjuta och drar upp på ena stickan och ner på andra stickan (t ex sikta högt när man spelar "neråt") så blir det samma effekt som att man trycker på PS knappen ?!

skitjobbigt är det och det händer iaf en gång varannan match, jag har precis kommit fram till slutspelet så jag vet inte om det är relaterat till slutspelet eller om det är FW2.30 som spökar och tyvärr har jag inte tid att spela nu på några dagar, ska försöka hitta tid i helgen att klura ut om det gäller alla matcher eller inte.

Tyvär vet jag inget om de.... men jag skulle vilja vet om någon kan säga hur många säsonger dynasin mode har????
/Cristos

Postad 27 May 2008 - 11:11

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Tyvär vet jag inget om de.... men jag skulle vilja vet om någon kan säga hur många säsonger dynasin mode har????
/Cristos

Jag vet inte exact hur många, men det är då över 5 iaf.. har simulerat 5 och det gick då och fortsätta efter det om jag inte minns fel

Postad 27 May 2008 - 14:58

pakarlss
  • pakarlss
  • Forumräv

• 893 inlägg
  • 0
Är inte dynastin "oändlig"?

Postad 27 May 2008 - 16:35

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Är inte dynastin "oändlig"?

Det kan den mycket väl vara..

Postad 20 August 2008 - 15:54

nautiqu3
  • nautiqu3
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0
Fy vad less jag är på att det är problem med online matcher... Fungerar så dåligt. Får "matchen är inte tillgänglig" hela tiden. Sen kan det fungera några gånger sen blir det fel igen. KASST! Fattar inte varför!

Att man dessutom måste tanka hem laguppställningnar varje gång man går online gör inte saken bättre! SKIT saker verkligen...

Redigerat av nautiqu3, 20 August 2008 - 15:55.

Postad 20 August 2008 - 16:08

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Ännu surare att man inte kan vara säker på att få spela klart sin match. När sex personer spelar samtidigt är risken STOR att nån hoppar ur & saboterar hela matchen.

Håller helt klart med om uppdateringarna. Seeeeegt!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.