Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Apple TV 4

2304 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 02 september 2015 - 16:44

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Apple is set to introduce the next iteration of its Apple TV lineup at next week's September 9 media event, alongside the expected announcement of new iPhones, and a previously rumored feature is gaining additional traction today with a report from BuzzFeed claiming the new Apple TV will have universal search functionality, letting users search once and get hits from multiple sources, not just iTunes.

appletv
Universal search feature will reportedly be a "cornerstone" of the new Apple TV, allowing users to, for example, search for one movie across services like Netflix, Amazon Prime Video, and iTunes, among others. The ability to search for actors and directors will also be included in the search options, and won't limit users to just movie or television show titles.
Sources familiar with Apple’s plans say that a cornerstone of the the company’s new set-top box is a universal search feature that will enable searches across multiple streaming video services as well as Apple’s iTunes Store. Instead of searching the catalogs of multiple video services one-at-a-time for a particular movie, you’ll now be able to search all — or most of them — at once and then choose the service on which you’d like to watch it. You’ll also be able to search for actors and directors, and run other more targeted searches as well — all with Siri.
The report also claims that the new Apple TV will "start" at a price point of $149, hinting that there could be more expensive models with perhaps the possibility of expanded storage capacities. The $149 retail price does line up with previous rumors that pegged the Apple TV of launching with either a $149 or $199 price tag. The company has been said to be keeping the third-generation Apple TV, currently priced at $69, as an entry-level option.

Along with Siri integration, the next-generation Apple TV is rumored to feature an A8 processor, a touch-pad remote, and an App Store with an SDK available for developers to create apps. The new box will be aimed at more than just video consumption, with recent rumors hinting that the newly designed remote control will include motion sensors to support "casual" gaming experiences.

#52

Postad 02 september 2015 - 16:59

htiawe
  • htiawe
  • Lärjunge

  • 455 inlägg
  • 0

Enligt 9to5mac, som brukar ha bra källor:

Apple TV 4 hardware revealed: A8 chip, black remote, 8/16GB storage, same ports, no 4K

 

http://9to5mac.com/2...v-4-2015-specs/



#53

Postad 03 september 2015 - 05:51

Unregisteredfeb397d8
  • Unregisteredfeb397d8
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0
Intressant produkt helt klart, men 199 Dollar verkar dyrt?

#54

Postad 03 september 2015 - 05:53

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Intressant produkt helt klart, men 199 Dollar verkar dyrt?

 

Ja för dom som inte har råd och är snåla



#55

Postad 03 september 2015 - 05:57

Unregisteredfeb397d8
  • Unregisteredfeb397d8
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0

Ja för dom som inte har råd och är snåla


Nja snål är jag inte,kanske köper två om det visar sig vara en uppgradering från 3an:)

#56

Postad 03 september 2015 - 07:40

Tedde3
  • Tedde3
  • Amatör

  • 57 inlägg
  • 0

Intressant produkt helt klart, men 199 Dollar verkar dyrt?

Med tanke på vad jag genom tiderna betalat för diverse digitalboxar och hur mycket nytta jag haft med ATV så tycker jag det inte är så farligt.



#57

Postad 03 september 2015 - 09:45

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Sökning på en titel genom samtliga video-tjänster har jag saknat, men det är väl en ren mjukvaruuppdatering som borde finnas i iOS9 och även komma till ATV3?



#58

Postad 03 september 2015 - 10:31

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

Ja för dom som inte har råd och är snåla

...eller för de som tycker det är värdelöst att slänga pengar på en tekniskt efterbliven (no 4K) produkt.

 

Jajja, vi får se vad lådan faktiskt innehåller och klarar av nästa vecka. Hoppas det blir iaf lite roligare än det 9to5mac beskriver.


Redigerat av pacman, 03 september 2015 - 10:33.


#59

Postad 03 september 2015 - 10:55

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

...eller för de som tycker det är värdelöst att slänga pengar på en tekniskt efterbliven (no 4K) produkt.

 

Jajja, vi får se vad lådan faktiskt innehåller och klarar av nästa vecka. Hoppas det blir iaf lite roligare än det 9to5mac beskriver.

 

Ja, jag är lite trött på diverse hemmalösningar ala Raspberry Pi.

Det ska vara lättskött och en hög WAF.



#60

Postad 03 september 2015 - 11:01

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

Ge Google lite tid så löser de nog det; utan att vara tekniskt efterblivet i den händelse att ATV4 skulle vara det. :)



#61

Postad 03 september 2015 - 11:39

htiawe
  • htiawe
  • Lärjunge

  • 455 inlägg
  • 2
Jag skulle definitivt vara intresserad av att köpa en Apple TV, det finns plats för en kvalitetsprodukt i det här segmentet.

Att tävla om att vara den billigaste Netflix-spelaren är inget race som Apple är intresserade av och kunden som köper en Apple TV förväntar sig en stabil produkt som går ha visa upp i vardagsrummet.

Det skulle vara skönt att ha en mediespelare som bara funkar.

#62

Postad 03 september 2015 - 11:48

Unregisteredfeb397d8
  • Unregisteredfeb397d8
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0

Med tanke på vad jag genom tiderna betalat för diverse digitalboxar och hur mycket nytta jag haft med ATV så tycker jag det inte är så farligt.


Nä det är klart, får nog hålla med då:)

#63

Postad 04 september 2015 - 07:52

MikeVKR
  • MikeVKR
  • Guru

  • 4 029 inlägg
  • 0
Jag hade gärna sett att Itunes börjar streama filmer i Ultra-Hd kvalite och att det såklart finns stöd för att visa UHD material på ATV4:an.

Sen får dom gärna lägga in HBO appen oxå.

Kommer definitivt inte bli ett köp för mig annars..

#64

Postad 05 september 2015 - 10:50

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Jag hade gärna sett att Itunes börjar streama filmer i Ultra-Hd kvalite och att det såklart finns stöd för att visa UHD material på ATV4:an.

Sen får dom gärna lägga in HBO appen oxå.

Kommer definitivt inte bli ett köp för mig annars..

 

UHD blir det inte denna gången.



#65

Postad 05 september 2015 - 15:21

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

  • 2 056 inlägg
  • 0
Är det någon chans att Spotify Connect stöds?

#66

Postad 07 september 2015 - 08:33

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Är det någon chans att Spotify Connect stöds?

Knappast, men troligen kommer Apple Music att implementeras.



#67

Postad 07 september 2015 - 12:01

Unregistered04df7d78
  • Unregistered04df7d78
  • Forumräv

  • 952 inlägg
  • 0

Är det någon chans att Spotify Connect stöds?

Det ryktas om en app store för Apple TV  4.

Om det stämmer, så lär det komma en Spotify app där. (Inte samma sak som Spotify connect dock...)



#68

Postad 07 september 2015 - 12:36

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Det ryktas om en app store för Apple TV  4.

Om det stämmer, så lär det komma en Spotify app där. (Inte samma sak som Spotify connect dock...)

Vet inte hur man ska tolka "Full App store"? Det är väl inte bekräftat? Vad är poängen med att kunna installera vilken app som helst från App stor på en ATV? För det första kräver de flesta appar tillgång till ett keyboard eller annan inmatningsenhet, bättre än en fjärrkontroll och detta kommer sannolikt inte att ingå.



#69

Postad 07 september 2015 - 12:38

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Skulle inte fjärren ha wii liknande funktioner? Då "pekar" man ju bara på on screen tangentbordet för att skriva.

#70

Postad 07 september 2015 - 12:56

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Skulle inte fjärren ha wii liknande funktioner? Då "pekar" man ju bara på on screen tangentbordet för att skriva.

Nej, det kommer att vara en rörelsesensor inbyggd, såsom i iphone/ipad, samt ansluta via blåtand. För att kunna peka måste den ha ir och en "sensor bar", så det är ingen lösning.



#71

Postad 08 september 2015 - 05:41

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

  • 2 056 inlägg
  • 0
Vi får se imorgon! Jag hyser stilla förhoppningar om stöd för Spotify som nedladdningsbar app. Därmed borde även Connect fungera. Det gör det t ex på en Android mediaspelare. Annars kanske man får överväga Apple Music.

#72

Postad 08 september 2015 - 07:58

Unregistered04df7d78
  • Unregistered04df7d78
  • Forumräv

  • 952 inlägg
  • 0

Vet inte hur man ska tolka "Full App store"? Det är väl inte bekräftat? Vad är poängen med att kunna installera vilken app som helst från App stor på en ATV? För det första kräver de flesta appar tillgång till ett keyboard eller annan inmatningsenhet, bättre än en fjärrkontroll och detta kommer sannolikt inte att ingå.

Nope, det är inte bekräftat. Men det verkar troligt.

 

The first Apple TV hardware change in more than 3 years is reportedly centered around improving the puck's gaming credentials, a bid to bring iOS's casual gaming dominance to the living room. To that end, the upgraded set-top box is thought to pack an all-new remote control with a built-in microphone and touchpad, alongside possible support for third-party, Xbox-like gamepads.



#73

Postad 09 september 2015 - 20:12

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

  • 2 387 inlägg
  • 0
Då har den då äntligen presenterats:

http://www.engadget....hscreen-remote/

http://macworld.idg....-appar-och-siri

http://www.99mac.se/...rar-ny-apple-tv

149$ för en Apple TV4 med 32Gb minne och 199$ för 64Gb

Största nyheten är fjärrkontrollen som har både röststyrning och touch.

Kommer i slutet av oktober (i USA) om jag fattade rätt.

Redigerat av Pulver, 09 september 2015 - 20:19.


#74

Postad 09 september 2015 - 20:20

Unregistered291b229b
  • Unregistered291b229b
  • Veteran

  • 1 690 inlägg
  • 0

Äntligen! Det var på tiden, hoppas på en snar lansering i swe.



#75

Postad 09 september 2015 - 20:52

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 297 inlägg
  • 0
Var är 4K-stödet?!

#76

Postad 09 september 2015 - 20:54

testsmurf
  • testsmurf
  • Forumräv

  • 532 inlägg
  • 0

Men den kommer fortfarande inte fixa DTS eller DTS-HD MA eller Dolby True HD, endast DD och DD+ :(

Riktigt dåligt... de lägger filmfokus endast på streamingtjänster, och även om det kommer komma appar för Plex eller Kodi (tvivlar på Kodi dock) så lär det ju inte gå att spela annat än DD än DD+ om det nu inte går att ställa in passthrough..



#77

Postad 09 september 2015 - 21:00

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Blir ingen uppgradering för mig, tyvärr..



#78

Postad 09 september 2015 - 21:05

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 1
Om nån hade sagt att det är hösten 2014 hade jag inte sar emot.

#79

Postad 09 september 2015 - 21:08

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 297 inlägg
  • 0
Man lanserar 4K i telefonerna så har inte nya Apple TV stöd för det!?
4K tv:s inbyggda Netflixappar har ju oftast stödet så nu har Apple gjort bort sig big time.

#80

Postad 09 september 2015 - 21:10

Unregistered291b229b
  • Unregistered291b229b
  • Veteran

  • 1 690 inlägg
  • 3

Inte ens 8K, atmos, mind controll, 802.11ax, eller 5TB lagring :o usch och fy för apple :angry:!! 

 

Skämt och sido nuvarande spec lär vara tillfredställande för majoriteten av apples målgrupp . . . 



#81

Postad 09 september 2015 - 21:26

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0
Blir ett köp, främsta skälen till det är enkelhet/smidighet och tvång.... Är man fast i Apples ekosystem så är man... Har en femåring hemma som rattar runt iPhone, iPad och Apple TV som han inte gjort annat, försökte få han att använda Minixen men gick sådär. Blir nog en del spelande kan jag tänka mig, funkar iof via iPhonen oxå det här blir en smidigare lösning.

Redigerat av lobo, 09 september 2015 - 21:28.


#82

Postad 09 september 2015 - 23:26

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0

Kul med appstore & Siri styrning men det är inte tillräckligt för att jag ska uppgradera, 3an får hänga med ett tag till.



#83

Postad 09 september 2015 - 23:32

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Haha som vanligt när Apple lanserar något. Surskallar som måste klaga och spy ut sitt missnöje.



#84

Postad 10 september 2015 - 00:09

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 3

Haha som vanligt när Apple lanserar något. Surskallar som måste klaga och spy ut sitt missnöje.


Ja, det är ju hemskt att folk inte är odelat positiva! ;)
Jag tycker nog att 4k-stöd hade varit självklart om man vill ligga i framkant.... En del coola features dock för de som gillar Siri.

http://youtu.be/wGe66lSeSXg

#85

Postad 10 september 2015 - 04:39

htiawe
  • htiawe
  • Lärjunge

  • 455 inlägg
  • 0

Jag gillade verkligen Siri-styrningen, det är precis så jag vill att en röststyrning ska fungera istället för att man ska ställa om samma fråga hela tiden.

 

Dock ser jag inte varför avsaknaden av 4k är en big deal, det finns i princip inget 4k-material att streama och när det finns det så lär Apple ha släppt en uppdaterad version. 



#86

Postad 10 september 2015 - 05:05

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 2

Haha som vanligt när Apple lanserar något. Surskallar som måste klaga och spy ut sitt missnöje.

Så man är alltså en surskalle för att man inte blint tokhyllar allt som Apple släpper?
Den enda här som "spyr" något är är ju du över de som inte håller med dig.

Annars har jag bara sett rätt normala, vettiga och sakliga argument för att inte vara lika frälsta som dig över produkten.
Problemet här är väl snarare motsatsen, dvs de som alltid blint hyllar allt som Apple släpper till skyarna oavsett.

Håller med Hasse, 4k borde ha varit en självklarhet i dagens läge.
Lika självklart som stöd för de nya ljudformaten, som inte ens är nya längre...


Redigerat av masse70, 10 september 2015 - 12:51.


#87

Postad 10 september 2015 - 05:33

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Ja, det är ju hemskt att folk inte är odelat positiva! ;)
Jag tycker nog att 4k-stöd hade varit självklart om man vill ligga i framkant.... En del coola features dock för de som gillar Siri.

 

 

 

 

Att ha 4K stöd tycker inte jag är att ligga i framkant när det inte finns något större behov av det.

Bara för att några gnälliga tekniknördar på ett forum tycker det betyder inte att konsumenterna behöver det.

 

Sen så är det ingen som vet vad Apple öppnar upp på ATV´n för hårdvaran klarar garanterat av det.


Redigerat av lappen71, 10 september 2015 - 05:33.


#88

Postad 10 september 2015 - 05:45

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 3

Att ha 4K stöd tycker inte jag är att ligga i framkant när det inte finns något större behov av det.
Bara för att några gnälliga tekniknördar på ett forum tycker det betyder inte att konsumenterna behöver det.

Sen så är det ingen som vet vad Apple öppnar upp på ATV´n för hårdvaran klarar garanterat av det.


Fast man gör ju en "liten stor grej" av att kunna filma i 4K på iphonen, hade väl varit då varit lämpligt att kunna spela upp detta på ATV4.

#89

Postad 10 september 2015 - 05:46

htiawe
  • htiawe
  • Lärjunge

  • 455 inlägg
  • 0

Att hoppas att Apple skulle lägga till stöd för 4k-uppspelning framöver är nog att vara lite väl hoppfullt inställd, särskilt när en av iPhone 6s försäljningspunkter är att den spelar in i 4k.

 

Men Apple har sällan vänt sig till de som ska ha "det senaste först", det är inte deras melodi.



#90

Postad 10 september 2015 - 05:48

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Fast man gör ju en "liten stor grej" av att kunna filma i 4K på iphonen, hade väl varit då varit lämpligt att kunna spela upp detta på ATV4.

 

Nu vet ingen med säkerhet om ATV4 klarar av 4K eller inte utan det är rena spekulationer om det.


Att hoppas att Apple skulle lägga till stöd för 4k-uppspelning framöver är nog att vara lite väl hoppfullt inställd, särskilt när en av iPhone 6s försäljningspunkter är att den spelar in i 4k.

 

Men Apple har sällan vänt sig till de som ska ha "det senaste först", det är inte deras melodi.

 

Exakt men det fattar inte vissa surskallar :)



#91

Postad 10 september 2015 - 05:58

Unregistered04df7d78
  • Unregistered04df7d78
  • Forumräv

  • 952 inlägg
  • 0
Ok, Good enough, det blir ett köp. Verkar riktigt smutt.

4k, ja det hade varit trevligt så att den var mer framtidssäkrad. Och hade ju varit en trevlig orsak till att motivera mig själv att köpa en ny TV
Sen är det tråkigt att ett av ryktena inte stämde för fingerprint sensor på fjärren, för att ta dig till rätt profil. Nu blir det mer bökigt (antar jag) att byta mellan familjemedlemmarna. Vi får se hur de har tänkt när det gäller åtkomst av foton från iCloud .

Jag skulle tippa på att de släpper 4k i nästa version. Tror inte att det dröjer mer än ett år till version 5.
Men så länge TVn vägrar gå sönder så är det ingenting som jag hade kunnat använda just nu hursomhelst.

#92

Postad 10 september 2015 - 06:06

Unregistered828ccd15
  • Unregistered828ccd15
  • Forumräv

  • 935 inlägg
  • 0

Jag gillade verkligen Siri-styrningen, det är precis så jag vill att en röststyrning ska fungera istället för att man ska ställa om samma fråga hela tiden.

 

Dock ser jag inte varför avsaknaden av 4k är en big deal, det finns i princip inget 4k-material att streama och när det finns det så lär Apple ha släppt en uppdaterad version. 

 

Tyvärr verkar Siri inte komma till oss. :(

 

http://appleinsider....imited-to-200mb

 

Only consumers in Australia, Canada, France, Germany, Japan, Spain, the UK and the U.S. will receive the Siri Remote.


Redigerat av Unregistered828ccd15, 10 september 2015 - 06:13.


#93

Postad 10 september 2015 - 06:36

MikeVKR
  • MikeVKR
  • Guru

  • 4 029 inlägg
  • 2

Jag gillade verkligen Siri-styrningen, det är precis så jag vill att en röststyrning ska fungera istället för att man ska ställa om samma fråga hela tiden.
 
Dock ser jag inte varför avsaknaden av 4k är en big deal, det finns i princip inget 4k-material att streama och när det finns det så lär Apple ha släppt en uppdaterad version.

Jag tycker precis tvärtom, dom hade lika bra kunnat skippa Siri då det inte finns något behov av det och börjat streama film via Itunes i Ultra-Hd istället till alla som gillar att hyra film. Just idag finns det endast en handfull filmer i Ultra-Hd men inom 1år kommer utbudet öka.

#94

Postad 10 september 2015 - 06:40

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Tyvärr verkar Siri inte komma till oss. :(

 

http://appleinsider....imited-to-200mb

 

så är det tyvärr. Finns en hel drös som sitter och väntar på att det ska bli stöd med Svenska i nya Kinect för Xbox One, som varit ute i snart ett år i Sverige.

Svenska är ju direkt inget globalt språk att satsa på.

 

Så vi får leva med att "leka" amerikan i tvsoffan ett tag till med "skämskudden" på :D



#95

Postad 10 september 2015 - 06:54

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Jag tycker precis tvärtom, dom hade lika bra kunnat skippa Siri då det inte finns något behov av det och börjat streama film via Itunes i Ultra-Hd istället till alla som gillar att hyra film. Just idag finns det endast en handfull filmer i Ultra-Hd men inom 1år kommer utbudet öka.


Många som använder Siri så nog finns det behov av det.

#96

Postad 10 september 2015 - 07:04

MikeVKR
  • MikeVKR
  • Guru

  • 4 029 inlägg
  • 0

Att ha 4K stöd tycker inte jag är att ligga i framkant när det inte finns något större behov av det.
Bara för att några gnälliga tekniknördar på ett forum tycker det betyder inte att konsumenterna behöver det.
 
Sen så är det ingen som vet vad Apple öppnar upp på ATV´n för hårdvaran klarar garanterat av det.

Vill man vara med i framkanten av utvecklingen så tycker jag visst man borde haft med stöd för Ultra-Hd. Jag är väll lika mycket konsument som alla andra.?

Många som använder Siri så nog finns det behov av det.

Många använder Itunes och Netflix för att streama filmer/serier oxå och med tanke på att väldigt många tv-apparater 2015 säljs med Ultra-Hd så borde även Apple hoppat på det tåget.

#97

Postad 10 september 2015 - 07:13

ekon
  • ekon
  • Guru

  • 5 775 inlägg
  • 0

Tycker nya ATV verkar riktigt häftig. Jag är övertygad om att den täcker in majoriteten av konsumenterna, de som vill kolla playtjänster och lyssna på musik. Jag förutsätter att Spotify kommer som app, med connect stöd. Skulle detta "låsas" ut av apple, så finns det ingen anledning att uppgradera då jag bara använder min ATV för musik, vilket den fungerar utmärkt till även idag.

 

Till film har jag dock svårt att se någon användningsområde.

 

4K kommer nog i nästa modell (som inte lär dröja lika länge som mellan 3an och 4an). Förstår dock varför de inte tar med det, när nästan ingen använder det. Inte ens jag som är riktigt inbiten audio/videofil har något större intresse av 4K då bildvisarna är för dyra och materialet riktigt skralt.



#98

Postad 10 september 2015 - 07:27

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Apples nya 6S och 6s+ såg ju sjukt tråkiga ut, knappt några nyheter ju...men det hade jag ju förväntat mig iofs.

Apple TV4 såg däremot bättre ut, hoppas flytet är likt det i videon :)

 

Trist att Apple inte vågar svänga ut lite mer med sina mobiler dock, alltid samma visa.



#99

Postad 10 september 2015 - 07:32

MikeVKR
  • MikeVKR
  • Guru

  • 4 029 inlägg
  • 0
Jag vet betydligt fler som använder sin Atv för film/serier än till musik så det är nog bara löst tyckande att ingen använder den till film. Finns ju inget smidigare sätt att konsumera film på tycker jag. Ända nackdelen är just bild/ljud kvalite som borde förbättrats.

Redigerat av MikeVKR, 10 september 2015 - 07:32.


#100

Postad 10 september 2015 - 07:40

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Har jag blurayfilmer på en hårddisk så går det väl inte använda AT4?





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.