Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Voddler

635 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 19 October 2009 - 22:12

Unregistered70fb68c6
  • Unregistered70fb68c6
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Skulle passa på att se min första film på Voddler nyss. Men efter 10 felmeddelanden kommer jag in i programmet som buggar sig hela tiden och det är omöjligt att starta upp en film. När jag trycker på play låser sig programmet och det tar flera minuter att stänga ner. Vilket skräp, betan har funnits uppe så länge och ingenting tycks fungera. De kommer aldrig kunna ta betalt för en sådan här tjänst om den inte fungerar felfritt.

USELT!

Nu är klockan så mycket så man knappt hinner se någon film. Trevligt. B) Får hålla sig till vanliga DVD och BD som man åtminstone kan se när man känner för det. Tillgänglighet är A och O...

Postad 20 October 2009 - 06:57

eway
  • eway
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Väldigt underligt, jag testade att ladda hem drivrutinerna från ATI igen och installerade dem utan problem. Installerade dock de från Windows Update igen, antar att de är nyare. Har ingen aning om varför det inte fungerar för dig.

Ah de ingen logik i problemet:/ verkar som OpenGl drivers från MS inte funkar till HD4650 kortet än:/

blir nog att återställa till Vista

Postad 20 October 2009 - 18:54

Unregistered70fb68c6
  • Unregistered70fb68c6
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Någon som kan spela upp filmer det senaste dygnet? Jag får inte igång någon. Testat hur mycket som helst. Händer inte ett skit när jag trycker på play-knappen. Kunde se trailern för Che Part 1, thats it.

Voddler tycks ha lååååååångt kvar till Spotifys nivå. :)

Postad 20 October 2009 - 20:00

KJE
  • KJE
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Någon som kan spela upp filmer det senaste dygnet? Jag får inte igång någon. Testat hur mycket som helst. Händer inte ett skit när jag trycker på play-knappen. Kunde se trailern för Che Part 1, thats it.

Voddler tycks ha lååååååångt kvar till Spotifys nivå. :)

Hade inga problem att starta en film nu i eftermiddag iaf.

Postad 20 October 2009 - 20:16

Auron
  • Auron
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0
Just nu står det att det är driftsstörningar i delar av nätet hos Voddler.

Postad 20 October 2009 - 22:28

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Ah de ingen logik i problemet:/ verkar som OpenGl drivers från MS inte funkar till HD4650 kortet än:/

blir nog att återställa till Vista

Varför kör ni med MS-drivers? Ladda hem ati catlyst istället så bör det funka.

Postad 21 October 2009 - 13:22

eway
  • eway
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Varför kör ni med MS-drivers? Ladda hem ati catlyst istället så bör det funka.

windows 7 återgår automatiskt till MS egna, vägrar installera Ati catlyst på rätt sett verkar de som.

kan de bero på att ja gick från original x32 operativ VISTA till x64 win7 ?
på sony vaios (har en vaio) hemsida står de att man SKA gå från x32 till x32 och x64 till x64, fast de väl bara pga ekonomiska skäl tänke ja? eller har de något med de att göra?

Postad 21 October 2009 - 13:45

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

windows 7 återgår automatiskt till MS egna, vägrar installera Ati catlyst på rätt sett verkar de som.

kan de bero på att ja gick från original x32 operativ VISTA till x64 win7 ?
på sony vaios (har en vaio) hemsida står de att man SKA gå från x32 till x32 och x64 till x64, fast de väl bara pga ekonomiska skäl tänke ja? eller har de något med de att göra?

Jag kör en dator med w7 32-bit och en med w7 64-bit och båda använder sig fullt ut av catalyst et hd3650 i den ena och 4650 i den andra dock intsllerade jag w7 på en helt ren maskin dvs jag uppgraderade inte utan formatera disken vid installation och ladda hem de senaste catalyst-drivrutinerna från amd.com tänk dock på att det är olika drivrutiner beroende på om du har 32 eller 64-bit så välj rätt os när du ska ladda hem dem.

Bifogad fil(er)

Postad 21 October 2009 - 18:45

eway
  • eway
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Jag kör en dator med w7 32-bit och en med w7 64-bit och båda använder sig fullt ut av catalyst et hd3650 i den ena och 4650 i den andra dock intsllerade jag w7 på en helt ren maskin dvs jag uppgraderade inte utan formatera disken vid installation och ladda hem de senaste catalyst-drivrutinerna från amd.com tänk dock på att det är olika drivrutiner beroende på om du har 32 eller 64-bit så välj rätt os när du ska ladda hem dem.

mm har laddat just dem till 64bit, ingen lycka som sagt,

ska dem installeras någonstans spec på hdd? har bara testat den plats som kommer upp automatiskt dvs:
C:\Program Files\ATI Technologies ???

Postad 21 October 2009 - 19:20

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

mm har laddat just dem till 64bit, ingen lycka som sagt,

ska dem installeras någonstans spec på hdd? har bara testat den plats som kommer upp automatiskt dvs:
C:\Program Files\ATI Technologies ???

Jag ändrar aldrig nått, men man bör avinstallera tidigare drivrutin, starta om datorn och installare de nya direkt och starta om igen. Sen om du laddar hem den internationella drivrutinen så bör du isnatallera båda filerna som finns, dvs display driver och catalyst control. Har du engelskt os så välj den engelska drivrutinen som har catalyst inbakat.

Postad 23 October 2009 - 15:42

Auron
  • Auron
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0
Har kommit en ny uppdatering bara så ni vet, ska ha fixat buggar.

Någon som vet varför det står:
HDCP: Not supported

under ljudinställningarna, klarar inte mitt ATI mobility HD3450 det? Funderar på om det kan vara skälet till att jag bara får stereo genom HDMI? BTW, det har även kommit en uppdatering till CCC, 9,10.

Postad 23 October 2009 - 16:16

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Har kommit en ny uppdatering bara så ni vet, ska ha fixat buggar.

Någon som vet varför det står:
HDCP: Not supported

under ljudinställningarna, klarar inte mitt ATI mobility HD3450 det? Funderar på om det kan vara skälet till att jag bara får stereo genom HDMI? BTW, det har även kommit en uppdatering till CCC, 9,10.

Jo dit graffe har hdcpstöd så det är inte problemet iaf

Postad 23 October 2009 - 17:45

martiin82
  • martiin82
  • Forumräv

• 565 inlägg
  • 0
Skulle testa voddler nu fter en veckas inaktivitet. Det ska buffras nästan hela tiden!?, riktigt tråkigt då jag inte upplevt detta innan. Annars tycker jag att det är förvånadsvärt tyst om ett nu, med tanke på den stenhårda medielabseringen för nån månad sen... Har kanske verklighetn kommit ikapp?, synd isf

Postad 24 October 2009 - 08:21

AndreasG
  • AndreasG
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0
Någon som testat att strömma voddler till mediaspelare, typ lg bd390, playstation eller liknande?

Postad 24 October 2009 - 11:17

gart73
  • gart73
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
voddler.com har ett forum på sin hemstida, för registrerade medlemmar. Det forumet har hysteriskt dålig kvalitet, och det har startats ett "piratforum" för att pressa voddler.com på den punkten.

http://freevoddler.forumotion.com/

Välkomna!

Postad 25 October 2009 - 17:54

Toby
  • Toby
  • Beroende

• 1091 inlägg
  • 0
Vilket j-a skit alltså. Jag försöker logga in på hemsidan men får bara "fel anvnamn och lösen" så jag klickade i att jag ville ha ett nytt. Fick ett mail med ett reset:at lösenord och försökte med det... Tror ni det fuknade? Inte alls! Har provat reset:a flera gånger men det funkar aldrig!

Vad göra?

Blir så less....

Hade´

Postad 26 October 2009 - 19:32

Unregistered4755cdea
  • Unregistered4755cdea
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0
Ja råkade ut för samma sak, mitt användarnamn och lösenord funkar ej, har mailat och frågat om hjälp men har inte fått svar på 1 vecka nu..

Postad 26 October 2009 - 21:00

Toby
  • Toby
  • Beroende

• 1091 inlägg
  • 0
Tjena!

Det funkade inte idag heller men till slut så lyckades jag logga in via BBB:s hemsida (helt annat anvnamn och lösen) och därifrån kan man komma vidare till voddler. Installerade nyaste klienten. Testade att logga in igen via Voddlers hemsida men det sket sig hela tiden. Men då testade jag återigen att "beställa" ett nytt lösenord och då kom jag in faktiskt och kunde dessutom ändra det till ett lättare... Så sedan gick det att starta klienten och köra igång filmer...
Men här uppstår anti-klimax(!). Efter att ha startat en film, kollat på all j-a reklam så startar inte filmen utan man hoppar ut till filmerna igen där man kan bläddra igenom dom. Testade flera andra filmer men samma sak där.
Snacka om värdelöst att man inte får igång en enda j-a film. Grymt trist!
Hoppas de bättrar sig.

Hade´

Postad 27 October 2009 - 09:56

TheGun
  • TheGun
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0
jag har ett ganska stort problem med bilden. Om man delar upp bildytan i 4 delara så ser jag bara filmen i den ena delen uppe till vänster, de andra 3 delarna blir som skuggor med en massa distortion etc. Nån som vet vad det är för fel?

Postad 27 October 2009 - 18:26

Auron
  • Auron
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0
Ny version ute, fungerar utmärkt för mig nu. Snabbt och bra, filmomslagen kommer upp snabbt och inga problem med att starta filmen m.m. Men digitalt ljud fungerar ännu inte för mig, kraschar fortfarande klienten.

Redigerat av Auron, 27 October 2009 - 18:27.

Postad 27 October 2009 - 19:35

Unregistered5e1e3058
  • Unregistered5e1e3058
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
Såg just någon företrädare för Voddler på TV4 Nyheterna. Där hävdar dem att de nu har avtal med bla. Disney och Paramount. Stämmer det kan det ju verkligen bli något av denna tjänst. Har varit lite tveksam, tycker att Voddler framstått som ganska oseriöst men det kanske blir bra ändå....

Postad 27 October 2009 - 19:52

Unregisterede5a2c6ee
  • Unregisterede5a2c6ee
  • Användare

• 188 inlägg
  • 0

Ny version ute, fungerar utmärkt för mig nu. Snabbt och bra, filmomslagen kommer upp snabbt och inga problem med att starta filmen m.m. Men digitalt ljud fungerar ännu inte för mig, kraschar fortfarande klienten.

Fungerar inte alls för mig, och inte för dessa heller:
http://www.voddler.c.../thread/id/1012

Blir bara sämre och sämre detta :)

Postad 27 October 2009 - 20:55

Toby
  • Toby
  • Beroende

• 1091 inlägg
  • 0
Har installerat senaste klienten och det funkar ta mig f-n inte alls! Visst, jag kommer in och så men när jag startar filmen så går reklamen igång, sedan börjar "förtexten" till filmen och sedan vips så hoppar man ur filmen och så kommer man till "Rate the movie"!!!

Postad 27 October 2009 - 21:49

Auron
  • Auron
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0
"Den svenska filmtjänsten Voddler kommer att lanseras imorgon och många stora amerikanska filmbolag finns då med på tåget, men kritiker menar att tjänsten kan få svårt att klara konkurrensen."

"- Det är Disney, det är Paramount, det är Miramax, Touchstone och Dreamworks som nu finns med på det här. Utbudet kommer att öka enormt den närmaste tiden, säger Björn Isaksson, Voddlers marknadschef."

Länk

Postad 28 October 2009 - 12:02

Unregisterede8ec823a
  • Unregisterede8ec823a
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Nu kan alla som har BBB ladda ner Voddler. Logga in på ditt BOX konto and enjoy! :)

Postad 28 October 2009 - 15:52

Auron
  • Auron
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0
Hehe, måste säga att detta med att starta filmerna är lite roligt^^ Igår när nya precis släppts gick det utmärkt, inga problem alls. Sedan efter att Toby sagt att det inte fungera för han testa jag igen, fungera inte...Och nu testa jag igen och fungerar alldeles utmärkt. Underligt.

Jag har lyckats ändra så jag får DD-ljud på filmerna direkt nu, vet inte om länken och lösningen redan skrivits men här är lösningen iaf.

Postad 28 October 2009 - 16:20

TheGun
  • TheGun
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0
Vill bara tipsa om ett nytt forum för Voddler.

Det finns lite bra att veta där, bara att registrera sig och köra igång.
Det är inte så många medlemmar än men aktiviteten och svar på eventuella frågor kommer mycket fort.

Tummen upp till skaparen!

http://freevoddler.f...com/voddler-f1/

Postad 29 October 2009 - 07:21

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Voddler har skrivit kontrakt med Disney och Paramount och öppnar nu tjänsten för 500.000 kunder :)

Postad 29 October 2009 - 07:31

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Voddler announces agreements with major Hollywood companies

Today we are just bursting with good news! Not only have The Walt Disney Compnay Ltd AND Paramount Pictures signed agreements with Voddler but we are also opening our doors to some 500 000 new Voddler users. This means that you will be able to enjoy great movies from Disney, including Touchstone Pictures and Miramax Films, and Paramount Pictures, including Dreamworks Studios.

Wishing we could just open the doors wide open and invite all of you at once we have to have some limitations on how many invitations per day are sent out. This is to ensure stability.

Hopefully this will make your October look a bit brighter!

Postad 29 October 2009 - 08:55

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Är det någon som får en invite att ge bort så kanske jag är lite intresserad :)

Postad 29 October 2009 - 13:39

hertil
  • hertil
  • Lärjunge

• 449 inlägg
  • 0
Så himla sugen på att testa, då man är lite på filmhumör och eftersom spotify fungerar så bra... :) nåja, tills vidare blir det att trava till mediamarkt och fixa lite kvällsunderhållning.

Postad 30 October 2009 - 15:26

Auron
  • Auron
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0
Från deras blogg:

"Voddler on Mac
October 30th, 2009

Yes, Voddler is finally available to all of you Mac-users. We know you have been looking forward to this for a while and we are thrilled to be able to release the Mac-client in time for Halloween.

This is an alpha, a very early version of the client. This means some bugs and other issues may occur when using it. We appreciate all feedback from you as it will help us improve Voddler.

Have a great Halloween!"

Postad 30 October 2009 - 19:44

Toby
  • Toby
  • Beroende

• 1091 inlägg
  • 0
Nu verkar det hända en del...
Laddade just ner senaste klienten och den funkade nästan perfekt. Jag startade första filmen, kollade reklamen, blev utsparkad till menyn. Startade sedan en annan film (tecknad barnfilm) som funkade bra. Såg därefter hela 'Space Chimps' med kidsen och den buffrade inte en enda gång!
Så jag är nöjd för tillfället i alla fall. Kan tänka mig att det är mera lagg om man kikar på de mer populära filmerna.

Hade´

Postad 31 October 2009 - 17:50

Toby
  • Toby
  • Beroende

• 1091 inlägg
  • 0
Äh vad trist. Försökte dra igång lite filmer idag... Gick inte alls, hoppade ur direkt efter reklamen... Visst, de har skrivit lite om detta i klienten (rullande text) men det blir ju inte roligare för det.

Hade´

Postad 01 November 2009 - 13:39

_Lucifer_
  • _Lucifer_
  • Forumräv

• 857 inlägg
  • 0
Har för någon månad sedan kört Voddler utan problem, men med de senaste upptaderingarna så har det bara blivit värre.

För det första ligger Voddler och idlar i bakgrunden och suger 50% av min processor.
För det andra så kan jag inte se en enda film... startar jag en film så drar reklamslingan igång som vanligt och efter det så kastar den ut mig till menysidan igen.

Någon som upplevt samma fel och som hittat någon lösning? Mejlat Voddler, men inte fått något svar.

Postad 01 November 2009 - 15:46

Corpze
  • Corpze
  • Forumräv

• 542 inlägg
  • 0
Kanske fel tråd... ber om ursäkt för det men det är möjligtvis inte nån som har en invite över?

Postad 01 November 2009 - 19:50

caterpilar
  • caterpilar
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Jag har lyckats kolla på tre filmer, alla jag har försökt har inte startat men de som väl har startat har funkat bra. Jag upplever bilden som bra när det inte rör sig för mycket, men när kameran panorerar, sveper tex över ett landskap så tycker jag det hackar. Det är som om skärmen är typ tredelad horisontellt, och de uppdateras olika fort. Går att stå ut med, men är ändå lite störande. Något som upplever något liknande?

Vidare såg jag nästan ingen skillnad mellan SD och HD på Pans labyrinth, vet någon vad det är för upplösning på SD:n?

Postad 01 November 2009 - 20:43

KJE
  • KJE
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0
Önskar dom hade lagt till några fler titlar nån gång, läste någonstans att det skulle vara över tusen, men var dom gömmer sig är en öppen fråga B)

Redigerat av KJE, 01 November 2009 - 20:43.

Postad 02 November 2009 - 11:11

Unregistered4b026b86
  • Unregistered4b026b86
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0

Har för någon månad sedan kört Voddler utan problem, men med de senaste upptaderingarna så har det bara blivit värre.

För det första ligger Voddler och idlar i bakgrunden och suger 50% av min processor.
För det andra så kan jag inte se en enda film... startar jag en film så drar reklamslingan igång som vanligt och efter det så kastar den ut mig till menysidan igen.

Någon som upplevt samma fel och som hittat någon lösning? Mejlat Voddler, men inte fått något svar.

Har samma problem som du, har hittills efter försök vid ett par olika tillfällen inte fått igång en enda film......SUUUUURT!

Postad 02 November 2009 - 16:36

Unregistered70fb68c6
  • Unregistered70fb68c6
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Försökte nyss göra mitt första seriösa försök att se en film. När filmen väl börjar stannar den upp för att buffra minst tre gånger per minut i tre minuter av filmens speltid. Sedan hamnar jag tillbaka till huvudmenyn. Jag väljer resume och tvingas då se reklam igen för att sedan uppleva två minuter av film vs buffring för att sedan kastas tillbaka till huvudmenyn.

Så som voddler fungerar nu är det ett rent skräp som inte kan fylla någon funktionalitet, Vem fan vill att en film avbryts varannan minut och sedan ska man sitta och knappa på sitt tangentbord och se reklam osv. Lär ta bra länge innan den här tjänsten fungerar som det är tänkt.

Postad 02 November 2009 - 20:19

joakim_ni
  • joakim_ni
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0

Har samma problem som du, har hittills efter försök vid ett par olika tillfällen inte fått igång en enda film......SUUUUURT!

Igår kväll fick jag inte igång en enda film. Efter reklamen direkt tillbaka till menyn.

Idag startar filmen efter enorm lång buffring i reklamen (!) sen kan man kolla en halv timme sen är man tillbaka i menyn & "rate this movie".

Postad 02 November 2009 - 23:28

KJE
  • KJE
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Igår kväll fick jag inte igång en enda film. Efter reklamen direkt tillbaka till menyn.

Idag startar filmen efter enorm lång buffring i reklamen (!) sen kan man kolla en halv timme sen är man tillbaka i menyn & "rate this movie".

Det beror nog mest på den ökade belastningen. Tidigare i slutet av betan kraschade filmerna bara när man snabbspolade för mycket, iaf för mig ;)

Postad 03 November 2009 - 07:28

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0
Är lite efter och har precis snappat upp det här med Voddler. Värkar ju tok häftigt så jag började läsa på lite, och invites värkar ju vara ett stort problem!?

Så min fråga är om någon har tips på hur man kan få en invite om man inte har rätt bredbands leverantör eller en kompis som sitter med invites? Vill helst inte betala för det, men det kanske inte går än?

Postad 03 November 2009 - 13:41

Unregistered70fb68c6
  • Unregistered70fb68c6
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Om det nu är en fråga om belastning som är problemet kan man undra varför så många helt plötsligt får tillgång till tjänsten samtidigt. Antingen får de väl skaffa bättre prylar som klarar av efterfrågan eller så får de väl skapa någon spärr så enbart ett visst antal får tillgång till tjänsten samtidigt. Hur svårt kan det vara? Bättre det än att skapa en massa irriterande användare. Själv skulle jag hellre bli nekad att logga in med förklaringen att många för tillfället är inloggade istället för att kunna logga in och sitta och ######s med att få igång en film i 30 minuter och sedan inse att det inte går att se någon film och kvällen är ändå förstörd då det är för sent för att börja se en dvd eller BD.

Men bygger tekniken verkligen på att bara ett visst antal kan se samtidigt så är det dömt att misslyckas!

Postad 03 November 2009 - 14:53

KJE
  • KJE
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Om det nu är en fråga om belastning som är problemet kan man undra varför så många helt plötsligt får tillgång till tjänsten samtidigt. Antingen får de väl skaffa bättre prylar som klarar av efterfrågan eller så får de väl skapa någon spärr så enbart ett visst antal får tillgång till tjänsten samtidigt. Hur svårt kan det vara? Bättre det än att skapa en massa irriterande användare. Själv skulle jag hellre bli nekad att logga in med förklaringen att många för tillfället är inloggade istället för att kunna logga in och sitta och ######s med att få igång en film i 30 minuter och sedan inse att det inte går att se någon film och kvällen är ändå förstörd då det är för sent för att börja se en dvd eller BD.

Men bygger tekniken verkligen på att bara ett visst antal kan se samtidigt så är det dömt att misslyckas!

Har för mig att tekniken i sig liknar torrent, något i stil med att alla användare bidrar med bandbredd. Läste någonstans att det behövdes 13 GB fritt hårddiskutrymme för tjänsten, så dom filmer man sett ligger väl antagligen på hårddisken ett tag så att andra i närheten kan streama från ens internetanslutning. Men antagligen har dom väl inte fått ordning på den tekniken än, för annars borde det ju inte vara så mycket problem tycker man.

Postad 03 November 2009 - 18:23

gart73
  • gart73
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Voddler har ett forum på www.voddler.com, som är

1) riktigt dåligt och
2) nere för "maintenance" sedan i torsdags.

Här är ett entusiastforum som verkar vara på rejäl uppgång:

Postad 03 November 2009 - 18:55

Unregistereddae7cbc8
  • Unregistereddae7cbc8
  • Forumräv

• 856 inlägg
  • 0
Personligen hade jag inte haft något emot om den buffrade lite extra innan filmen börjar för att minska problem med buffring under filmen

Postad 03 November 2009 - 19:57

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0

Voddler har ett forum på www.voddler.com, som är

1) riktigt dåligt och
2) nere för "maintenance" sedan i torsdags.

Här är ett entusiastforum som verkar vara på rejäl uppgång:

Jaja, vi vet att du tycker om ditt forum, det börjar bli lite uppenbar annonsering nu...

Postad 03 November 2009 - 19:58

Toby
  • Toby
  • Beroende

• 1091 inlägg
  • 0
Tja!

Tycker att det har funkat förvånansvärt bra nu på sistone! Har kollat SAW V i omgångar och den har snällt startat sig på senaste "resume-tiden". Nästan ingen buffring alls. Men det beror säkert mycket på hur populär filmen är som man tittar på, alltså om alla ska kolla på den samtidigt så ballar det säkert ur. Har inte fått några invites ännu tyvärr...

Postad 03 November 2009 - 20:05

Toby
  • Toby
  • Beroende

• 1091 inlägg
  • 0
Lite surt att man inte har SPDIF ut på bärbara datorn (Compaq 615), då blir det ju bara analogt ljud ut med Voddler.
Nån som kan tipsa om ett billigt USB-ljudkort med digital ljudutgång? Sorry for OT.

Hade´

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.