Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Filmer & Serier på Netflix

3002 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad Igår, 22:49

dalle
  • dalle
  • Lärjunge

• 469 inlägg
  • 1

Deep Space Nine är ojämn men jäklar vad många otroligt bra avsnitt den har. Den är ju också speciell eftersom den inte handlar om ett rymdskepp utan istället en rymdstation. Och att den olikt dom andra serierna har berättelser som följer med och utvecklas under många säsonger.

Jag har inte sett hela TOS än så jag lämnar den utanför min lista.

1. TNG
2. DS9
3. Voyager

ett stort hopp ner

4. Enterprise
5. Discovery

Vi håller på och plågar oss igenom DS9 och jäklar vad många usla avsnitt den serien har. Vi är nästan igenom säsong 3 och det har varit flera avsnitt som har fått oss att ifrågasätta om det är värt att fortsätta. Dax blir kär, Bareil dör, Grand Nagus ger bort alla pengar och Bashir blir gammal var inga höjdaravsnitt...

Nej, tacka vet jag Discovery. Det är den tveklöst mest sevärda serien. En modern serie som lämnat det gamla gamla formatet med 42-minuters avsnitt som man kan se i vilken ordning som helst utan att man känner att man tappar något. I Discovery finns en röd tråd genom hela säsongen och ett par plot twists som skulle varit helt otänkbara i de andra serierna. Mer action och mindre Star Fleet-gullegull. Det är helt enkelt en Star Trek-serie för de som inte är Star Trek-nördar.

Postad Idag, 12:06

edsvallakung
  • edsvallakung
  • Forumräv

• 884 inlägg
  • 0

Vi håller på och plågar oss igenom DS9 och jäklar vad många usla avsnitt den serien har. Vi är nästan igenom säsong 3 och det har varit flera avsnitt som har fått oss att ifrågasätta om det är värt att fortsätta. Dax blir kär, Bareil dör, Grand Nagus ger bort alla pengar och Bashir blir gammal var inga höjdaravsnitt...

Nej, tacka vet jag Discovery. Det är den tveklöst mest sevärda serien. En modern serie som lämnat det gamla gamla formatet med 42-minuters avsnitt som man kan se i vilken ordning som helst utan att man känner att man tappar något. I Discovery finns en röd tråd genom hela säsongen och ett par plot twists som skulle varit helt otänkbara i de andra serierna. Mer action och mindre Star Fleet-gullegull. Det är helt enkelt en Star Trek-serie för de som inte är Star Trek-nördar.

Håller med till 100%. Tycker Discovery är riktigt bra,finns ju ingen serie i samma kvalite i genren i dagsläget.

Postad Idag, 17:37

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 2 857 inlägg
  • 0
Punisher s2 har börjat mkt bra 5 avsnitt in

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2019 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.