Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Ny version av forumet

953 svar till detta ämne
  • Stängt ämne Detta ämne är stängt

#851

Postad 14 oktober 2011 - 10:45

ansgar
  • ansgar
  • Beroende

  • 1 257 inlägg
  • 0


Något sent svar (om nu inte någon annan redan svarat till och med);
Bläddra längst ned, där klickar du på "Full version".

Och frågan JAG ställt flera gånger. Hur kommer man tillbaka. (jag använder Iphone)

Här hände dessutom nåt skumt. När jag tryckte på citera skapades inlägget direkt. Det är därför jag använder redigera nu.

Redigerat av ansgar, 14 oktober 2011 - 10:51.


#852

Postad 14 oktober 2011 - 10:56

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Och frågan JAG ställt flera gånger. Hur kommer man tillbaka. (jag använder Iphone)


Hur man kommer tillbaka vet jag inte men jag antar att du kanske måste rensa cacheminnet.
Men det kan nog fehrlund svara bättre på.

#853

Postad 14 oktober 2011 - 11:11

ansgar
  • ansgar
  • Beroende

  • 1 257 inlägg
  • 0

.…
Här hände dessutom nåt skumt. När jag tryckte på citera skapades inlägget direkt. Det är därför jag använder redigera nu.

det var tydligen en engångsgrej. Kanske bara SBK för nog fungerar det som det ska nu.

#854

Postad 14 oktober 2011 - 11:25

ansgar
  • ansgar
  • Beroende

  • 1 257 inlägg
  • 0
Hur gör jag för att bifoga en bild? (iphone)

#855

Postad 14 oktober 2011 - 11:50

Unregistered1573
  • Unregistered1573
  • Forumräv

  • 900 inlägg
  • 0
Har samma problem med min ipad (oavsett browser) - formateringsknapparna syns inte!

#856

Postad 14 oktober 2011 - 15:27

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 005 inlägg
  • 0
Forumet funkar bra i min iPod Touch 4G iaf, både mobil och full version...


Hur gör jag för att bifoga en bild? (iphone)


Det verkar inte funka, knappen är grå...


Redigerat av Ageve, 14 oktober 2011 - 15:30.


#857

Postad 15 oktober 2011 - 14:19

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

  • 14 172 inlägg
  • 0
Samma för mig på iPad och vi håller på att titta på det.

#858

Postad 15 oktober 2011 - 16:01

Unregistered1573
  • Unregistered1573
  • Forumräv

  • 900 inlägg
  • 0
Härligt att höra. :)

#859

Postad 16 oktober 2011 - 15:01

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0
Jag vet att jag har tagit upp det tidigare, men hur går det med "forumassistenten"? Det var en av dom verktygen på sidan jag använde oftast.

#860

Postad 17 oktober 2011 - 08:26

fehrlund
  • fehrlund
  • Developer

  • 348 inlägg
  • 0

Jag vet att jag har tagit upp det tidigare, men hur går det med "forumassistenten"? Det var en av dom verktygen på sidan jag använde oftast.

Den finns inte i den nya version av forumet. Är det nån specifik funktion som du saknar?

#861

Postad 17 oktober 2011 - 09:38

ansgar
  • ansgar
  • Beroende

  • 1 257 inlägg
  • 0
Upptäckte att mailen man får nu har en annan text än tidigare i rubriken. Förut kunde man lätt sortera dem, "nya svar i tråden xxx", och sen rensa alla dubletter men det går inte nu då de börjar med signaturen på dom som svarat, t.ex "Batman svarade i xxx". En liten detalj kanske men det förändrar helt mitt sätt att följa och läsa foruma.

Redigerat av ansgar, 17 oktober 2011 - 09:46.


#862

Postad 17 oktober 2011 - 09:39

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0

Den finns inte i den nya version av forumet. Är det nån specifik funktion som du saknar?


Att på att snabbt sätt kunna få fram sina 10 senaste inlägg.

#863

Postad 17 oktober 2011 - 09:50

fehrlund
  • fehrlund
  • Developer

  • 348 inlägg
  • 0

Upptäckte att mailen man får nu har en annan text än tidigare i rubriken. Förut kunde man lätt sortera dem, "nya svar i tråden xxx", och sen rensa alla dubletter men det går inte nu då de börjar med signaturen på dom som svarat, t.ex "Batman svarade i xxx". En liten detalj kanske men det förändrar helt mitt sätt att följa och läsa foruma.

Det är något som skulle kunna ändras, hittade dock ingen uppenbar kandidat till textbiten.

Men, när prenumerationerna blir fixade så kan du alltså ställa in den på ett mail per besök igen, så då behöver du inte filtrera bort dubletter (såvida du inte verkligen vill ha ett mail per svar såklart).

#864

Postad 17 oktober 2011 - 10:19

fehrlund
  • fehrlund
  • Developer

  • 348 inlägg
  • 0

Att på att snabbt sätt kunna få fram sina 10 senaste inlägg.

Jag har lagt en länk till "Mina inlägg" i användarmenyn

#865

Postad 17 oktober 2011 - 10:24

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0

Jag har lagt en länk till "Mina inlägg" i användarmenyn


Guld! :)

#866

Postad 17 oktober 2011 - 10:31

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

  • 1 276 inlägg
  • 0

Jag har lagt en länk till "Mina inlägg" i användarmenyn

Dock är det trådar där. Kan man få inläggen? :)

#867

Postad 17 oktober 2011 - 10:36

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

  • 1 276 inlägg
  • 0
Ett problem som vi som är aktiva i bildtrådarna upptäckte är att förminskade bilder ser mycket sämre ut i den nya versionen. Först och främst skärpan blir helt kas.

#868

Postad 17 oktober 2011 - 10:45

ansgar
  • ansgar
  • Beroende

  • 1 257 inlägg
  • 0

Det är något som skulle kunna ändras, hittade dock ingen uppenbar kandidat till textbiten.

Men, när prenumerationerna blir fixade så kan du alltså ställa in den på ett mail per besök igen, så då behöver du inte filtrera bort dubletter (såvida du inte verkligen vill ha ett mail per svar såklart).

Grejen är den att jag läser mina mail och forum i Iphone. Men där är det ingen ide att rensa mailen för dom kommer bara tillbaka. Så emellanåt går jag in på min pc för att rensa. Det var därför jag upptäckte detta så sent. Men jag får väl hitta nåt annat sätt att jobba på.
Hälsningar.

#869

Postad 17 oktober 2011 - 12:19

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

  • 1 276 inlägg
  • 0

Grejen är den att jag läser mina mail och forum i Iphone. Men där är det ingen ide att rensa mailen för dom kommer bara tillbaka. Så emellanåt går jag in på min pc för att rensa. Det var därför jag upptäckte detta så sent. Men jag får väl hitta nåt annat sätt att jobba på.
Hälsningar.

Det är ju bara att använda mina prenumerationer. Väldigt bekvämt och smidigt tycker jag.

#870

Postad 17 oktober 2011 - 13:13

fehrlund
  • fehrlund
  • Developer

  • 348 inlägg
  • 0

Grejen är den att jag läser mina mail och forum i Iphone. Men där är det ingen ide att rensa mailen för dom kommer bara tillbaka. Så emellanåt går jag in på min pc för att rensa. Det var därför jag upptäckte detta så sent. Men jag får väl hitta nåt annat sätt att jobba på.
Hälsningar.

Det låter som att du borde fixa till mailsituationen :-)
Men jag tycker ändå att Idén är vettig, det verkar som att de använder samma textbit för notifikationerna och även där tycker jag att det finns en vinst att få en snabbare överblick över trådarna.

Edit: never mind, det går inte att byta ordning på parameterar till textbitarna, så det går tyvärr inte.

#871

Postad 17 oktober 2011 - 13:29

Unregistered2026
  • Unregistered2026
  • Användare

  • 116 inlägg
  • 0

Det låter som att du borde fixa till mailsituationen :-)
Men jag tycker ändå att Idén är vettig, det verkar som att de använder samma textbit för notifikationerna och även där tycker jag att det finns en vinst att få en snabbare överblick över trådarna.

Edit: never mind, det går inte att byta ordning på parameterar till textbitarna, så det går tyvärr inte.


IMAP?

#872

Postad 17 oktober 2011 - 15:13

ansgar
  • ansgar
  • Beroende

  • 1 257 inlägg
  • 0


IMAP?

Hur menar du?

Det är ju bara att använda mina prenumerationer. Väldigt bekvämt och smidigt tycker jag.

i stället för mail?

Redigerat av ansgar, 17 oktober 2011 - 15:11.


#873

Postad 17 oktober 2011 - 15:26

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

  • 1 276 inlägg
  • 0

i stället för mail?


Yes. Jag brukar gå in när jag har tid och lust och kolla vilka trådar är uppdaterade. Behöver inga mail längre. Men andra vill kanske ha mail ändå. Smak sak. :)

#874

Postad 17 oktober 2011 - 21:53

Unregistered74d4d0b1
  • Unregistered74d4d0b1
  • Veteran

  • 2 219 inlägg
  • 0
Gillar nya forumet. Det har blivit mycket smidigare att skriva inlägg. Men jag saknar en grej. Tidigare gick det att se hur länge folk varit medlem, vilket jag tycker är en väldigt kul och användbar information. Hur många inlägg man skrivit eller vilken "titel" man har är mindre intressant. Så det vore kanon om ni kunde ta tillbaka raden där det stod när man blev medlem.

#875

Postad 17 oktober 2011 - 22:04

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

  • 1 276 inlägg
  • 0
+1

#876

Postad 18 oktober 2011 - 01:19

Tomas_D700
  • Tomas_D700
  • Rådgivare

  • 5 021 inlägg
  • 0

Tidigare gick det att se hur länge folk varit medlem, vilket jag tycker är en väldigt kul och användbar information.

Nu kanske du menar ständigt synligt men i fall någon missat det så kan man se mer information om varje medlem så här:


Bifogad fil  Anathema.png   67,51K   0 Antal nerladdningar

#877

Postad 18 oktober 2011 - 07:55

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

  • 1 276 inlägg
  • 0
Det duger!

#878

Postad 19 oktober 2011 - 10:15

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

  • 1 276 inlägg
  • 0
Nä men vad händer egentligen!

1. Typsnittet i trådarna är för litet igen.
2. Gå till första olästa är borta från trådarna.
3. Går ej att välja sida i långa trådar.

#879

Postad 19 oktober 2011 - 12:39

fehrlund
  • fehrlund
  • Developer

  • 348 inlägg
  • 0

Nä men vad händer egentligen!

1. Typsnittet i trådarna är för litet igen.
2. Gå till första olästa är borta från trådarna.
3. Går ej att välja sida i långa trådar.

Allt är som vanligt?

#880

Postad 19 oktober 2011 - 13:10

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

  • 1 276 inlägg
  • 0
1. Upplever att det har blivit mindre. Det var i alla fall större någon gång. Ser ut som 8 eller 9 nu. 11-12 hade varit mycket bättre för ögonen.
2.
Bifogad fil  Capture.JPG   65,33K   0 Antal nerladdningar

3. Samma bild gäller. Hur skall man snabbt gå till sida nr. 9 till exempel?

EDIT: ang. punkt 2. När man går in i prenumerationer och klickar på gå till första olästa då ser man det även i tråden. Skall man gå in i samma tråd igen när det är läst och klickar på namnet, då saknas det.

Redigerat av master_of_rock, 19 oktober 2011 - 13:12.


#881

Postad 19 oktober 2011 - 21:58

ansgar
  • ansgar
  • Beroende

  • 1 257 inlägg
  • 0
Hej
Nåt mycket konstigt inträffade i tråden Telias digital-TV
Jag fick ett mail med följande innehåll och hela sista stycket saknas i trådens inlägg. Vad har hänt?

Är "Smart" numera krav även för fiber? Har köpt en bostadsrätt där Telia dragit in fiber och skulle beställa, men tji fick jag för nu krävs det plötsligt "smart" istället för den för kunderna mycket bättre lösningen med en Inteno Switch.

-----------------------------



Ja.




------------ QUOTE ----------

Det känns lite extremt att man skall behöva prata med premium support för att lösa detta, kan inte säljarna ringa dit och lära sig istället?

-----------------------------



Lära sig vad?

Smart är ett krav för nästan alla kunder, det finns några kunder som inte kan ha smart pga tekniska begränsningar och de får då inte smart. Men annars finns det en affärsregel som säger alla kunder ska ha smart. Denna regel är samtliga som arbetar med att sälja något på Telia mycket väl medveten om, och måste förklara för kunden att det är och det går inte att göra något åt det. Ska man se det riktigt hårt kan man tom bli uppsagd för att man inte sköter sina arbetsuppgifter om man lyckas få bort smart tjänsten på en ny kund.

En orsak att man har smart är att man vill ha samma utrustning hos alla kunder för att det är mycket enklare att supporta det bland annat. Men detta är ingen diskussion ni ska ta med mig, tycker ni inte om smart så är det funktionen tyck om Telia på telia.se.

Det jag sagt förut så får ni överbevisa mig att det finns något program/spel som inte fungerar med smart så ska ni få ett pris. (programmet/spelet ska följa gällande standarder för hur man ska hantera NAT osv.)


För övrigt har jag redan läst det där på forumet då jag är moderator där, men där svarar vi ju inte på direkta frågor för det är inte det forumet är till för.


Markus Johansson
Telia Kundservice

----> RESTEN SAKNAS i inlägget

------------ QUOTE ----------

Nån mer som saknat text på nat geo wild?

-----------------------------



Jag saknar den inte, men det ska vara text där. Dessutom är den tydligen i mycket konstigt format just nu tycker iaf jag.

Bägge sakerna är felanmält.

Markus Johansson
Telia Kundservice

Redigerat av ansgar, 19 oktober 2011 - 21:59.


#882

Postad 19 oktober 2011 - 22:01

ansgar
  • ansgar
  • Beroende

  • 1 257 inlägg
  • 0


Yes. Jag brukar gå in när jag har tid och lust och kolla vilka trådar är uppdaterade. Behöver inga mail längre. Men andra vill kanske ha mail ändå. Smak sak. :)

Tror inte den funktionen finns i den lätta versionen i Iphone.

#883

Postad 20 oktober 2011 - 09:09

fehrlund
  • fehrlund
  • Developer

  • 348 inlägg
  • 0

1. Upplever att det har blivit mindre. Det var i alla fall större någon gång. Ser ut som 8 eller 9 nu. 11-12 hade varit mycket bättre för ögonen.

Inget har ändrats, du kanske har ändrat något i ditt system / din browser. Det är, och har varit sedan uppgradering, storlek 12 här i forumet.

2.
Bifogad fil  Capture.JPG   65,33K   0 Antal nerladdningar

Knappen "Gå till första olästa" finns bara om det finns olästa poster

3. Samma bild gäller. Hur skall man snabbt gå till sida nr. 9 till exempel?

Man klickar på "Sida X av X"

#884

Postad 20 oktober 2011 - 10:02

Monshi
  • Monshi
  • Guru

  • 4 002 inlägg
  • 0

Man klickar på "Sida X av X"

Det där var långt ifrån självklart....

#885

Postad 20 oktober 2011 - 11:19

fehrlund
  • fehrlund
  • Developer

  • 348 inlägg
  • 0

Hej
Nåt mycket konstigt inträffade i tråden Telias digital-TV
Jag fick ett mail med följande innehåll och hela sista stycket saknas i trådens inlägg. Vad har hänt?

Som han redan har svarat så var inlägget redigerat. Jag har fixat så att det nu alltid syns en redigeringsflagga.

Det där var långt ifrån självklart....

Jag har inte sagt att det var självklart, även om jag själv hittade det utan problem.
Ska se om vi kan få till något som gör det enklare att se.

#886

Postad 23 oktober 2011 - 03:04

Unregistered2141
  • Unregistered2141
  • Mästare

  • 2 530 inlägg
  • 0
Hej!
Jag kommer inte att läsa alla 18 sidor men jag har tre frågor angående forumet.

När man länkar till en sida med den lilla ikonen när man skriver inlägg så fungerar det att lägga in själva länken men inte texten som man skall kunna skriva in. När ska ni fixa detta?

Fråga 2. Innan fanns det ett sökfält som gick till prisjakt så man kunde skriva in namnet på en produkt för att senare kunna ha en länk till prisjakt med bild och pris på produkten i inlägget för att lättare kunna se vilken produkt det handlade om. Har detta försvunnit helt?

Fråga 3. När man skriver ett inlägg vilket som helst så kan man inte klicka överst i fältet när man skall skriva in texten utan man måste klicka där raden slutar och sen med hjälp utav pilarna på tangentbordet flytta sig uppåt på sidan för att man skall kunna skriva in texten först och längst upp. När ska ni rätta till detta?

Tacksam för svar!

Mvh Per

#887

Postad 23 oktober 2011 - 04:39

Unregistered74d4d0b1
  • Unregistered74d4d0b1
  • Veteran

  • 2 219 inlägg
  • 0

Nu kanske du menar ständigt synligt men i fall någon missat det så kan man se mer information om varje medlem så här:


Jaha tackar, men mitt ursprungliga önskemål kvarstår. Det ger en bättre överblick att ha det synligt hela tiden. mvh

#888

Postad 23 oktober 2011 - 09:28

ansgar
  • ansgar
  • Beroende

  • 1 257 inlägg
  • 0

Som han redan har svarat så var inlägget redigerat. Jag har fixat så att det nu alltid syns en redigeringsflagga.

Jag hade ingen aning om att man kunde redigera utan att redigeringsflaggan syntes.

#889

Postad 23 oktober 2011 - 09:32

Unregistered962
  • Unregistered962
  • Guru

  • 6 725 inlägg
  • 0

Fråga 2. Innan fanns det ett sökfält som gick till prisjakt så man kunde skriva in namnet på en produkt för att senare kunna ha en länk till prisjakt med bild och pris på produkten i inlägget för att lättare kunna se vilken produkt det handlade om. Har detta försvunnit helt?

Längst till höger i den nedre raden har du en Prisjaktsymbol, tryck på den och sök eller skriv in id så kommer den att synas i inlägget.


Edit: La in ett exempel.

Redigerat av Unregistered962, 23 oktober 2011 - 09:33.


#890

Postad 23 oktober 2011 - 13:33

Berggren
  • Berggren
  • I Am The God Of Hellfire

  • 3 967 inlägg
  • 0

Hej!
Jag kommer inte att läsa alla 18 sidor men jag har tre frågor angående forumet.

När man länkar till en sida med den lilla ikonen när man skriver inlägg så fungerar det att lägga in själva länken men inte texten som man skall kunna skriva in. När ska ni fixa detta?

Fråga 3. När man skriver ett inlägg vilket som helst så kan man inte klicka överst i fältet när man skall skriva in texten utan man måste klicka där raden slutar och sen med hjälp utav pilarna på tangentbordet flytta sig uppåt på sidan för att man skall kunna skriva in texten först och längst upp. När ska ni rätta till detta?

Tacksam för svar!

Mvh Per

Du behöver inte läsa hela tråden, det hade räckt att söka i tråden så hade fått svar på dina frågor.
Men här kommer i alla fall en länk till hur man gör för att skriva texten i sin länk.
Fråga 3 vet jag inte vad du menar med?

#891

Postad 23 oktober 2011 - 19:04

anderswillhelmsson
  • anderswillhelmsson
  • Mästare

  • 3 945 inlägg
  • 0

När man länkar till en sida med den lilla ikonen när man skriver inlägg så fungerar det att lägga in själva länken men inte texten som man skall kunna skriva in. När ska ni fixa detta?


När man klickat på LÄNK medan man skriver ett inlägg, och där fyllt i/kopierat in, länken, så är Länken markerad.
Klicka bredvid så bara texten blir blå istället, sen markerar du den igen med musen, och börjar skriva text ovanpå, då blir det så här: Här kommer du till Forumen!


Fråga 3. När man skriver ett inlägg vilket som helst så kan man inte klicka överst i fältet när man skall skriva in texten utan man måste klicka där raden slutar och sen med hjälp utav pilarna på tangentbordet flytta sig uppåt på sidan för att man skall kunna skriva in texten först och längst upp. När ska ni rätta till detta?


Du använder välan nån Browser/Bläddrare med inbyggd 'editor', det brukar gå att slå av en massa sånt tjafs i t ex Firefox, som har nåt sånt inbyggt.

Firefox>>Options>Advanced>Accessibility, slå av allt.

Redigerat av anderswillhelmsson, 23 oktober 2011 - 19:05.


#892

Postad 23 oktober 2011 - 20:46

Unregistered2141
  • Unregistered2141
  • Mästare

  • 2 530 inlägg
  • 0
Fråga 3 kommer jag förklara för min bror så han kan hjälpa mig då jag nu har förklarat så gott jag kunde.'

På Fråga 2 så hajjar jag ingenting. Måste man skriva in hela hak-koden för att det skall fungera? Det tar ju 3.000 år att göra på det sättet.

Tacksam för svar!

Mvh

Du behöver inte läsa hela tråden, det hade räckt att söka i tråden så hade fått svar på dina frågor.
Men här kommer i alla fall en länk till hur man gör för att skriva texten i sin länk.
Fråga 3 vet jag inte vad du menar med?


Redigerat av Unregistered2141, 23 oktober 2011 - 22:03.


#893

Postad 24 oktober 2011 - 01:25

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0

Fråga 3 kommer jag förklara för min bror så han kan hjälpa mig då jag nu har förklarat så gott jag kunde.'

På Fråga 2 så hajjar jag ingenting. Måste man skriva in hela hak-koden för att det skall fungera? Det tar ju 3.000 år att göra på det sättet.

Tacksam för svar!

Mvh



2. Jag brukar skriva det jag vill ha i länken i inlägget, sen markera och klicka länksymbolen, klistra in länken klart.

#894

Postad 24 oktober 2011 - 01:36

Unregistered895166df
  • Unregistered895166df
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Nu har det gått några veckor sedan ni lanserade det nya forumet med ny layout. Nu saknar jag bara en sak och det är MIN ASSISTENT. Jag blir frustrerad när jag inte kan hitta mina senaste inlägg. Ni kanske har en annan funktion än min assistent som möjliggör detta? I sådant fall upplys mig gärna :)

Mvh

G

#895

Postad 24 oktober 2011 - 01:44

Unregistered2141
  • Unregistered2141
  • Mästare

  • 2 530 inlägg
  • 0
Edit: Någon j..kel som har ändrat hela mina citerade inlägg huller om bladder :blink: Det var inte vad jag skrev i natt kl 2.44. Redigerade bort allt nu för så kan det ju inte vara :huh: :ph34r: :)

Redigerat av Unregistered2141, 24 oktober 2011 - 22:26.


#896

Postad 24 oktober 2011 - 07:32

fehrlund
  • fehrlund
  • Developer

  • 348 inlägg
  • 0

Nu har det gått några veckor sedan ni lanserade det nya forumet med ny layout. Nu saknar jag bara en sak och det är MIN ASSISTENT. Jag blir frustrerad när jag inte kan hitta mina senaste inlägg. Ni kanske har en annan funktion än min assistent som möjliggör detta? I sådant fall upplys mig gärna :)

Det finns ett menyalternativ i användarmenyn - "Mina inlägg"

#897

Postad 24 oktober 2011 - 08:59

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

  • 1 276 inlägg
  • 0

Det finns ett menyalternativ i användarmenyn - "Mina inlägg"


Det är ju trådar där. Jag påpekade det redan en gång. Men det är kanske tänkt så. Dock ser jag inget värde i den funktionen i så fall.

#898

Postad 24 oktober 2011 - 09:05

Berggren
  • Berggren
  • I Am The God Of Hellfire

  • 3 967 inlägg
  • 0


Det är ju trådar där. Jag påpekade det redan en gång. Men det är kanske tänkt så. Dock ser jag inget värde i den funktionen i så fall.

Om du kikar på vänstersidan så ser du att både "trådar och inlägg" är ikryssat.
Välj istället bara "inlägg" så blir det som du vill ha det.

#899

Postad 24 oktober 2011 - 14:45

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

  • 1 276 inlägg
  • 0

Om du kikar på vänstersidan så ser du att både "trådar och inlägg" är ikryssat.
Välj istället bara "inlägg" så blir det som du vill ha det.

Nice! :)

Kollade upp angående typsnitts storlek. Jag har definitivt inte ändrat något i mitt system. Kör med Chrome. All text i inläggen är 9. Är det flera som upplever det?

#900

Postad 24 oktober 2011 - 17:28

Unregistered895166df
  • Unregistered895166df
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0

Om du kikar på vänstersidan så ser du att både "trådar och inlägg" är ikryssat.
Välj istället bara "inlägg" så blir det som du vill ha det.


Tack så mkt för hjälpen. Den här funktionen är faktiskt mkt bättre än min assistent.

Bra jobbat!

Mvh

G



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.